abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_37117032
quote:
Op donderdag 20 april 2006 02:30 schreef Sjoewe het volgende:
De storm in het glas gaat toch over de SC Dan beperk ik me daar ook toe. Ik wil de SC redden en weer op de rails zetten, en daar geef ik mijn visie op.
de slowchat is er en zal ook wel blijven
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 20 april 2006 @ 02:44:07 #252
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_37117038
quote:
Op donderdag 20 april 2006 02:41 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

volgens mij ben ik een van de meeste topics in heel pta samen met jacco!
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=ThaFreak&order=topicstartDesc&fora%5B%5D=50

losse beleid van modden is idd zo gekozen en werkt wat mij betreft prima, weinig gezeur, users hebben het naar hun zin en corrigeren elkaar vaak!


morgen zal ik op de rest reageren, nu eerst slapen!
Doe het dan nu weer eens, kunnen mensen daar nog meer over mooie auto's praten
En dat losse modden vind ik ook prima, dus waarom in hemelsnaam nu iets aan de SC doen, terwijl het enige probleem wat flauwigheid was in de FB. En een flauw SC topic omdat ik me niet kan inhouden tegenover sommige sneue figuren
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 20 april 2006 @ 02:48:34 #253
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_37117059
quote:
Op donderdag 20 april 2006 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Als iedereen in de SC nu eens wat meer over PTA dingen praat (ja, het gaat er wel een sover ja, maar de laatste tijd gewoon echt te weinig), wat minder bashed, en het gebagger in het FB topic achterwege blijft zijn we volgesn mij al een stuk verder, om TF zijn OP van SC 973 maar eens samen te vatten

En TF maakt ook vrij regelmatig mooie OP's voor de SC, ik snap niet waarom het tegendeel beweerd word.
Tja als je wilt dat er meer ontopic in de offtopic zit, dan zullen jullie als mods zijnde daar toch echt met z'n tweeën een beleid op moeten trekken. Want op het moment is het een natuurlijk verloop.
Ik doe verder slechts de suggestie dat als TF meer ontopic wil, het misschien een idee is dat er weer wat meer van de oude Jacco en TF topics terugkomen. Dat er af en toe weer lekker een Opel gebasht kan worden. Dat er gefapt kan worden op wat dingen en dat er weer een beetje een vraagbaak op gang komt. Het is absoluut geen verwijt. Maar je kan simpelweg niet zeggen nu moet alles anders, en vervolgens als modjes er niks aan doen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_37118100
quote:
Op donderdag 20 april 2006 02:48 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Tja als je wilt dat er meer ontopic in de offtopic zit, dan zullen jullie als mods zijnde daar toch echt met z'n tweeën een beleid op moeten trekken. Want op het moment is het een natuurlijk verloop.
Ik doe verder slechts de suggestie dat als TF meer ontopic wil, het misschien een idee is dat er weer wat meer van de oude Jacco en TF topics terugkomen. Dat er af en toe weer lekker een Opel gebasht kan worden. Dat er gefapt kan worden op wat dingen en dat er weer een beetje een vraagbaak op gang komt. Het is absoluut geen verwijt. Maar je kan simpelweg niet zeggen nu moet alles anders, en vervolgens als modjes er niks aan doen.
kijk met dit soort posts kunnen we nou wat mee
Dus in principe moet er weer wat meer gestuurd worden (met de losse pols) door de mods! Af en toe door topic plaatsen in de sc enz.....
Goed is de laatste tijd maybe ook wat minder gebeurt en zullen we eens aan gaan werken!

Op je laatste zin tis zowiezo niet de bedoeling geweest om alles op jullie af te schuifen en wij mods lekker kick back, feets in the air!
Nee als wij iets fout doen willen we het ook horen en daar iets aan doen!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_37118120
quote:
Op donderdag 20 april 2006 02:44 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Doe het dan nu weer eens, kunnen mensen daar nog meer over mooie auto's praten
En dat losse modden vind ik ook prima, dus waarom in hemelsnaam nu iets aan de SC doen, terwijl het enige probleem wat flauwigheid was in de FB. En een flauw SC topic omdat ik me niet kan inhouden tegenover sommige sneue figuren
die flauwigheid was meer een druppel alhoewel dat ook wel irritant begon te worden het vervuilen van feedback meerdere malen!

Offtopic hoort bij een slowchat, maar zoals eerder gezegt lijkt het de laatste tijd niet eens meer een slowchat!
Zou jij bv als buitenstaander nog iets van de algelopen sc hebben begrepen?? Het leek net allemaal incrowd praat waar je als buitenstaande niets mee te maken hebt!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 20 april 2006 @ 08:59:26 #256
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37118466
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:31 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Zou jij bv als buitenstaander nog iets van de algelopen sc hebben begrepen?? Het leek net allemaal incrowd praat waar je als buitenstaande niets mee te maken hebt!
Naast het feit dat dat in veel slowchat zo is, werd er op buitenstaanders per direct gebashed.
de bekende 'ontopic in SC ' en de totale negering van pta gerelateerde vragen zodra het niet een bekende fok user betreft.
Want zo toegankelijk was het niet. Zelfs mijn serieuze kloon kreeg geen voet aan de trap.
pi_37118631
TF, het enige wat ik nog heb te zeggen is, check onderstaande topics eens, en probeer daar eens tussen te komen

Ik heb gezien dat een aantal SC-ers hebben gedaan wat ik gisteravond ook al zei op MSN, ik ga even een tijdje iets anders doen dan in PTA rondhangen

[SC] De Lounge #124
[BeF] #522 Over bier, frituur en Chowi's
De GPD [Deel CDXI] - Het moet wel rock 'n roll blijven
1167 Gijsjes delen hun Paaservaringen

De groeten
  donderdag 20 april 2006 @ 09:22:43 #258
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_37118887
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:08 schreef hermandeperman het volgende:
TF, het enige wat ik nog heb te zeggen is, check onderstaande topics eens, en probeer daar eens tussen te komen

Ik heb gezien dat een aantal SC-ers hebben gedaan wat ik gisteravond ook al zei op MSN, ik ga even een tijdje iets anders doen dan in PTA rondhangen

[SC] De Lounge #124
[BeF] #522 Over bier, frituur en Chowi's
De GPD [Deel CDXI] - Het moet wel rock 'n roll blijven
1167 Gijsjes delen hun Paaservaringen

De groeten
Moet je wel wat minder vaak je msn op "offline weergeven" zetten eh

Ik zal nog wel gewoon in de PTA topics posten die ik leuk vind (dus geen BoJo'tje ) maar de SC is voor een poosje ook even
  donderdag 20 april 2006 @ 10:33:59 #259
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37120416
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:30 schreef Mukie het volgende:

[..]

euj ikke dan?

Verder kun je aan kliekjesvorming weinig doen als een bepaald aantal mensen het gewoon goed met elkaar kunnen vinden. Dat ondervind ik ook in mn eigen SC, die van GC enzovoort. Maar hier is het niet zo erg dat anderen niet ontvangen worden, mits ze zelf ook een beetje fatsoendelijk reageren.

Het gebash waar je het over hebt is toch al een tijd aan het minderen. Fwnk vroeg er gewoon om, geef toe. Niet eens een eigen mening, nagepraat en nonsens, meer kwam er niet uit zn posts.

Feedback gebagger kun je als mod zelf wat aan doen. Offtopic gezwets kun je per direct verwijderen. Zelf doe ik dit in US niet, zodat ze kunnen gewezen worden op hun eigen gezeur/gebagger. En als ze niet ophouden kun je toch een ban aanvragen voor PTA? Ik zie dat probleem niet zo.

En ja ik heb teruggelezen
crosspost

Nog ff een extra edit:

Ja er is vaak offtopic gekwebbel, maar het is ook niet zo dat er helemaal niet meer over auto's/motoren/bootjes/vliegtuigen etc gesproken wordt. Ach het wordt dadelijk zomer, dan komen de auto's weer buiten de garage, volledig opgepoetst en is er weer voldoende om over te kwebbelen en om foto's van te maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mukie op 20-04-2006 10:55:32 ]
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:45:07 #260
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_37120701
Zo ook even fijn alles terug zitten lezen.

Kan me in een aantal zaken wel vinden (gebash etc.) maar het hele gedoe dat er teveel onzin in zou staan mja kom op jongens dat was al zo toen ik er een paar jaar geleden voor het eerst in kwam. Als je dat nu gaat veranderen verander je zo'n beetje de hele SC (niet dat het niet wat vaker ontopic kan, maar zoals jullie het nu voorstellen vind ik het niet echt logisch). De SC is voor een groot deel gewoon lekker een stel mensen bij mekaar die een plek hebben gevonden, laat dat nou net de PTA sc zijn.

Wat betreft nieuwe users, daar kan ik me op zich wel redelijk in vinden, volgens mij hoef ik daar alleen maar de naam van darkwing voor te laten vallen
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_37125225
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:08 schreef hermandeperman het volgende:
TF, het enige wat ik nog heb te zeggen is, check onderstaande topics eens, en probeer daar eens tussen te komen

Ik heb gezien dat een aantal SC-ers hebben gedaan wat ik gisteravond ook al zei op MSN, ik ga even een tijdje iets anders doen dan in PTA rondhangen

[SC] De Lounge #124
[BeF] #522 Over bier, frituur en Chowi's
De GPD [Deel CDXI] - Het moet wel rock 'n roll blijven
1167 Gijsjes delen hun Paaservaringen

De groeten
check het forum eens waar ze instaan, lijkt me toch heel iets anders dan een sc in PTA.....

verder het wegblijven moet je zelf weten vind het wel jammer en een beetje zwak als ik zo eerlijk mag zijn (niet gemeen bedoeld oid!), in plaats van er samen aan te werken er gewoon niet meer komen zonder maar dat is je eigen keus!

alexxxxx en ik zijn zeker bereid om er meer tijd in te steken om het iets beter te maken!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_37125290
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:33 schreef Mukie het volgende:

[..]

crosspost

Nog ff een extra edit:

Ja er is vaak offtopic gekwebbel, maar het is ook niet zo dat er helemaal niet meer over auto's/motoren/bootjes/vliegtuigen etc gesproken wordt. Ach het wordt dadelijk zomer, dan komen de auto's weer buiten de garage, volledig opgepoetst en is er weer voldoende om over te kwebbelen en om foto's van te maken.
een slowchat hoeft ook niet altijd over PTA zelf te gaan en daar is het niet voor maar nogmaal we hebben het idee dat het meer eens msn chat aan het worden is dan een slowchat!
moeilijk tussen te komen en voor een leek is het helemaal niet meer te volgen en zodanig ook niet meer aantrekkelijk om erin te posten!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 20 april 2006 @ 13:33:28 #263
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37125389
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:29 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

een slowchat hoeft ook niet altijd over PTA zelf te gaan en daar is het niet voor maar nogmaal we hebben het idee dat het meer eens msn chat aan het worden is dan een slowchat!
moeilijk tussen te komen en voor een leek is het helemaal niet meer te volgen en zodanig ook niet meer aantrekkelijk om erin te posten!
Bijna voor alles is er al een topic, vinden ze deze niet snel genoeg, dan komen ze wel in feedback vragen en vinden jij of Alexxxx wel een die met dat onderwerp te maken heeft.

Plus heb je er ook al eens eraan gedacht dat er juist zoveel topics in pta zijn over bepaalde dingen, dat de users hierin al genoeg hun ei kwijt kunnen en derhalve geen extra sc topic meer nodig hebben?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_37125759
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:33 schreef Mukie het volgende:

[..]
Plus heb je er ook al eens eraan gedacht dat er juist zoveel topics in pta zijn over bepaalde dingen, dat de users hierin al genoeg hun ei kwijt kunnen en derhalve geen extra sc topic meer nodig hebben?
kan ook zijn dat het dat is maar volgens mij is pta juist een plek om een open slowchat te houden waar mensen hun hobby, passie, werk enz enz delen en bespreken!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 20 april 2006 @ 13:49:04 #265
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_37125851
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:46 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

kan ook zijn dat het dat is maar volgens mij is pta juist een plek om een open slowchat te houden waar mensen hun hobby, passie, werk enz enz delen en bespreken!
dat is precies wat er nu wordt gedaan, dus wat dat betreft schop je nu je hele argument om de inhoud van de sc te veranderen onderuit ?
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_37125960
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:49 schreef jozef444 het volgende:

[..]

dat is precies wat er nu wordt gedaan, dus wat dat betreft schop je nu je hele argument om de inhoud van de sc te veranderen onderuit ?
je begrijpt hem verkeerd gok ik!
Ik bedoel daarmee de passie, hobby, werk in PTA gedeelte, ik zeg een tuner, een verkoper, een knutselaar en dhz een autoliefhebber, een treinliefhebber enz enz!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 20 april 2006 @ 13:56:12 #267
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_37126078
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:52 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

je begrijpt hem verkeerd gok ik!
Ik bedoel daarmee de passie, hobby, werk in PTA gedeelte, ik zeg een tuner, een verkoper, een knutselaar en dhz een autoliefhebber, een treinliefhebber enz enz!
Dan moet ik dus opzoek naar een andere slowchat
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 20 april 2006 @ 13:59:52 #268
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37126206
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:46 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

kan ook zijn dat het dat is maar volgens mij is pta juist een plek om een open slowchat te houden waar mensen hun hobby, passie, werk enz enz delen en bespreken!
Als je dit zo leest, is dit exact waar we mee bezig zijn in de sc.
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:52 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

je begrijpt hem verkeerd gok ik!
Ik bedoel daarmee de passie, hobby, werk in PTA gedeelte, ik zeg een tuner, een verkoper, een knutselaar en dhz een autoliefhebber, een treinliefhebber enz enz!
Ik knutsel nu even niet, mag ik dan wel nog posten?
De voorliefde voor auto's hebben we allemaal, dus wat dat betreft heb je nog steeds geen punt.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 20 april 2006 @ 13:59:54 #269
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_37126208
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:52 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

je begrijpt hem verkeerd gok ik!
Ik bedoel daarmee de passie, hobby, werk in PTA gedeelte, ik zeg een tuner, een verkoper, een knutselaar en dhz een autoliefhebber, een treinliefhebber enz enz!
kom op TF zoals ik al riep in men reactie een paar posts hierboven, zo is de SC nooit geweest zelfs niet toen ik er inkwma met topicje 100 oid. Het is altijd een beetje flauwekullen geweets over van alles en nog wat. Als je zo'n sc wil hebben start dan een nieuwe reeks op nummertje 1 want dat is gewoon niet de sc waarin ook jij je jarenlang hebt weten te vermaken.

Ik snap best dat er wat aan t sfeertje veranderd moet worden, zoals ik al riep darkwing liet duidelijk zien hoe t ging een paar jaar terug. Daar is weinig aan gedaan, qua onderwerpen en shit néh daar moet je nie tteveel aankomen
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_37126244
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:56 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Dan moet ik dus opzoek naar een andere slowchat
vind ik persoonlijk niet!
Ik zie jou als een autoliefhebber hoor en het hoeft ook niet altijd en alleen over pta onderwerpen te gaan dat heb ik volgens mij niet gezegt!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 20 april 2006 @ 14:02:07 #271
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_37126277
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

vind ik persoonlijk niet!
Ik zie jou als een autoliefhebber hoor en het hoeft ook niet altijd en alleen over pta onderwerpen te gaan dat heb ik volgens mij niet gezegt!
Ik snap er niks meer van
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 20 april 2006 @ 14:02:59 #272
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_37126298
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik snap er niks meer van
count me in, ik raak t spoor/asfaltweg/dwaalspoor ook bijster
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_37126691
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:59 schreef jozef444 het volgende:

[..]

kom op TF zoals ik al riep in men reactie een paar posts hierboven, zo is de SC nooit geweest zelfs niet toen ik er inkwma met topicje 100 oid. Het is altijd een beetje flauwekullen geweets over van alles en nog wat. Als je zo'n sc wil hebben start dan een nieuwe reeks op nummertje 1 want dat is gewoon niet de sc waarin ook jij je jarenlang hebt weten te vermaken.

Ik snap best dat er wat aan t sfeertje veranderd moet worden, zoals ik al riep darkwing liet duidelijk zien hoe t ging een paar jaar terug. Daar is weinig aan gedaan, qua onderwerpen en shit néh daar moet je nie tteveel aankomen
eerste stukje, het gaat van kwaad naar erger en het moet weer terug naar kwaad!
iets minder msn gesprekken in de sc houden is bv al een goede start.......wat meer aansporing van ons als mods is ook een goede start!

en daar willen we mee bezig en het is allemaal niet zo drastisch dat de SC dicht moet of mensen er niet meer in mogen posten!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 20 april 2006 @ 14:20:47 #274
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_37126884
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:14 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

eerste stukje, het gaat van kwaad naar erger en het moet weer terug naar kwaad!
iets minder msn gesprekken in de sc houden is bv al een goede start.......wat meer aansporing van ons als mods is ook een goede start!

en daar willen we mee bezig en het is allemaal niet zo drastisch dat de SC dicht moet of mensen er niet meer in mogen posten!
OK daar kan ik me best in vinden, maar zoals je het tot nu toe had gebracht leek het er steeds op alsof je een of ander radicaal save the pta sc plan had en alles om wilde gooien. Dan snap ik best dat er een hoop vaste posters zijn die zoiets hebben van ja
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 20 april 2006 @ 14:27:28 #275
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37127116
Het ligt er maar net aan hoe je het brengt. Minder msn-gesprekken, minder gebash. Duidelijk.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')