Nou toedeloe maar weer. Groetjes Ruby
Karin
Waarmee?? Ik heb alles al gehad, scheermesje, epileerapparaten ( auw !!) en Lady Shaves.
Is er trouwens iemand bij wie de Lady Shave wel werkt?
Ik scheer me met het scheerschuim (Sanex) en het mesje (Gilette) van mijn vriendje, wat ie ongetwijfelt niet erg vindt
Bikinilijn en oksels scheer ik zelf, maar mijn benen..aaah, daar heb ik wel zo'n ontzettende teringhekel aan! Gelukkig hoef ik dat dus niet zelf te doen. Eerdervernoemd vriendje vindt het erg leuk om te doen, en hij neemt er dus ook uitgebreid de tijd voor
Guess I'm a very lucky little lady
uitleg waarom scheren nou zie hierboven
Use it, don't abuse it
Real power can't be given. It must be taken
ik heb dus eigenlijk best wel geluk
quote:
op 03-13-2000 om 08:16 PM schreef Lois Lane het volgende:
Oksels e.d. scheer ik meestal met een ladyshave. In die gebieden harsen hebben we op school wel moeten leren maar dast beviel niet erg. 2 weken lang geen stem hebben van het gillen is een beetje vervelend
Ja, en dan gaan mensen zich op een gegeven moment toch afvragen waarom je de hele dag met je armen omhoog loopt
quote:
op 03-08-2000 om 05:40 PM schreef Aphrodite het volgende:
Is er trouwens iemand bij wie de Lady Shave wel werkt?
Uhh als ik massel heb is de battery niet op.
het beste werkt gewoon nog steeds: mesje schuim.
ff een vraagje. Ik gebruik altijd de scheerschuim van me vader, maar daar zit zoon 'mannen' geurtje aan zit.
Is der ook iets voor vrouwen?
Ik heb me der nog nooit in verdiept
quote:
op 03-14-2000 om 02:55 PM schreef Tha Poeroet het volgende:
Uhh als ik massel heb is de battery niet op.
het beste werkt gewoon nog steeds: mesje schuim.ff een vraagje. Ik gebruik altijd de scheerschuim van me vader, maar daar zit zoon 'mannen' geurtje aan zit.
Is der ook iets voor vrouwen?Ik heb me der nog nooit in verdiept
* Knut ziet altijd in de AH en kruidvat Gilette sensor for lady's staan.
Er is geloof ik een hele keuze uit scheerschuimen van dames
Vooral als er een panty bij gedragen wordt waarbij het haar er 'geplet' onder zit. Daarnaast snap ik die dames niet die wel hun benen en niet de oksels scheren, c.q. een bikinilijn.... pak dat dan ff mee!!!!
Harige benen en oksels of nog erger een jungle van schaamtouwen bij vrouwen is walgelijk, knap er gigantisch op af.... Schaamhaar dat doorloopt tot je enkels en onder de armen....
Bah.
Grtz,
Meerhoerman.
Klaar om gelynched te worden door feministisch nederland.
quote:En bij mannen dan??? Ik doe aan wielrennen daar zijn meerdere mensen die geschoren benen hebben en ik vind het niet eens zo lelijk.
Op donderdag 16 maart 2000 17:47 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] BEENHAAR BIJ VROUWEN IS WALGELIJK!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En ik heb meerde meisjes horen zeggen dat ze been haar lelijk vinden. ik wil eigenlijk wle weten hoe mensen hier er over denken. Ik heb nameijk zelf heel erg donkere been haren en vind het zelf niet mooi eigenlijk.
quote:op sommige delen wel op sommige niet,
Op woensdag 08 maart 2000 17:40 schreef Aphrodite het volgende:
Ik scheer ook oksels, benen en bikinlijn. Waarom?? Omdat ik nogal donkere haren heb, ik ben dus ook jaloers op de natuurlijke blonde mensen die van die lieve donshaartjes hebben die je niet ziet. Ik vind het geen gezicht om eruit te zien als een aapmens.<P>Waarmee?? Ik heb alles al gehad, scheermesje, epileerapparaten ( auw !!) en Lady Shaves.<P>Is er trouwens iemand bij wie de Lady Shave wel werkt?
quote:ik,
Op zaterdag 04 maart 2000 02:09 schreef KWAKje het volgende:
Wie, wat, waar, wanneer, hoe en waarom scheren dames zichzelf?
oja, ik scheer mij niet, ik laat mij (soms) scheren en dat al gedurende die twee jaarrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |