dan hebben ze nog wel onderdelen nodigquote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het onderhoud van de bussen gebeurt gewoon in eigen beheer bij Arriva.
Ja, maar nu rijdt er alleen Plan V op een traject met aardig wat enkelspoors stukken.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:15 schreef Tfz het volgende:
Je Lint-verhaal kan ik nog wel volgen (hoewel de vertraging daar dan niet ontstaat door de Lint, maar door te veel reizenden dan waar zo'n ding voor ontworpen is. Wat je echter met Zwolle - Emmen probeert duidelijk te maken snap ik niet, mat '64 is het enige dat daar de rijtijden haalt en dat reed er ook in de tijd dat SM '90 nog reed, regelmatig.
Ik ben even zo vrij geweest je quote aan te passen.Mijn vader heeft er gewerkt en ik rijd nu op de buurtbus.(Sprinter 208) en die krijgt om de 70000(!) een beurt terwijl dat 20000 moet zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Het onderhoud van de bussen gebeurt gewoon niet bij Arriva.
Ja maar zo lang t rijd rijd het he!, dan ga je toch niet even wat nieuwe motor olie dr in gooien? das zonde van de centenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben even zo vrij geweest je quote aan te passen.Mijn vader heeft er gewerkt en ik rijd nu op de buurtbus.(Sprinter 208) en die krijgt om de 70000(!) een beurt terwijl dat 20000 moet zijn.
Dus om het ontopic te houden: die treinen gaan ze vast ook niet volgens schema onderhouden.
Het gebeurt niet vaka genoeg, maar wel in eigen beheer Klasgenoot heeft stage gelopen bij Ariva, eerst een half jaar in Drachten (?) later een half jaar bij Arriva in Portugal, zelfde functiequote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben even zo vrij geweest je quote aan te passen.Mijn vader heeft er gewerkt en ik rijd nu op de buurtbus.(Sprinter 208) en die krijgt om de 70000(!) een beurt terwijl dat 20000 moet zijn.
Dus om het ontopic te houden: die treinen gaan ze vast ook niet volgens schema onderhouden.
Maar met versleten remblokken rijden lijkt me toch niet zo veilig. buurtbusje okey, maar met een Citaro...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja maar zo lang t rijd rijd het he!, dan ga je toch niet even wat nieuwe motor olie dr in gooien? das zonde van de centen
Tja, alleen k heb nog altijd gehad dat de remmen t prima deden als 1 of andere bosmongool op zn fiets DOOR ROOD even voor de bus langs wouquote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maar met versleten remblokken rijden lijkt me toch niet zo veilig. buurtbusje okey, maar met een Citaro...
ja... en de stuur deed het van een of andere bus ook nog perfect toen ik keurig, zelfs tot 2 keer toe mijn hand naar rechts uitstak maar die buschauffeur geen zin had om te kijken, maar na de bocht wel de moeite nam om zijn handen van het stuur te halen, en de bus richting stoeprand te sturen...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Tja, alleen k heb nog altijd gehad dat de remmen t prima deden als 1 of andere bosmongool op zn fiets DOOR ROOD even voor de bus langs wou
En daarom race je nu met turbo-V's.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef MREn het volgende:
Ja, maar nu rijdt er alleen Plan V op een traject met aardig wat enkelspoors stukken.
Als je eerst een vertraging had, kon je dat dicht rijden met SM'90, zodat de tegentrein met bv. mat'64 eerder verder kan dan wanneer de SM90-trein met mat'64 zou rijden.
Je moet zelf weten wat je denkt jongen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:38 schreef Erosjuhhh het volgende:heb jij nog nooit in de treinen van syntus gezeten duidelijk
Ik denk eerder dat je niet weet waar je over praat. Het beveiligingssysteem laat zonder extra lussen geen hogere snelheid dan 10 km/h toe tot aan het sein.quote:vaak genoeg dat ze na t stoppen bij een station (oldenzaal bijv. ) ze niet uit de 1ste versnelling kunnen komen dat je ze lopend nog inhaald
En dat is daarom representatief?quote:, de deuren helemaal niet dicht willen, ding gewoon spontaan uitvalt
echt... heb t al zo vaak gehad bij die treinen
mja in die 4 zits blokjes wil je niet zitten als die bus ineens van 40 bats op de rem moet ! dan lig je bij de persoon tegen over je op schootquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
ja... en de stuur deed het van een of andere bus ook nog perfect toen ik keurig, zelfs tot 2 keer toe mijn hand naar rechts uitstak maar die buschauffeur geen zin had om te kijken, maar na de bocht wel de moeite nam om zijn handen van het stuur te halen, en de bus richting stoeprand te sturen...
daarom roept de machinist om dat er iets mis mee is? en rijd hij van oldenzaal tot hengelo (goede 11 km) met een kutsnelheid?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef Tfz het volgende:
Ik denk eerder dat je niet weet waar je over praat. Het beveiligingssysteem laat zonder extra lussen geen hogere snelheid dan 10 km/h toe tot aan het sein.
heb ik t ooit over representatie gehad?quote:En dat is daarom representatief?
Daar zei je net niks over. Je moet niet je geëmmer gaan verdedigen met informatie die je net niet gaf.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
daarom roept de machinist om dat er iets mis mee is? en rijd hij van oldenzaal tot hengelo (goede 11 km) met een kutsnelheid?
Er was toch "vaak iets mis mee". Zo'n uitspraak moet je dan wel staven, aan enkele waarnemingen hebben we niks. Misschien trek je wel onheil aan of zo.quote:heb ik t ooit over representatie gehad?
dat jij het zo interpreteerd en daardoor ineens fel reageerd ??quote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Tfz het volgende:
[..]
Daar zei je net niks over. Je moet niet je geëmmer gaan verdedigen met informatie die je net niet gaf.
[..]
Er was toch "vaak iets mis mee". Zo'n uitspraak moet je dan wel staven, aan enkele waarnemingen hebben we niks. Misschien trek je wel onheil aan of zo.
heb ook niet gezegd dat t over een afstand was van paar honderd meter, niet te snel je conclusies trekken dusquote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Tfz het volgende:
[..]
Daar zei je net niks over. Je moet niet je geëmmer gaan verdedigen met informatie die je net niet gaf.
ik samen met heel oldenzaal / denekamp / de lutte wat allemaal in de trein zit zeker?quote:[..]
Er was toch "vaak iets mis mee". Zo'n uitspraak moet je dan wel staven, aan enkele waarnemingen hebben we niks. Misschien trek je wel onheil aan of zo.
Ehm, wie hangt er sterke verhalen op? Je geeft geen enkele aanwijzing dat er echt iets loos zou zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:38 schreef Erosjuhhh het volgende:heb ook niet gezegd dat t over een afstand was van paar honderd meter, niet te snel je conclusies trekken dus
Makkelijk.quote:ik samen met heel oldenzaal / denekamp / de lutte wat allemaal in de trein zit zeker?
Allebei niet (reizigerstreinen zijn suf), iemand met een grondige hekel aan volk dat niet in staat is iets duidelijk te vermelden en meent op basis van kwatsj conclusies te moeten trekken. En leer Nederlands.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat jij het zo interpreteerd en daardoor ineens fel reageerd ??
als dat zijn ervaring is.. waarom mag hij dat niet vermelden?
gefrustreerde lint-aanhanger of klantenservicemedewerker bij syntus?
Je vervalt weer in oude gewoontes, niet doen. En iemand die continu over quatsch praat en als naam Tfz heeft, is niet heel geloofwaardig als ie anderen op hun Nederlands aanvalt.quote:
right, je bent nietwijsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:42 schreef Tfz het volgende:
[..]
Ehm, wie hangt er sterke verhalen op? Je geeft geen enkele aanwijzing dat er echt iets loos zou zijn.
[..]
Makkelijk.
Húh? Moet dat geloofwaardig zijn? Ze maken zich er toch echt zelf belachelijk mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:22 schreef Duvel het volgende:Je vervalt weer in oude gewoontes, niet doen. En iemand die continu over quatsch praat en als naam Tfz heeft, is niet heel geloofwaardig als ie anderen op hun Nederlands aanvalt.
Nee jongen, je snapt duidelijk het punt weer niet. De interesse ergens in is totaal niet relevant bij het melden van iets, de conclusies die dat geval hier boven trekt raken kant nog wel gezien de redenering daarachter. Dat 'ie zich vervolgens wil redden met "je werkt zeker bij syntus of bent Lint-fan" zegt iets over zijn vermogen om een fatsoenlijke discussie te voeren. Of je interesse dan bij cargo of reizigers liggen is daarvoor in het geheel niet relevant, maar wil hij (en jij) er blijkbaar wel weer bij betrekken.quote:Verder heeft eenieder zijn liefhebberij. De jouwe is goederentreinen, de ander vindt reizigerstreinen leuk. De mensen die in dit topic komen, en ik hoop dat ze blijven komen, zijn geen hardcore hobbyisten, die zoeken wel een andere plek op (Roland, bijv.). Hou daar dus rekening mee.
Ja precies, dus kun je er net zo goed eens over ophouden.quote:Maar goed, dit heb ik allemaal al vaker gezegd in deze reeks.
't Is gewoon je toon. Heel simpel. Als je daar wat aan zou doen, zou 't een heel stuk minder rot overkomen. Maar ga vooral zo door. Maak een nieuwe kloon aan, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:40 schreef Tfz het volgende:
Ja precies, dus kun je er net zo goed eens over ophouden.
Tegen wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je een fatsoenlijke discussie wilt, waarom behandel je de andere discussierende mensen dan niet met respect?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |