abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:48:46 #201
144942 Eekhoorntje
See every day... As a new one!
pi_36349157
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:35 schreef DennisMoore het volgende:
Doe wat prettig voelt.
Je zult niet sterven als je per ongeluk water gebruikt ipv een handdoekje.
Just try it.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:49:23 #202
144942 Eekhoorntje
See every day... As a new one!
pi_36349170
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:35 schreef DennisMoore het volgende:
Doe wat prettig voelt.
Je zult niet sterven als je per ongeluk water gebruikt ipv een handdoekje.
Just try it.
Precies! (Al zijn tips uiteraard handig voor 1-ieder)
Edit : Excus voor de foute dubbelpost.
pi_36352441
Ik lees ontzettend veel positieve recensie over Estée Lauder Idealist Micro-D Deep Thermal Refinisher (soort scrub/masker 1 à 2 maal per week), in combinatie te gebruiken met Estée Lauder Idealist Skin Refinisher (dagelijks te gebruiken)

De twee samen zouden uitstekende resultaten geven, gelijkaardig aan deze die te zien zijn na Microdermabrasion-behandelingen. (en volgens een studie mss zelfs beter)
zie: klik hier

Het is wel een product dat zich richt op de vrouwen. Maar als het ook voor ons heren werkt, heb ik daar geen problemen mee, toch?

Iemand ervaring mee of kennis over dit product? Alle reacties zijn welkom!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 25-03-2006 14:47:32 (linkje aangepast i.v.m. lay-out) ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:38:09 #204
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_36352740
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:49 schreef Alessandro het volgende:
Paar vragen, hoe vaak scrubben in de week is gezond?
Vraag 2: Scrubben en daarna een masker is dat goed??
vraag 3: Kan je de hele gezicht scrubben behalve onder je ogen?
Vraag 4: scrubben bij je wangen dus daar waar je bloost en het huid rood word is het wel goed om daar te scrubben>?
Iemand

En moet je ook scrubben als je een goed huid hebt?Dus geen puisten etc
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_36353486
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:38 schreef Alessandro het volgende:

En moet je ook scrubben als je een goed huid hebt?Dus geen puisten etc
Je moet niks.

Als je het probeert en het 'doet' niks voor je, dan doe je het niet meer.
Probeer je het, en vind je het prettig of zie je positief effect, dan doe je het vaker.

Er bestaan geen Officiële Regels ofzo.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:37:38 #206
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36354062
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:49 schreef Alessandro het volgende:
Vragg 1: hoe vaak scrubben in de week is gezond? Afhankelijk van het merk gemiddeld zo'n 2x.

Vraag 2: Scrubben en daarna een masker is dat goed?? Voor sommige wel, voor sommige niet, maar als je het doet, doe het dan wel in die volgorde.

vraag 3: Kan je de hele gezicht scrubben behalve onder je ogen? Yup, ogen en mond moet je vermijden en de rest is naar inzicht.

Vraag 4: scrubben bij je wangen dus daar waar je bloost en het huid rood word is het wel goed om daar te scrubben? Op zich wel, maar als het irritatie bij jou geeft, doe het dan wat minder of gebruik een andere scrub.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:43:38 #207
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36354214
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:46 schreef FaceWash het volgende:
Zou er iemand het stomen van je gezicht eens kunnen plaatsen tussen het 6 stappen-proces? En wat moet je juist doen na het stomen? Je gezicht afspoelen met water, of gewoon het zweet met een handdoekje afdompelen?
Ik zou stomen denk ik tussen stap 1 of 2 plaatsen, of tussen stap 2 of 3.
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:23 schreef FaceWash het volgende:
Ik lees ontzettend veel positieve recensie over Estée Lauder Idealist Micro-D Deep Thermal Refinisher (soort scrub/masker 1 à 2 maal per week), in combinatie te gebruiken met Estée Lauder Idealist Skin Refinisher (dagelijks te gebruiken)
Ik lees inderdaad ook veel lovende woorden hierover. Maar deze microdermabrasie-set is wel prijzig. Over L'oreal Refinish lees ik over het algemeen ook wel goede dingen. Die microdermabrasie-set van Lab Series waar je eerder na vroeg is volgens mij nog niet zo lang op de markt, maar die moet je ook icm een creme gebruiken van Lab Series.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_36355265
Over scrubben,,,

Waarom denken sommige mensen dat dit iets is tegen puisten? Als je echt flinke puisten hebt is het juist niet slim om te scrubben! Je haalt namelijk de puisten open, en zo gaan ze natuurlijk nooit weg als je ze telkens kapot maakt! Dus als je veel echte puisten hebt, stay away of scrub.

