abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 21:24:03 #126
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35721526
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
off-topic:
Ik vraag mij af of manu82 wel eens een eigen mening heeft?
Of dat het gewoon een ja-knikker is op diverse topics, waar hij maar aandacht krijgt.

Hij is het altijd eens met het dominante persoon die op dat moment aan het woord is.
ik ben het niet altijd eens met iedereen ik zeg gewoon wat ik vind en ik ben het ook niet altijd eens met APK en Pinball of anderen. En als je de SC in BB5 hebt gevolgd weet je dat ik niet meeliep met het hele positieve Joost/Lieske verhaal en Roel wel verdedigde terwijl hij daar nogal werd afgezeken! Ik ben het in het begin van de hele discussie lang met je eens geweest, maar ik vond gewoon dat jij een topic opzettelijk verneukte, waar je eerder anderen van beschuldigde en ik het ook gedeeltelijk mee eens was. En daarbij heb ik je in alle gezeik herhaaldelijk gevraagd om gewoon te kappen met alle gezeik en niet het hele topic te verneuken. Ik snap niet wat je reden kan zijn om mij nu af te schilderen als een meningloos persoon.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35721968
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:24 schreef Manu82 het volgende:

[..]

ik ben het niet altijd eens met iedereen ik zeg gewoon wat ik vind en ik ben het ook niet altijd eens met APK en Pinball of anderen. En als je de SC in BB5 hebt gevolgd weet je dat ik niet meeliep met het hele positieve Joost/Lieske verhaal en Roel wel verdedigde terwijl hij daar nogal werd afgezeken! Ik ben het in het begin van de hele discussie lang met je eens geweest, maar ik vond gewoon dat jij een topic opzettelijk verneukte, waar je eerder anderen van beschuldigde en ik het ook gedeeltelijk mee eens was. En daarbij heb ik je in alle gezeik herhaaldelijk gevraagd om gewoon te kappen met alle gezeik en niet het hele topic te verneuken. Ik snap niet wat je reden kan zijn om mij nu af te schilderen als een meningloos persoon.
Als je opgelet had, dan zag je dat GEEN één van die personen in dat topic kwamen. Maar jij als moraalridder dacht ff mij als mongool uit te schelden.
Ik bleef in dat topic JUIST, omdat de discussie daar werd uitgelokt door derden.
Maar jij vond het nodig MIJ erop aan te vallen.
Jij wil graag het lieverdje van iedereen zijn. Maar je verliest de realiteit een beetje uit het oog. Ik begrijp het wel hoor.... Ik heb geen kut.... Maar jouw oordeel zal me aan mijn reet roesten.
Ik heb het niet zo op meelopertjes als jij. En zeker niet als ze niet objectief kunnen denken.
Heb ik ergens een naam genoemd van andere FOK! gebruikers?!?!?!?

Zo te lezen haal jij ze er wel bij. Dit was gewoon een opmerking over jou. Antwoord dan ook op mij, zondre er andere gebruikers bij te halen. Maar dat is juist wat ik bedoelde. Je hebt geen eigen mening. Een eigen mening is gebasseerd op wat JIJ denkt, en NIET op wat een ander denkt.
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 21:48:47 #128
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35722259
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als je opgelet had, dan zag je dat GEEN één van die personen in dat topic kwamen. Maar jij als moraalridder dacht ff mij als mongool uit te schelden.
Ik bleef in dat topic JUIST, omdat de discussie daar werd uitgelokt door derden.
Maar jij vond het nodig MIJ erop aan te vallen.
Jij wil graag het lieverdje van iedereen zijn. Maar je verliest de realiteit een beetje uit het oog. Ik begrijp het wel hoor.... Ik heb geen kut.... Maar jouw oordeel zal me aan mijn reet roesten.
Ik heb het niet zo op meelopertjes als jij. En zeker niet als ze niet objectief kunnen denken.
Heb ik ergens een naam genoemd van andere FOK! gebruikers?!?!?!?

