abonnement Unibet Coolblue
pi_35490456
Deel 50 - jubileum!

De schreeuwerige anti- vs pro-robbert confrontaties zijn er gelukkig uit, en er wordt weer meer met argumenten gereageerd. Iedereen daarvoor bedankt!
Ook Lilith-Wicca bedankt voor je subtiele bijsturingen

Er is nog steeds geen nieuws, mensen die Robbert verdenken van malafide pratijken (naast eventuele aanleg) doen dat nog steeds, en de aanhangers bekijken eea wat genuanceerder en stellen zijn veronderstelde spirituele gaven op de eerste plaats.

RTL 4 is er echter mee gestopt, en het is de vraag of een andere tv zender Robbert een eigen tv programma gaat geven, de kijkcijfers zijn alles, maar er is toch zoveel meer dan kijkcijfers.

Nieuwe Revu meent zelfs dat Robbert's carriere als medium geheel voorbij is.

Stichting Skepsis of Parapsy nodigen Robbert uit om zijn mediamieke gaven wetenschappelijk te onderzoeken, teneinde tot een gefundeerd oordeel te komen.

Hij heeft in meerdere interviews aangegeven dat de skeptici 'roependen' zijn, maar niets onderzoeken. Nou, die roependen willen wel hoor. Wat is er eigenlijk overgebleven van Robbert's stelling dat skeptici het dichtste bij de bron staan en het meest telepatisch begaafd zijn? (bron: interview Omroep Brabant).

Anderzijds wijzen anderen er op dat een klinische research-setting slechts het causale en oproepbare aspect van menselijk gedrag kan meten en wegen. Het feit dat iets niet altijd op afroep beschikbaar is hoeft in hun visie nog niet te betekenen dat het er ook niet is.

Er is overigens een interview opgedoken dat door Dossier X gehouden werd toen Robbert 17 was. Daaruit blijkt dat hij als zeventienjarige al precies op het pad zat waar hij nu op zit, alleen was hij toen nog niet bekend.

Vragen vragen. Waar blijft de waarheid? Of bestaat er geen waarheid? Of is die niet relevant?

Hier nog wat wetenswaardigheden:

Reactie Robbert op alle commotie tijdens en na "Er is zoveel meer"
7 februari 2006

Tekst op de site van Robbert

Grenswetenschap over foto Hugo de Groot en Mudman Robbert

Verslag Laurens Buijs &

Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145

Skepsis.nl Deel 1 over Robbert

Skepsis.nl Deel 2 over Robbert

Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)

Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003

Geluidsopname Omroep Brabant

Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004

Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005

Film 5 - Telegraaf 28 december 2005

Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005

Geluidsopname Omroep Brabant - interview Jan Willem Nienhuys - 28 december 2005

Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005

Film 8 - RTL Boulevard 12 januari 2006

Film 9 - Boemerang (vanaf 04:30) 12 januari 2006

Film 10 - RTL Boulevard 9 februari 2006

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30
Deel 31
Deel 32
Deel 33
Deel 34
Deel 35
Deel 36
Deel 37
Deel 38
Deel 39
Deel 40
Deel 41
Deel 42
Deel 43
Deel 44
Deel 45
Deel 46
Deel 47
Deel 48
Deel 49

En deze: RTL boulevard spoken foto's

[ Bericht 48% gewijzigd door iteejer op 25-02-2006 21:55:25 ]
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35490868
http://www.eyestreamtv.nl/?PageID=590

dit is komisch die reactie van die John
ik lig dubbel
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35491009
OMG...wat een idioot die John zeg

john - vandaag 01:40:03
Robbert van den Broeke is de BESTE EN DAT ZAL EEUWIG BLIJVEN mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

john - vandaag 01:33:47
Die stomme Albert van der Linden blijf van mijne Robbert af ik ben een kamper ik hou van Robbert , begrijp je dat lelijke Albert valse nicht, vieze berm gay bossebol
john - vandaag 01:30:08
Ik ben kickboxer dus skepsis kijk uit laat deze jongen in zijn waarden ik vreet je op , Robbert is OKE ja man LUISER GOED JO ROBBERT IS OKE JO
john - vandaag 01:26:35
Ike schijt en beer boven op de stichting skepsis als en ik die skeptise vent met dat sure gezichtje eens zie sla ik hem plat ik hou van ROBBERT hij is mijn schat en niet rob nanienga
j
ohn - vandaag 23:10:21
ROBBERT VAN DEN BROEKE IS VOOR MIJ DE WONDER BOY HIJ IS VOOR MIJ DE HERE JEZUS VIA HEM GEBEUREN DE WONDEREN VOLG DEZE MAN HIJ IS DE VERLOSSER IK DENK NOG DAGELIJKS AAN DEZE WONDERBAARLIJKE ONTMOETING MET ROBBERT VAN DEN BROEKE HIJ IS DE WEG TOT VERANDERING LIEVE MENSENS IK HEB HET ZELF GEZIEN HIJ STEEGG OP ROBBERT IS DE BESTE DE MOOISTE DE KNAPSTE EN DE LIEFSTE EEN HETEROMAN ZO ER VERLIEFT OP WORDEN IK BEN ZELF HETERO MAAR VOEL HET WEL MMMMM IK HOU VAN DIT MENS

john - vandaag 22:56:14
hallo mensen ik was twee weken geleden bij Robbert van den BROEKE in de praktijk hij wis zo wat alles van mij hij liet mij zien hoe hij zo dertig centimeter met zij voeten van de grond kon opstijgen< ik was verslagen eerlijk is eerlijk ik denk hier nog dagelijks aan < en praat hier nog vaak over met vrienden en met mijn vrouw ik zo waren plots klaps mijn ringen en mij ketting verdwenen bij ROBBERT toen hij met zijn hand langs mijn vingers ging zaten mijn ringen er weer aan ik ben onder de indruk echt


Het niveau straalt er vanaf
p.s.: hij scheldt Albert Verlinde uit voor nicht, maar hij zou zelf zowat homo worden voor Robbert, geeft ie zelf aan?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35491112
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
OMG...wat een idioot die John zeg

Het niveau straalt er vanaf
Of de humor
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35491184
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Of de humor
Het is gewoon TE belachelijk
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35491235
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Of de humor
Hij is inderdaad zeer lachwekkend.
pi_35491276
Bovenstaande tekst is dus door Iteejer! Even voor de duidelijkheid
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35491516
Wie schrijft , die blijft ....enne wat leuk dat het hier nu zo rustig kan zijn ......'t lijkt of elkeen zijn evenwicht en rust hervonden heeft .....zo blijft onze duale wereld lekker fijn in balans ....tot opeens Robbert met een nieuwe special voor vuurwerk gaat zorgen ...
pi_35491759
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:03 schreef extraterrestre het volgende:
Wie schrijft , die blijft ....enne wat leuk dat het hier nu zo rustig kan zijn ......'t lijkt of elkeen zijn evenwicht en rust hervonden heeft .....zo blijft onze duale wereld lekker fijn in balans ....tot opeens Robbert met een nieuwe special voor vuurwerk gaat zorgen ...
we wachten vol smart
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35492934
Hallo, hier Stenny, of mijn ban opgeheven kan worden AJB

Kan er ook weer een fatsoenlijke Robbert van den Broeke topic geopend worden, compleet met mijn tekst en niet met een halve tekst van mij en een halve van iemand anders.
pi_35492980
Hee Barb, hier ben ik weer. (omdat mijn ban niet opgeheven is, even op het account van mijn ban uh pardon man.)
pi_35493790
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef visvogel het volgende:
Hallo, hier Stenny, of mijn ban opgeheven kan worden AJB

Kan er ook weer een fatsoenlijke Robbert van den Broeke topic geopend worden, compleet met mijn tekst en niet met een halve tekst van mij en een halve van iemand anders.
ff een Mailtje maar fokforum sturen stenny
pi_35493995
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef newsman het volgende:

[..]

ff een Mailtje maar fokforum sturen stenny
Hallo hier Stenny, heb ik gedaan, ook antwoord op gekregen van Yvonne, maar vervolgens geen reactie meer en nog steeds een ban. Heb nu ook al naar Danny gemaild, misschien wil hij het wel even doen.
Maar anyway, ik mag nu even op het account van mijn man, dus hier ben ik weer.
pi_35494126
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef visvogel het volgende:

[..]

Hallo hier Stenny, heb ik gedaan, ook antwoord op gekregen van Yvonne, maar vervolgens geen reactie meer en nog steeds een ban. Heb nu ook al naar Danny gemaild, misschien wil hij het wel even doen.
Maar anyway, ik mag nu even op het account van mijn man, dus hier ben ik weer.
Tja afwachten Stenny meer weet ik ook niet
pi_35494210
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef newsman het volgende:

[..]

Tja afwachten Stenny meer weet ik ook niet
Hier Stenny (ik schrijf het er steeds even bij om misverstanden te voorkomen)

Ik houd ervan te schrijven, dus het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Maar zodra ik meer dan een uur post per dag, mogen jullie er iets van zeggen want die tijd moet ik aan mijn tweede boek geven.
pi_35494422
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef visvogel het volgende:
Hallo, hier Stenny, of mijn ban opgeheven kan worden AJB

Kan er ook weer een fatsoenlijke Robbert van den Broeke topic geopend worden, compleet met mijn tekst en niet met een halve tekst van mij en een halve van iemand anders.
Hey sten ben je opeens arrogant geworden?
pi_35494474
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:54 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Hij is inderdaad zeer lachwekkend.
Liefsten, wil jij nog even een antwoord geven op mijn vraag hoe je aan die derren brown-info kwam?
Bedankt!
pi_35494478
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hey sten ben je opeens arrogant geworden?
Hier Stenny

Nou ik vind het niet zo leuk nee als mijn teksten herhaald worden in de tekst van een ander, ik opende elke topic met een nieuwe tekst en wat niet van mij is, zet ik er altijd bij, dat is wel zo netjes, vind ik.

En Genverbrander er is hot news, maar ik mag nog niets zeggen.
pi_35494761
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef visvogel het volgende:

[..]

Hier Stenny

Nou ik vind het niet zo leuk nee als mijn teksten herhaald worden in de tekst van een ander, ik opende elke topic met een nieuwe tekst en wat niet van mij is, zet ik er altijd bij, dat is wel zo netjes, vind ik.

En Genverbrander er is hot news, maar ik mag nog niets zeggen.
Ik weet het, heb het ook al gehoord. Het is een klein wereldje he
Idd echt super hot nieuws!
pi_35494810
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik weet het, heb het ook al gehoord. Het is een klein wereldje he
Idd echt super hot nieuws!
Hier Stenny

Dus jij weet het ook.... ow ja ik snap het al.
pi_35494836
Een heel klein wereldje
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35494906
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een heel klein wereldje
Hier Stenny

Wat, jij ook al!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:33:55 #23
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35495386
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef visvogel het volgende:

[..]

Hier Stenny
Volgens mij ben jij nu een Walk In.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_35495553
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef Parameter het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij nu een Walk In.
Hier Stenny

Heel leuk en interessant. :
quote:
A True Walk-In situation occurs between a Younger Soul (less experienced on this Earth) which is the owner of the body, and an Ancient Soul on its Last Lifetime on the planet. The ancient soul has already mastered being "Out-Of-Body" in past lives.


Wat een site!







(ook van deze site)

[ Bericht 6% gewijzigd door visvogel op 25-02-2006 23:53:08 ]
pi_35496032
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:19 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik weet het, heb het ook al gehoord. Het is een klein wereldje he
Idd echt super hot nieuws!
Zozo. zeg het eens wat is het nieuws?
Helpt waar hij kan!
pi_35496116
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:48 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Zozo. zeg het eens wat is het nieuws?
Hier Stenny

Er is groot nieuws wat betreft Robbert, maar het is nog niet openbaar gemaakt en ik zeg het niet, want ik heb dat beloofd, en ga ook niet vissen, want dan krijg je een broek(e) aan je hengel.
pi_35496422
Daarom vraag ik het ook niet aan jou maar aan Genverbrander. Grmbl, iedereen weet weer alles behalve ik.
Helpt waar hij kan!
  zondag 26 februari 2006 @ 00:55:00 #28
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35498412
goede informatieve OP
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zondag 26 februari 2006 @ 01:12:24 #29
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_35498811
aniversary 50 delen ryan3 was beter
pi_35499003
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef visvogel het volgende:

[..]

Hier Stenny

Er is groot nieuws wat betreft Robbert, maar het is nog niet openbaar gemaakt en ik zeg het niet, want ik heb dat beloofd, en ga ook niet vissen, want dan krijg je een broek(e) aan je hengel.
Hij is zeker opgestraald door het moederschip 493 uit het stelsel Vega 38? Dat is oud nieuws hoor, hij is inmiddels ook alweer uitgespuugd, heeft 2 cyborgen ter wereld gebracht, en laat scheten van een blauw methaanachtig gas wat schroeiplekken op het meubilair achterlaat.
pi_35500620
ik ben ook al verliefd op robbert geworden
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35501236
quote:
Op zondag 26 februari 2006 02:51 schreef zhe-devilll het volgende:
ik ben ook al verliefd op robbert geworden
Sterkte ermee
pi_35502735
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef visvogel het volgende:
Hallo hier Stenny, heb ik gedaan, ook antwoord op gekregen van Yvonne, maar vervolgens geen reactie meer en nog steeds een ban. Heb nu ook al naar Danny gemaild, misschien wil hij het wel even doen.
Maar anyway, ik mag nu even op het account van mijn man, dus hier ben ik weer.
Ik zal asap even navragen hoe dat nou precies zit met die ban van jou. En wat die openingspost betreft: als jij er niet bent zal het toch door moeten gaan. Zo gaat dat nou eenmaal met OP's in series. Verder ben ik ook zeer nieuwsgierig naar dat grote nieuws! Geef es een hint, aan alleen maar zeggen dat je iets weet en daarna niets los laten hebben we geen van allen iets. Bedoel je de nieuwe ontwikkelingen rond het onderzoek naar zijn veronderstelde gaven?
pi_35503440
Jeej Stenny is back (als ze 't echt is...denk het wel)
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35504093
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Jeej Stenny is back (als ze 't echt is...denk het wel)
Nou je hebt er anders wel van langs gekregen van haar Omdat je haar OP zomaar hebt overgenomen

pi_35504388
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef NoSigar het volgende:
Daarom vraag ik het ook niet aan jou maar aan Genverbrander. Grmbl, iedereen weet weer alles behalve ik.
pi_35504410
quote:
Op zondag 26 februari 2006 08:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik zal asap even navragen hoe dat nou precies zit met die ban van jou. En wat die openingspost betreft: als jij er niet bent zal het toch door moeten gaan. Zo gaat dat nou eenmaal met OP's in series. Verder ben ik ook zeer nieuwsgierig naar dat grote nieuws! Geef es een hint, aan alleen maar zeggen dat je iets weet en daarna niets los laten hebben we geen van allen iets. Bedoel je de nieuwe ontwikkelingen rond het onderzoek naar zijn veronderstelde gaven?
Helaas, ik heb beloofd niets te zeggen, maar de Robbert aanhangers gaan het heel zwaar krijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stenny op 26-02-2006 11:40:34 ]
pi_35504435
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Jeej Stenny is back (als ze 't echt is...denk het wel)
Tuurlijk ben ik het echt, herken je mijn taalgebruik niet.
pi_35504742
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:14 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Nou je hebt er anders wel van langs gekregen van haar Omdat je haar OP zomaar hebt overgenomen

Nee dat was niet Barb... Ik vind toch dat elke topic een nieuwe tekst moet bevatten en dat teksten die van een ander zijn als zodanig benoemd dienen te worden...
pi_35505974
In de nieuwste Skepter staat een zeer uitvoerig stuk over Robbert, heeft iedereen dat als verplicht leesvoer tot zich genomen?

Misschien kunnen we het inscannen als Skepsis.nl dat goed vindt?
pi_35506743
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:28 schreef Stenny het volgende:

[..]

Helaas, ik heb beloofd niets te zeggen, maar de Robbert aanhangers gaan het heel zwaar krijgen.
Na de genverbrander-historie volgt nu een nieuwe kwakkel-historie van Nannin -gaatje zeker ?????


Whoeee aaaahhhhhhh
pi_35506777
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:26 schreef Stenny het volgende:
In de nieuwste Skepter staat een zeer uitvoerig stuk over Robbert, heeft iedereen dat als verplicht leesvoer tot zich genomen?

Misschien kunnen we het inscannen als Skepsis.nl dat goed vindt?
Welkom terug sten!
Ik heb het stuk in Skepter nog niet gelezen!!
pi_35506837
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:53 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Welkom terug sten!
Ik heb het stuk in Skepter nog niet gelezen!!
Dank je.

Het is de moeite waard en alleszins netjes, het is gewoon een heel uitvoerig verhaal met op het eind een kritische noot.
pi_35506939
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dank je.

Het is de moeite waard en alleszins netjes, het is gewoon een heel uitvoerig verhaal met op het eind een kritische noot.
Nog maar pas terug en reeds aan 't spammen voor skepsis, niet mooi hoor Sten
Of ben je betaald door ze ???? ha ha kan wel best......
spam verkoopt beter met rode lipjes !!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door totsy op 26-02-2006 13:06:39 ]
pi_35507335
Dat paranormale fenomenen in zijn algemeenheid niet passen in causale modellen is uiteraard waar. Vandaar dus ook de naam 'paranormaal'. Want sommigen in onze cultuur zien slechts het causale als 'normaal', en doen de rest af als fantasie.
En dat Robbert dus onderuit gaat in dat soort onderzoeken neem ik dan ook direct aan.
Wellicht dat enkele van, of alle, door hem geclaimde concrete materiele gebeurtenissen als bedrog kunnen worden ontmaskerd.
Maar dat zegt nog steeds niets over de vraag of hij nou wel of niet mediamieke gaven bezit.

Robbert-aanhangers krijgen het zwaar...? Ik weet niet of het zinvol is om de truth-populatie op te delen in aanhangers en tegenstanders. Dat geeft dan weer dat aggressieve rellerige sfeertje. Kom eerst maar eens met die publicatie, dan kunnen we weer met feiten aan de gang ipv met veronderstellingen.
pi_35507361
Pikki heeft het weer erg moeilijk met de wereld. Kom maar jongen, let maar niet op die boze mensen en probeer aan iets leuks te denken.
Helpt waar hij kan!
pi_35507426
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:14 schreef NoSigar het volgende:
Pkki heeft het weer erg moeilijk met de wereld. Kom maar jongen, let maar niet op die boze mensen en probeer aan iets leuks re denken.
Ik zou het zeer op prijs stellen als je je niets bijdragende getroll zou willen stoppen. Als je daar moeite mee hebt, zullen we je daar graag bij helpen.
pi_35507509
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:58 schreef totsy het volgende:
Nog maar pas terug en reeds aan 't spammen voor skepsis, niet mooi hoor Sten
Of ben je betaald door ze ???? ha ha kan wel best......
spam verkoopt beter met rode lipjes !!!!
En probeer jij het nou ook een beetje leuk te houden, toen Sten weg was kon je het ook. De skepsis-hoek is hier te gast, behandel onze gasten netjes.
pi_35507898
De publicatie komt snel genoeg hoop ik. Ik viel in ieder geval bijna van mijn stoel toen ik de betreffende ontdekking onder ogen kreeg. Ja, misschien had ik geen a moeten zeggen (dat ik iets weet), maar mijn hart ligt op mijn tong, maar ondanks dat houd ik me aan beloftes. Er weten kennelijk al heel wat mensen van, het is nu gewoon afwachten.
pi_35507967
quote:
Op zondag 26 februari 2006 11:29 schreef Stenny het volgende:

[..]

Tuurlijk ben ik het echt, herken je mijn taalgebruik niet.
Jawel, zeker toen ik alle berichtjes las, maar je weet nooit
WB
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zondag 26 februari 2006 @ 13:37:49 #51
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35508005
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:13 schreef iteejer het volgende:
Dat paranormale fenomenen in zijn algemeenheid niet passen in causale modellen is uiteraard waar. Vandaar dus ook de naam 'paranormaal'. Want sommigen in onze cultuur zien slechts het causale als 'normaal', en doen de rest af als fantasie.
En dat Robbert dus onderuit gaat in dat soort onderzoeken neem ik dan ook direct aan.
Wellicht dat enkele van, of alle, door hem geclaimde concrete materiele gebeurtenissen als bedrog kunnen worden ontmaskerd.
Maar dat zegt nog steeds niets over de vraag of hij nou wel of niet mediamieke gaven bezit.
Het feit dat paranormale verschijnselen niet passen in de gangbare causale modellen zodat er geen wetenschappelijke verklaring voor is, wil niet zeggen dat zullen fenomenen niet door wetenschappers kunnen worden waargenomen. Als een paragnost in staat is om tijdens consulten regelmatig helderziende uitspraken te doen, dan is het ook mogelijk om dat wetenschappelijk vast te leggen. Als iets regelmatig werkt, dan kunnen wetenschappers dat net zo goed vaststellen als leken. Een parapsychologisch onderzoek betekent niet dat je iemand in een laboratorium elektroden op zijn hoofd plakt en dingen laat doen die hij anders nooit doet. Het betekent alleen dat je normale verklaringen probeert uit te sluiten en de resultaten objectief beoordeelt. Daar heeft de paragnost als het goed is helemaal geen last van.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_35508023
Pikki is ook weer terug!
pi_35508125
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Jawel, zeker toen ik alle berichtjes las, maar je weet nooit
WB
Is goed Barb, dank je.
pi_35508145
Welke mensen zijn eigenlijk van Skepsis hier? Durven zij daar openlijk voor uit te komen?
Ik ben benieuwd wat ze van de Sepsis Watchers vinden. Ik vind het wel wat
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35508308
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:37 schreef Parameter het volgende:
Het feit dat paranormale verschijnselen niet passen in de gangbare causale modellen zodat er geen wetenschappelijke verklaring voor is, wil niet zeggen dat zullen fenomenen niet door wetenschappers kunnen worden waargenomen. Als een paragnost in staat is om tijdens consulten regelmatig helderziende uitspraken te doen, dan is het ook mogelijk om dat wetenschappelijk vast te leggen. Als iets regelmatig werkt, dan kunnen wetenschappers dat net zo goed vaststellen als leken. Een parapsychologisch onderzoek betekent niet dat je iemand in een laboratorium elektroden op zijn hoofd plakt en dingen laat doen die hij anders nooit doet. Het betekent alleen dat je normale verklaringen probeert uit te sluiten en de resultaten objectief beoordeelt. Daar heeft de paragnost als het goed is helemaal geen last van.
Geldt voor de alfa en gamma wetenschappen, niet de beta-hoek.
Zolang er een onvoorspelbare factor is van soms-wel-soms-niet kan de wetenschap principieel weinig anders dan zeggen dat er wellicht iets aan de hand is, maar dat het nog onduidelijk is wát er aan de hand is omdat de juiste samenhangen nog niet gevonden kunnen worden.
Of men komt met statistische 'waarheden'. Die dan op het vlak van een concrete toepassing weer hun statistisch karakter tonen, oftewel niet betrouwbaar zijn.
Zie hoe er wordt gesproken over homeopathische geneesmiddelen. Grote groepen mensen zeggen er baat bij te hebben. Onzin, zeggen de hardliners, dat denken ze maar...
  zondag 26 februari 2006 @ 14:03:36 #56
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35508768
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

Geldt voor de alfa en gamma wetenschappen, niet de beta-hoek.
Zolang er een onvoorspelbare factor is van soms-wel-soms-niet kan de wetenschap principieel weinig anders dan zeggen dat er wellicht iets aan de hand is, maar dat het nog onduidelijk is wát er aan de hand is omdat de juiste samenhangen nog niet gevonden kunnen worden.
Je zou bijvoorbeeld kunnen constateren dat een paragnost dikwijls over correcte informatie beschikt die hij niet via zijn zintuigen of door logisch na te denken aan de weet kan zijn gekomen en die ook niet aan het toeval kan worden toegeschreven. Dan heb je blijkbaar te maken met psi-verschijnselen.
quote:
Of men komt met statistische 'waarheden'. Die dan op het vlak van een concrete toepassing weer hun statistisch karakter tonen, oftewel niet betrouwbaar zijn.
Zie hoe er wordt gesproken over homeopathische geneesmiddelen. Grote groepen mensen zeggen er baat bij te hebben. Onzin, zeggen de hardliners, dat denken ze maar...
Toch kun je gemakkelijk onderzoeken of homeopathie in de praktijk werkt, zonder dat homeopaten of hun cliënten er last van hebben.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_35509090
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef Parameter het volgende:
Je zou bijvoorbeeld kunnen constateren dat een paragnost dikwijls over correcte informatie beschikt die hij niet via zijn zintuigen of door logisch na te denken aan de weet kan zijn gekomen en die ook niet aan het toeval kan worden toegeschreven. Dan heb je blijkbaar te maken met psi-verschijnselen.
Lees de meeste topics hier, en zie dat de skeptici met het toverwoord 'toeval' alles wat twijfel zou kunnen zaaien af kunnen doen.
quote:
Toch kun je gemakkelijk onderzoeken of homeopathie in de praktijk werkt, zonder dat homeopaten of hun cliënten er last van hebben.
De betekenis van zo'n onderzoek is dan slechts beschrijvend, en niet voorspellend. Je beschrijft het verleden, en als je geen idee waar de werking aan gerelateerd kan worden kun je dan dus ook niets zeggen over de werking in een toekomstig geval.
Maar we gaan off-robbert
  zondag 26 februari 2006 @ 14:54:20 #58
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35510576
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Lees de meeste topics hier, en zie dat de skeptici met het toverwoord 'toeval' alles wat twijfel zou kunnen zaaien af kunnen doen.
Dat zou niet rationeel zijn. Bij een parapsychologisch experiment is het belangrijk om de toevalskans te kunnen berekenen. Je moet van te voren bepalen hoe je dat gaat doen en je moet ook van te voren afspreken welke conclusie je uit een bepaald resultaat zult trekken.
quote:
De betekenis van zo'n onderzoek is dan slechts beschrijvend, en niet voorspellend. Je beschrijft het verleden, en als je geen idee waar de werking aan gerelateerd kan worden kun je dan dus ook niets zeggen over de werking in een toekomstig geval. Maar we gaan off-robbert
Een mens is geen machine, dus als je dit jaar vaststelt dat loodgietersbedrijf Jansen goed werk levert, dan hoeft dat volgend jaar niet meer het geval te zijn. Iemand kan dit jaar goede cijfers voor zijn examen halen en volgend jaar al het meeste weer vergeten zijn. Dat geldt ook voor paragnosten. Ze zouden hun veronderstelde gaven weer kwijt kunnen raken. Maar dat maakt een onderzoek toch niet nutteloos?
Misschien zou regelmatige kwaliteitscontrole wel een goed idee zijn.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_35513187
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef Stenny het volgende:
De publicatie komt snel genoeg hoop ik. Ik viel in ieder geval bijna van mijn stoel toen ik de betreffende ontdekking onder ogen kreeg. Ja, misschien had ik geen a moeten zeggen (dat ik iets weet), maar mijn hart ligt op mijn tong, maar ondanks dat houd ik me aan beloftes. Er weten kennelijk al heel wat mensen van, het is nu gewoon afwachten.
Doel je eigenlijk op het artikel in Spekter? Dat vond ik niet wereldschokkend, heb hem hier liggen
pi_35513898
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Liefsten, wil jij nog even een antwoord geven op mijn vraag hoe je aan die derren brown-info kwam?
Bedankt!
Ik had gisteren al geantwoord hoor, heb je zeker overheen gelezen.

Maar hij heeft dat zelf ooit eens laten zien op TV. Zo'n 2 a 3 jaar geleden. Was het niet te zien in 1 van die mind-control series dan, die jij ook hebt gezien?

[ Bericht 2% gewijzigd door Liefsten op 26-02-2006 16:32:18 ]
pi_35514297
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:06 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Doel je eigenlijk op het artikel in Spekter? Dat vond ik niet wereldschokkend, heb hem hier liggen
Stonden daar nog nieuwe feiten in dan? Of gaat het artikel alleen over de dingen die wij al weten?
pi_35514519
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:35 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Stonden daar nog nieuwe feiten in dan? Of gaat het artikel alleen over de dingen die wij al weten?
Wat we al weten, maar dan misschien wat uitgebreider voor sommigen. Het artikel over lichtbollen heb ik wel met veel interesse gelezen overigens Maar dat hoeft voor sommigen ook niet nieuw te zijn.

Ik vraag me af wat het "grote" nieuws is:

Kan maar aantal dingen zijn:

1. Nu wél een kei en keihard onomkeerbaar bewijs dat Robbert liegt.
2. Nu wél een kei en keihard onomkeerbaar bewijs dat Robbert de waarheid spreekt.
3. Er komt een onderzoek aan (eindelijk )

Speculeer away!
pi_35514745
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Ik had gisteren al geantwoord hoor, heb je zeker overheen gelezen.

Maar hij heeft dat zelf ooit eens laten zien op TV. Zo'n 2 a 3 jaar geleden. Was het niet te zien in 1 van die mind-control series dan, die jij ook hebt gezien?
Ok bedankt. Heb er idd overheen gelezen.
Ik heb Mind Control wel gezien maar daarin kwam dit niet aan de orde. Had het wel graag willen zien, want we zijn hierover hevig aan het discussiëren in Derren Brown #2
pi_35514814
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:35 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Stonden daar nog nieuwe feiten in dan? Of gaat het artikel alleen over de dingen die wij al weten?
Nee daar doelde ik niet op.
pi_35514901
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee daar doelde ik niet op.
Je kunt toch wel iets vertellen?
pi_35515026
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:54 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Je kunt toch wel iets vertellen?
Sorry ik zei al, ik zei een beetje a, maar gewoon omdat ik na een week niet posten toch even mijn hart op de tong had, maar ik mag het puntje van mijn tong afbijten als ik het vertrouwen beschaam van iemand die mij in vertrouwen iets vertelt. Even geduld dus, het komt vanzelf. Flauw he, duizend maal excuus.
  zondag 26 februari 2006 @ 16:59:00 #67
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35515037
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:42 schreef Mr_Integrity het volgende:

Ik vraag me af wat het "grote" nieuws is:

Kan maar aantal dingen zijn:

1. Nu wél een kei en keihard onomkeerbaar bewijs dat Robbert liegt.
2. Nu wél een kei en keihard onomkeerbaar bewijs dat Robbert de waarheid spreekt.
3. Er komt een onderzoek aan (eindelijk )
Bets are open now!

Ik gok op het eerste, maar het lijkt me sterk als het werkelijk zo'n keihard bewijs is dat niemand er meer omheen kan. Zelfs een bekentenis van Robbert zou vermoedelijk niet genoeg zijn, want er zijn in het verleden verscheidene mediums geweest die bekenden dat ze bedrog hadden gepleegd. Maar dan zeiden hun aanhangers vaak dat ze de bekentenis onder druk hadden afgelegd of dat ze onbewust een enkele keer fraudeerden, maar meestal niet.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_35515108
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef Parameter het volgende:

[..]

