abonnement Unibet Coolblue
pi_35984188
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tweede kamer is idd prima... hebben ze daar nog van die mooie papieren zakkies?
vast wel, ikben er al een tijdje niet geweest..

als je voor hasjies gaat bij een Marokkaanse coffeeshop( in de buurt van Slotermeer heb je die veel), ga dan voor Twiz(s)la , die is veel lekkerder dan de Maroc.
pi_36231241
Waar ben je nou terecht gekomen en heb je nog wat leuks gedaan? ook een leuke in de sloterdijkbuurt: www.buurtboerderij.nl
  Moderator dinsdag 21 maart 2006 @ 14:55:02 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_36232726
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:11 schreef OkDna het volgende:
Waar ben je nou terecht gekomen en heb je nog wat leuks gedaan? ook een leuke in de sloterdijkbuurt: www.buurtboerderij.nl
Hij gaat pas over 6 dagen
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_36427129
Kennis van me moet in Amsterdam zijn voor een aantal daagjes, en vraagt mij naar een goedkoop hotel. Nu heb ik hier geen weet van, dus of jullie iets geschikts weten?

Hij vraagt naar "Good & Cheap"

Thanks
pi_36427185
jeugdhotels/herbergen zijn goedkoop
er schijnt ook een goedkope op het rokin te zitten. ben de naam kwijt

pension is meestal ook goed te doen

maar hoe goedkoop vind ie goedkoop?
pi_36427199
Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef Misstique het volgende:
Messias O+
Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
Ik blijf slapen. En dan kun jij me je thee laten proeven.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:43:08 #57
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_36427415
http://www.hotelv.nl/

edit: check 'reservations' prijzen zijn soms lager dan op de prijslijst staat.
Ik heb al een boek.
pi_36427473
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:43 schreef Rio het volgende:
http://www.hotelv.nl/

edit: check 'reservations' prijzen zijn soms lager dan op de prijslijst staat.
hoe voelloe
From January 1st until December 28th 2006 our (standard) rack rates are:
Small single room ¤ 75
Standard single room ¤ 85
Small double room ¤ 115
Standard twin room ¤ 140
Standard double room ¤ 140
Triple room ¤ 165

Ik moet eigenlijk ook zaterdag op zondag in amsterdam overnachten maar heb geen geld
Sappig !!
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:52:43 #59
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_36427660
Hoe voelloe? Jawadde?
Voor Amsterdam is dat geen duur hotel.

Enige oplossing voor jou: een bekende in A'dam. En aangezien ik geen bekende van je ben kun je niet bij mij terecht
Ik heb al een boek.
pi_36570606
In de Warmoesstraat zit zo'n kantoortje voor goedkope hostels. Ik zou het daar eens vragen. Het hotel daar tegenover kost bv 35 euro.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 2 april 2006 @ 14:18:12 #61
16715 Mylene
*schatje*
  maandag 3 april 2006 @ 19:41:26 #62
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_36617715
quote:
Op zondag 2 april 2006 09:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In de Warmoesstraat zit zo'n kantoortje voor goedkope hostels. Ik zou het daar eens vragen. Het hotel daar tegenover kost bv 35 euro.
Warmoesstraat voor ¤ 35.00 dat zal dan wel per 1/2 uur zijn ...
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  vrijdag 7 april 2006 @ 03:11:38 #63
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36728700
TS zit er vast al.

Maar ik vraag me nou af wat voor onkosten mag je maken?
pi_37045448
Ik ben een Nederlander die al weer een paar jaar in het buitenland (Parijs) woont en het is een tijd geleden dat ik koninginnedag in Nederland gevierd heb. Daarom zou ik graag het weekend van koninginnedag naar Amsterdam komen (eventueel met een vriend van me). Nu ben ik een beetje begonnen te zoeken en vervoer naar Amsterdam blijkt geen probleem te zijn maar het overnachten is een ander verhaal, alle hostels, bed and breakfasts en < 4 sterren hotels zitten vol (ja ik had inderdaad wat eerder kunnen beginnen met zoeken).

Het gaat om de nacht van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag, waarbij opgemerkt moet worden dat er waarschijnlijk weinig geslapen zal worden, maar twee dagen zonder bed of douche zou net iets te lang kunnen zijn.

Dus als er iemand een goed idee of zelfs misschien een bed in de aanbieding heeft hoor ik het graag. Als tegenprestatie zou ik diegene een weekend in Parijs kunnen ontvangen.
pi_37047282
Waarom in Amsterdam zelf terwijl je in een andere stad vast makkelijker een hotel kan vinden (en de reistijd met het ov toch beperkt is gezien de afstanden in NL). Aangezien het toch alleen maar voor slapen/douchen is lijkt me dat een betere oplossing.
  maandag 17 april 2006 @ 23:10:51 #66
59009 paullo
vini vidi vici
pi_37048226
Heb je het Nadia hotel al geprobeerd, redelijk goedkoop en midden in het centrum (achter het Paleis op de Dam)

Of je probeert bij een hotel in de buurt van schiphol iets te boeken.
Op de rand van Badhoevedorp zit een hotel. Dan ben je in een half uurtje in de stad.
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
pi_37052552
Als je wilt feesten met alcohol, lijkt me zo'n buiten residentie waardeloos tenzij het in de buurt van nachttrein is (station Schiphol/ station Utrecht ).
Openbaar vervoer in de nacht is nog steeds calvinistisch niks en dronken autorijden is nog minder.

Maar er is een gek alternatief; koop een trein tourkaart Nederland voor dat weekend. s'nachts duik je een nachttrein in en zodra je wakker bent stap je uit bij het eerste beste ontbijt station.
pi_37052562
tvp ik zoek ook een hotel voor die nacht
pi_37052576
Waarom niet kijken of Golden Tulip in Zaandam nog kamers heeft?
Hotel is naast het station Zaandam en met ongeveer 12 minuten treinen zit je er vanuit Amsterdam.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:22:44 #70
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_37055190
Misschien vind je iets op de sites genoemd in dit topic: Slapen in hostels / bij wildvreemden
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 18 april 2006 @ 12:17:46 #71
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_37057943
Versier een meisje.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_37066978
Bedankt voor alle tips tot nu toe.

Het is inderdaad gemakkelijker een hotel/hostel buiten amsterdam (wel tenminste 20 km buiten amsterdam) te vinden, maar ik ben bang dat ik dan te veel afhankelijk ben van het openbaar vervoer (lees n.s.). Maar als ik verder niks vind is dit wel een serieuze optie.

Aan het versieren van een vrouw had ik zelf ook al gedacht, maar dat kan altijd tegenvallen (de vrouw of het versieren) en dan heb ik nog geen slaapplek.

Ik hoop op nog wat meer reacties.

pi_37307050
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:00 schreef bo-mec het volgende:
Dus als er iemand een goed idee of zelfs misschien een bed in de aanbieding heeft hoor ik het graag. Als tegenprestatie zou ik diegene een weekend in Parijs kunnen ontvangen.
En, hoeveel vrouwen hebben al op dit aanbod van je gereageerd?
pi_37308416
Vrienden van me hebben een appartement in Amsterdam waar ik dat weekend verblijf, ik kan kijken of er nog plek is op de gang? . Het is wel een beetje buiten het centrum trouwens. En ja het klinkt raar voor een studentenhok, maar het moet wel allemaal erg schoon blijven .

Die tegenprestatie zie ik wel zitten eigenlijk, kan dat ook met 2 personen? (neem ik m'n vriendin mee )
pi_37308475
Neem een hotelletje in Utrecht en pak de nachttrein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')