Zo te lezen haal jij ze er wel bij. Dit was gewoon een opmerking over jou. Antwoord dan ook op mij, zondre er andere gebruikers bij te halen. Maar dat is juist wat ik bedoelde. Je hebt geen eigen mening. Een eigen mening is gebasseerd op wat JIJ denkt, en NIET op wat een ander denkt.
Ten eerste, waar haal ik er anderen bij? Heb ik soms het hele zwaai/brei clubje erbij gehaald om jou even belachelijk te maken. Als je het allemaal even helemaal goed terugleest ben ik vrij neutraal gebleven zelfs nog gezegd dat het niet normaal is als je gegevens buiten Fok online zet voordat de hele log erop kwam te staan. Ik bedoelde met dat je moest kappen dat het sluiten van het hele topic kwam omdat jij de hele rel doorzette en het niet over jou gaat in dat topic. Aangezien jij dat niet in je botte hersens kon krijgen heb ik je inderdaad mongool genoemd. Sta ik ook nog steeds achter, aangezien jij nog steeds achter je gedrag staat destijds. En het interesseert me geen fuck hoeveel jij hebt en dat heeft ook helemaal niks te maken met mijn reacties op jou, heb me nogal lang ingehouden en dat heeft niks met meelopen te maken. Zoals gezegd heb ik een normale eigen mening, het probleem is waarschijnlijk dat jij niet het vermogen hebt om die te begrijpen.....
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:51:06 #129
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35722338
Dat jij er nog op in gaat.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 21:52:33 #130
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35722391
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:51 schreef Sanne het volgende:
Dat jij er nog op in gaat.
hij wil weer lopen zeiken en loopt nu gisteravond eerst weer te slijmen bij iedereen en wil nu even iemand anders pakken Krijg je als je een gebrek hebt aan vrouwen die je nog kunt stalken
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:52:45 #131
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35722399
Heeft iemand trouwens die bewust msn-log nog?
sanshine (a) gmail.com
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 21:54:35 #132
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35722455
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 21:52 schreef Sanne het volgende:
Heeft iemand trouwens die bewust msn-log nog?
sanshine (a) gmail.com
Tanja denk ik wel
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:57:12 #133
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_35722534
* chips pakt.
eurobilltracker.com
  zaterdag 4 maart 2006 @ 22:19:54 #134
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35723298
ah het is weer ouderwets gezellig!

*trekt fles wijn open*
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 22:20:29 #135
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35723318
LS zal wel weer visite hebben en z'n waarschuwings telefoonlijst is er waarschijnlijk nog niet

en ik heb al chips, wijn, cigaretten
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 4 maart 2006 @ 22:50:40 #136
56819 Kimske
Juf in wording
pi_35724354
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
LS zal wel weer visite hebben en z'n waarschuwings telefoonlijst is er waarschijnlijk nog niet

en ik heb al chips, wijn, cigaretten
verse of samengestelde uit oude peuken!?
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 22:52:21 #137
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35724448
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:50 schreef Kimske het volgende:

[..]

verse of samengestelde uit oude peuken!?
Verse net overgevlogen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35724663
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Het inparkeren ging wat lastig vanochtend.

[afbeelding]


zie het nu pas
pi_35724795
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
LS zal wel weer visite hebben en z'n waarschuwings telefoonlijst is er waarschijnlijk nog niet

en ik heb al chips, wijn, cigaretten
LS was ff met zijn zoontje in Spanje aan de foon. Je weet wel, waar ik volgens sommigen meer aandacht aan moet besteden.

En als Tanja dit leest... Ze mag van mij die log weer plaatsen...

Maar voor Manu wil ik ff zeggen dat beide ouders Nederlanders zijn en ik geen Mongools bloed heb. Als jij kan spotten met Mongool, zijnde iemand met het Down-Syndroom, dan heb je aan mij een verkeerde. Sommige meelezers weten waarom. Maar pas een beetje op, voor je het woord mongool gebruikt.
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 23:08:31 #140
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35725066
Je geeft nog steeds geen antwoord op mijn reactie op jou, of wil je gewoon zeiken om het zeiken en er nu vandoor gaan? En wat dat mongool betreft moet je nu maar eens weten hoe het op internet gaat, als ik iemand de tyfus wens kan ik ook niet weten dat hij daar moeite mee heeft, dit is fucking internet en mongool is een uitdrukking. Als ik zeg dat je symptonen vertoond van het Down-Syndroom zal het waarschijnlijk meer gemeend zijn!
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:26:05 #141
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35725663
Kiekeboe

Ik lees even mee
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_35725665
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:08 schreef Manu82 het volgende:
Je geeft nog steeds geen antwoord op mijn reactie op jou, of wil je gewoon zeiken om het zeiken en er nu vandoor gaan? En wat dat mongool betreft moet je nu maar eens weten hoe het op internet gaat, als ik iemand de tyfus wens kan ik ook niet weten dat hij daar moeite mee heeft, dit is fucking internet en mongool is een uitdrukking. Als ik zeg dat je symptonen vertoond van het Down-Syndroom zal het waarschijnlijk meer gemeend zijn!
Ga jij nu maar lekker aan de konten likken van diegene waarvoor het op dat moment wordt opgenomen. Daar maak jij je populair mee. Ik behoud mijn eigenwaarde liever, en vooral een uitgesproken eigen mening, die niet door iemand beïnvloed kan worden.

Ik durf te wedden als Joost hier zou komen en Tanja weg is, dat je zijn reet ook gaat likken....
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:27:19 #143
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35725699
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ga jij nu maar lekker aan de konten likken van diegene waarvoor het op dat moment wordt opgenomen. Daar maak jij je populair mee. Ik behoud mijn eigenwaarde liever, en vooral een uitgesproken eigen mening, die niet door iemand beïnvloed kan worden.

Ik durf te wedden als Joost hier zou komen en Tanja weg is, dat je zijn reet ook gaat likken....
Maak geen ruzie joh

Het is hier wel gezellig tenslotte
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_35725792
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:08 schreef Manu82 het volgende:
Je geeft nog steeds geen antwoord op mijn reactie op jou, of wil je gewoon zeiken om het zeiken en er nu vandoor gaan? En wat dat mongool betreft moet je nu maar eens weten hoe het op internet gaat, als ik iemand de tyfus wens kan ik ook niet weten dat hij daar moeite mee heeft, dit is fucking internet en mongool is een uitdrukking. Als ik zeg dat je symptonen vertoond van het Down-Syndroom zal het waarschijnlijk meer gemeend zijn!
joh, ben jij nu aan de beurt succes..
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 23:30:13 #145
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35725808
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ga jij nu maar lekker aan de konten likken van diegene waarvoor het op dat moment wordt opgenomen. Daar maak jij je populair mee. Ik behoud mijn eigenwaarde liever, en vooral een uitgesproken eigen mening, die niet door iemand beïnvloed kan worden.

Ik durf te wedden als Joost hier zou komen en Tanja weg is, dat je zijn reet ook gaat likken....
Val dood, jij begint iets en kunt het niet onderbouwen en dan loop je maar weg? Te druk met je nieuwe stalk slachtoffer?

En als Joost hier zou komen zou ik niet zijn reet likken maar normaal vragen stellen. Ik mocht hem niet in BB net zoals veel users hier Tanja niet mochten in BB, maar als user is ze gewoon fantastisch! Daarbij heb ik ook Menno's kont niet gelikt of hoe jij dat ook bedoelt, maar heb ik hem juist na een tijdje anders genoemd. Volgens mij ben jij gewoon gefrustreerd...
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 23:31:20 #146
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35725846
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:29 schreef tann het volgende:

[..]

joh, ben jij nu aan de beurt succes..
alleen hij kan nog steeds geen fuck onderbouwen van z'n kritieken op mij, ik wil er best over discussieren maar hij durft blijkbaar niet
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:31:28 #147
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35725851
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:29 schreef tann het volgende:

[..]

joh, ben jij nu aan de beurt succes..
He leuk dat je hier ook bent
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_35725963
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:31 schreef Manu82 het volgende:

[..]

alleen hij kan nog steeds geen fuck onderbouwen van z'n kritieken op mij, ik wil er best over discussieren maar hij durft blijkbaar niet
ajoh laat het gaan, zei je ook tegen mij toen..........ghehe....als ik bepaalde avaters zie doe ik gewoon scroll, sommigen moeten gewoon het laatste woord hebben....BEZW
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:35:29 #149
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35725984
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:34 schreef tann het volgende:

[..]

ajoh laat het gaan, zei je ook tegen mij toen..........ghehe....als ik bepaalde avaters zie doe ik gewoon scroll, sommigen moeten gewoon het laatste woord hebben....BEZW
Helemaal mee eens, negeren is idd het beste
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 23:40:34 #150
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35726169
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:35 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, negeren is idd het beste
Ik heb niet zo'n zin om hem te negeren, ik maak me niet druk om beschuldigingen en ik zal er geen seconde wakker van liggen , maar hij komt er mee en kan ze dan niet onderbouwen, en dat is idd net zoals met Tanja, na het begin van het gezeik had hij ook al tegen mij gezegd dat hij uit het topic zou blijven en heb ik gezegd dat hij het niet via het forum moest doen en dan blijft hij toch nog even om het topic om hem te laten draaien. Misschien heeft hij aandachtstekort ofzo!
Some memories are best forgotten
Room 23
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')