Bets are open now!

Ik gok op het eerste, maar het lijkt me sterk als het werkelijk zo'n keihard bewijs is dat niemand er meer omheen kan. Zelfs een bekentenis van Robbert zou vermoedelijk niet genoeg zijn, want er zijn in het verleden verscheidene mediums geweest die bekenden dat ze bedrog hadden gepleegd. Maar dan zeiden hun aanhangers vaak dat ze de bekentenis onder druk hadden afgelegd of dat ze onbewust een enkele keer fraudeerden, maar meestal niet.
Je kunt wel over een heleboel dingen gokken, bijvoorbeeld dat jij (tamelijk) lang bent en blond haar hebt bijvoorbeeld, het is maar een gok. Baardje of ooit een gehad.
pi_35515114
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Sorry ik zei al, ik zei een beetje a, maar gewoon omdat ik na een week niet posten toch even mijn hart op de tong had, maar ik mag het puntje van mijn tong afbijten als ik het vertrouwen beschaam van iemand die mij in vertrouwen iets vertelt. Even geduld dus, het komt vanzelf. Flauw he, duizend maal excuus.
Moeten wij dan ook maar vertrouwen dat die "iemand" geen leugenaar kan zijn, om de zaak weer op te rooien .....en zeker als dit vanuit de sceptische hoek komt .......
pi_35515139
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:01 schreef totsy het volgende:

[..]

Moeten wij dan ook maar vertrouwen dat die "iemand" geen leugenaar kan zijn, om de zaak weer op te rooien .....en zeker als dit vanuit de sceptische hoek komt .......
Jij weet kennelijk nog niets, komt vanzelf.
pi_35515177
Gewoon afwachten
Oh, and that's a bad miss!
pi_35515293
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:02 schreef Stenny het volgende:

[..]

Jij weet kennelijk nog niets, komt vanzelf.
Hoe groot is het nieuws dan? Dalijk heeft iedereen hier die het niet weer grote verwachtingen, en valt het daarna enorm tegen.

Zullen wij het ook als groots ervaren?
pi_35515356
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Hoe groot is het nieuws dan? Dalijk heeft iedereen hier die het niet weer grote verwachtingen, en valt het daarna enorm tegen.

Zullen wij het ook als groots ervaren?
Denk het niet
pi_35515365
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Hoe groot is het nieuws dan? Dalijk heeft iedereen hier die het niet weer grote verwachtingen, en valt het daarna enorm tegen.

Zullen wij het ook als groots ervaren?
Het grroootte nieuws , (dat het niet is,) komt alweer vanuit sceptische hoek, en is alweer een heeele grooote leugen , wees gerust .......
pi_35515371
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Hoe groot is het nieuws dan? Dalijk heeft iedereen hier die het niet weer grote verwachtingen, en valt het daarna enorm tegen.

Zullen wij het ook als groots ervaren?
Iedereen zal het zonder meer als groot nieuws ervaren, meen ik te mogen stellen.
pi_35515457
Boven zal steeds maar booozer worden , na dit groooottte nieuws .....
Achteraf bleek , dat Sten in audientie was geweest bij bij de Skepp Paus .....
pi_35515554
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef Stenny het volgende:

[..]

Iedereen zal het zonder meer als groot nieuws ervaren, meen ik te mogen stellen.
Is dit binnen een week openbaar?
pi_35515686
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Sorry ik zei al, ik zei een beetje a, maar gewoon omdat ik na een week niet posten toch even mijn hart op de tong had, maar ik mag het puntje van mijn tong afbijten als ik het vertrouwen beschaam van iemand die mij in vertrouwen iets vertelt. Even geduld dus, het komt vanzelf. Flauw he, duizend maal excuus.
leuke smoes om onbanned te worden
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35515715
Misschien wat nieuws:

http://www.robbertvandenbroeke.com/

Is under construction (Er staat weer wat in ieder geval)
pi_35516661
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef Mr_Integrity het volgende:
Misschien wat nieuws:

http://www.robbertvandenbroeke.com/

Is under construction (Er staat weer wat in ieder geval)
Ben blij dat Robbert weer grootse plannen heeft , zo te zien aan deze véélbelovende website ......
pi_35517025
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:57 schreef totsy het volgende:

[..]

Ben blij dat Robbert weer grootse plannen heeft , zo te zien aan deze véélbelovende website ......
Maar hey... Tsotsy... er staat nog niks op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35517297
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar hey... Tsotsy... er staat nog niks op
Een mooie hemel ....is da ni genoeg , voor mij wel want er is méér in die hemel dan slechts dreigende drijvende wolken ....

totsy ipv tsotsy
pi_35518026
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef Mr_Integrity het volgende:
Misschien wat nieuws:

http://www.robbertvandenbroeke.com/

Is under construction (Er staat weer wat in ieder geval)
Ja hoe doe je dat, doen alsof er niets gebeurd is? Het zal mij benieuwen.
pi_35518030
Waarom denk jij dat dit een goede site gaat worden, tosty?
pi_35518240
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef iteejer het volgende:
Waarom denk jij dat dit een goede site gaat worden, tosty?
Die kraamt gewoon onzin uit, heb je dat nu nog niet door?
pi_35518817
Robbert is anders dan anders .....snappie ??

Totsy ipv tosty ....uuhhh
pi_35519331
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:08 schreef totsy het volgende:
Robbert is anders dan anders .....snappie ??

Totsy ipv tosty ....uuhhh
Tosty of niet, ga nou niet weer deze serie onderspammen met die onzinnige posts, die verzieken net zo goed de sfeer als dat obsessieve gejaag, extremen lokken extremen uit.
pi_35521240
Of je nou in Robbert gelooft ja of nee, vinden jullie dat hij er goed aan doet om te opereren als medium?

Ikzelf zie aankomen dat hij eraan onderdoor gaat. Dat hij zo aangespoord wordt door zijn omgeving moet een grote druk op hem leggen. Hij ontmoet zodoende alleen maar mensen die iets van hem willen. Hij wordt of belachelijk gemaakt of geadoreerd, maar in beide gevallen gaat daarbij geen vriendschap of liefde gepaard. Ik hoop serieus van niet, maar ik ben weleens bang dat hij vroeg of laat de hand aan zichzelf slaat. Of compleet krankzinnig wordt.
pi_35521690
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:29 schreef Netflier het volgende:
Of je nou in Robbert gelooft ja of nee, vinden jullie dat hij er goed aan doet om te opereren als medium?

Ikzelf zie aankomen dat hij eraan onderdoor gaat. Dat hij zo aangespoord wordt door zijn omgeving moet een grote druk op hem leggen. Hij ontmoet zodoende alleen maar mensen die iets van hem willen. Hij wordt of belachelijk gemaakt of geadoreerd, maar in beide gevallen gaat daarbij geen vriendschap of liefde gepaard. Ik hoop serieus van niet, maar ik ben weleens bang dat hij vroeg of laat de hand aan zichzelf slaat. Of compleet krankzinnig wordt.
dan zouden jomanda en char dit ook kunnen doen immers?
daarbij heb ik nooit gehoord dat mediums de hand aan zichzelf sloegen jij wel?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35524166
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:41 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja hoe doe je dat, doen alsof er niets gebeurd is? Het zal mij benieuwen.
Hij kan gewoon doorgaan waar ie mee bezig is, geloof er wel in wat James Randi erover zei: dat er mensen genoeg zijn de het nodig hebben dat het waar is wat ie zegt.
pi_35526606
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:29 schreef Netflier het volgende:
Of je nou in Robbert gelooft ja of nee, vinden jullie dat hij er goed aan doet om te opereren als medium?

Ikzelf zie aankomen dat hij eraan onderdoor gaat. Dat hij zo aangespoord wordt door zijn omgeving moet een grote druk op hem leggen. Hij ontmoet zodoende alleen maar mensen die iets van hem willen. Hij wordt of belachelijk gemaakt of geadoreerd, maar in beide gevallen gaat daarbij geen vriendschap of liefde gepaard. Ik hoop serieus van niet, maar ik ben weleens bang dat hij vroeg of laat de hand aan zichzelf slaat. Of compleet krankzinnig wordt.
Ik zie het anders, en volgens Jomanda al eens zei is hij wel 5 jaar te vroeg begonnen met ermee naar buiten en op tv te treden . En nu ie ziet op welke tegenstand en ongeloof hij stuit zal hjj idd anders te werk gaan , op een andere manier in zijn naar buiten treden, en het missch niet meer doen na nog enkele keren , en dan eerder via een website of boeken meedelen , of lezingen .
  maandag 27 februari 2006 @ 01:46:20 #92
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35532473
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:25 schreef totsy het volgende:

[..]

Ik zie het anders, en volgens Jomanda al eens zei is hij wel 5 jaar te vroeg begonnen met ermee naar buiten en op tv te treden . En nu ie ziet op welke tegenstand en ongeloof hij stuit zal hjj idd anders te werk gaan , op een andere manier in zijn naar buiten treden, en het missch niet meer doen na nog enkele keren , en dan eerder via een website of boeken meedelen , of lezingen .
Vraagje tussendoor, zijn er volgens jomanda ook aliens ?
Of werkt zij vanuit een God,
hij vanuit aliens,
iemand anders vanuit een ander alien ras,
weer iemand anders vanuit Gaia (Moeder Aarde),
weer iemand anders vanuit de Illuminati,
en hebben ze allemaal gelijk - zolang het maar iets 'hogers' is ?
zzz
pi_35533291
ok, morgen ga ik verkleed als robbert. ik doe een t-shirt aan met "I google dead people".
pi_35534176
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:29 schreef Netflier het volgende:
Of je nou in Robbert gelooft ja of nee, vinden jullie dat hij er goed aan doet om te opereren als medium?

Ikzelf zie aankomen dat hij eraan onderdoor gaat. Dat hij zo aangespoord wordt door zijn omgeving moet een grote druk op hem leggen. Hij ontmoet zodoende alleen maar mensen die iets van hem willen. Hij wordt of belachelijk gemaakt of geadoreerd, maar in beide gevallen gaat daarbij geen vriendschap of liefde gepaard. Ik hoop serieus van niet, maar ik ben weleens bang dat hij vroeg of laat de hand aan zichzelf slaat. Of compleet krankzinnig wordt.
Mee eens.
pi_35534295
Kan iemand even een scan maken van dat artikel in Skepter en hier posten? Prst_ misschien? Of stenny?
pi_35535097
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:55 schreef Genverbrander het volgende:
Kan iemand even een scan maken van dat artikel in Skepter en hier posten? Prst_ misschien? Of stenny?
Okay, ik had het je al toegezegd, ik zal het even doen...
pi_35535309
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Okay, ik had het je al toegezegd, ik zal het even doen...
Maling aan copyrights?
pi_35535697
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Maling aan copyrights?
Skepter moet eraan geloven, ook zij zelf gebruiken foto's van Robbert enzovoort. Rob Nanninga vergeeft het me vast wel.















Zie ook: http://www.skepsis.nl
pi_35535754
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:11 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Maling aan copyrights?
Daarbij heeft Skepsis wel wat aan Fok te danken, die Genverbrander-ontdekking stond het eerst hier op dit forum.
Bedankt Sten!
pi_35535943
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef visvogel het volgende:

[..]

Hier Stenny (ik schrijf het er steeds even bij om misverstanden te voorkomen)

Ik houd ervan te schrijven, dus het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Maar zodra ik meer dan een uur post per dag, mogen jullie er iets van zeggen want die tijd moet ik aan mijn tweede boek geven.
Haha, hoi Sten, welkom terug
pi_35536135
Wanneer mag het nieuws dan wél verteld worden?
pi_35536255
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:41 schreef CarDani het volgende:

[..]

Haha, hoi Sten, welkom terug
Dank je, maar ik doe het rustig aan hier. Het blijkt dat er nog veel werk aan mijn tweede boek verricht moet worden en verder heb ik nog een andere werkzaamheid, dus ik moet prioriteiten stellen.
pi_35536290
Leuk artikel van Skepsis. informatief, redelijk objectief en een lekker ironisch ondertoontje.
pi_35536291
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dank je, maar ik doe het rustig aan hier. Het blijkt dat er nog veel werk aan mijn tweede boek verricht moet worden en verder heb ik nog een andere werkzaamheid, dus ik moet prioriteiten stellen.
Maar hoe lang moetne we nog wachten op HET nieuws ? Ik ben zooooo nieuwsgierig.
pi_35536301
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:58 schreef Genverbrander het volgende:
Leuk artikel van Skepsis. informatief, redelijk objectief en een lekker ironisch ondertoontje.
Waar ben jij geweest? Lang niet gezien.
pi_35536317
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Daarbij heeft Skepsis wel wat aan Fok te danken, die Genverbrander-ontdekking stond het eerst hier op dit forum.
Bedankt Sten!
Op het moment dat de Genverbrander-ontdekking hier stond had Skepsis het al ontdekt maar ze zaten nog te wachten op een reaktie van Robbert.
Toen die reaktie uit bleef hebben ze het gelijk gepublciteerd, dat was inderdaad een dag nadat het hier had gestaan.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35536338
Hmmmm een vriend van ons koopt wel eens (voor zijn bedrijf) googeltrucs in. Hij weet ook precies hoe die Uri Geller dat doet met "telepathie".
pi_35536356
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef CarDani het volgende:
Hmmmm een vriend van ons koopt wel eens (voor zijn bedrijf) googeltrucs in. Hij weet ook precies hoe die Uri Geller dat doet met "telepathie".
Ik blijf maar twijfelen en twijfelen.
pi_35536383
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Daarbij heeft Skepsis wel wat aan Fok te danken, die Genverbrander-ontdekking stond het eerst hier op dit forum.
Bedankt Sten!
Daar gaan de inkomsten
pi_35536393
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Op het moment dat de Genverbrander-ontdekking hier stond had Skepsis het al ontdekt maar ze zaten nog te wachten op een reaktie van Robbert.
Toen die reaktie uit bleef hebben ze het gelijk gepublciteerd, dat was inderdaad een dag nadat het hier had gestaan.
Nee, dat was bij de nonnenontdekking.
pi_35536396
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:58 schreef Genverbrander het volgende:
Leuk artikel van Skepsis. informatief, redelijk objectief en een lekker ironisch ondertoontje.
Het is misschien leuk om deze in de herinnering te roepen, voor het geval Rob Nanninga er een tweede 'gate' van maakt dat ik zijn stuk online gezet heb.

pi_35536421
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Nee, dat was bij de nonnenontdekking.
Genny je bent in hoge mate paranormaal, want kijk eens wat ik op hetzelfde moment postte.
pi_35536436
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:58 schreef CarDani het volgende:

[..]

Maar hoe lang moetne we nog wachten op HET nieuws ? Ik ben zooooo nieuwsgierig.
Er IS geen nieuws
pi_35536467
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Er IS geen nieuws
Ow jawel.
Geduld
pi_35536512
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ow jawel.
Geduld
Tussen de regels door, vanwege je nonnenpost: heeft weer te maken met de nonnenfoto's??
pi_35536554
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Nee, dat was bij de nonnenontdekking.
Oke, je hebt gelijk, sorry
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35536637
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef Stenny het volgende:

[..]

Genny je bent in hoge mate paranormaal, want kijk eens wat ik op hetzelfde moment postte.
pi_35536903
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:58 schreef CarDani het volgende:

[..]

