vrijdag 3 maart 2006 @ 21:22:17 #276
141482 Q.
Just Q it!
pi_35691951
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 04:52 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Te wanhopig overkomen stoot af, dat weet je wel, he?
Elke minimale vorm van wanhoop ook al hoor. . Vrouwen pikken dat op.
"Trying is the first step towards failure."
- Homer Simpson
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:29:03 #277
22944 Breetai
....Relax....
pi_35692116
voor de liefhebber:
http://www.fastseduction.com <- check de fora (vooral advanced)
http://www.bristollair.co.uk
zoek eens naar 'Gunwitch Method'

http://www.xs4all.nl/~breetai/my_guide_2_being_you.txt

Zoek het e-book 'without embarresment' van Michael pilinski

http://www.pickupguide.com
Veel tips, structuur en spelletjes. Goed leesvoer voor geeks.

Ik denk dat je voldoende te lezen hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Breetai op 04-03-2006 15:30:56 ]
.
pi_35692273
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:29 schreef Breetai het volgende:
voor de liefhebber:
http://www.fastseduction.com <- check de fora (vooral advanced)
http://www.bristollair.co.uk
zoek eens naar 'Gunwitch Method'

http://www.xs4all.nl/~breetai/my_guide_2_being_you.txt

Zoek het e-book 'without embarresment'

http://www.pickupguide.com
Veel tips, structuur en spelletjes. Goed leesvoer voor geeks.

Ik denk dat je voldoende te lezen hebt.
Bedankt voor de tips Breetai! Een deel van dit materiaal en van materiaal dat hieraan verwant is heb ik inderdaad al eens doorgenomen. Veel ervan is erg goed inderdaad, en ik geloof graag dat het werkt, maar op een of andere manier ben ik nog een beetje erg bang om het te gebruiken. Het zijn dingen die niet 'natuurlijk' in me zitten, en dat kun je dan misschien wel aanleren, maar het komt zo klunzig over als je bijvoorbeeld canned material gaat gebruiken en je loopt vast, of je braakt alleen maar onzin uit. Dat zijn dingen die meiden liever niet zien. Maar ik zal zeker nog meer hiervan gaan lezen. Hopelijk kan ik er op een dag wat mee!!

Het mooiste zou het zijn als het aan te leren was als bijvoorbeeld een taal, of een kaartspelletje!
&lt;i&gt;So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas&lt;/i&gt;
pi_35694129

[ Bericht 100% gewijzigd door BreaktotheDance op 03-03-2006 22:35:56 ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:58:29 #280
22944 Breetai
....Relax....
pi_35694883
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
en dat kun je dan misschien wel aanleren, maar het komt zo klunzig over als je bijvoorbeeld canned material gaat gebruiken en je loopt vast, of je braakt alleen maar onzin uit. Dat zijn dingen die meiden liever niet zien. Maar ik zal zeker nog meer hiervan gaan lezen. Hopelijk kan ik er op een dag wat mee!!
Lezen is 1 ding, je moet ook nog wat gaan doen. Daar gaat het om. Daarbij zal al dat materiaal toch niet werken als je jezelf nog niet goed voelt. Ga eerst gewoon buiten spelen zonder drank en zonder kennissen en kijk wat je doet. Zonder ballast van 10 sites die je haast kan reciteren.
Na een paar uur stilstaan ga je jezelf echt wel vervelen en ga je wat doen. Het gaat er om dat jezelf lekker zenuwachtig maakt en uitdaagt.
Al begin je met alleen om hoi zeggen en daarna weer verder kijken. Al ga je alleen bij een meid in de buurt staan. Toch beter dan al je geld opzuipen met je maten en de volgende dag erachter komen dat je weer alleen wakker word en niks er aan hebt gedaan om het beter te maken.

De volgende dag eens goed gaan nadenken en nalezen/zoeken whoe je het wel op had kunnen lossen. Het rottigste blijft alles op te slaan voor de week daarna.

Lees eerst die 'my guide to being you' eens door.
quote:
Het mooiste zou het zijn als het aan te leren was als bijvoorbeeld een taal, of een kaartspelletje!
Ik geloof gerusty dat als je jouw omgeving aanpast dat je jezelf vanzelf goed gaat gedragen gaat voor hetgeen wat JIJ wilt. Lezen en klagen gaat echt niet helpen. De tijd die je daar aan besteed, kan je beter besteden aan je hobbies of jezelf ontwikkelen. Daag jezelf uit betreffende meiden en zie wat voor mogelijkheden je zelf vind.
De feedback die je daaruit krijgt zegt je meer dan al het materiaal die je op internet kan vinden.
.
pi_35695465
Ik voldeed tot voor kort ook aan het topic, maar sinds een tijd heb ik een heel leuk meisje leren kennen via internet!

We hebben elkaar al meerdere keren ontmoet, het klikte gelijk heel goed en zijn nu helemaal !

Niet opgeven, ga van jezelf uit!

