abonnement Unibet Coolblue
pi_35454425
Geld verdienen door online enquetes in te vullen? Dat kan!

In dit topic komen er een aantal voorbij, de meest genoemde is TNS Nipo:

quote:
Wat is NIPO CAPI@HOME?TNS NIPO doet - zoals u wel bekend is van radio, tv en kranten - onderzoek op velerlei gebied. Door overheid, bedrijven en andere organisaties worden tal van beslissingen genomen die in meer of mindere mate van invloed zijn op ons dagelijks leven. Of de gevolgen van de genomen maatregelen overeenkomen met datgene wat men ervan verwachtte, is vaak onbekend. Wanneer steeds dezelfde huishoudens gedurende een langere periode worden geïnterviewd, krijgt men het best inzicht in de echte gevolgen van beslissingen voor de verschillende bevolkingsgroepen. Dit soort onderzoek wordt doorgaans uitgevoerd in opdracht van bedrijven, universiteiten, instellingen en overheden. NIPO CAPI@HOME is een unieke database van zo'n 45.000 huishoudens ofwel ruim 100.000 personen. Via de eigen pc werken de respondenten mee aan allerlei vormen van onderzoeken. Vragenlijsten over de meest uiteenlopende onderwerpen worden via modem of internet naar de respondent of een geselecteerde groep respondenten verstuurd. In de database is veel achtergrondinformatie over de respondenten beschikbaar. Omdat de resultaten van onderzoek moeten gelden voor alle huishoudens in Nederland, moeten alle soorten huishoudens in de steekproef vertegenwoordigd zijn.

Tof, maar hoe meld ik me aan?
Aanmelden bij TNS Nipo kan alleen via mensen die al als respondent aangemeld zijn. Er zijn er hier genoeg te vinden, laat even een post achter en zij kunnen je aanmelden. Hier is in eerste instantie alleen een emailadres voor nodig, Nipo zal je dan later zelf benaderen voor meer gegevens. Dit kan enkele weken duren.

Ik ben aangemeld, en nu?
Je krijgt uiteindelijk hun software die je moet installeren om contact met hen te kunnen maken. Oproepen voor enquetes krijg je via je emailadres. Elke maand krijg je een screening die je moet invullen om te bekijken of je in aanmerking komt voor vragenlijsten die ze hebben. Voor de screenings krijg je geen punten, voor de aparte vragenlijsten wel.

Ennehh, punten? Hoe zit dat met het geld dan?!
Voor elke vragenlijst krijg je een bepaald aantal punten (NIPOints). Lange vragenlijsten = meer punten. Soms wordt je gevraagd of iemand bij je langs kan komen om vragen te stellen of wordt gevraagd of je ergens heen wil gaan om daar vragen te gaan beantwoorden. Dit levert meestal meer punten op, soms zelfs direct een geldbedrag. Aan het einde van een vragenlijst krijg je te zien hoeveel punten je verzameld hebt, je kunt dat kiezen voor bonnen van Blokker, Bol.com, Freerecordshop, punten als Airmiles laten bijboeken of het geldbedrag over laten maken naar een goed doel. Heb je een totaalsaldo van 66 punten, dan wordt de bon van je keuze naar je toegestuurd, ter waarde van 10 euro. Hoe snel het sparen gaat ligt eraan of je binnen de doelgroep valt waar ze veel enquetes voor hebben. Overigens kun je altijd weigeren enquetes in te vullen, of weigeren als je geen trek hebt in mensen die langs komen

Ik heb nog meer vragen!
Stel ze gerust in dit topic, er is misschien iemand die een antwoord weet!


Als er iemand zoiets over bijv. Intomart zou kunnen maken, kunnen we die toevoegen.


Nipo: https://capi.nipo.nl/secure/login.asp
Intomart: https://panel.intomartgfk.nl/
Invotes: https://n34.noties.nl/invotes/index.php
Ciao: http://www.ciao-surveys.nl/
intervieuw NSS: http://www.online.interview.nl/loginpp.htm
Lightspeed: http://nl.lightspeedpanel.com/member/Login
Opionbar: http://www.opinionbar.com/NL/login.asp
Flycatcher: http://www.flycatcher.nl/
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 21:03:29 #2
128220 Peter6000
pi_35457402
Echt volstrekt belachelijk dat ik volkomen ten onrechte uit HBB ben geband, en er staat niet eens een tijdsduur vermeldt in het banmeldtopic.
Walgelijk en het begint toch wel enigszins partijdige trekjes te krijgen eigenlijk, mij ziekelijk en mongool noemen mag wel, maar walgelijk en gedrocht mag ik dan weer niet.
Maar goed, als ze het liever zonder mijn inbreng doen in HBB moeten ze het zelf maar weten

Maar dat terzijde

Dinsdag 7 maart mag ik voor het NIPO naar Zwolle, 35 euro + 10 euro reiskostenvergoeding
De bedoeling is met 8 mensen en een gespreksleider 2 uur lang te discussieren over een onderwerp, in dit geval of het de taak van de overheid is, uitkeringen te verstrekken aan burgers zonder inkomen.
Iemand al ervaring met zo`n NIPO bijeenkomst?
Ik heb het een aantal jaar geleden wel één keer mogen doen voor een ander bureau, was wel geinig, met koffie en broodjes enzo
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 21:10:29 #3
128220 Peter6000
pi_35457602
Laatst trouwens ook een Motorola mogen testen voor de Kijkshop (ook via het NIPO)

Sindsdien waardeer ik mijn Nokia nog meer

Wat een ***toestel was die Motorola zeg , alleen het gewicht, formaat en vormgeving waren oke, maar ja, handigheid in gebruik zou toch ook wel leuk geweest zijn

De aanbieding om hem voor 25 euro (incl 10 euro beltegoed) te houden, heb ik ook maar afgeslagen
pi_35457752
Ik krijg zin om me ook bij Kijkshop aan te melden, kan dat nog? *kwijl*

Ik wil mijn boek, heb er echt zin an
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35457908
Zo, heb me opgegeven bij Kijkshop.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35458096
Welk boek mag jij buzzen Syrena?
Ik de nachtwacht.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 21:25:58 #7
128220 Peter6000
pi_35458126
Is buzzen een modern woord voor testen?
pi_35458226
Zoiets Peter
www.buzzer.nl

Ik heb me ook aan gemeld bij kijkshop maar na aanmeldingsmail niks meer gehoord
Wel heb ik voor Nipo al dingen moen testen, de enquetes vallen ook regelmatig in mijn mailbox en voor intomart doe ik elke 5 weken mee met poststromenonderzoek en dat verdient lekker!
pi_35459154
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:24 schreef Anitra het volgende:
Welk boek mag jij buzzen Syrena?
Ik de nachtwacht.
Ik de andere, de Hand van de Schilder. Nachtwacht leek me ook leuk trouwens.

Ik hoor 0,0 niks meer van vragenlijsten. Alleen deze week Nipo weer eens. De bureau's waar ik bijna op uitbetalen sta mailen niet meer....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35460163
Intomart heb ik iig elke 5 weken een euro of 8. Maar momenteel is het best rustig met enquetes.
pi_35460246
TT weer ff terug gezet zoals deze eerst was.
Het GC was een beetje overbodig
pi_35471413
He he, topic gevonden, goedmorgen!

Ik mag toch wel meedoen aan de boekenbuzz. Heb me opgegeven voor allebei de boeken!!

Ik kreeg van opinionbar een onderzoek over auto's. De ene dag mocht ik niet meedoen, maar ik kreeg toch 10 punten voor de selectievragen. En de volgende dag kreeg ik weer een uitnodiging, 200 puntjes er bij. Bedankt voor de 10 extra puntjes dus!
Spoilers!
pi_35486433
Kan iemand me aanmelden ?

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:00:21 #14
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35518597
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
He he, topic gevonden, goedmorgen!

Ik mag toch wel meedoen aan de boekenbuzz. Heb me opgegeven voor allebei de boeken!!
Ik had me perongeluk ook voor beide opgegeven. Je krijgt een mailtje dat je maar met 1 boek mag meedoen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:00:03 #15
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_35522473
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef Roi het volgende:
Kan iemand me aanmelden ?