Waar ben jij geweest? Lang niet gezien.
Ik was er gewoon hoor.
pi_35536911
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ow jawel.
Geduld
Hoe lang nog
ik plof bijna van ongeduld.
pi_35537086
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:25 schreef CarDani het volgende:

[..]

Hoe lang nog
ik plof bijna van ongeduld.
Daarom wordt dit ook een anitclimax van jewelste.....
pi_35537093
Is dat artikel nu het grooote nieuws, ?
Oudbakken , zo ja .
Waar blijft het nieuwe dan , of is de sceptische fantasie uitgeput momenteel ?
pi_35537251
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef Stenny het volgende:

[..]

Genny je bent in hoge mate paranormaal, want kijk eens wat ik op hetzelfde moment postte.
Genny en Stenny
nu oas valt het kwartje
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35537390
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:34 schreef totsy het volgende:
Is dat artikel nu het grooote nieuws, ?
Oudbakken , zo ja .
Waar blijft het nieuwe dan , of is de sceptische fantasie uitgeput momenteel ?
Lijkt me wel....
pi_35537393
Is er wel eens iemand van Fok langs geweest bij Robbert?
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
pi_35537438
In het artikel van Nanninga beschrijft ie ook hoe Robbert als kind weigerde om wiskundige zaken te leren zoals de tafels etc. Hij zag er het nut niet van in of hij had er geen aanleg voor. Dit is wel terug te zien in de asymmetrische graancirkels in en rond Hoeven! Als je een echte goede graancirkel wil maken heb je toch wel een flinke basiskennis van wiskunde en geometrie nodig, ik wed dat Robbert zich nu voor de kop slaat dat ie niet wat beter had opgelet op school.
pi_35538167
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef Stenny het volgende:
De publicatie komt snel genoeg hoop ik. Ik viel in ieder geval bijna van mijn stoel toen ik de betreffende ontdekking onder ogen kreeg. Ja, misschien had ik geen a moeten zeggen (dat ik iets weet), maar mijn hart ligt op mijn tong, maar ondanks dat houd ik me aan beloftes. Er weten kennelijk al heel wat mensen van, het is nu gewoon afwachten.
vrouwen en geheimen bewaren, dat is zoiets als water en vuur
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_35538226
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Welke mensen zijn eigenlijk van Skepsis hier? Durven zij daar openlijk voor uit te komen?
Ik ben benieuwd wat ze van de Sepsis Watchers vinden. Ik vind het wel wat
skepsis watchers rule, ga zo door rinus
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  maandag 27 februari 2006 @ 12:25:07 #128
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_35538268
Leeft die gozer nog dan? Het blijft zo stil op tv
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:28:18 #129
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35538338
Ik mis Pikki
zzz
pi_35538384
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:28 schreef L.Denninger het volgende:
Ik mis Pikki
Ik mis Kiteless...
pi_35539233
ik mis de rust, toen sten er nog niet was
sten en gen sneren er weer lustig op los!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35539407
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef zhe-devilll het volgende:
ik mis de rust, toen sten er nog niet was
sten en gen sneren er weer lustig op los!
Nou nou, begint het weer?
Laten we het bij Robbert houden.
pi_35539443
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:07 schreef CarDani het volgende:

[..]

Nou nou, begint het weer?
Laten we het bij Robbert houden.
precies
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35539597
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ow jawel.
Geduld
krijg jij je info van gene zijde?

zo ja, wat heb je ervoor moeten doen?
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_35540009
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef Genverbrander het volgende:
In het artikel van Nanninga beschrijft ie ook hoe Robbert als kind weigerde om wiskundige zaken te leren zoals de tafels etc. Hij zag er het nut niet van in of hij had er geen aanleg voor. Dit is wel terug te zien in de asymmetrische graancirkels in en rond Hoeven! Als je een echte goede graancirkel wil maken heb je toch wel een flinke basiskennis van wiskunde en geometrie nodig, ik wed dat Robbert zich nu voor de kop slaat dat ie niet wat beter had opgelet op school.
Waarom zou alles van "gene zijde" zo perfect moeten zijn ?

Zien de witte aliens er zo perfect uit ?
Zien alle graancirkels er zo perfect uit ?
Ik zeg neen, ...

Degene die denken willen dat alles wat van hierboven komt zo perfect dient te moeten zijn hebben het mis.
En mensen kreeren nou zo graag iets wat perfect is, omdatze de balk in hun eigen ogen niet zien , maar wel de spinter in andermans ogen .
Wij zouden hier beneden op aarde ons karma niet moeten volbrengen , moest alles al perfect zijn .
En de Kerken hebben er handig op ingespeeld, met hun" religies" om een God te creeren die de mensen straft ....als ze niet luisteren willen
pi_35540319
Ik ben niet zo'n Nanninga-fan.

En vergeet niet: Skepsis gebruikt dezelfde psychologische trucs als waar ze je voor waarschuwen.
pi_35541436
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:02 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Daar gaan de inkomsten
Maak jij je nou maar niet druk, ik communiceer heus wel met de heren.
pi_35541713
Heee, pssst. Nog geen nieuws?

"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  maandag 27 februari 2006 @ 14:48:01 #139
139452 gaai
zwarte poes
pi_35542308
Er is wel nieuws, maar da's geheim.....

*I just realized.....i don't care*
pi_35542912
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:16 schreef Stenny het volgende:

[..]

Maak jij je nou maar niet druk, ik communiceer heus wel met de heren.
Zo erg vind ik het echt niet hoor, zij liften ook maar mee op de hype en niet altijd op een even vriendelijke manier
pi_35544630
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:48 schreef gaai het volgende:
Er is wel nieuws, maar da's geheim.....

Ja ik weet 't, ik was benieuwd of het al bekend gemaakt zou worden misschien. Ik vraag me af wat 't zal zijn... Over "Mudman" misschien
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  maandag 27 februari 2006 @ 16:02:13 #142
139452 gaai
zwarte poes
pi_35544768
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Ja ik weet 't, ik was benieuwd of het al bekend gemaakt zou worden misschien. Ik vraag me af wat 't zal zijn... Over "Mudman" misschien
't Zou mij niks verbazen als het nooit bekend gemaakt gaat worden.......ik ben wel vaker doodgemaakt met een blije mus.....
*I just realized.....i don't care*
pi_35545115
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:28 schreef L.Denninger het volgende:
Ik mis Pikki
Totsy = Pikki
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35545153
quote:
Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef Genverbrander het volgende:
In het artikel van Nanninga beschrijft ie ook hoe Robbert als kind weigerde om wiskundige zaken te leren zoals de tafels etc. Hij zag er het nut niet van in of hij had er geen aanleg voor. Dit is wel terug te zien in de asymmetrische graancirkels in en rond Hoeven! Als je een echte goede graancirkel wil maken heb je toch wel een flinke basiskennis van wiskunde en geometrie nodig, ik wed dat Robbert zich nu voor de kop slaat dat ie niet wat beter had opgelet op school.
Ehm...tafels zijn toch niet wis- maar rekenkundig
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35545196
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:23 schreef huupia34 het volgende:

[..]

skepsis watchers rule, ga zo door rinus
Hulde voor hen
(ze hebben zo te lezen een goede verstandhouding met Skepsis. Sportief zijn ze dus ook nog )
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35545268
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef zhe-devilll het volgende:
ik mis de rust, toen sten er nog niet was
sten en gen sneren er weer lustig op los!
Ja, omdat het niet in jouw straatje past. Ik heb niets tegen jou maar ik vind dat wel zo.
En voorlopig houden zij de eer aan zichzelf. Dat is iets wat ik niet kan zeggen van Totsy/Pikki. Zal best een prima gozer zijn, maar ik vind wel dat hij vervelende opmerkingen plaatst jegens Stenny.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35545451
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:02 schreef gaai het volgende:

[..]

't Zou mij niks verbazen als het nooit bekend gemaakt gaat worden.......ik ben wel vaker doodgemaakt met een blije mus.....
Nou ik verwacht het wel hoor. Als ik het goed begrepen heb zijn er al meerdere mensen op de hoogte? De eigenlijke bron zal het zelf wel als eerste willen brengen ofzo.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35545542
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Nou ik verwacht het wel hoor. Als ik het goed begrepen heb zijn er al meerdere mensen op de hoogte? De eigenlijke bron zal het zelf wel als eerste willen brengen ofzo.
Robbert's coming out
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35545698
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Robbert's coming out
Weet jij toevallig ook al wat het grote nieuws is? Ik ben wel erg benieuwd namelijk...
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  maandag 27 februari 2006 @ 16:35:50 #150
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35545955
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Totsy = Pikki
Oh.... nou, dan mis ik Kiteless
zzz
pi_35546020
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Weet jij toevallig ook al wat het grote nieuws is? Ik ben wel erg benieuwd namelijk...
Leeft ie nog wel?
pi_35546121
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:37 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Leeft ie nog wel?
Nou, hij zag er wel slecht uit op de laatste foto's maar zo slecht ook weer niet.

Hier zie ik ook weer wat leven: http://www.robbertvandenbroeke.com/
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35546144
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:40 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Nou, hij zag er wel slecht uit op de laatste foto's maar zo slecht ook weer niet.

Hier zie ik ook weer wat leven: http://www.robbertvandenbroeke.com/
Klopt, weten we.....
pi_35548119
Jensen! is sinds vorige week weer terug op TV met nieuwe afleveringen, en Jensen was in de aflevering waarin Robbert te gast was erg gecharmeerd van Robbert, en hij gelooft ook in hem.

Maar ik heb hem nog niet gehoord over Robbert sinds al de negatieve publiciteit. Zou me niks verbazen als Robbert daar nog eens te gast zal zijn. Wie weet wel erg snel?
pi_35551857
Even wat info over de site www.entiteiten.net (waar Remko die hier een topic heeft over zijn ervaringen ook op staat)

Een interessant stukje en niet onbelangrijk hier dacht ik.

Even wat info m.b.t. geesten:


Wie kent de succesvolle film the Exorcist nou niet? Het was één van de eerste fims die het onderwerp exorcisme aansneed. Menig filmmaker werd geinspireerd door deze klassieker en er verschenen steeds meer films over kwade krachten vanuit het hiernamaals die het leven van de hoofdpersonen zuur maakten. Hiermee was het collectieve beeld van de Gene Zijde gezet. Vandaag de dag is deze media informatiestroom nog niet verdwenen, films en programma's over geesten zijn nog steeds angstaanjagend en laten een omgekeerde werkelijkheid zien. Een andere rol die meespeelt is dat het om paranormale gebeurtenissen gaat, wat inhoud dat het boven ons aardse denken en weten uitstijgt wat het onderwerp in een goed daglicht te zetten ook niet makkelijker maakt. Mensen hebben bijna van nature een angst voor het onbekende al is die angst erin gegoten door o.a. de media. In een lang vervlogen tijd was het contact met de doden een vrij normale gebeurtenis (denk aan de b.v. Indianen) maar door een verandering in ons bewustzijn zijn wij het contact verloren met ons innerlijk Zelf en met de Hogere Essentie.

Mediums, zoals ze vandaag de dag worden genoemd zijn mensen die hun eigen Zelf wéér hebben gevonden. Het zijn mensen die altijd al hebben geweten dat de algemene gedachtegangen niet reeël waren. En al is het onze natuur toch kost het veel moeite om te zijn als hoe je nooit niet bent, of makkelijker gezegd: Naar je Essentie te gaan. Kinderen zijn nog niet gesloten voor wat wij (op latere leeftijd) spirituele/paranormale gebeurtenissen noemen. Tijdens onze opvoeding leren we gelijk oogkleppen op te zetten om zo te weren wat we zien en horen om zo als een "normaal" mens de grote wereld in te stappen en dat lukt bij 98% van de mensen. Al deze onderwerpen zijn taboe geworden door angst of men lacht er om en/of verwijst het naar het land der sprookjes.

Sinds het contact met Gene Zijde is gelegd ontvangen we vriendelijke behulpzame antwoorden en vragen. Uiteraard zijn er zogeheten lage Entiteiten die zo nu en dan schelden maar u hoeft zich daar geen zorgen om te maken. U moet zich realiseren dat in dat opzicht de Gene Zijde waarschijnlijk helemaal niet zoveel verschilt van ons aardse bestaan, hoe meer u zich aantrekt van de lage Entiteiten hoe meer ze uw angst waarnemen en hoevaker ze komen. U kunt ze makkelijk weren door bijvoorbeeld goed te slapen. Dit heb ik zelf ondervonden toen ik al een hele tijd wakker was en eigenlijk zo moe was dat ik wel gelijk in slaap kon vallen als ik mijn bed zou betreden, maar ik besloot om nog snel een opname te maken. Er werd geen antwoord gegeven, ik hoorde alleen een overleg tussen 2 lage Entiteiten die mij mee wouden nemen naar hun wereld. Een zei zelfs tegen de ander:"Wacht maar even, hij gaat zo slapen". Ik was hier op het moment wel van geschrokken (tegen beter weten in), en belde Mivak op. Hij bevestigde wat ik al wist en ik zette me eroverheen. De volgende dag ben ik weer gaan opnemen en ze hebben zich niet meer laten horen.

Zoals ik al aangaf is het merendeel goed van aard en is van angst geen sprake als je het niet toelaat. Liefde wint altijd van haat, dus laat liefde de basis zijn van de opname.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35552211
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Weet jij toevallig ook al wat het grote nieuws is? Ik ben wel erg benieuwd namelijk...
Wst ik het maar. Ik vind mezelf er nogal koel onder trouwens.

(m'n net mislukte verbrande cake trouwens niet. Ik had de oven te hoog gezet door m'n chaotische ik. Weeeeeeh )
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35567390
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Wst ik het maar. Ik vind mezelf er nogal koel onder trouwens.

(m'n net mislukte verbrande cake trouwens niet. Ik had de oven te hoog gezet door m'n chaotische ik. Weeeeeeh )
Hmm lekker, verbrande cake

Ik ben ook niet op van de zenuwen over het grote nieuws (stel je voor )maar ik ben toch wel benieuwd. Ik had ook gehoopt dat er vanmorgen al wel wat bekend zou zijn. Oh get a life
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35567652
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:04 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Hmm lekker, verbrande cake

Ik ben ook niet op van de zenuwen over het grote nieuws (stel je voor )maar ik ben toch wel benieuwd. Ik had ook gehoopt dat er vanmorgen al wel wat bekend zou zijn. Oh get a life
Leuk hè tegen jezelf praten
Trouwens de verbrande cake, mijn vriend heeft 'de kop' eraf gehaald en het onderste gedeelte was goed te eten was best wel natte cake, maar eetbaar
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:39:05 #159
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35568216
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Trouwens de verbrande cake, mijn vriend heeft 'de kop' eraf gehaald en het onderste gedeelte was goed te eten
The proof of the cake is in the eating. Is Robbert misschien ook een soort verbrande cake (vanwege die genverbrander)? En zou er nog een stukje eetbaar zijn?
Meten is weten, als je weet wat je meet.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:42:17 #160
139452 gaai
zwarte poes
pi_35568289
Het geheime nieuws is nog steeds niet onthuld zeker?

En neej, ik heb ook geen leven, don't even go there.....
*I just realized.....i don't care*
pi_35568300
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef Parameter het volgende:

[..]

The proof of the cake is in the eating. Is Robbert misschien ook een soort verbrande cake (vanwege die genverbrander)? En zou er nog een stukje eetbaar zijn?
Goed opgemerkt, Para! Dat kan ook betekenen dat er meerdere kanten aan hem zitten (mijn gevoel zegt dat nog steeds, dat hij en ziek is en de boel belazert, maar dat hij daarbij ook paranormaal begaafd zou kunnen zijn)
Een kern van waarheid....., het kaf van het koren kunnen scheiden....
Trouwens, ik denk dat Robbert dan wel wat langer in de oven moet. We willen geen halfgare
en misschien wordt het ooit toch een echt goed medium, wie zal het zeggen.

En zo is de verbrande cake toch nog een ontopic onderwerp
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:53:59 #162
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35568564
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:

Trouwens, ik denk dat Robbert dan wel wat langer in de oven moet. We willen geen halfgare
Ja precies, de cake was nog niet goed gerezen want er zat te veel graancirkelmeel in.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_35569019
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef Parameter het volgende:

[..]

Ja precies, de cake was nog niet goed gerezen want er zat te veel graancirkelmeel in.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35569030
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Leuk hè tegen jezelf praten
Trouwens de verbrande cake, mijn vriend heeft 'de kop' eraf gehaald en het onderste gedeelte was goed te eten was best wel natte cake, maar eetbaar
Inderdaad, kan zo lekker verhelderend zijn.

Oh, en natte cake is zooo lekker
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35569228
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef Parameter het volgende:

[..]

The proof of the cake is in the eating. Is Robbert misschien ook een soort verbrande cake (vanwege die genverbrander)? En zou er nog een stukje eetbaar zijn?
Laatste opmerking over cake : Ik denk dat hij best nog smakelijk zal zijn voor sommigen.
Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind het eigenlijk nog steeds. Of een medium wel of geen gaven heeft doet soms niet eens ter zake. Als Robbert niks of maar een beetje 'paranormaals' kan, maar toch mensen via readings met problemen kan helpen is het toch ook waardevol.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35571609
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:13 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Inderdaad, kan zo lekker verhelderend zijn.

Oh, en natte cake is zooo lekker
Nietus, want cakebeslag is gewoon het zaligst
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35571628
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Laatste opmerking over cake : Ik denk dat hij best nog smakelijk zal zijn voor sommigen.
Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind het eigenlijk nog steeds. Of een medium wel of geen gaven heeft doet soms niet eens ter zake. Als Robbert niks of maar een beetje 'paranormaals' kan, maar toch mensen via readings met problemen kan helpen is het toch ook waardevol.
Jouw avatar is
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35571906
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Laatste opmerking over cake : Ik denk dat hij best nog smakelijk zal zijn voor sommigen.
Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind het eigenlijk nog steeds. Of een medium wel of geen gaven heeft doet soms niet eens ter zake. Als Robbert niks of maar een beetje 'paranormaals' kan, maar toch mensen via readings met problemen kan helpen is het toch ook waardevol.
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
OMG...wat een idioot die John zeg

john - vandaag 01:40:03
Robbert van den Broeke is de BESTE EN DAT ZAL EEUWIG BLIJVEN mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

john - vandaag 01:33:47
Die stomme Albert van der Linden blijf van mijne Robbert af ik ben een kamper ik hou van Robbert , begrijp je dat lelijke Albert valse nicht, vieze berm gay bossebol
john - vandaag 01:30:08
Ik ben kickboxer dus skepsis kijk uit laat deze jongen in zijn waarden ik vreet je op , Robbert is OKE ja man LUISER GOED JO ROBBERT IS OKE JO
john - vandaag 01:26:35
Ike schijt en beer boven op de stichting skepsis als en ik die skeptise vent met dat sure gezichtje eens zie sla ik hem plat ik hou van ROBBERT hij is mijn schat en niet rob nanienga
j
ohn - vandaag 23:10:21
ROBBERT VAN DEN BROEKE IS VOOR MIJ DE WONDER BOY HIJ IS VOOR MIJ DE HERE JEZUS VIA HEM GEBEUREN DE WONDEREN VOLG DEZE MAN HIJ IS DE VERLOSSER IK DENK NOG DAGELIJKS AAN DEZE WONDERBAARLIJKE ONTMOETING MET ROBBERT VAN DEN BROEKE HIJ IS DE WEG TOT VERANDERING LIEVE MENSENS IK HEB HET ZELF GEZIEN HIJ STEEGG OP ROBBERT IS DE BESTE DE MOOISTE DE KNAPSTE EN DE LIEFSTE EEN HETEROMAN ZO ER VERLIEFT OP WORDEN IK BEN ZELF HETERO MAAR VOEL HET WEL MMMMM IK HOU VAN DIT MENS

john - vandaag 22:56:14
hallo mensen ik was twee weken geleden bij Robbert van den BROEKE in de praktijk hij wis zo wat alles van mij hij liet mij zien hoe hij zo dertig centimeter met zij voeten van de grond kon opstijgen< ik was verslagen eerlijk is eerlijk ik denk hier nog dagelijks aan < en praat hier nog vaak over met vrienden en met mijn vrouw ik zo waren plots klaps mijn ringen en mij ketting verdwenen bij ROBBERT toen hij met zijn hand langs mijn vingers ging zaten mijn ringen er weer aan ik ben onder de indruk echt


Het niveau straalt er vanaf
p.s.: hij scheldt Albert Verlinde uit voor nicht, maar hij zou zelf zowat homo worden voor Robbert, geeft ie zelf aan?
Dit noem je mensen met problemen helpen? Ze worden er alleen maar gekker van!
pi_35572710
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Jouw avatar is
Dankjewel, vond 'm zelf ook wel geslaagd .
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35573109
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:53 schreef Liefsten het volgende:

[..]


[..]

Dit noem je mensen met problemen helpen? Ze worden er alleen maar gekker van!
Ach, half internet staat volgeplempt met dat soort crap. Of ik dat nou serieus moet nemen

Nu serieus: Er zijn heus zat mensen die niet zwaar psychisch in de war zijn maar gewoon wat aandacht en begrip nodig hebben. Als die mensen in plaats van de plaatselijke GGZ-instelling eerst naar een medium gaan en zo weer wat sterker in hun schoenen staan, is dat goed toch? Ik zou het zelf niet doen maar geloof wel dat het voor anderen genoeg kan zijn.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35580746
Over dat berichtje van die John hierboven dat Robbert zou kunnen zweven,wat ik zelf
heel spectaculair vind,heeft een andere poster de volgende link geplaatst.

http://www.free-card-tricks.net/blainelev1.html

Dat zou inderdaad kunnen betekenen dat hij een cursus illusionist heeft gevolgd.
De nieuwe David Copperfield dan maar.
pi_35591427
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef Bibelot het volgende:
Over dat berichtje van die John hierboven dat Robbert zou kunnen zweven,wat ik zelf
heel spectaculair vind,heeft een andere poster de volgende link geplaatst.

http://www.free-card-tricks.net/blainelev1.html

Dat zou inderdaad kunnen betekenen dat hij een cursus illusionist heeft gevolgd.
De nieuwe David Copperfield dan maar.
Leuke link.
Zelfs dat zgn. zweven is op een makkelijke manier te faken dus! Die John was dus wel dergelijk serieus. Geen wonder dat hij zo overenthousiast reageerde.
pi_35594357
john
pi_35596353
Ja kom op man, en jullie denken echt dat Robbert die lame-ass-zweef-truc gedaan heeft?

Get a grip.
Gaap Goals rulezzz!
pi_35596707
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:30 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Ach, half internet staat volgeplempt met dat soort crap. Of ik dat nou serieus moet nemen

Nu serieus: Er zijn heus zat mensen die niet zwaar psychisch in de war zijn maar gewoon wat aandacht en begrip nodig hebben. Als die mensen in plaats van de plaatselijke GGZ-instelling eerst naar een medium gaan en zo weer wat sterker in hun schoenen staan, is dat goed toch? Ik zou het zelf niet doen maar geloof wel dat het voor anderen genoeg kan zijn.
Precies. En nu even iets over de GGZ (RIAGG): In principe helpen zij niet echt mensen, zo ja dan gaat het gewoon tergend langzaam. Als zij echt mensen zouden helpen, zouden ze niet eens meer bestaan. Ze leven van subsidies. Ik heb dit van een insider gehoord, die veel met dit werk te maken heeft en ziet wat er gebeurt met de mensen. Het is gewoon gebakken lucht.
(ik denk dan wel, er zijn altijd wel mensen die geholpen moeten worden, en misschien hebben sommigen ook wel baat bij de GGZ maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.)
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35597146
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 08:19 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja kom op man, en jullie denken echt dat Robbert die lame-ass-zweef-truc gedaan heeft?

Get a grip.
Inderdaad, ik vind de truc ook veel te complex en geavanceerd voor Robbert. Ik denk dat hij eerder aan hele dunne touwtjes hing die door zijn vader via een gat in het plafond werden opgehesen.
pi_35597957
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:35 schreef Bibelot het volgende:
Over dat berichtje van die John hierboven dat Robbert zou kunnen zweven,wat ik zelf
heel spectaculair vind,heeft een andere poster de volgende link geplaatst.

http://www.free-card-tricks.net/blainelev1.html

Dat zou inderdaad kunnen betekenen dat hij een cursus illusionist heeft gevolgd.
De nieuwe David Copperfield dan maar.
Ja, daar dacht ik ook gelijk aan
Oh, and that's a bad miss!
pi_35598106
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 08:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Precies. En nu even iets over de GGZ (RIAGG): In principe helpen zij niet echt mensen, zo ja dan gaat het gewoon tergend langzaam. Als zij echt mensen zouden helpen, zouden ze niet eens meer bestaan. Ze leven van subsidies. Ik heb dit van een insider gehoord, die veel met dit werk te maken heeft en ziet wat er gebeurt met de mensen. Het is gewoon gebakken lucht.
(ik denk dan wel, er zijn altijd wel mensen die geholpen moeten worden, en misschien hebben sommigen ook wel baat bij de GGZ maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.)
Ik ben het wel met je eens. Het zijn tegenwoordig zulke grote en logge organisaties dat je ook hier een nummer bent. Eerst proppen ze je vol met pillen en komen ze me wat laffe trainingen. Pas als je het dan nog niet redt gaan ze pas echt aan de gang. En dan krijg je ook wel goede hulp maar het duurt inderdaad zo lang.

Ontopic: Ik zit eigenlijk nog op nieuws te wachten . Is er niemand die er wat over kan zeggen?
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35598383
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:09 schreef Freethinker het volgende:

[..]


Ontopic: Ik zit eigenlijk nog op nieuws te wachten . Is er niemand die er wat over kan zeggen?
Robbert is de reincarnatie van Mohammed
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
pi_35598414
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:09 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens. Het zijn tegenwoordig zulke grote en logge organisaties dat je ook hier een nummer bent. Eerst proppen ze je vol met pillen en komen ze me wat laffe trainingen. Pas als je het dan nog niet redt gaan ze pas echt aan de gang. En dan krijg je ook wel goede hulp maar het duurt inderdaad zo lang.

Ontopic: Ik zit eigenlijk nog op nieuws te wachten . Is er niemand die er wat over kan zeggen?
Precies dat is wat ik nou bedoel. Neem nou mijn vriend: die zit al 2 jaar in een reïntegratietraject. Wat gebeurt er? Helemaal niets. Hij vindt zelf werk en zij doen er niets aan. Ze helpen hem er niet aan, het is gewoon slap gelul in de ruimte! De boel rekken. En zij ondertussen maar promoveren. We zien misschien niet alles wat er gebeurt in die kantoren, maar ik denk niet veel. Voor de meeste mensen die een lagere functie hebben is het keihard werken in dit land. En de armoede neemt steeds meer toe. waar moet dat nog heen?
Nee, ergens kan ik me wel voorstellen dat de fam vd Broeke het hebben gehad met instanties. Of ze nu oprecht zijn of niet.
Dit was dan wel weer ontopic, niet?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35598608
En verder als je het zo leest,tovert hij ook nog ringen en kettingen weg.Nou zeg,dit lijkt toch meer
op een show dan op een serieus medium zoals ik mij die eigenlijk voorstel met contact uit een
andere wereld.Iemand misschien ook gedacht aan hypnose?Hij heeft wel bijzondere ogen,dat wel.
Maar goed,ik houd andere gedachten ook open hoor.Het wordt alleen steeds gekker.
pi_35598772
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Precies dat is wat ik nou bedoel. Neem nou mijn vriend: die zit al 2 jaar in een reïntegratietraject. Wat gebeurt er? Helemaal niets. Hij vindt zelf werk en zij doen er niets aan. Ze helpen hem er niet aan, het is gewoon slap gelul in de ruimte! De boel rekken. En zij ondertussen maar promoveren. We zien misschien niet alles wat er gebeurt in die kantoren, maar ik denk niet veel. Voor de meeste mensen die een lagere functie hebben is het keihard werken in dit land. En de armoede neemt steeds meer toe. waar moet dat nog heen?
Nee, ergens kan ik me wel voorstellen dat de fam vd Broeke het hebben gehad met instanties. Of ze nu oprecht zijn of niet.
Dit was dan wel weer ontopic, niet?
Die bureaus vangen veel geld, per persoon inclusief gezette handtekening wel 5000 euro!
En dan laten ze je weer vallen als een baksteen, kutorganisaties
maar ontopic maar weer
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35598892
zhe-devilll, waarom heb jij al zo lang een avatar van seksvoorstelling met de vrouw in de passieve, bijna denigrerende houding? Wat wil je ermee uitdragen?
pi_35598946
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:39 schreef Genverbrander het volgende:
zhe-devilll, waarom heb jij al zo lang een avatar van seksvoorstelling met de vrouw in de passieve, bijna denigrerende houding? Wat wil je ermee uitdragen?
doggystyle is fun
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35599093
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Precies dat is wat ik nou bedoel. Neem nou mijn vriend: die zit al 2 jaar in een reïntegratietraject. Wat gebeurt er? Helemaal niets. Hij vindt zelf werk en zij doen er niets aan. Ze helpen hem er niet aan, het is gewoon slap gelul in de ruimte! De boel rekken. En zij ondertussen maar promoveren. We zien misschien niet alles wat er gebeurt in die kantoren, maar ik denk niet veel. Voor de meeste mensen die een lagere functie hebben is het keihard werken in dit land. En de armoede neemt steeds meer toe. waar moet dat nog heen?
Nee, ergens kan ik me wel voorstellen dat de fam vd Broeke het hebben gehad met instanties. Of ze nu oprecht zijn of niet.
Dit was dan wel weer ontopic, niet?
Ach nog zo iets, reïntegratiebureaus.... Ik sluit me volledig aan bij zhe-devill:
quote:
Die bureaus vangen veel geld, per persoon inclusief gezette handtekening wel 5000 euro!
En dan laten ze je weer vallen als een baksteen, kutorganisaties
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35599194
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

Robbert is de reincarnatie van Mohammed
Hehe, dus toch . Iets in mij vermoedde al zo iets(Vlaggenverbrander).
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35599247
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Hehe, dus toch . Iets in mij vermoedde al zo iets(Vlaggenverbrander).
pi_35599779
Genverbrander, was jij nou ook op de hoogte van het Robbert-nieuws? En weet je toevallig wanneer het bekend zal worden?
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35600448
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:10 schreef Freethinker het volgende:
Genverbrander, was jij nou ook op de hoogte van het Robbert-nieuws? En weet je toevallig wanneer het bekend zal worden?
Ik dacht dat ik een vermoeden had, maar het is niet zulk wereldschokkend nieuws als Stenny's enthousiasme en mysterieusheid doet vermoeden dus nu ben ik aan het twijfelen geslagen of dat het wel echt is.

Geen idee wanneer het bekend wordt overigens.
pi_35600687
Ik zal trouwens ook maar meteen zeggen wat ik denk dat het is, want ik heb geen zin om in dat mysterieuze gedoe mee te gaan.

Ik dacht dat het met de foto's van de mudman te maken had, dat mensen hadden ontdekt waar dat poppetje vandaan kwam. Ik weet verder niet hoe dit precies zit en hoe het verder is uitgewerkt, maar dit haal ik uit enkele mailtjes die ik hierover heb ontvangen.
pi_35600759
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:33 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik een vermoeden had, maar het is niet zulk wereldschokkend nieuws als Stenny's enthousiasme en mysterieusheid doet vermoeden dus nu ben ik aan het twijfelen geslagen of dat het wel echt is.

Geen idee wanneer het bekend wordt overigens.
Oh jammer, afwachten nog maar dan ...
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35600783
Zie ook mijn vorige post, freethinker. Ik denk inderdaad toch dat dat het is.
pi_35600958
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:44 schreef Genverbrander het volgende:
Zie ook mijn vorige post, freethinker. Ik denk inderdaad toch dat dat het is.
Ah dus toch! Ik had ook al zo'n vermoeden die kant uit. Want die mudman was inderdaad nog iets wat 'onopgelost' bleef. Ik had ook al een paar keer gegoogled(?) maar weinig kunnen vinden.

Dan zal iemand wel het bijbehorende poppetje/plaatje gevonden hebben ofzo.
Hehe eindelijk wat 'duidelijkheid' .
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35601020
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:50 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Ah dus toch! Ik had ook al zo'n vermoeden die kant uit. Want die mudman was inderdaad nog iets wat 'onopgelost' bleef. Ik had ook al een paar keer gegoogled(?) maar weinig kunnen vinden.

Dan zal iemand wel het bijbehorende poppetje/plaatje gevonden hebben ofzo.
Hehe eindelijk wat 'duidelijkheid' .
Sja ik snap eigenlijk ook niet waarom hier zo'n mysterie van gemaakt wordt. Ik vind het ook niet zo'n schokkend nieuws omdat die mudman verreweg de nepste foto was van Robbert allertijden, zoooo overduidelijk fake. Ik bedoel, er heeft daar natuurlijk niet echt een mudman door de kamer gelopen he.

Maargoed ik stel voor dat de mensen die dit ontdekt hebben nu eens een boekje open gaan doen? Waarom moet hiermee gewacht worden? Heeft RTL Boulevard geld geboden voor de primeur?
pi_35601363
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:52 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Sja ik snap eigenlijk ook niet waarom hier zo'n mysterie van gemaakt wordt. Ik vind het ook niet zo'n schokkend nieuws omdat die mudman verreweg de nepste foto was van Robbert allertijden, zoooo overduidelijk fake. Ik bedoel, er heeft daar natuurlijk niet echt een mudman door de kamer gelopen he.

Maargoed ik stel voor dat de mensen die dit ontdekt hebben nu eens een boekje open gaan doen? Waarom moet hiermee gewacht worden? Heeft RTL Boulevard geld geboden voor de primeur?
Dat is inderdaad een groter mysterie dan de Mudman zelf .
Er zit dus iets van een embargo op dit nieuws, maar wie of wat heeft dat bepaald? Misschien wel de mensen van grenswetenschap i.v.m. met hun "archeoloogje spelen"? Zie een van de laatste reacties hier: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=78

Misschien heeft die Ikke op 8-2-2006 wel de juiste foto's gevonden...
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:07:33 #196
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_35601466
Ik heb niet alles meegelezen , maar hoe weten jullie dat er groot nieuws aan zit te komen?
En komt het vanuit Robbert zelf , of van iemand anders.

Ik ben wel benieuwd wat het dan zou zijn.
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_35601486
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:07 schreef kruimel_20 het volgende:
Ik heb niet alles meegelezen , maar hoe weten jullie dat er groot nieuws aan zit te komen?
En komt het vanuit Robbert zelf , of van iemand anders.

Ik ben wel benieuwd wat het dan zou zijn.
Stenny heeft dat gezegd. Het is GROOTS nieuws maar ze mocht niet zeggen wat, zei ze.
pi_35601501
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een groter mysterie dan de Mudman zelf .
Er zit dus iets van een embargo op dit nieuws, maar wie of wat heeft dat bepaald? Misschien wel de mensen van grenswetenschap i.v.m. met hun "archeoloogje spelen"? Zie een van de laatste reacties hier: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=78

Misschien heeft die Ikke op 8-2-2006 wel de juiste foto's gevonden...
Haha ja goed gevonden.
pi_35602027
Heeft iemand trouwens al uitgezocht wat dat voor bedrijfje is die nu de website maakt van www.robbertvandenbroeke.com. Top Two Boxes in Kaatsheuvel, familiebedrijfje?
pi_35602193
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Genverbrander het volgende:
Heeft iemand trouwens al uitgezocht wat dat voor bedrijfje is die nu de website maakt van www.robbertvandenbroeke.com. Top Two Boxes in Kaatsheuvel, familiebedrijfje?
Mijn vertrouwen in RvdB (en de hele gang) daalt erg snel.
Hij moet nu echt met bewijzen komen, anders geloof ik niets meer van hem.
pi_35602726
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:23 schreef Genverbrander het volgende:
Heeft iemand trouwens al uitgezocht wat dat voor bedrijfje is die nu de website maakt van www.robbertvandenbroeke.com. Top Two Boxes in Kaatsheuvel, familiebedrijfje?
Nog niet, maar ze hebben wel een passende slogan :

Top Two Boxes:
creating with people!
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:51:08 #202
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35604573


Vlak voor weer een medogenloze koe-ontvoering
zzz
pi_35604867
Ik heb vannacht over (oa) koeien gedroomd (serious), ik vloog er tussen (ontwijken maar) en boven. Ze waren wel groot en krachtig. Wat ze in mijn droom deden, weet ik ook niet. Gewoon wat grazen en waren er.

pi_35605001
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:51 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]

Vlak voor weer een medogenloze koe-ontvoering

"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35605118
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Stenny heeft dat gezegd. Het is GROOTS nieuws maar ze mocht niet zeggen wat, zei ze.
Het is volgens mij gewoon bullcrap, heel dat GROTE nieuws.....
Anders was het allang bekend....
pi_35605186
Joepie, heb het toch maar even opgezocht.
Dit staat er (er staat gewoon wat over de koe ):

Een koe wordt eerder aangezien als een dom dier. In de Indiase godsdienst is de koe het symbool van de 'Moedergodin'. Dromen over gezond en goed doorvoed vee wijst op voorspoed en geluk. Het zien van mager vee daarentegen wijst erop dat je zult moeten zwoegen en hard labeuren om te voorzien in je onderhoud.

Ze waren dik en erg groot en eigenlijk ook mooi gezond
En mijn droom begon met een beeld van een glas met daarin een spin in een ijsklontje.

pi_35605470
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

doggystyle is fun
Mijn absoluut favoriete standje, lekker tegen die billen rammen!
Gaap Goals rulezzz!
pi_35605648
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Het is volgens mij gewoon bullcrap, heel dat GROTE nieuws.....
Anders was het allang bekend....
Voor wat ik ervan weet is het GROTE nieuws niet eens zo GROOT (voor mij dan).
Het is meer een "bevestiging van", en voor het naar buiten komt kan nog wel een weekje of wat duren hoor.
Dus stop maar met nagelbijten ,
De persoon wil er dus graag zelf mee naar buiten komen en laten we die wens maar respecteren.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:38:06 #209
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_35606219
een bevestiging van wat ? en van wie ? en waarom wachten?

wat weet je ervan dan?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_35606317
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Voor wat ik ervan weet is het GROTE nieuws niet eens zo GROOT (voor mij dan).
Het is meer een "bevestiging van", en voor het naar buiten komt kan nog wel een weekje of wat duren hoor.
Dus stop maar met nagelbijten ,
De persoon wil er dus graag zelf mee naar buiten komen en laten we die wens maar respecteren.
Groot of niet, waarom wil die persoon er dan perse nog weken mee wachten? Gaat het volgens jou inderdaad ook over die Mudman?
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35606620
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Voor wat ik ervan weet is het GROTE nieuws niet eens zo GROOT (voor mij dan).
Het is meer een "bevestiging van", en voor het naar buiten komt kan nog wel een weekje of wat duren hoor.
Dus stop maar met nagelbijten ,
De persoon wil er dus graag zelf mee naar buiten komen en laten we die wens maar respecteren.
Maar wij vertellen toch niks verder?
pi_35607246
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:22 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vind de truc ook veel te complex en geavanceerd voor Robbert. Ik denk dat hij eerder aan hele dunne touwtjes hing die door zijn vader via een gat in het plafond werden opgehesen.
Oh mijn God....sorry maar dit is gewoon te grappig, ik kan er niks aan doen
(schitterend, ook nog dubbel --> marionet)
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35607335
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:51 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35607358
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Mijn absoluut favoriete standje, lekker tegen die billen rammen!
Begin er eens een topic over
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35607527
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Begin er eens een topic over
Waarom, jij hebt er toch een avatar van
Is trouwens ook mijn favoriet
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35607636
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Voor wat ik ervan weet is het GROTE nieuws niet eens zo GROOT (voor mij dan).
Het is meer een "bevestiging van", en voor het naar buiten komt kan nog wel een weekje of wat duren hoor.
Dus stop maar met nagelbijten ,
De persoon wil er dus graag zelf mee naar buiten komen en laten we die wens maar respecteren.
een weekje of wat??? waar slaat dat op? Er is toch allemaal niks geheims aan?

Ik snap dit niet hoor.
pi_35607812
Wat een mysteries allemaal.
Ik kan alvast melden dat we via grenswetenschap.nl NIET de gewenste mudman-foto van Robbert hebben ontvangen. Wel veel die erop lijken, maar geen enkel die identiek dezelfde is.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_35608035
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

een weekje of wat??? waar slaat dat op? Er is toch allemaal niks geheims aan?

Ik snap dit niet hoor.
Nu wil ik het weten ik ben opeens nieuwsgierig, zo gaat het niet langer meeheeeer!
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:44:31 #219
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_35608854
Genverbrander , jij weet het toch ook ?? kun je ons niet in de goede richting sturen??
En stenny, hoelang moeten we nog wachten tot het bekend gemaakt word..

op deze manier word het zo gehyped en dan blijkt het dadelijk niets bijzonders te zijn... (of toch wel??)
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_35609177
Haha, place your bets

Ik gok op een verklaring van Irene Moors.
pi_35609283
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

een weekje of wat??? waar slaat dat op? Er is toch allemaal niks geheims aan?

Ik snap dit niet hoor.
Mij wordt ook niet het fijne ervan verteld.
Logisch toch, ze bereiken nu precies wat ze willen bereiken; een mediahype.
Er is mij alleen verteld dat het vooral een bevestiging zal zijn van vele beweringen.
En dat het deze week waarschijnlijk ook nog niet komt is ook heel logisch; tis carnaval!
Oke, gisteren dan wel de laatste dag maar vandaag is het nog Haring eten, de rest van de week heb je nog allerlei kasteleinsbals e.d., dus kranten e.d. staan daar nog vol van en een berichtje van Robbert valt daarbij dan in het niet.
En dat willen ze, denk ik, niet hebben.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35609331
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Mij wordt ook niet het fijne ervan verteld.
Logisch toch, ze bereiken nu precies wat ze willen bereiken; een mediahype.
Er is mij alleen verteld dat het vooral een bevestiging zal zijn van vele beweringen.
En dat het deze week waarschijnlijk ook nog niet komt is ook heel logisch; tis carnaval!
Oke, gisteren dan wel de laatste dag maar vandaag is het nog Haring eten, de rest van de week heb je nog allerlei kasteleinsbals e.d., dus kranten e.d. staan daar nog vol van en een berichtje van Robbert valt daarbij dan in het niet.
En dat willen ze, denk ik, niet hebben.
Wie zijn 'ze' en waar heb je je informatie vandaan?
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_35609336
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:17 schreef seriewoordenaar het volgende:
Wat een mysteries allemaal.
Ik kan alvast melden dat we via grenswetenschap.nl NIET de gewenste mudman-foto van Robbert hebben ontvangen. Wel veel die erop lijken, maar geen enkel die identiek dezelfde is.
He jammer, daar gaat m'n ienie-mienie-theorietje . Die connectie valt dan weer af, ik vraag me af wie dan de geheimzinnige bron is.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:01:23 #224
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35609529
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:53 schreef Prst_ het volgende:
Haha, place your bets

Ik gok op een verklaring van Irene Moors.
my bet:

Skepsis heeft Robbert gevraagd mee te werken aan een onderzoek en dat heeft hij geweigerd. Nou, wat een nieuws.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35609588
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

my bet:

Skepsis heeft Robbert gevraagd mee te werken aan een onderzoek en dat heeft hij geweigerd. Nou, wat een nieuws.
Dat is een feit.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:04:09 #226
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35609655
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Dat is een feit.
Dat is al gebeurd dus? Dan verbaast het me dat Skepsis daar geen melding over heeft gedaan?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35609722
quote:
Dat is al gebeurd dus? Dan verbaast het me dat Skepsis daar geen melding over heeft gedaan?
Nou ja, volgens jouw gok zitten we dus precies op dat bericht te wachten.
pi_35609764
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:34 schreef Stenny het volgende:
De publicatie komt snel genoeg hoop ik. Ik viel in ieder geval bijna van mijn stoel toen ik de betreffende ontdekking onder ogen kreeg. Ja, misschien had ik geen a moeten zeggen (dat ik iets weet), maar mijn hart ligt op mijn tong, maar ondanks dat houd ik me aan beloftes. Er weten kennelijk al heel wat mensen van, het is nu gewoon afwachten.
Stenny heeft het hier toch over een ontdekking dus het zal heus wel opvallend nieuws zijn. Toch? Misschien dat Stenny zelf snel wat meer kan vertellen...
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35609869
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef Freethinker het volgende:

[..]

He jammer, daar gaat m'n ienie-mienie-theorietje . Die connectie valt dan weer af, ik vraag me af wie dan de geheimzinnige bron is.
Ik had al mijn vermoedens dat er gedacht werd dat gw.nl meer nieuws had. Hoogstwaarschijnlijk omdat ik genverbrander mailde met een vraag en hij op basis van mijn antwoord er meer achter ging zoeken. Ik mailde hem om te vragen of hij wist wat de bron was van de mudman foto. Ed Vos zette die op zijn website, maar de verklaringen van Ed Vos spreken elkaar tegen. Tegen mij zegt hij de foto direcht van Robbert te hebben gekregen en op een Yahoo-groep vertelt hij het NIET van Robbert te hebben gekregen (maar wel zijn toestemming te hebben). Toen genverbrander mij later mailde, of ik al antwoord had op mijn vraag zei ik ja. Maar dat slaat dus op het vraagstuk rondom Ed Vos.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_35609900
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Stenny heeft het hier toch over een ontdekking dus het zal heus wel opvallend nieuws zijn. Toch? Misschien dat Stenny zelf snel wat meer kan vertellen...
Ik heb niet gelezen wie eerst over dat geheim begon, dus het kan Stenny zijn. Ik hoor het allemaal wel als het zover is. Geduld is een schone deugd.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_35609996
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:04 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Dat is al gebeurd dus? Dan verbaast het me dat Skepsis daar geen melding over heeft gedaan?
Nouja, het feit dat er geen onderzoek is gebeurd is toch een duidelijk signaal dat Robbert niet wil meewerken? Daarom zie ik dat als feit. Skepsis heeft (bij mijn weten) geen weigering ontvangen. DossierX probeert ook al meer dan een jaar contact te krijgen en ook daar geen medewerking en zelfs een afwijzing. Dus het feit dat er geen onderzoek gebeurt door onafhankelijke stichtingen illustreert tegenwerking aan onderzoek, toch?
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:13:31 #232
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35610021
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Nou ja, volgens jouw gok zitten we dus precies op dat bericht te wachten.
Nou, ik ben benieuwd. Maar als dit het is kan ik dat nou niet echt 'groot nieuws' noemen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35610248
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik had al mijn vermoedens dat er gedacht werd dat gw.nl meer nieuws had. Hoogstwaarschijnlijk omdat ik genverbrander mailde met een vraag en hij op basis van mijn antwoord er meer achter ging zoeken. Ik mailde hem om te vragen of hij wist wat de bron was van de mudman foto. Ed Vos zette die op zijn website, maar de verklaringen van Ed Vos spreken elkaar tegen. Tegen mij zegt hij de foto direcht van Robbert te hebben gekregen en op een Yahoo-groep vertelt hij het NIET van Robbert te hebben gekregen (maar wel zijn toestemming te hebben). Toen genverbrander mij later mailde, of ik al antwoord had op mijn vraag zei ik ja. Maar dat slaat dus op het vraagstuk rondom Ed Vos.
Aha, als ik het goed begrijp is het vermoeden dat het nieuws om de mudman zou gaan niet juist. Typisch gevalletje miscommunicatie . De raadsels duren voort...
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35610460
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik heb niet gelezen wie eerst over dat geheim begon, dus het kan Stenny zijn. Ik hoor het allemaal wel als het zover is. Geduld is een schone deugd.
Dat is ook weer zo. Snap alleen niet wie of wat dan perse dat nieuws nog niet naar buiten wil brengen.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35610662
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. Snap alleen niet wie of wat dan perse dat nieuws nog niet naar buiten wil brengen.
De enige reden die ik kan bedenken is een onderzoek dat nog niet helemaal is afgelopen. Maar dat is projectie.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_35610994
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

De enige reden die ik kan bedenken is een onderzoek dat nog niet helemaal is afgelopen. Maar dat is projectie.
Dat denk ik ook (lees het goed he, DENK ik, weet het ook niet zeker )
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:39:09 #237
139452 gaai
zwarte poes
pi_35611148
*mompelt iets over een mus.....
*I just realized.....i don't care*
pi_35611164
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dat denk ik ook (lees het goed he, DENK ik, weet het ook niet zeker )
Zal inderdaad wel zoiets zijn dan maar wie zijn 'ze' dan?
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:41:37 #239
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35611257
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Zal inderdaad wel zoiets zijn dan maar wie zijn 'ze' dan?
Skepsis niet iig. Dat doet ie nooit. Wat ik ook wel kan begrijpen overigens.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35611353
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef gaai het volgende:
*mompelt iets over een mus.....

* mompelt mee over blij en dooie enzo*
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35611538
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Zal inderdaad wel zoiets zijn dan maar wie zijn 'ze' dan?
Dat zijn gewoon mensen die indirect iets met de hele zaak te maken hebben maar zelf beslist niet in de publiciteit willen en dat respecteer ik (een journalist geeft ook niet altijd de namen van zijn bronnen toch?)
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35611540
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Skepsis niet iig. Dat doet ie nooit. Wat ik ook wel kan begrijpen overigens.
Vanuit zijn standpunt is het ook wel logisch maar als je niets te verbergen hebt heb je niets te vrezen.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:51:14 #243
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35611628
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Vanuit zijn standpunt is het ook wel logisch maar als je niets te verbergen hebt heb je niets te vrezen.
dat hoeft niet perse, er is eerder gesproken over de mogelijkheid dat paranormale fenomenen niet 'op afroep' werken. En dan zou het nog maar de vraag zijn of je met een onderzoek de gewenste resultaten kunt behalen, laat staan daar een conclusie uit trekken.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor een onderzoek. Maar dat hij niet met Skepsis in zee wil vind ik heel begrijpelijk, gezien hun werkwijze.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35611715
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon mensen die indirect iets met de hele zaak te maken hebben maar zelf beslist niet in de publiciteit willen en dat respecteer ik (een journalist geeft ook niet altijd de namen van zijn bronnen toch?)
Ik vind het wel logisch en netjes dat je dat respecteert, maar van mij mag je ze wel even een beetje aansporen dan. Wat goed is komt snel
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35611772
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:53 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Ik vind het wel logisch en netjes dat je dat respecteert, maar van mij mag je ze wel even een beetje aansporen dan. Wat goed is komt snel
Ik denk dat de mensen die onderzoek plegen de fok-topics wel in de gaten houden.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_35611917
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die onderzoek plegen de fok-topics wel in de gaten houden.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35611929
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik denk dat de mensen die onderzoek plegen de fok-topics wel in de gaten houden.
Oh ok

Goedemiddag onderzoekers .
Schiet nou eens op met dat nieuws man
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35612013
quote:
dat hoeft niet perse, er is eerder gesproken over de mogelijkheid dat paranormale fenomenen niet 'op afroep' werken. En dan zou het nog maar de vraag zijn of je met een onderzoek de gewenste resultaten kunt behalen, laat staan daar een conclusie uit trekken.
Een medium is toch iemand die bij uitstek paranormale fenomenen op afroep laat werken? Of heeft Robbert een niet-goed-geld-terug garantie?

Op TV kon hij ook van alles op afroep, in bijzijn van een cameraploeg.

Je kunt altijd een conclusie trekken uit een onderzoek. De omstandigheden bij zo'n onderzoek zullen erop gericht zijn om het gebruik van truucjes uit te sluiten. Als Robbert bij herhaling in zo'n onderzoek niets speciaals kan laten zien kun je concluderen dat hij onder die omstandigheden niets speciaals kan laten zien en de mogelijkheid dat hij truucjes gebruikt dus open blijft.
pi_35612385
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Een medium is toch iemand die bij uitstek paranormale fenomenen op afroep laat werken? Of heeft Robbert een niet-goed-geld-terug garantie?

Op TV kon hij ook van alles op afroep, in bijzijn van een cameraploeg.
Bovendien was het de bedoeling, volgens Robbert, dat we de geestenwereld leerden kennen? Waarom verstoppen die geesten zich dan altijd tijdens onderzoeken?
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:20:42 #250
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35612582
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Een medium is toch iemand die bij uitstek paranormale fenomenen op afroep laat werken? Of heeft Robbert een niet-goed-geld-terug garantie?

Op TV kon hij ook van alles op afroep, in bijzijn van een cameraploeg.

Je kunt altijd een conclusie trekken uit een onderzoek. De omstandigheden bij zo'n onderzoek zullen erop gericht zijn om het gebruik van truucjes uit te sluiten. Als Robbert bij herhaling in zo'n onderzoek niets speciaals kan laten zien kun je concluderen dat hij onder die omstandigheden niets speciaals kan laten zien en de mogelijkheid dat hij truucjes gebruikt dus open blijft.
persoonlijk heb ik daar mijn twijfels bij, ik weet niet of dat wel zo is. Maar daar is al uitgebreid over gediscussieerd, en om dat nou nog eens te gaan doen lijkt me een beetje dubbelop.

Daarbij, ik denk idd dat hij gerotzooid heeft met die foto's. Maar, en dat heb ik ook al meermaals gezegd, dat hoeft niet te betekenen dat er geen sprake van een 'gave' is. Misschien ook wel, misschien ook niet.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35612826
quote:
Daarbij, ik denk idd dat hij gerotzooid heeft met die foto's. Maar, en dat heb ik ook al meermaals gezegd, dat hoeft niet te betekenen dat er geen sprake van een 'gave' is. Misschien ook wel, misschien ook niet.
In een goed onderzoek onderzoek je natuurlijk maar 1 ding per keer. Óf je kijkt of hij inderdaad foto's kan maken zonder truucjes óf je onderzoekt bijvoorbeeld of hij inderdaad boodschappen doorkrijgt die hij niet op 'gewone' wijze had kunnen verkrijgen. Je zou elk van zijn 'gaven' met een aparte test onder de loep moeten leggen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:37:47 #252
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35613057
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 17:29 schreef Prst_ het volgende:

[..]

In een goed onderzoek onderzoek je natuurlijk maar 1 ding per keer. Óf je kijkt of hij inderdaad foto's kan maken zonder truucjes óf je onderzoekt bijvoorbeeld of hij inderdaad boodschappen doorkrijgt die hij niet op 'gewone' wijze had kunnen verkrijgen. Je zou elk van zijn 'gaven' met een aparte test onder de loep moeten leggen.
laten we hopen dat hij er nog eens in toestemt om mee te werken aan zo'n onderzoek.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_35615090
Is iemand trouwens op de hoogte van zijn foto's in zijn boek? Ik hoor daar werkelijk niemand over. Van zowel de sceptici, de dogmatici, de believers en degenen die er zwaar tussenin zitten niet.
Behalve dan die met die graancirkel, maar de overige foto's? En dan heb ik het niet over die alien die op de stoel zit, maar over die met de bol van energie en die met die energiestralen die hij van bovenaf zo in zijn hoofd lijkt te krijgen. Ook staat er een mooie in van een energetische licht opening naar een andere dimensie. Die foto's zijn schitterend. Hoe is uit te sluiten dat dat soort foto's zijn gephotoshopt? Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
De foto's van in de media zijn natuurlijk zwaar fake.
Ik wil ze (foto's uit boek) trouwens hier uploaden, maar ik krijg ze niet kleiner met ACDC en windows powertoys werkt niet

http://freefilehosting.net/file/?id=q9H8kaTR

Ik krijg ze niet kleiner, sorry!
En alleen een kruisje te zien dus. Ook nog

[ Bericht 3% gewijzigd door Mirage op 02-03-2006 11:52:06 ]
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35615211
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Is iemand trouwens op de hoogte van zijn foto's in zijn boek? Ik hoor daar werkelijk niemand over. Van zowel de sceptici, de dogmatici, de believers en degenen die er zwaar tussenin zitten niet.
Behalve dan die met die graancirkel, maar de overige foto's? En dan heb ik het niet over die alien die op de stoel zit, maar over die met de bol van energie en die met die energiestralen die hij van bovenaf zo in zijn hoofd lijkt te krijgen. Ook staat er een mooie in van een energetische licht opening naar een andere dimensie. Die foto's zijn schitterend. Hoe is uit te sluiten dat dat soort foto's zijn gephotoshopt? Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
De foto's van in de media zijn natuurlijk zwaar fake.
Ik wil ze (foto's uit boek) trouwens hier uploaden, maar ik krijg ze niet kleiner met ACDC en windows powertoys werkt niet
Barb, moet je eens kennis maken met de mogelijkheden van fotobewerking, dan zou je dit niet zeggen.
Maar ik denk dat er met Robbert iets anders aan de hand is, handwerk dus en geen fotoshop.
Dingen uitknippen en voor de camera houden. Het oplichtende 'kruis' bijvoorbeeld staat niet vrij in de lucht, dit kan ook niet als het papieren of... object onder met de hand vastgehouden voor de camera moet worden. Snappie.
pi_35615335
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef Stenny het volgende:

[..]

Barb, moet je eens kennis maken met de mogelijkheden van fotobewerking, dan zou je dit niet zeggen.
Maar ik denk dat er met Robbert iets anders aan de hand is, handwerk dus en geen fotoshop.
Dingen uitknippen en voor de camera houden. Het oplichtende 'kruis' bijvoorbeeld staat niet vrij in de lucht, dit kan ook niet als het papieren of... object onder met de hand vastgehouden voor de camera moet worden. Snappie.
Ja maar die andere foto's dan die ik noemde? Hoe krijg je dat voor elkaar? Want die witte lichtstralen zien eruit zoals er wel meer foto's op het net te vinden zijn(gewoon van gewone mensen thuis), maar dan mooier, en heel sierlijk en zo. Jij bent nogal thuis in fotobewerking, zou jij die na kunnen maken?

Linkje: http://freefilehosting.net/bin/?id=q9H8kaTR
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35615482
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:53 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ja maar die andere foto's dan die ik noemde? Hoe krijg je dat voor elkaar? Want die witte lichtstralen zien eruit zoals er wel meer foto's op het net te vinden zijn(gewoon van gewone mensen thuis), maar dan mooier, en heel sierlijk en zo. Jij bent nogal thuis in fotobewerking, zou jij die na kunnen maken?

Linkje: http://freefilehosting.net/bin/?id=q9H8kaTR
Barb, met rook of vloeistof deeltjes doe je veel, ja, en desnoods ook met fotoshop. Er zijn veel mensen die prachtige effecten op hun foto's hebben, misschien geesten ja, ook bij Robbert, ik sluit het niet uit. Maar zoals je weet roept Robbert's werk te veel vragen op waar geen antwoorden op komen van de maker.
pi_35615516
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Is iemand trouwens op de hoogte van zijn foto's in zijn boek? Ik hoor daar werkelijk niemand over. Van zowel de sceptici, de dogmatici, de believers en degenen die er zwaar tussenin zitten niet.
Behalve dan die met die graancirkel, maar de overige foto's? En dan heb ik het niet over die alien die op de stoel zit, maar over die met de bol van energie en die met die energiestralen die hij van bovenaf zo in zijn hoofd lijkt te krijgen. Ook staat er een mooie in van een energetische licht opening naar een andere dimensie. Die foto's zijn schitterend. Hoe is uit te sluiten dat dat soort foto's zijn gephotoshopt? Ik kan het me nauwelijks voorstellen.
De foto's van in de media zijn natuurlijk zwaar fake.
Ik wil ze (foto's uit boek) trouwens hier uploaden, maar ik krijg ze niet kleiner met ACDC en windows powertoys werkt niet

[afbeelding]

Ik krijg ze niet kleiner, sorry!
En alleen een kruisje te zien dus. Ook nog
Gebruik Batch Image Resizer!!

Werkt perfect: http://www.jklnsoft.com/
pi_35615722
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:58 schreef Mr_Integrity het volgende:

[..]

Gebruik Batch Image Resizer!!

Werkt perfect: http://www.jklnsoft.com/
Hoeveel width en height?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35616247
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Hoeveel width en height?
640 * 480 / 320 * 240

Zolang je de proporties maar intact laat
pi_35616700





Weer kruisjes

wat kun je daaraan doen?


----mirage: zo beter ? --

[ Bericht 23% gewijzigd door Mirage op 02-03-2006 11:51:19 ]
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35616819
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]


Weer kruisjes

wat kun je daaraan doen?
Ik quote mezelf, dan kun je ze zien, alleen niet open en bloot
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35616822
Zo'n foto met van die witte slierten kun je zelf ook maken met een sigaret en een flits op je camera. Geen photoshop voor nodig.



Mooiste resultaat krijg je met zo dun mogelijke sierlijke rooksliertjes. Een net uitgeblazen kaars is ook geschikt.
pi_35616855
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef Prst_ het volgende:
Zo'n foto met van die witte slierten kun je zelf ook maken met een sigaret en een flits op je camera. Geen photoshop voor nodig.

[afbeelding]

Mooiste resultaat krijg je met zo dun mogelijke sierlijke rooksliertjes. Een net uitgeblazen kaars is ook geschikt.
Ik weet dat dat kan, maar dit is anders...

Zie foto's.....
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35617305
Je kunt sowieso allerlei vage vlekken vastleggen door iets vlak voor de camera te houden of te zetten. De flits zorgt ervoor dat het oplicht en het vage voorwerp licht lijkt te geven.

Die eerste foto is duidelijk een rooksliert. Die op Robberts foto zit wat dichter op de lens en de flits dan de rooksliert op mijn foto. (Per ongeluk vastgelegd in een kroeg).

Als je vlak voordat de foto gemaakt wordt even met je arm zwaait komen er mooie krullen in de rook door de 'wind'. Een net gedoofde kaars geeft een sliert die veel wegheeft van die op Robbert's foto.
pi_35617501
Ja maar....
het kan aan mijliggen hoor maar euh....

Robbert was toch degene die foto's kon maken?
Hoe kan hij dan zelf op de foto staan MET die lichtdingessen? Hij moet die camera toch vasthouden?
pi_35617759
quote:
Hoe kan hij dan zelf op de foto staan MET die lichtdingessen? Hij moet die camera toch vasthouden?
De techniek staat voor niets! Ik heb wel eens een camera gezien met een ZELF-ONTSPANNER!.

Die geeft je een paar seconden de tijd om voor de camera te gaan staan en dan maakt de camera vanzelf een kiekje!


---wait...that's your point----
pi_35618522
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:41 schreef Prst_ het volgende:
Je kunt sowieso allerlei vage vlekken vastleggen door iets vlak voor de camera te houden of te zetten. De flits zorgt ervoor dat het oplicht en het vage voorwerp licht lijkt te geven.

Die eerste foto is duidelijk een rooksliert. Die op Robberts foto zit wat dichter op de lens en de flits dan de rooksliert op mijn foto. (Per ongeluk vastgelegd in een kroeg).

Als je vlak voordat de foto gemaakt wordt even met je arm zwaait komen er mooie krullen in de rook door de 'wind'. Een net gedoofde kaars geeft een sliert die veel wegheeft van die op Robbert's foto.
Nou, zo'n duidelijke rooksliert vind ik het niet hoor. Ik vind het nogal speciaal eruit zien. Het nadert perfectie op de 1 of andere manier. Het komt ook precies in zijn hoofd terecht. En er is nog een hele dikke sliert naast te zien.
En die andere foto, wat is dat volgens jou?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35618978
quote:
Nou, zo'n duidelijke rooksliert vind ik het niet hoor. Ik vind het nogal speciaal eruit zien. Het nadert perfectie op de 1 of andere manier. Het komt ook precies in zijn hoofd terecht.
Het ziet er inderdaad leuk uit, maar dat zegt niet zoveel. En een label als 'perfectie' is natuurlijk nogal subjectief. Hoe ziet een 'perfecte' sliert eruit? Je weet ook niet hoeveel foto's hij genomen heeft voordat het er zo op stond.

Ook op mijn foto kun je zien dat kringelende rook uit meerdere slierten kan bestaan. Ook kunnen er natuurlijk meerdere rookbronnen worden gebruikt. (Geven wierookstokjes trouwens ook niet van die mooie dunne rooksliertjes?)

Wat er op die andere foto staat kan ik niet zo goed zien. Het ziet er uit als een vlek boven zijn hoofd. Dat kan van alles zijn.

CarDani stelt wel een aardige vraag. Normaal kan Robbert dingen vastleggen omdat hij de camera vastheeft. Deze foto's zijn ofwel per zelfontspanner of door iemand anders gemaakt. Hoe zit dat?
pi_35625354
'Info van dode Herman Brood ongeldig'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: woensdag 1 maart 2006 @ 11:49
De dames A. Schweers en M. Richters, die naar eigen zeggen veelvuldig babbelen met overleden personen, mogen een boek over Herman Brood niet uitgeven. Volgens Schweers en Richters zocht Herman daags na zijn overlijden contact met de twee.

Het spirituele duo beweert dat Herman bij hen boodschappen achterliet voor zijn weduwe Xandra, zijn kinderen en fans. Zo 'vertelde' Herman de vrouwen geen zelfmoord te hebben gepleegd, maar te zijn uitgegleden op het dak van het Amsterdamse Hilton. De vrouwen besloten de gesprekken op te schrijven en in eigen beheer uit te geven in het boek 'Hemels Brood'.

Weduwe Xandra Brood zegt totaal niet te zitten wachten op dit soort publicaties. Ze spande daarom een kort geding aan tegen het duo, dat gisteren diende. Het boek is ''onnodig grievend en een inbreuk op de rechten en persoonlijke levenssfeer van mijn cliënte'', aldus advocaat Bertil van Kaam van Xandra Brood.

Schweers en Richters zeiden tegen de rechter absoluut geen geld te hebben willen verdienen aan Broods ontboezemingen: ''Maar de drukker zag er wel brood in. Ons ging het alleen om de boodschap'', zo verklaarden de twee in een warrig betoog. Volgens de vrouwen gaf Herman hun ook kleuradvies, aanwijzingen hoe te schilderen en tips over het mengen van olieverf. De schilderijen werden vervolgens gesigneerd met de naam Herman Brood en tentoongesteld.

De rechter wist de vrouwen gisteren over te halen tot een schikking. Ze zullen de complete boekvoorraad vernietigen, zullen geen publiciteit meer zoeken over hun gesprekken met de overleden rocker en niet langer schilderijen van Brood vervalsen.

Xandra Brood toonde zich content: ''Ik wil niemand dwarszitten, maar deze onzin moet gewoon stoppen. Vooral voor mijn kinderen is dit heel vervelend. Deze vrouwen moeten niet denken dat ze alles maar kunnen maken. En vooral: val mij er niet mee lastig.''

Dit is pas erg!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35625390
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:20 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Het ziet er inderdaad leuk uit, maar dat zegt niet zoveel. En een label als 'perfectie' is natuurlijk nogal subjectief. Hoe ziet een 'perfecte' sliert eruit? Je weet ook niet hoeveel foto's hij genomen heeft voordat het er zo op stond.

Ook op mijn foto kun je zien dat kringelende rook uit meerdere slierten kan bestaan. Ook kunnen er natuurlijk meerdere rookbronnen worden gebruikt. (Geven wierookstokjes trouwens ook niet van die mooie dunne rooksliertjes?)

Wat er op die andere foto staat kan ik niet zo goed zien. Het ziet er uit als een vlek boven zijn hoofd. Dat kan van alles zijn.

CarDani stelt wel een aardige vraag. Normaal kan Robbert dingen vastleggen omdat hij de camera vastheeft. Deze foto's zijn ofwel per zelfontspanner of door iemand anders gemaakt. Hoe zit dat?
weet je je kunt alles willen verklaren, dat lukt soms gewoonweg niet!
Niet alles is fake , you know
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:36:13 #271
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_35625448
Is die gozer nu nog niet dood, Robbert vd Broeke.... al 50 topics lang!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_35628786
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:36 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Is die gozer nu nog niet dood, Robbert vd Broeke.... al 50 topics lang!
MacRobbert's, we're lovin' it
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35631389
Deel 50? Zelfs een strenge winter haalt dit niet.

Hoe doet ons wonderbaarlijk medium het eigenlijk met weersvoorspellingen? Gek toch dat geen enkel helderziende weerman/vrouw is geworden.
pi_35631998
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:49 schreef Keromane het volgende:
Deel 50? Zelfs een strenge winter haalt dit niet.

Hoe doet ons wonderbaarlijk medium het eigenlijk met weersvoorspellingen? Gek toch dat geen enkel helderziende weerman/vrouw is geworden.
Het ligt natuurlijk niet zo zwart-wit zoals jij dat denkt een helderziende is geen God
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  donderdag 2 maart 2006 @ 02:51:43 #275
84524 Morwen
I got life
pi_35632040
Misschien is die Robbert wel gewoon iemand die zich makkelijk afstemt op een ander? Niks mis mee toch. Schaadt hij er anderen mee?

Wat een gezemel al 50 topics lang Ik vind die foto's ook wat over the top, maar misschien doet ie dat wel - op een hele klunzige manier - om serieus genomen te worden Ik twijfel in ieder geval niet aan zijn wens om mensen te helpen, zit geen kwaad in die gozer verder volgens mij
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_35633163
Okee dus als ik het nu begrijp heeft seriewoordenaar niet de foto's van mudman ontdekt en is dat ook niet het geheim

Ik wil niets meer weten over dat geheim. Belachelijk dat er zo info wordt achtergehouden van de fokkers terwijl wijzelf altijd alle info hebben gedeeld.
pi_35633284
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 08:23 schreef Genverbrander het volgende:
Okee dus als ik het nu begrijp heeft seriewoordenaar niet de foto's van mudman ontdekt en is dat ook niet het geheim

Ik wil niets meer weten over dat geheim. Belachelijk dat er zo info wordt achtergehouden van de fokkers terwijl wijzelf altijd alle info hebben gedeeld.
Sorry Gen, maar dat is een keuze die ook ik heb te respecteren.
pi_35633339
Onzin, het is gewoon een truc om meer mensen hiernaar toe te lokken. Het geheel dreigde namelijk nogal in te dutten en door deze cliffhanger probeert men dit topic weer nieuw leven in te blazen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_35633467
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 08:39 schreef Stenny het volgende:

[..]

Sorry Gen, maar dat is een keuze die ook ik heb te respecteren.
Ik neem het jou ook niet kwalijk hoor, maar wel de mensen die direct met dit geheim betrokken zijn en het weigeren te vertellen. Ik vind het totaal niet solidair omdat we op dit forum juist alles met elkaar hebben gedeeld. Het gaat toch niet om de eer of de primeur of om roem, maar om het verkondigen van de waarheid?

Nee bah, dit riekt inderdaad naar een vuile truc om mensen aan het lijntje te houden.
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:12:24 #280
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_35633670
Sten, Kun je wel zeggen wanneer het bekend word gemaakt ?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_35634189
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 08:59 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik neem het jou ook niet kwalijk hoor, maar wel de mensen die direct met dit geheim betrokken zijn en het weigeren te vertellen. Ik vind het totaal niet solidair omdat we op dit forum juist alles met elkaar hebben gedeeld. Het gaat toch niet om de eer of de primeur of om roem, maar om het verkondigen van de waarheid?

Nee bah, dit riekt inderdaad naar een vuile truc om mensen aan het lijntje te houden.
Zijn er hier mensen dan die er direct bij betrokken zijn?
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35634485
Het enige wat ik nog kan zeggen is: geduld. Sorry, meer kan ik er ook niet over zeggen omdat het de keuze van andere(n) betreft.
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:53:36 #283
136589 mailyourmom
ziet het zitten
pi_35634529
Het zijn altijd anderen.
.-- .. . -.. .. - .-.. . . ... - -.- . -. - -- --- .-. ... .
pi_35635219
Wat mij betreft komt er geen deel 51 voordat dit bekend is.
pi_35635264
Precies, boycot dit topic tot het bekend is.

Flauwekul, puur interessant doen is het.


SLOTJE!
Gaap Goals rulezzz!
pi_35635544
Waarom krijgt ie alleen de eerste letter door van de geesten? Spelen ze lingo ofzo
Oh, and that's a bad miss!
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:40:40 #287
139452 gaai
zwarte poes
pi_35635665
Doet me ontzettend denken aan die kindertjes op school, vroeger......die riepen dan ook dat ze iets wisten maar dat niet mochten vertellen....en daar dan dan heel interessant over deden......stonden ze toch mooi weer een weekje in het middelpunt van de belangstelling.........

De 'grote onthulling' in de OP van deel 51 vind ik ook wel een strak plan.......tot die tijd valt alles wat er over Robbert te melden valt toch een beetje tegen.......


ja, ik weet het....mijn nieuwsgierigheid valt op z'n minst óók ontzettend kinderachtig te noemen....ben de 1e die dat toegeeft
*I just realized.....i don't care*
pi_35635768
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:22 schreef Genverbrander het volgende:
Wat mij betreft komt er geen deel 51 voordat dit bekend is.
Waarom niet Genverbrander, omdat jij geen deelgenoot bent van "het geheim"?
Toen jij dacht dat je het ook wist vroeg je toch ook niet om een slotje?
Niemand weet er het fijne van, ja alleen Sten dan misschien en was het misschien inderdaad beter geweest als ze ook geen "a" had gezegd.
Maar dat er nieuws aan zit te komen is zeker dus laat maar gewoon lekker open.
Wie weet wat voor interssante zaken er nog voorbij komen.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35636235
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Waarom niet Genverbrander, omdat jij geen deelgenoot bent van "het geheim"?
ja precies, daarom ja.

ik vraag trouwens nergens een slotje hoor.
pi_35636464
Nou, speciaal voor jou dan een aantal adressen waar je regelmatig wat tegen komt over Robbert (ook reaktie's van mensen die bij hem zijn geweest .
www.bndestem.nl (maar die kende je volgens mij al)
"t Carillon (weekkrant)
De Langstraat (weekkrant)
Het Kanton (weekkrant)
Heb je even wat leesvoer
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35636762
O ja, en www.omroepbrabant.nl wil ook weleens aandacht aan hem besteden.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35636875
Waarom wacht die persoon dan zo lang voordat het nieuws naar buiten komt?
pi_35637235
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nou, speciaal voor jou dan een aantal adressen waar je regelmatig wat tegen komt over Robbert (ook reaktie's van mensen die bij hem zijn geweest .
www.bndestem.nl (maar die kende je volgens mij al)
"t Carillon (weekkrant)
De Langstraat (weekkrant)
Het Kanton (weekkrant)
Heb je even wat leesvoer
Ik heb geen behoefte aan die brabantse suffertjes
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:41:53 #294
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_35637268
Misschien komt het tegelijk met de lancering van de nieuwe website?

Hij was er trouwens toch van overtuigd door "boven" dat hij wereldwijde bekendheid zou krijgen oid?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:43:05 #295
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35637309
Ik weet een aantal dingen over Stenny die jullie allemaal versteld zouden doen staan..
Ik mag ze helaas niet vertellen
(In ieder geval - voorlopig niet)
zzz
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:44:16 #296
139452 gaai
zwarte poes
pi_35637345
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:43 schreef L.Denninger het volgende:
Ik weet een aantal dingen over Stenny die jullie allemaal versteld zouden doen staan..
Ik mag ze helaas niet vertellen
(In ieder geval - voorlopig niet)
Ga jij nou ook nog beginnen?
*I just realized.....i don't care*
pi_35637418
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:43 schreef L.Denninger het volgende:
Ik weet een aantal dingen over Stenny die jullie allemaal versteld zouden doen staan..
Ik mag ze helaas niet vertellen
(In ieder geval - voorlopig niet)
Ik stoor me aan je plaatje.
pi_35637499
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nou, speciaal voor jou dan een aantal adressen waar je regelmatig wat tegen komt over Robbert (ook reaktie's van mensen die bij hem zijn geweest .
www.bndestem.nl (maar die kende je volgens mij al)
"t Carillon (weekkrant)
De Langstraat (weekkrant)
Het Kanton (weekkrant)
Heb je even wat leesvoer
haha nouja in ieder geval bedankt voor je behulpzaamhgeid Lillith-wicca. Zo erg is het ook niet om erop te wachten, zeker niet als ze er een goede reden voor hebben.

Tot later mensen!
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:54:39 #299
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35637661
A-B, ik heb geprobeerd je foto probleem op te lossen
Het medium Robbert vd Broeke deel 50
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:57:04 #300
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35637729
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:46 schreef CarDani het volgende:

[..]

Ik stoor me aan je plaatje.
Joh.. Nou dan verander ik 'm, helemaal speciaal voor jou
zzz
pi_35638076
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:43 schreef L.Denninger het volgende:
Ik weet een aantal dingen over Stenny die jullie allemaal versteld zouden doen staan..
Ik mag ze helaas niet vertellen
(In ieder geval - voorlopig niet)
Hahahahahha!!!!!!!!!1111111111111111een een elfhahahaha

Leuk joh
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')