PS: ik ben 22 trouwens
pi_35696124
Je hebt dus geneukt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35698258
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 04:52 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Te wanhopig overkomen stoot af, dat weet je wel, he?
Wie zegt dat dit een wanhopige poging is? Jij kent de verhouding tussen mij en Thisbe helemaal niet
  zaterdag 4 maart 2006 @ 02:25:22 #284
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_35700893
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:13 schreef Marco321 het volgende:
Ik voldeed tot voor kort ook aan het topic, maar sinds een tijd heb ik een heel leuk meisje leren kennen via internet!

We hebben elkaar al meerdere keren ontmoet, het klikte gelijk heel goed en zijn nu helemaal !

Niet opgeven, ga van jezelf uit!

PS: ik ben 22 trouwens
"Van jezelf uitgaan", wat betekent dat? Denken mensen nog wel na voor ze alle psychologische goeroes napraten?
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_35701389
Voor de spiegel gaan staan en 100x zeggen ik ben mooi, ik ben de moeite waard.

En aan het eind een dikke vetta tsjakkkka
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35704023
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 02:25 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

"Van jezelf uitgaan", wat betekent dat? Denken mensen nog wel na voor ze alle psychologische goeroes napraten?
De types in dit topic moeten juist niet van zichzelf uitgaan, dat werkt immers niet (ervan uitgaande dat ik het begrip juist geinterpreteerd heb natuurlijk).
pi_35709142
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wil je mij wel ontmaagden?
Liefst in de Vaticaanse musea, maar als dat te bewerkelijk is mag het ook ergens anders, ik sta overal voor open.
Check: lang en jurist
Ik stel voor: onder het laatste Avondmaal van Michelangelo
Ander voorstel: Cafe Heerenplein, Utrecht, 23:30, vrijdag as. Wel snel zijn graag, want ik hou van de Veritaskakkers die daar rondlopen
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_35717783
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik beloof niks,maar als ik durf probeer ik wel even te klesten met deze of gene.
En dat is niet gelukt.De meiden die er liepen waren bezet of druk met vriendinnen en misschien ook wel een beetje te mooi voor mij.So I didn't even try.

Nou ja,het is niet anders,je weet nooit wat je tegen komt.
pi_35718302
jongens vanavond nieuwe ronden, nieuwe kansen
Haleloeja
  zaterdag 4 maart 2006 @ 19:41:02 #290
22944 Breetai
....Relax....
pi_35718405
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:37 schreef Gelderland het volgende:
jongens vanavond nieuwe ronden, nieuwe kansen
In een Venlo wat nog bij moet komen van de karnaval en nog last heeft van een kater. Dan ging het in Duitsland vannacht beter.

Ik maak er wel weer wat van.

[ Bericht 5% gewijzigd door Breetai op 04-03-2006 19:51:28 ]
.
pi_35720076
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 10:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De types in dit topic moeten juist niet van zichzelf uitgaan, dat werkt immers niet (ervan uitgaande dat ik het begrip juist geinterpreteerd heb natuurlijk).
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:57:46 #292
22944 Breetai
....Relax....
pi_35720504
Oke, anders gezegd dan. De types in dit topic moeten eerst alles van zichzelf afbreken en daarna weer opbouwen.
.
pi_35721052
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:57 schreef Breetai het volgende:
Oke, anders gezegd dan. De types in dit topic moeten eerst alles van zichzelf afbreken en daarna weer opbouwen.
pi_35724110
Hoeveel levert je dat gelul in de ruimte per uur op?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 23:00:13 #295
22944 Breetai
....Relax....
pi_35724768
Ik zou er eigenlijk nog geld voor moeten vragen ook. Hmm. eerst maar eens wat succes oogsten.
.
pi_35724857
Probeer eerst maar eens een vrouwke te versieren. Leer je meer van
  zondag 5 maart 2006 @ 02:05:58 #297
71115 Rnej
I walk the line
pi_35730276
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:51 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Check: lang en jurist
Ik stel voor: onder het laatste Avondmaal van Michelangelo
Ander voorstel: Cafe Heerenplein, Utrecht, 23:30, vrijdag as. Wel snel zijn graag, want ik hou van de Veritaskakkers die daar rondlopen
ik wil ook een date!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:50:36 #298
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_35758056
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:57 schreef Breetai het volgende:
Laat het zweverig gezwets maar aan de (amateur-)psychologen over, "electronic engineers" hoeven niet alle goeroes na te praten, dunkt me.
Nicht ärgern, nur wundern!
  zondag 5 maart 2006 @ 23:22:05 #299
22944 Breetai
....Relax....
pi_35759224
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef Hooghoudt het volgende:
Laat het zweverig gezwets maar aan de (amateur-)psychologen over, "electronic engineers" hoeven niet alle goeroes na te praten, dunkt me.
Ik doe meer dan alleen werken. Ik praat niemand na, ik baseer m'n uitspraken m'n ervaringen.
.
pi_35759265
Wie opent de nieuwe topic en plaats hem hier?
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')