quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef BreaktotheDance het volgende:en dat kun je dan misschien wel aanleren, maar het komt zo klunzig over als je bijvoorbeeld canned material gaat gebruiken en je loopt vast, of je braakt alleen maar onzin uit. Dat zijn dingen die meiden liever niet zien. Maar ik zal zeker nog meer hiervan gaan lezen. Hopelijk kan ik er op een dag wat mee!!
Lezen is 1 ding, je moet ook nog wat gaan doen. Daar gaat het om. Daarbij zal al dat materiaal toch niet werken als je jezelf nog niet goed voelt. Ga eerst gewoon buiten spelen zonder drank en zonder kennissen en kijk wat je doet. Zonder ballast van 10 sites die je haast kan reciteren.
Na een paar uur stilstaan ga je jezelf echt wel vervelen en ga je wat doen. Het gaat er om dat jezelf lekker zenuwachtig maakt en uitdaagt.
Al begin je met alleen om hoi zeggen en daarna weer verder kijken. Al ga je alleen bij een meid in de buurt staan. Toch beter dan al je geld opzuipen met je maten en de volgende dag erachter komen dat je weer alleen wakker word en niks er aan hebt gedaan om het beter te maken.
De volgende dag eens goed gaan nadenken en nalezen/zoeken whoe je het wel op had kunnen lossen. Het rottigste blijft alles op te slaan voor de week daarna.
Lees eerst die 'my guide to being you' eens door.
quote:
Het mooiste zou het zijn als het aan te leren was als bijvoorbeeld een taal, of een kaartspelletje!
Ik geloof gerusty dat als je jouw omgeving aanpast dat je jezelf vanzelf goed gaat gedragen gaat voor hetgeen wat JIJ wilt. Lezen en klagen gaat echt niet helpen. De tijd die je daar aan besteed, kan je beter besteden aan je hobbies of jezelf ontwikkelen. Daag jezelf uit betreffende meiden en zie wat voor mogelijkheden je zelf vind.
De feedback die je daaruit krijgt zegt je meer dan al het materiaal die je op internet kan vinden.