dus ook weer goed nieuws:quote:Fox also is taking another look at two comedies that have been off the schedule for a while.
"King of the Hill," which is not in production but has never been officially canceled, might come back as early as January 2007 if discussions with the series' producers are successful, Liguori said.
Meanwhile, there haven't been any active negotiations to revive "Futurama," which, much like "Family Guy" before it, is enjoying a second life on Cartoon Network's "Adult Swim" late-night block. But Fox executives are keeping a close eye on the series' newfound success.
woeiquote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Aquarioot het volgende:
Gelukkig gaat stargate sg1 en stargate atlantis lekker door!
Kan niet wachten op nieuwe Atlantis afleveringen inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef Aquarioot het volgende:
Gelukkig gaat stargate sg1 en stargate atlantis lekker door!
Alle shows uit de openingspost waarachter niet iets stond als 'Ends in ...." waren al na enkele afleveringen gecanceld. Het is gewoon een overzichtje van shows die zijn gestopt of gaan stoppen in het tv-seizoen 2005-2006.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:54 schreef S-Cript het volgende:
btw ik zag dat "Just legal" er ook bij staat.die is nooit verder gekomen dan 2 afleveringen (augustus/september) en was al maanden geleden opgegeven als definitief gestopt..
zoals ik het nu zie is het een beetje oud nieuws allemaal
inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Alle shows uit de openingspost waarachter niet iets stond als 'Ends in ...." waren al na enkele afleveringen gecanceld. Het is gewoon een overzichtje van shows die zijn gestopt of gaan stoppen in het tv-seizoen 2005-2006.
de tieten showquote:Op maandag 6 maart 2006 12:37 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik vind het vooral erg dat charmed stopt!
Ik dacht dat die al lang gestopt wasquote:Op maandag 6 maart 2006 15:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joey stopt toch ook zo goed als zeker?
Ik heb de eerste afleveringen gezien, maar het maakte alles behalve indruk op me.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:54 schreef S-Cript het volgende:
Threshold had alles om een goede serie te worden alleen plaatsen ze hem op het verkeerde tijdslot in amerika met als gevolg niet voldoende kijkcijfers en dus reden voor cancelling
Canada zou de komende periode wel de overige afleveringen gaan uitzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |