pi_35142586
registreer om deze reclame te verbergen
Ik wil mijn trap thuis laten opknappen, beetje als het idee van het plaatje. Weet iemand een bedrijf in Friesland wat dat doet? Ik zit nl wel een beetje te zoeken op internet, maar het enige wat ik vind zijn bedrijven in "het westen"
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_35143145
Upstairs (zit in 't zuiden meen ik) gewoon bellen, is wel een prima bedrijf.

-edit- Oh ik zie nu dat een deelvestiging in Hoogeveen zit, www.upstairs.nl
pi_35143239
Nog sterker: De foto komt rechstreeks van de website van Upstairs

Heeft iemand enig idee wat zo'n grapje ongeveer gaat kosten? We hebben nog wat budget over van de zolderverbouwing, mischien kunnen we de trap op de begane grond op deze manier renoveren
pi_35143249
Dude, dat plaatje in je post komt zelfs van die site...
pi_35143354
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:19 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dude, dat plaatje in je post komt zelfs van die site...
dat weet ik, maar ik zoek wat meer bedrijven (kosten vergelijken he)
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_35144604
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:26 schreef the_jestert het volgende:

[..]

dat weet ik, maar ik zoek wat meer bedrijven (kosten vergelijken he)
Plaatselijke timmerfabriek bellen, die doen ook vaak trappen.
pi_35144676
Reken maar zeker op ¤ 2600 bij upstairs. Op marktplaats staat iemand uit Friesland die ook je trap met laminaat bedekt.
pi_35144735
linkje? (ben erg lui)
pi_35156974
de mensen van upstairs.nl zijn wel snel, vanochtend een mailtje gestuurd, vanmiddag een afspraak gemaakt, vanavond staat er een mannetje van hun een offerte op te maken voor mij
pi_35159301
Hmmm, als ik een linkje wil plaatsen krijg ik alleen markplaats.nl te zien. Ik ben nog niet zo thuis op dit forum.

Maar als je naar marktplaats gaat en je zoekt op "trap laminaat" komt er maar 1 advertentie te voorschijn en dat is 'm. Ik had 'm vorige week of zo gemaild en het klonk wel goed, maar ik ben zelf nog druk met de trap bezig.
pi_35159843
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef the_jestert het volgende:
de mensen van upstairs.nl zijn wel snel, vanochtend een mailtje gestuurd, vanmiddag een afspraak gemaakt, vanavond staat er een mannetje van hun een offerte op te maken voor mij
Ik heb weleens prijzen gehoord waarvan ik dacht dat een nieuwe trap waarschijnlijk goedkoper is. Dus bereid je ergens op voor.... Wel snel dat ze komen.

Marktplaats: Ziet er aardig uit.
- De klusperikelen van Marsepein (Deel 3)
- Disclaimer: Op voorhand welgemeende excuses voor de typefouten.
pi_35160699
ik zal vriend jelle eens een belletje doen.......
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:54:08 #13
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35163802
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:11 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb weleens prijzen gehoord waarvan ik dacht dat een nieuwe trap waarschijnlijk goedkoper is. Dus bereid je ergens op voor.... Wel snel dat ze komen.
Is dat zo? Wat kost een beetje nieuwe trap dan?

Wij zijn namelijk ook aan het kijken naar iets om de vloerbedekking op de trap te vervangen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_35167623
Nou, er is hier al 2600 euro genoemd, en ik denk dat je daar wel een trap voor hebt. Maar zeker weten doe ik dat niet. Ik heb namelijk nooit een offerte gevraagd.
pi_35172267
offerte : 3000 eurie
pi_35172413
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:15 schreef the_jestert het volgende:
offerte : 3000 eurie
Zo he ... das niet mis.
pi_35172860
Het is in ieder geval een stuk goedkoper dan Portas. Die dieven vroegen ¤ 5500, maar voor ¤ 15000 wilde hij alle drie de trappen wel doen. De man stond snel weer buiten. Daarom heb ik upstairs maar afgebeld en toevallig hoorde ik later van een collega dat zij ¤ 2600 kwijt was. Ze was wel heel tevreden met het eindresultaat.
pi_35179321
is idd een boel geld, maar wel levenslange garantie, en het ziet er superstrak uit! Bekleden met vloerkleed is geen optie voor ons (huisdieren), schilderen word niet echt mooi, de trap is behoorlijk beschadigd, dus dit is een mooi alternatief
pi_35179815
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Is dat zo? Wat kost een beetje nieuwe trap dan?

Wij zijn namelijk ook aan het kijken naar iets om de vloerbedekking op de trap te vervangen
Trap met vloerbedekking is een ander verhaal, dat is qua prijs niet te vergelijken met een traprenovatie.
pi_35180259
Wij zijn laatst bij Nijhof in Baarn geweest.

Daar was een trap, kwartrond, zo'n 1600 euri als ie van vurenhout was.
Mahonie ofzo ga je richting de 2600 euri

'k Wist niet dat het zo duur was eigenlijk
pi_35180439
Wat voor huisdieren heb je dan dat vloerbedekking niet geschikt is?
pi_35181052
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:21 schreef Marsepein het volgende:
Wat voor huisdieren heb je dan dat vloerbedekking niet geschikt is?
Onze katten hebben de achterlijke neiging om al het vloerkleed wat op de trap ligt kapot te krabben
pi_35181633
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:37 schreef the_jestert het volgende:
ik zal vriend jelle eens een belletje doen.......
wat kost jelle?
pi_35182841
ik heb jelle eigenlijk niet gebeld, was overtuigd van het product van up-stairs
pi_35183235
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:14 schreef arithaterhorst het volgende:
Wij zijn laatst bij Nijhof in Baarn geweest.

Daar was een trap, kwartrond, zo'n 1600 euri als ie van vurenhout was.
Mahonie ofzo ga je richting de 2600 euri

'k Wist niet dat het zo duur was eigenlijk
En is dat dan inclusief het verwijderen van de oude trap en het plaatsen van de nieuwe? Of komen daar nog man uren bij?
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')