quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:46 schreef vaudej het volgende:
volgens mij is het trouwens dezelfde map als waar IE de bestanden ingooit
Maar wat dit betreft heb je gelijk, een echt gestreamed filmpje zal niet in je cache worden gezet, (maar niet alle filmpjes die je op internet bekijkt worden gestreamed.)quote:streams worden toch niet opgeslagen?
Daar staan echt mega veel mappen en bestanden, vooral die mappen daar wordt ik niet echt wijzer van...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef Philosocles het volgende:
Ook niet in C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Local Settings\Temp ? Ik heb daar bij mij wat filmbestandjes aangetroffen - goeie kans dat-ie daar staat volgens mij. Maar als het zo'n streaming RealMedia-ding is dan wellicht niet. D'r stonden wat WMV's bij mij.
Tijd om op te ruimen dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Daar staan echt mega veel mappen en bestanden, vooral die mappen daar wordt ik niet echt wijzer van...
Dan moet je ff zoeken in die map. Startmenu/Zoeken, de mapnaam in het opdrachtvenstertje plakken en opgeven dat je media/filmbestanden zoekt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..] Daar staan echt mega veel mappen en bestanden, vooral die mappen daar wordt ik niet echt wijzer van...
Dat kan dus via about:cache in je adresbalkquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:02 schreef Murray het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zet Firefox zet ze in de cache map, maar niet op een manier dat je ze ze nog openen kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |