abonnement Unibet Coolblue
pi_35594476
Volgens mij word van gewoon tandenpoetsen je tanden niet witter van.

Maar die witmakende tandpasta, Ik heb er mijn twijfels over.

1. Is het niet ongezond voor de tanden.
2. Tast je niet iets aan zodat ze straks weer makkelijker geel worden.
3. Is het wat?
pi_35602053
Ik heb ze jaren gebruikt (pearl drops, smokers, fumee etc) Maar eigenlijk nooit echt een wezenlijk verschil gezien. Een vriend van mij is nu tandarts en die beweert dat het 'wit-makende' stof je dat erin zit, veel te laag gedoseerd is om enig effect te hebben. Mja ik ben ook gestopt met roken een jaar geleden, en ook niet meer daat die tandpasta's omgekeken eigenlijk...
pi_35602596
Ik heb het idee dat die van prodent wel werkt.
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:02:15 #4
11682 Moonah
Jolie femme
pi_35603110
Ik kreeg altijd vrij snel aanslag op mijn tanden. Ondanks 2 á 3x per dag poetsen.
Dus mijn tandarts haalde dat altijd halfjaarlijks weg. Vorige keer adviseerde ze me te poetsen met Sensodyne whitening. En echt, ik heb nu na een half jaar nog geen sprankje aanslag.
Dit is dus niet echt een witmakende tandpasta, maar wél eentje die tegen aanslag werkt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_35603114
Hoewel ik er niet echt in geloofde, heb ik vorig jaar de Whitner van Theramed 'ns geprobeerd. Tot mijn grote verbazing werkte het echt:

Ik had de tandpasta meegenomen op vakantie, omdat de verpakking me wel handig leek. Na een dikke week schrok ik van de witte tanden van mijn vriend en na 'ns goed in de spiegel gekeken te hebben waren de mijne ook veel witter.
Disclaimer:
't Kan ook iets met de Afrikaanse zon te maken hebben gehad (zat toen in Namibië).
p.s. Deze tandpasta is nu in de aanbieding bij 't Kruidvat, 3 verpakkingen voor 3,50... althans, bij de Kruidvat in Eindhoven.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35630260
hmm mss eens uitproberen dan. Hoewel ik bij zulke producten wel een addertje onder het gras verwacht (net zoals met die idiote light producten)
pi_35630971
Poetsen met een electrische borstel is zelfs beter,en dan inderdaad met de prodent whitening.
Ik heb die dure van rembrandt geprobeerd,maar daar leken mijn tanden JUIST van te verkleuren.
pi_35631349
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:06 schreef outcast-within het volgende:
Volgens mij word van gewoon tandenpoetsen je tanden niet witter van.

Maar die witmakende tandpasta, Ik heb er mijn twijfels over.

1. Is het niet ongezond voor de tanden.
2. Tast je niet iets aan zodat ze straks weer makkelijker geel worden.
3. Is het wat?
Witmakende tandpasta zal je tanden niet witter maken dan het glazuur. Dit had ik gelezen of gehoord op tv.

In principe zou je elke tandpasta "witmakend" kunnen noemen. Vuile tanden zijn namelijk minder wit, en tandpasta helpt het vuil weg te halen. Het is dus vooral een marketing statement lijkt me.
pi_35632748
Bij mij werkt het wel
pi_35632752
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 00:51 schreef outcast-within het volgende:
(net zoals met die idiote light producten)
Ja daar blijk je dus minder dik van te worden
pi_35635350
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 06:14 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja daar blijk je dus minder dik van te worden
[totally off-topic]
Wat outcast-within bedoelt (denk ik) is dat het in de praktijk niet zo blijkt te werken. Je lichaam registreert namelijk het binnenkomen van suiker (drank smaakt zoet) en gaat enthousiast insuline aanmaken om die suiker te verwerken. Gevolg: je bloedsuikerspiegel daalt. Alleen komt er helemaal geen suiker waardoor je met een te lage bloedsuikerspiegel hebt. Gevolg daarvan: trek in zoetigheid. Mensen gaan dus snoepen door light drinken.
En andere light producten zorgen ook voor een dergelijk effect, waar iemand bijvoorbeeld eigenlijk geen chips zou eten, eet hij/zij het nu wel, omdat het "toch light" is. Vervolgens krijgt die gene dus juist meer kcal binnen dan hij anders zou krijgen.
[/totally-offtopic]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35636625
Er was trouwens op TV een reclame over speeksel stimulerende tandpasta. Weet iemand welke tandpasta dat was?
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:29:35 #13
26670 renewing
Mooi vals is niet lelijk
pi_35636911
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:20 schreef dborhem het volgende:
Poetsen met een electrische borstel is zelfs beter,en dan inderdaad met de prodent whitening.
Ik heb die dure van rembrandt geprobeerd,maar daar leken mijn tanden JUIST van te verkleuren.
Heb je de gebruiksaanwijzing van je elektrische tandenborstel wel eens gelezen? Daar staat uitdrukkelijk vermeld dat je geen whitening tandpasta mag gebruiken in combinatie met je elektrische tandenborstel. Ik heb het eens nagevraagd bij mijn tandarts waarom en ze antwoordde: in whitening tandpasta zit een heel klein soort grid dat je tanden schuurt. Als je dat in combinatie met een elektrische tandenborstel gebruikt, dan werkt dat te goed en beschadig je je hele tanden, waardoor dus juist verkleuringen ontstaan. Toch volgende keer maar even de gebruiksaanwijzing lezen
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:49:02 #14
141201 Gjallarhorn
Allfor Odhinn & Balfor
pi_35637487
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:02 schreef Levitation het volgende:
Hoewel ik er niet echt in geloofde, heb ik vorig jaar de Whitner van Theramed 'ns geprobeerd. Tot mijn grote verbazing werkte het echt:
[afbeelding]
Ik had de tandpasta meegenomen op vakantie, omdat de verpakking me wel handig leek. Na een dikke week schrok ik van de witte tanden van mijn vriend en na 'ns goed in de spiegel gekeken te hebben waren de mijne ook veel witter.
Disclaimer:
't Kan ook iets met de Afrikaanse zon te maken hebben gehad (zat toen in Namibië).
p.s. Deze tandpasta is nu in de aanbieding bij 't Kruidvat, 3 verpakkingen voor 3,50... althans, bij de Kruidvat in Eindhoven.
Da's mooi, morgen eens checken
Weiß
pi_35638176
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:29 schreef renewing het volgende:
[..]
Heb je de gebruiksaanwijzing van je elektrische tandenborstel wel eens gelezen? Daar staat uitdrukkelijk vermeld dat je geen whitening tandpasta mag gebruiken in combinatie met je elektrische tandenborstel.
Welnee,dat ding is nog uit de vorige eeuw,dat had ik allang niet meer.
Kleur is trouwens aardig bijgetrokken,en ik heb nogal veel kronen bovenin die kleurvast zijn,dus die zijn bijna niet te bleken.
Als je lekker bruin gebrand bent schiet je lach er natuurlijk ook uit.....
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:57:54 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35673055
Die smokers werkt wel hoor bij mij
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_35676456
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:06 schreef outcast-within het volgende:
Volgens mij word van gewoon tandenpoetsen je tanden niet witter van.