Waar is het dan voor?

Nou dus niet om je puisten weg te krijgen zoals hierboven iemand (naar mijn idee) denkt, het haalt gewoon de dode huidcellen van je gezicht af, net als een cleanser maar dan wat radicaler. Is dat dus ook goed voor een gezicht zonder problemen? Ja natuurlijk is dat goed, het is altijd goed om je gezicht schoon te maken. Alleen iemand zonder problemen, zal er minder direct resultaat van zien, behalve een zachte mooie huid.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:30:08 #209
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36355452
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:23 schreef Lanvin het volgende:
Over scrubben,,,
Een scrub werkt uiteraard wel tegen huidonzuiverheden in het algemeen. Ik denk dat de reden is waarom mensen denken dat het tegen acne helpt het volgende is: een scrub verwijderd dus dode huidcellen en andere onzuiverheden, hierdoor hebben porieen minder snel de kans om verstopt te raken, met als gevolg minder puistjes. Ik denk dus ook dat je bij milde acne best een scrub kan gebruiken, diverse acne-middelen hebben ook een scrub in hun assortiment speciaal voor dit doel. Bij erge acne kan je inderdaad vraagtekens zetten bij het gebruik van een scrub.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_36355568
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:30 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Een scrub werkt uiteraard wel tegen huidonzuiverheden in het algemeen. Ik denk dat de reden is waarom mensen denken dat het tegen acne helpt het volgende is: een scrub verwijderd dus dode huidcellen en andere onzuiverheden, hierdoor hebben porieen minder snel de kans om verstopt te raken, met als gevolg minder puistjes. Ik denk dus ook dat je bij milde acne best een scrub kan gebruiken, diverse acne-middelen hebben ook een scrub in hun assortiment speciaal voor dit doel. Bij erge acne kan je inderdaad vraagtekens zetten bij het gebruik van een scrub.
Idd,, wil alleen ff duidelijk maken dat scrub dus niet specifiek iets is tegen acne, het werkt wel natuurlijk, maar wanneer je flink wat hebt, haal je het allemaal open, en een wondje zal niet genezen als je het telkens open krabt.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:40:03 #211
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_36355717
En hebben jullie ook zo last van een dof gezicht na het scrubben? Ik heb een algen masker erover heen gedaan en na afloop een dagcreme. Mijn huid zag er gisteravond heel dof en na mijn dagcreme super vet uit. Normaal trekt mijn dagcreme er goed in maar gisteren bleef hij heel vet en leek wel of hij niet wou intrekken.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:41:34 #212
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36355756
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Alessandro het volgende:
En hebben jullie ook zo last van een dof gezicht na het scrubben? Ik heb een algen masker erover heen gedaan en na afloop een dagcreme. Mijn huid zag er gisteravond heel dof en na mijn dagcreme super vet uit. Normaal trekt mijn dagcreme er goed in maar gisteren bleef hij heel vet en leek wel of hij niet wou intrekken.
Na het scrubben glimt (in de zin van gepolijst) mijn gezicht meestal. Als je het scrubben zonder masker doet dan?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:07:59 #213
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_36356409
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Na het scrubben glimt (in de zin van gepolijst) mijn gezicht meestal. Als je het scrubben zonder masker doet dan?
Weet niet, ga dinsdag weer scrubben en dan geen masker maar gewoon meteen dagcreme. Vandaag ziet het er weer 'gewoon' uit na mijn moisturizer aangebracht te hebben.
Mijn huid is ook veel zachter nu. Hoe vaak scrubben is goed,.. gewoon 2 keer in de week?
En wat voor voordeel ondervinden jullie dan van het scrubben? Werkt het goed bij jullie of merk je er niets van
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:11:31 #214
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36356504
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:07 schreef Alessandro het volgende:

[..]
Hoe vaak scrubben is goed,.. gewoon 2 keer in de week?
KLIK (staat ook in de OP trouwens)
quote:
En wat voor voordeel ondervinden jullie dan van het scrubben? Werkt het goed bij jullie of merk je er niets van
Me huid wordt gaver en gladder.

[ Bericht 5% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 25-03-2006 16:19:51 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:13:24 #215
3185 Adelante
To let it go now
pi_36356563
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:11 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

Me huid wordt gaver en gladder.
je huid heeft vaak ook een frissere uitstraling en doordat er nieuwe huidcellen moeten worden aangemaakt, verbetert je doorbloeding ook nog eens...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:14:00 #216
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36356573
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

je huid heeft vaak ook een frissere uitstraling en doordat er nieuwe huidcellen moeten worden aangemaakt, verbetert je doorbloeding ook nog eens...
Dat ook ja.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_36366076
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Alessandro het volgende:
En hebben jullie ook zo last van een dof gezicht na het scrubben? Ik heb een algen masker erover heen gedaan en na afloop een dagcreme. Mijn huid zag er gisteravond heel dof en na mijn dagcreme super vet uit. Normaal trekt mijn dagcreme er goed in maar gisteren bleef hij heel vet en leek wel of hij niet wou intrekken.
Als ik uit de douch kom merk ik meestal dat mijn houd er droog uit ziet, schilfertjes enzo, als je dat met dof bedoelt heb ik dat ook.

Ik merk overigens nog niet echt resultaat van dat scrubben
BlaBlaBla
  zaterdag 25 maart 2006 @ 22:20:25 #218
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36366423
@Soldier2000:

Welke scrub gebruik je dan?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zaterdag 25 maart 2006 @ 22:54:58 #219
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36367162
Ik vind het vooral bij het scheren verschil geven; het gaat veel makkelijker en gladder. En mijn huid voelt frisser aan en de porieën zijn kleiner.
pi_36379076
Ben op zoek naar een goede micro-dermabrasion kit voor thuis. Blijkbaar nog maar weinigen die hier ervaring mee hebben? Kan iemand mij helpen bij het maken van de juiste keuze?

Voorlopig blijkt die van estee lauder nog de meest aangeprezen op het net, alhoewel velen een erg heet gevoel ervaren en dit product té sterk vinden. Over die van l'oreal lijken de meningen verschillend. Beiden lijken ze niet erg geschikt voor een heel droge huid.

Verder weet ik niet welke er nog op de markt zijn? Het is erg duur, dus ik wil eerst voldoende info en al de verschillende merken tegen elkaar afwegen alvorens één te kopen.
Ik vraag me ook af of je na het gebruik van de aanvullende, dagelijks te gebruiken cremes bij micro-dermabrasion, ook nog je gebruikelijke moisturizer mag aanbrengen?
  zondag 26 maart 2006 @ 17:28:43 #221
16715 Mylene
*schatje*
pi_36382017
Ik zou gewoon voor de 'Dermo-Expertise Refinish Micro-Dermabrasion Kit' van L'Oréal gaan. Bij die kit zit ook een moisturizer.

Ik lees ook positieve verhalen over de 'Purely Polished Micro-Dermabrasion Anti-Aging Kit' van Pond's. Dat is een merk van Unilever. Het mooie is dat ie niet prijzig is. Het nadeel is dat ie enkel nog in de VS verkrijgbaar is. Je kunt 'm eventueel wel bestellen bij drugstore.com. Daar kost ie $11.11. Maar goed, dan ben je weer een hoop kwijt qua verzendkosten en eventuele invoerrechten. Misschien dat ie binnenkort wel op Nederlandse markt verschijnt.

  zondag 26 maart 2006 @ 17:41:07 #222
16715 Mylene
*schatje*
pi_36382342
hier verkopen ze ook een microdermabrasion kit, inclusief apparaat met sponsapplicator voor gezicht & lichaam en een microdermabrasion crème. Dit alles kost ¤ 69,00
  zondag 26 maart 2006 @ 18:26:39 #223
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36383527
Ik lees over deze microdermabrasie set ook lovende verhalen, maar ook deze is alleen in Amerika te verkrijgen of je moet het online bestellen.

http://www.microdermx.net/
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zondag 26 maart 2006 @ 18:37:08 #224
36822 Mexoryl
TDSA + DTS
pi_36383813
Tegenwoordig komt bijna ieder merk met een microdermabrasiegeval. Zo heeft RoC pas geleden Renewex gelanceerd.

  zondag 26 maart 2006 @ 18:38:15 #225
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36383836
Heel leuk natuurlijk al die appaaratjes, maar werkt het ook?
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')