[afbeelding]
Done .

Mag ook meedoen met de boekenbuzz, helaas niet Nachtwacht geworden. Maar Hand van de Schilder lijkt me ook wel leuk .
want de klop doet het niet.
pi_35524732
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef HV het volgende:

[..]

Done .

Mag ook meedoen met de boekenbuzz, helaas niet Nachtwacht geworden. Maar Hand van de Schilder lijkt me ook wel leuk .
Super ! Zijn die andere ook interessant of is Nipo gewoon het beste/leukste ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:04:28 #17
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35525489
Ik heb me ook opgegeven voor de hand van de schilder. Ben benieuwd! Voor de rest totaal geen onderzoeken hier, bah!
Schudden voor gebruik
  zondag 26 februari 2006 @ 22:09:36 #18
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35525758
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:19 schreef Syrena het volgende:
Zo, heb me opgegeven bij Kijkshop.
Dat heb ik zojuist ook ff gedaan
Schudden voor gebruik
  zondag 26 februari 2006 @ 23:56:24 #19
107521 Furia
snoopy weer
pi_35530081
tvp

En ik mag ook buzzen!!! Voor de hand van de schilder, mijn eerste keus En net ook weer twee nipo enquetes gehad van 21 en 22 punten Volgens mij zit ik zo al bijna op mijn bol bonnetje ::D
  zondag 26 februari 2006 @ 23:57:16 #20
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_35530109
Kan iemand me aanmelden voor NIPO ?

levipols@hotmail.com
O)))
pi_35530220
mmgfok @ gmail punt com

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij aan zou kunnen melden. En ik kan natuurlijk alles hier gaan lezen, maar ik lees ook wat over boeken 'buzzen'? Hoe zit dat dan? Ik weet wel wat buzzen is, maar welke instantie zit hierachter?

Alvast bedankt allen!
pi_35530470
Via deze pc kan ik niemand aanmelden, maar van de week gaat de andere pc weer aan het netwerk en dan kan ik weer mijn nipo gebeuren doen.

Man_made_God voor buzzen kan je jezelf opgeven op www.buzzer.nl
pi_35530495
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef HV het volgende:

[..]

Done .

Mag ook meedoen met de boekenbuzz, helaas niet Nachtwacht geworden. Maar Hand van de Schilder lijkt me ook wel leuk .
Dan ga ik de nachtwacht bij jou buzzen oke? En dan moet jij hem natuurlijk wel daarna gaan lezen zodat ik kan zeggen dat ik een lezer erbij heb
pi_35530510
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef Anitra het volgende:
Via deze pc kan ik niemand aanmelden, maar van de week gaat de andere pc weer aan het netwerk en dan kan ik weer mijn nipo gebeuren doen.

Man_made_God voor buzzen kan je jezelf opgeven op www.buzzer.nl
Ah, dus ik hoefde die link alleen maar aan te klikken. Zenk joe verrie mutsj!

edit:
quote:
Hemd van het lijf. In het vervolg vragen we nogal wat van je, en veel vragen zijn verplicht. Maar je bent er snel doorheen. De informatie zorgt ervoor dat je mening meer invloed krijgt. Een maker van een product krijgt betere inzichten en gebruikt die om betere producten te maken. Buzzer gebruikt de informatie om jou meer boeiende producten en leukere campagnes te bieden.
Neem het veel tijd in beslag? Het 'buzzen' zelf bedoel ik dan?
  maandag 27 februari 2006 @ 00:16:54 #25
107521 Furia
snoopy weer
pi_35530713
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:09 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Ah, dus ik hoefde die link alleen maar aan te klikken. Zenk joe verrie mutsj!

edit:
[..]

Neem het veel tijd in beslag? Het 'buzzen' zelf bedoel ik dan?
Ligt aan de "opdracht" he! Een boek lezen kost natuurlijk meer tijd als bijvoorbeeld een film kijken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')