abonnement Unibet Coolblue
pi_35475294


Iemand die het ook volgt? ik vond The Office UK erg leuk en toen ben ik deze ook gaan volgen, is van de zelfde makers als de originele The Office.
Erg leuke serie, komt donderdags op tv in amerika.

Vind vooral dwight echt geweldig !

Ze zijn nu bij seizoen 2 aflevering 17, en er komt een seizoen 3 aan dus dat is erg leuk!
pi_35489199
Waar kunnen we hem bekijken?
Helpt waar hij kan!
pi_35489354
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:58 schreef NoSigar het volgende:
Waar kunnen we hem bekijken?
NBC
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:23:42 #4
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_35490080
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:58 schreef NoSigar het volgende:
Waar kunnen we hem bekijken?
Torrent TV of Usenet Channel.

Erg goede serie inderdaad.
Ook al vind ik de Engelse versie leuker, deze serie weerspiegeld de amerikaanse doelgroep (humor) erg goed.

9 maart komt 2x17 geloof ik.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_35490271
hebben ze dit net zo verneukt als de amerikaanse 'fawlty towers'?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:34:35 #6
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_35490506
Tijdje geleden op BBC2 uitgezonden en bekeken en de USA versie is niet funny
pi_35490567
De eerste aflevering was ruk, (Dat was gewoon een één-op-één kopie.) maar daarna werd het tegen al mijn verwachtingen in toch nog leuk.

Kan natuurlijk nooit tippen aan de UK versie maar is nevertheless zeer vermakelijk.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:43:14 #8
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_35490812
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef HeyFreak het volgende:
hebben ze dit net zo verneukt als de amerikaanse 'fawlty towers'?
Nee hoor, als serie opzich (niet vergeleken met de Engels Office) is dit een best aardige serie die na een aantal afleveringen best goed is geworden.

Even om alle: "Dit is een slechte kopie van het origineel" reacties voor te zijn:
quote:
[...] Naysayers who complained that this version wasn't as dark as the British one, or that Steve Carell's boss wasn't as tragicomic as Ricky Gervais', missed the point. Producer Greg Daniels created not a copy but an interpretation that sends up distinctly American work conventions (the staff party at Chili's, the mandated diversity seminar), with a tone that's more satiric and less mordant. We Americans are different that way; sorry if that bugs you. The new boss is different from the old boss, and that's fine by me.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:04:52 #9
71333 BUG80
Stop making sense
pi_35491595
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef HeyFreak het volgende:
hebben ze dit net zo verneukt als de amerikaanse 'fawlty towers'?
En wat te denken van de Amerikaanse versie van Coupling * ril *

Opvallend dat Britse comedyseries een Amerikaanse remake krijgen. Andersom gebeurt nooit voor zover ik weet

Over Office US ga ik nog niet over oordelen, want daar heb ik nog niks van gezien.
pi_37758116
Dat einde !!!
pi_37758592
Erg leuke serie, ik vind hem zelf leuker dan de uk versie.
Vooral dwight is super.
Ga nu even de season finale kijken
pi_37781339
Ik vind deze ook leuker dan de UK.. leukere karakters en beter te verstaan
pi_37790541
De season finale was leuk.
Steve Carrel doet het echt super in de serie :D
pi_37819824
Beide UK en USA afleveringen vind ik leuk maar deze afleveringen in us vind ik toch wel lache hoor de season finale vond ik leuk en ja een cliffhanger maar gelukkig niet te erg
The sheep rule - www.superschaapje.nl
pi_37822863
eerste afl. waren slecht toen werd het beter tot een paar zeer goeie afl.
en de laatste paar werden weer wat minder.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_37823349
er komen nieuwe afleveringen in de herfst overigens.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_38362091
Het is inderdaad sterk gebaseerd op de UK versie, maar gelukkig niet helemaal een kopie. En wat met andere series (met Coupling als dramatisch hoogtepunt) misging hebben ze hier wel weten te behouden. Het tempo is wel wat hoger dan de UK versie (wat ook 1 van de sterke punten was), maar de grappen liggen er gelukkig niet te dik op. En Dwight is inderdaad fantastisch. Verder zijn de 'Amerikaanse' toestanden (bijv. Sexual Harassment en Employee Awards) hilarisch.
It takes two to lie: One to lie and one to listen (Homer J. Simpson)
pi_38362102
Dwight rocks
  Moderator dinsdag 30 mei 2006 @ 11:16:06 #19
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_38362716
Ik vind deze serie in z'n tweede seizoen minstens zo leuk als de Engelse The Office. Ricky Gervais is niet te overtreffen, maar alle andere karakters zijn veel en veel leuker in de Amerikaanse serie. Natuurlijk hebben ze in Amerika ook meer afleveringen de tijd om alle karakters wat uit te diepen, maar ze zijn nu stuk voor stuk dan ook onmisbaar.

Topserie.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_38367353
de season 2 finale was toch wel erg geweldig: jam
I love it when a plan comes together !
pi_38381201
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:56 schreef homerjay het volgende:
Het is inderdaad sterk gebaseerd op de UK versie, maar gelukkig niet helemaal een kopie. En wat met andere series (met Coupling als dramatisch hoogtepunt) misging hebben ze hier wel weten te behouden. Het tempo is wel wat hoger dan de UK versie (wat ook 1 van de sterke punten was), maar de grappen liggen er gelukkig niet te dik op. En Dwight is inderdaad fantastisch. Verder zijn de 'Amerikaanse' toestanden (bijv. Sexual Harassment en Employee Awards) hilarisch.
hoe kom je daarbij dat coupling een dramatisch hoogtepunt is?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:35:47 #22
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_38387515
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:04 schreef BUG80 het volgende:

[..]

En wat te denken van de Amerikaanse versie van Coupling * ril *

Opvallend dat Britse comedyseries een Amerikaanse remake krijgen. Andersom gebeurt nooit voor zover ik weet
Dat zou ik niet durven zeggen, Coupling was gewoon de Britse interpretatie van Friends.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_38387798
ja dat is misschien wel zo, maar ging meer over sex
pi_38468198
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:20 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

hoe kom je daarbij dat coupling een dramatisch hoogtepunt is?
Omdat Coupling US echt heel slecht was. Alle scherpe randjes waren er af gehaald en er was niets leuks voor in de plaats gekomen. Karakters waren veel vlakker dan in de Engelse versie. Ik snap echt de reden niet om de Engelse serie te veramerikaniseren.

Ik vond het trouwens ook wel weer raar dat er een US versie van kwam. Coupling was in mijn ogen een (verbeterde) engelse versie van Friends (waar ik dan weer weinig aan vond).
It takes two to lie: One to lie and one to listen (Homer J. Simpson)
pi_38469340
ow Coupling US heb ik nog nooit gezien, maar heb wel alle afleveringen van Coupling UK gezien en dat vond ik wel super, idd idee misschien gejat van Friends!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')