abonnement Unibet Coolblue
pi_35409016
quote:
Phynn (real name Finne Jager) was born in Nieuwegein (Holland) on December 6th, 1984. As a young child Finne already showed an interest in music and musical instruments. He was very motivated by his father who was also very musical and enthousiastic about music. At the age of 11 Finne started taking keyboard lessons which he continued taking for 5 years. It was in 2000 that he got introduced to electronic dance music when he heard Cygnus X - Superstring, and he was hooked to this type of music immediately.

He started exploring the possibilities of making electronic dance music with computers and synthesizers, and after a while of practice he felt that it was time to take it to the next level. He decided to participate in an Ernesto vs. Bastian remix contest, and out of hundreds of contestants Finne was one of the winners. He got in touch with Sony's FTM label and did some remix work for them (including his remix of DJ Ernesto - Stop 9.5 which was released in 2004 and was still on the playlist of many top djs in 2005). It was in the second half of 2004 where Finne decided to make a track with his friend Bart van Wissen aka Fictivision. The result was 'Escape', which was released on DJ Tiësto's Black Hole Recordings, a track that got both Bart and Finne's names on the international trance map. After that, Finne produced a number of well-received remixes and solo EP's, including hits like 'Exotica' and 'Lucid'. Now he is an exclusive artist at Black Hole Recordings, and his tracks are widely supported by the worlds biggest DJ's such as Tiësto, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Paul van Dyk, Judge Jules and so forth. But Finne's abilities are not limited to producing, he is also a skilled DJ who knows how to read a crowd. He is constantly getting more and more gig offers and travels around the world to show the people his mixing skills and track selection. He is always trying to improve himself and his music, and he works really hard to please his fans. 2005 ended with a killer set after Tiësto's performance at the HMH in Amsterdam at the Tiësto.com party. The beginning of 2006 started with two big steps in the career of Phynn. Black Hole Recordings asked him to mix the 11th edition of the famous In Trance We Trust mix series, following the footsteps of Misja Helsloot, Cor Fijneman, Ton TB, Mark Norman, Stigma, Johan Gielen, Lars Holte and Eyal Barkan. Furthermore, one of the biggest dance magazines in the world, Mixmag Magazine, chose Phynn as one of the Future Heroes of 2006 in their January 2006 edition. It is with great expectations that we look out to what this youngster has to bring us in the future..
---
Het is weer tijd voor een feest van de kant van Tom / Jackson en ook ditmaal HP22. Wat gaan wij neerzetten op 8 Arpil ?

Na een aantal succesvolle feesten (5DJ's in a Row) in de oude melkfabriek in Buren is het nu tijd
voor een betere/mooiere/beter bereikbare locatie en wel de Poema midden in Utrecht.
Het zal een trance gerelateerd feest worden met trance in brede zin. Er zal geen techno aan te pas komen wat normaal wel het geval is bij de Poema. Redelijk uniek dus om trance in de Poema neer te zetten.

Voor een hoop mensen het belangrijkste van de avond, zeker voor de mensen in dit topic die ook nog eens kijk hebben op muziek, de Line-up:

- Kris O'neil (Denemarken)
- Cellec (NL)
- Galen Behr (NL) (aka: Passiva)
- Robert Burns (NL)
- Phynn (NL)
- InterCity vs C'mon (Zweden / Hongarije)

De line-up staat zo goed als vast maar het kan altijd nog minimaal veranderen.
Headliner van de avond zal Phynn zijn! Het zou echter zonde zijn de andere DJ's te missen.

Graag zien we jullie op 8 april in de Poema in Utrecht. Wellicht een mooie gelegenheid om wat kennis te maken met verschillende fok!kers.

Radioshows
Elke donderdagavond van de week is er op DI.FM vanaf 6 uur Global Dj Broadcast met Markus Schulz en vanaf 8 uur A State Of Trance, gepresenteerd door ons aller Armin van Buuren. Op dinsdagavond is er vanaf 9 uur Trance Around The World met Above & Beyond op Anjunabeats.com Luister naar GDJB, TATW en ASOT om op de hoogte te blijven van de nieuwste releases. Tracklists hier, hier en hier te vinden.

Zo af en toe is er ook nog wel een leuke trance-DJ te vinden bij 538 Dance Department.

Draai je zelf trance en wil je een keer met je sounds op de radio? Check dan Dance Attack of spreek user Tomaz aan. Hij is één van de presentatoren van dit locale dance programma in de Betuwe en altijd bereid talenten te laten draaien in z'n show.

Handige links

Communities
Clubcharts forums
e-beatz forums
Tranceaddict forums
Trance.nu forums

Nieuwssites
Clubcharts
ID&T
i:Vibes
Partyflock
Trance.nu

Producer/DJ sites
Above & Beyond
Armin van Buuren
Ferry Corsten
Gabriel & Dresden
Laurent Vérronez
Marco V
Mike Dierickx
Paul van Dyk
Ralph Barendse
Steve Helstrip
Tijs Verwest (DJ Tiesto)

Labels
Anjunabeats
Armada music
Black Hole
Bonzai
Gesture music
Purple Eye entertainment
Somatic Sense recordings

Livestreams / internet-radiostations
ETN.FM
BasicBeats

Vinyl/mp3 releases
mp3-tunes.nl
MP3 Shitter
4 Dj's Only
Dancegrooves
Recess
Buy That Record
Juno

Sites om legaal mp3 te kopen
Audiojelly
Beatport
Trackitdown

Andere handige sites
Discogs

Vorige delen
Beste trancenummer allertijden
Mooiste trance nummer allertijden
Mooiste trancenummer allertijden (2)
Het grote trance topic (1)
Het grote trance topic (2): Story Of The Fall
Het Grote Trance Topic (3): Far From Earth
Centraal Trance Topic (4): A New Adventure
Centraal Trance Topic (5): Heaven Beyond
Centraal Trance Topic (6): Live In Amsterdam
Centraal Trance Topic (7): Live In Los Angeles
Centraal Trance Topic (8): Right Of Way
Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
Centraal Trance Topic (10): Basic Instinct
Centraal Trance Topic (11): A State of Trance
Centraal Trance Topic (12): In Motion
Centraal Trance Topic (13): Transparance
Centraal Trance Topic (14): Trance Match
Centraal Trance Topic (15): ATRC t/o 2003
Centraal Trance Topic (16): Universal Religion
Centraal Trance Topic (17): GU 013 - Ibiza
Centraal Trance Topic (18): Filo & Peri
Centraal Trance Topic (19): In Search Of Sunrise 1
Centraal Trance Topic (20): In Search Of Sunrise 2
Centraal Trance Topic (21): In Search Of Sunrise 3
Centraal Trance Topic (22): Just Be
Centraal Trance Topic (23): In Concert
Centraal Trance Topic (24): Jump The Next Train
Centraal Trance Topic (24): Özgür Can
Centraal Trance Topic (26): Kyau vs. Albert
Centraal Trance Topic (27): Markus Schulz
Centraal Trance Topic (28): Rank 1
Centraal Trance Topic (29): Fred Baker
Centraal Trance Topic (30): Perry O'Neil
Centraal Trance Topic (31): M.I.K.E.
Centraal Trance Topic (32): Passiva
Centraal Trance Topic (33): Gabriel & Dresden
Centraal Trance Topic (34): Airwave
Centraal Trance Topic (35): Above & Beyond
Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
Centraal Trance Topic (37): Jonas Steur
Centraal Trance Topic (38): Misja Helsloot
Centraal Trance Topic (39): Matthew Dekay
Centraal Trance Topic (40): Marco V
Centraal Trance Topic (41): Menno de Jong
Centraal Trance Topic (42): Niklas Harding

*openingspost*

[ Bericht 1% gewijzigd door hp22 op 23-02-2006 20:51:44 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_35409130
Feest! Ik ben erbij!

Joechei! .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_35409416
Woei! En of ik bij dat feest ben
pi_35409578
Graag van jullie piemels(of andere plaatsen bij de damesch) afblijven tijdens het bekijken van de line-up.
Verder zien Tomas, HP en ikzelf jullie graag 8 April in de Poema

Whoeiiii
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_35409585

Wie heeft er trouwens zin om wat danspasjes te wagen op:

11 maart - Intuition winter event - Asta Den Haag
18 maart - Misja Hesloot's nieuw partijtje 'Create' met oa Airwave - Power Zone Amsterdam
pi_35409848
Na al dat blije nieuws over feesten dit. Ach ja je kan niet alles hebben.

