abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 maart 2006 @ 19:05:58 #1
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_35652088
Hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.






Bovendien blijft het elke laatste woensdag van de maand Woonsdag bij IKEA, de hele dag lang zijn er waanzinnige aanbiedingen, acties en leuke activiteiten. IKEA is altijd voordelig, maar op Woonsdag zijn de prijzen wel heel erg laag! Kortingen kunnen oplopen tot ruim 65%. Er is altijd een Waanzinnige Woonsdag aanbieding, maar de extra aanbiedingen zijn minstens zo interessant. Profiteer ook van de kortingsacties in het IKEA restaurant! Iedere woonsdag na 17:00 uur: tweede maaltijd, één euro!



voorgaande topics:
IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]

er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA

IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT


vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

Anna is wat plastisch, maar je kunt ook altijd één van de medewerkers vragen,
bijvoorbeeld Marie-Isabelle Henri, Zaakvoerder IKEA Hognoul

:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  donderdag 2 maart 2006 @ 19:07:00 #2
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_35652127
Laatste reactie uit het vorige topic:
quote:
Hallo iedereen, ik zit met een lastig probleem.
Ik heb een slaapbank van Ikea zonder hoes.
Heeft nog iemand een hoes voor een ikea-slaapbank Vingaker te koop?
Of weet iemand een andere oplossing voor mij?
Ikea kon mij niet meer helpen, aangezien de slaapbank Vingaker uit het assortiment is en er
geen enkel filiaal nog een heeft. Helaas.

Helpers bij voorbaat dank.

Gerrit
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_35652691
*meldt

Wat betreft die slaapbankhoes: verwacht geen wonderen, maar marktplaats of speurders wil voor zoiets nog wel eens helpen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:47:57 #4
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_35655654
euh dit is een ordinair tvp'tje...
Or maybe something I thought
pi_35655833
Ik heb een vraagje, bij Ikea verkopen ze van die planken die je 'onzichtbaar' kunt ophangen (zonder van die plankendragers eronder)
Zijn deze planken een beetje stevig, en hoeveel gewicht kunnen ze aan? ik heb namelijk het idee opgevat om er een kapstok van te maken. Zo'n plank en dan van die soort vishaak-hangertjes eronder aan maken. Maar daarvoor moet het natuurlijk wel een beetje stevig kunnen hangen en er moet ook wat gewicht aan kunnen hangen (meerdere winterjassen ed).

Heeft iemand hier misschien ervaring met deze planken?
(ik heb ook gehoord dat ze hol zijn van binnen, hoe dik is het hout/materiaal dan waaruit ze bestaan?)

Alvast bedankt!
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:54:43 #6
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_35655935
wij hebben hem als wandplank in de gang hangen (op een gipsmuur dus meer sier dan echt handig...) volgens mij is hij niet hol.

ligt aan de muur waar je hem gaat ophangen denk ik maar echt vele kilo's zal die niet kunnen dragen

Or maybe something I thought
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:08:11 #7
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_35656466
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik heb een vraagje, bij Ikea verkopen ze van die planken die je 'onzichtbaar' kunt ophangen (zonder van die plankendragers eronder)
Zijn deze planken een beetje stevig, en hoeveel gewicht kunnen ze aan? ik heb namelijk het idee opgevat om er een kapstok van te maken. Zo'n plank en dan van die soort vishaak-hangertjes eronder aan maken. Maar daarvoor moet het natuurlijk wel een beetje stevig kunnen hangen en er moet ook wat gewicht aan kunnen hangen (meerdere winterjassen ed).

Heeft iemand hier misschien ervaring met deze planken?
(ik heb ook gehoord dat ze hol zijn van binnen, hoe dik is het hout/materiaal dan waaruit ze bestaan?)

Alvast bedankt!
Het betreft de Lack planken, denk ik. Dit is board-on-frame, en dus vrijwel hol van binnen. Uit mijnhoofd kunnen ze 25 kilo hebben, maar ik ben hier niet zeker van. Het is een soort heel groot golfkarton, dus millimeterwerk qua binnendikte.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_35658782
Zeg euhm, die nieuwe prijsvraag bij Ikea, wat is daarvan de uitkomst?
Ik zou wel een prijs in ontvangst willen nemen op zich
pi_35659107
quote:
ILVA
Het klinkt als een nieuwe kast of tafel uit de Ikea collectie, maar het is nog veel mooier dan het lijkt: ILVA is de nieuwe concurrent van de Zweedse meubelgigant!



Het is natuurlijk geen goed nieuws voor Ikea, maar wel voor ons. Niet langer ben je voor goedkope meubeltjes aangewezen op één winkel, ook wordt nu de kans groter dat niet langer elke huiskamer wordt opgeleukt met een Klippan, Malm of Billy. Het Deense meubelhuis ILVA hanteert ongeveer dezelfde prijzen, verkoopt minstens zoveel verschillende items, maar is net iets leuker en bovenal lekker verfrissend.

We moeten nog even wachten op de komst van een ILVA filiaal in Nederland, eerst is Engeland aan de beurt met maar liefst drie winkels tegelijk. Wij zullen het dus nog even moeten volhouden met Klippan, Malm en Billy.
bron

ilva.dk
ilva.co.uk

pi_35659200
Is dat knalgroene varkentje uit de openingspost ook echt te koop? En zo ja, hoe groot is ie ongeveer?

* Tamea vindt hem helemaal leuk voor de babykamer
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:37:59 #11
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35660015
Nou, als ILVA dezelfde prijzen als IKEA gaat hanteren dan ben ik d'r bij! Op de Deense site kan je de collectie bekijken en met de gwk koersconverter kom ik toch wel steeds wat duurder uit dan de IKEA, maar niet onbetaalbaar ofzo. Laat maar komen dus!
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_35666147
Ik was vandaag bij IKEA breda en de tap automaten van de frisdrank zien er vreemd uit, is het geen frisdrank van Vrumona meer?

[ Bericht 11% gewijzigd door eBay op 03-03-2006 01:40:08 ]
pi_35666706
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:31 schreef eBay het volgende:
Ik was vandaag bij IKEA breda en de tap automaten van de frisdrank zien er vreemd uit, is het geen frisdrank van Vrumona meer?
Dat klopt, die hebben ze vandaag vervangen 't schijnt voortaan uit Zweden te komen ofzo, moet er het fijne nog van navragen. Maar 't is iig geen Pepsi/Sisi/7up meer, het smaakt ...anders...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_35666808
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef Tamea het volgende:
Is dat knalgroene varkentje uit de openingspost ook echt te koop? En zo ja, hoe groot is ie ongeveer?

* Tamea vindt hem helemaal leuk voor de babykamer
Als ik de ts zo bekijk hebben wij zon soortgelijk varkentje in huis, alleen in het roze. Is van plastic en als het de zelfde is dan is hij zo'n 25 cm hoog. Is een spaarpot oid geloof ik
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_35668750
Gisteren de kasten in elkaar gezet...

Het ging niet helemaal goed, de eerste kast hebben we zelf maar wat schroeven bij in gejaagd, aangezien we hem in elkaar zagen storten toen we hem overeind wilden zetten(op de verkeerde manier dus), maar ze staan gelukkig allebei...

Ik voel me alleen zo klein nu..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:32:03 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_35672294
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 02:23 schreef Allan24 het volgende:

Dat klopt, die hebben ze vandaag vervangen 't schijnt voortaan uit Zweden te komen ofzo, moet er het fijne nog van navragen. Maar 't is iig geen Pepsi/Sisi/7up meer, het smaakt ...anders...
IKEA heeft de machtspositie van Coca Cola en Pepsi doorbroken en heeft nu de frisdrankproductie in eigen hand genomen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:34:52 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_35672369
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 02:37 schreef Cybersijp het volgende:

Als ik de ts zo bekijk hebben wij zon soortgelijk varkentje in huis, alleen in het roze. Is van plastic en als het de zelfde is dan is hij zo'n 25 cm hoog. Is een spaarpot oid geloof ik
Klopt, het is het IKEA PS KONTANT spaarvarken, leverbaar in vier kleuren:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:50:58 #18
16715 Mylene
*schatje*
pi_35672823
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef HuubTuub het volgende:
Nou, als ILVA dezelfde prijzen als IKEA gaat hanteren dan ben ik d'r bij! Op de Deense site kan je de collectie bekijken en met de gwk koersconverter kom ik toch wel steeds wat duurder uit dan de IKEA, maar niet onbetaalbaar ofzo. Laat maar komen dus!
Ik denk dat er in Nederland geen ruimte voor is. Habitat is toen ook om die reden failliet gegaan. Dat bedrijf is wel succesvol in België en in Groot-Brittannië.

IKEA zal hier de markt blijven domineren .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:54:48 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_35672960
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef schatje het volgende:

Ik denk dat er in Nederland geen ruimte voor is. Habitat is toen ook om die reden failliet gegaan. Dat bedrijf is wel succesvol in België en in Groot-Brittannië.

IKEA zal hier de markt blijven domineren .
Denemarken is voor IKEA dan ook een kleine afzetmarkt en daar zal Ilva sneller een marktaandeel kunnen verwerven dan bijvoorbeeld in Nederland of Duitsland.

Maar ik zou het erg leuk vinden als er ooit eens een Ilva filiaal in Nederland werd geopend Het design is allemaal net even wat strakker dan wat ik nu bij IKEA zie staan.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:01:43 #20
16715 Mylene
*schatje*
pi_35673160
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

Maar ik zou het erg leuk vinden als er ooit eens een Ilva filiaal in Nederland werd geopend Het design is allemaal net even wat strakker dan wat ik nu bij IKEA zie staan.
Mee eens .

pi_35673712
Leuke winkel inderdaad, de tafel en stoel op de foto hierboven en leuke tuinmeubelen!
Jammer dat we daar nog op moeten wachten
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:09:20 #22
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_35675338
Weet iemand wat die bank rechtsboven in de openingspost kost?
pi_35675650
Jup!! Daar heb ik laatst ook al naar staan kijken. Ik zal de link even voor je plakken.

Witte bank uit openingspost
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:27:39 #24
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_35675973
Die had ik zelf ook al gespot, dat is hem inderdaad. Vraag me af of dat ding van een beetje goede kwaliteit is, hij is wel erg mooi namelijk..
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:26:56 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_35678368
Hierbij een keer een negatieve ervaring met de Ikea, kan natuurlijk ook gebeuren

Afgelopen woensdag zou onze bank Karlanda bezorgt worden, bij het bestellen hadden we duidelijk gezegd dat de bank naar de 1ste verdieping zou moeten en dat de trap vrij smal was. Dit zou geen enkel probleem zijn volgens de verkoopster.

nou niet dus. Ik werd woensdag in paniek opgebeld door mijn vriendin dat de bank niet door het trappegat heen pastte. De bezorgers hadden helemaal niks bij (trap, touw) en konden niks doen. Als we wilden konden we voor eigen risico de bank via het keukenraam (1ste verdieping) laten tillen maar er was een reele kans dat de keukenkraan dan kapot zou gaan. Gingen we dus niet doen. Hebben ze dus de bank bij ons in de gang laten staan en we mochten zelf uitzoeken hoe we het gingen doen. Ik bellen met de klantenservice, zegt dat vrouwke dat ze sinds een halfjaar die bank compleet monteren omdat dat productiekosten zou schelen. Het komt nu echter regelmatig voor dat de bank dus niet door een trappegat past.

Wat ik dan niet snap is waarom ze dan geen trap en touw meenemen, zo moeilijk is dat toch niet?

Ik dus naar huis toe tijdens werktijd. Heb ik verdomme zelf met behulp van 3 buren die bank door het keukenraam getild met behulp van een touw en een keukentrap. Niks gebeurt met de kraan want er was genoeg ruimte...

Een dikke onvoldoende voor de Ikea
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')