Maar die witmakende tandpasta, Ik heb er mijn twijfels over.

1. Is het niet ongezond voor de tanden.
2. Tast je niet iets aan zodat ze straks weer makkelijker geel worden.
3. Is het wat?
1. Nee, denk ik niet.
2. Nee, denk ik niet.
3. Eh.. Nee, het is eigenlijk een marketing-truc. Onzin dus.
pi_35679020
voor zover ik het weet is het vooral een goedkope marketing-truc.
pi_35731813
total plus whitening gekocht. 2euro duurder ongeveer als een normale tube.

Dus goedkoop. DACHT HET NIET... iig niet voor mij
pi_35733593
Er zit toch een stofje in dat je tanden polijst? Dus best wel slecht voor je tanden. Had het vroeger nog gebruikt toen het net nieuw was, werkte uitstekend, later gehoord dat het slecht voor je tanden was. De tandpasta die ik destijds gebruikte hebben ze inmiddels ook al enkele jaren uit de schappen gehaald, waarschijnlijk voldeed die toch niet aan de eisen.
pi_35733652
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:18 schreef mwuhaha het volgende:
Er was trouwens op TV een reclame over speeksel stimulerende tandpasta. Weet iemand welke tandpasta dat was?
kun je net zo goed op iets gaan kauwen , niets maakt meer speeksel aan dan kauwen
pi_35734249
Wat wél helpt als je snel last hebt van aanslag op je tanden (door roken etc) is consequent electrisch poetsen. Aanslag verdwijnt en komt dan ook nooit terug.
pi_35735070
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:48 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

kun je net zo goed op iets gaan kauwen , niets maakt meer speeksel aan dan kauwen
Zoenen toch?
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:53:58 #24
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_36277100
Maar wat is de conclusie nou bestaat er nou wel of geen whitening tandpasta ?
en als je van dat schuurmiddel gebruikt dan moet je dat toch wel kunnen compenseren met meer zuivel te consumeren ?
niets
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:03:29 #25
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_36277465
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:02 schreef Levitation het volgende:
Hoewel ik er niet echt in geloofde, heb ik vorig jaar de Whitner van Theramed 'ns geprobeerd. Tot mijn grote verbazing werkte het echt:
[afbeelding]
Ik had de tandpasta meegenomen op vakantie, omdat de verpakking me wel handig leek. Na een dikke week schrok ik van de witte tanden van mijn vriend en na 'ns goed in de spiegel gekeken te hebben waren de mijne ook veel witter.
Disclaimer:
't Kan ook iets met de Afrikaanse zon te maken hebben gehad (zat toen in Namibië).
p.s. Deze tandpasta is nu in de aanbieding bij 't Kruidvat, 3 verpakkingen voor 3,50... althans, bij de Kruidvat in Eindhoven.
In Afrika wordt je over het algemeen bruin. Een bruinverbrande huid steekt natuurlijk sterk af bij het ivoride van je tanden, daarom lijken negroide personen ook altijd witte tanden te hebben.
Fear and Loathing in Clarksville.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')