En ik baal er nog steeds van dat ik Above & Beyond - Can't Sleep niet op TE heb kunnen horen omdat ik ziek was

edit: stond ook al in het vorige topic. dan maar een ordinaire tvp
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_35409950
Die datum, waarom nou?
Die week erna heb ik 3 belangrijke tentamens + plus er is een feestje in m'n stamkroeg waar een goede vriend gaat draaien (hardcore weliswaar, maar dat is ook leuk ).
Tuurlijk is een goed trancefeest altijd leuker , zeker als het door CTT-fokkers word georganiseerd. Maarja, een nachtje doorhalen zo vlak voor die tentamens is ook niet verstandig
Waarom dan wel naar dat hardcorefeestje? dat is dichtbij en stopt er om half 3 al mee.
Let the beat control your body!
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:04:16 #8
105311 Xantra
Cinematographer
pi_35409972
nog een keer dan:
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:39 schreef Xantra het volgende:
Mix: Forbidden Moon

link op xantra.nl, studio sectie

covers: zijn jullie altijd zo blij mee
[afbeelding]

[afbeelding]
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_35410002
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:54 schreef swopfile het volgende:

18 maart - Misja Hesloot's nieuw partijtje 'Create' met oa Airwave - Power Zone Amsterdam
11 maart wil ik wel bezoeken
Let the beat control your body!
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:06:49 #10
105311 Xantra
Cinematographer
pi_35410093
ik ben er 8 april

(ook te huur als cameraman tegen een kleine vergoeding )

ik vind eerlijk gezegd de naam een beetje lauw, maja gaat om de muziek hé
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_35410218
Tot hoe laat is Mixture eigenlijk? Ik heb op zich wel zin om weer is naar een trancefeestje te gaan, maar Utrecht is 2,5 uur reizen met de trein voor mij. Als het om 5 uur is afgelopen moet ik nog anderhalf uur wachten op de trein en daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:10:08 #12
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_35410229
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:06 schreef Xantra het volgende:
ik ben er 8 april

(ook te huur als cameraman tegen een kleine vergoeding )

ik vind eerlijk gezegd de naam een beetje lauw, maja gaat om de muziek hé
De naam gaat wel wennen... dat had ik ook namelijk. Naam is ook nog niet 100% zeker hoor
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Veersesmurf het volgende:
Tot hoe laat is Mixture eigenlijk? Ik heb op zich wel zin om weer is naar een trancefeestje te gaan, maar Utrecht is 2,5 uur reizen met de trein voor mij. Als het om 5 uur is afgelopen moet ik nog anderhalf uur wachten op de trein en daar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk
Nog niet 100% zeker... wellicht tot 6uur. Ga uit van 5uur.... maargoed uitloop heb je altijd nog wel een beetje
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_35410532
Jammer, ik vind 4 uur in de trein zitten op een brakke zondagmorgen toch wat minder eigenlijk. Ach...er komen nog wel meer feestjes

kut-zeeland!
pi_35410848
stelletje wannabees..
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:27:23 #15
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35410896
mooi topic
ik vind die progressive trance van eelke kleijn wel goed.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35410978
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:27 schreef McCarthy het volgende:
mooi topic
Ik verheug me op de release Daglicht, net iets beter dan Nachtangst.

Edit: weet iemand trouwens of V-Sag - Kittie In An Empy House (Yvel & Tristan remix) nog uit gaat komen op Fiberline?

[ Bericht 7% gewijzigd door swopfile op 23-02-2006 16:35:04 ]
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:33:10 #17
105311 Xantra
Cinematographer
pi_35411106
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:27 schreef McCarthy het volgende:
mooi topic
ik ben ook groot fan van Eelkes producties
pi_35411191
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:25 schreef Omkron het volgende:
stelletje wannabees..
Que?
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_35411213
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:54 schreef swopfile het volgende:

Ik twijfel nog over beiden! Haal me maar over ofzo. .
pi_35411323
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ik twijfel nog over beiden! Haal me maar over ofzo. .
Asta = verplicht dus tsja
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_35411428
PHYNN
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:45:19 #22
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_35411589
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef Xantra het volgende:

[..]

ik ben ook groot fan van Eelkes producties
Plaat samen met C-Jay is toch ook weer erg lekker... daglicht ofzo?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:45:40 #23
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_35411608
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
PHYNN
Ik neem aan dat we je dus gaan zien in de Poema ?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_35411932
Ik ben er ook bij de in de poema
Naar de powerzone kan ik kruipend naar toe dus misschien ga ik daar ook wel ff naartoe maar april wordt weer een dure maand
29 april Sasha in de Panama
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:16:28 #25
105311 Xantra
Cinematographer
pi_35412677
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:54 schreef marciemarcs het volgende:

29 april Sasha in de Panama

moet ik bij zijn!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')