abonnement Unibet Coolblue
pi_36260946
Deja vu....
quote:
Guns N' Roses na 13 jaar weer in Nederland

NIJMEGEN (ANP) - Guns N' Roses doet na een afwezigheid van dertien jaar op 2 juli Nederland weer eens aan. De wereldberoemde band van zanger Axl Rose treedt op in het Goffertpark in Nijmegen samen met Alice in Chains, Stone Sour en Bloodsimple.

De voorverkoopt begint zaterdag, zo liet concertorganisator Mojo woensdag weten.
Op zich wil ik de roses wel zien. Maar die andere bands.....
pi_36263617
Wooohoooo eindelijk!

Ik ga zeker weten hiernaartoe. Al is het alleen al om Axl ooit te zien En niet eens zo duur.....bah, moet ik wel vroeg me bed uit zaterdag.
pi_36264325
quote:
Guns N' Roses na 13 jaar weer in Nederland

NIJMEGEN (ANP) - Guns N' Roses doet na een afwezigheid van dertien jaar op 2 juli Nederland weer eens aan. De wereldberoemde band van zanger Axl Rose treedt op in het Goffertpark in Nijmegen samen met Alice in Chains, Stone Sour en Bloodsimple.

De voorverkoopt begint zaterdag, zo liet concertorganisator Mojo woensdag weten.
Wow daar moet ik heen
......Signature-loos......
pi_36269724
eh...Alice In Chains weer bij elkaar? Zonder Layne Staley? Wat heb ik gemist? Of gaat Jerry Cantrell zelf zingen?
pi_36269818
Hij komt toch niet opdagen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 maart 2006 @ 17:56:40 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36271233
sommige band leden komen niet, en andere weer wel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:59:10 #182
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_36271309
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:38 schreef Even het volgende:

[..]

Wow daar moet ik heen
ik ben er in '93 (geloof ik) al bijgeweest in de Goffert. Was zeer cool!
pi_36272037
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef Kresj het volgende:

[..]

ik ben er in '93 (geloof ik) al bijgeweest in de Goffert. Was zeer cool!
Me too, ook op een zondag! Ga zeker weer!
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:02:01 #184
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_36282232
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef Kresj het volgende:

[..]

ik ben er in '93 (geloof ik) al bijgeweest in de Goffert. Was zeer cool!
Ik hoop dat je een grap maakt?
Dat optreden staat voor mij hoog op de ranking slechtste optredens ooit gezien. Ook al was ik pas 13 en helemaal Guns fan, wat een bagger. Naast dat ze veel te laat waren, superkort speelden en amper een woord overhadden voor het publiek, was het ook nog eens kut uitgevoerde muziek. Om Hans Teeuwen maar eens halfslachtig te quoten: "ongeinspireerde bagger."

En toch heb ik ook kaarten gekocht toen ze in het gelredome zouden spelen (wat later werd afgelast). Nu heb ik zo mijn twijfels of ik ga eigenlijk. Een dag er voor is Wâldrock, waar ik eigenlijk ook heen wil, want dat is gewoon lachen, en wat ik tot nog toe aan demo's heb gehoord stemt me niet gelukkig. Ik wacht in ieder geval tot het album in de schappen ligt voor ik tickets ga aan schaffen.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  vrijdag 24 maart 2006 @ 02:02:25 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_36317565
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef Kresj het volgende:

[..]

ik ben er in '93 (geloof ik) al bijgeweest in de Goffert. Was zeer cool!
Ik was daar ook!
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:02 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een grap maakt?
Dat optreden staat voor mij hoog op de ranking slechtste optredens ooit gezien. Ook al was ik pas 13 en helemaal Guns fan, wat een bagger. Naast dat ze veel te laat waren, superkort speelden en amper een woord overhadden voor het publiek, was het ook nog eens kut uitgevoerde muziek. Om Hans Teeuwen maar eens halfslachtig te quoten: "ongeinspireerde bagger."

En toch heb ik ook kaarten gekocht toen ze in het gelredome zouden spelen (wat later werd afgelast). Nu heb ik zo mijn twijfels of ik ga eigenlijk. Een dag er voor is Wâldrock, waar ik eigenlijk ook heen wil, want dat is gewoon lachen, en wat ik tot nog toe aan demo's heb gehoord stemt me niet gelukkig. Ik wacht in ieder geval tot het album in de schappen ligt voor ik tickets ga aan schaffen.
Ik kan me er niet veel meer van herinneren. Ik was toen 14, het was m'n allereerste concert en ik was een enorme fan. Ik was waarschijnlijk "blind" voor wat jij allemaal noemt dat ze telaat waren (wat me wel opviel en ik vond dat erg jammer), maar ik heb me er verder niet echt druk om gemaakt. De rest wat je noemt staat me zo even niet meer bij. Ook ik had kaarten voor het afgelaste concert.

Ik twijfel ook of ik moet gaan. Toen het na het concert in de Goffert een hele tijd stil bleef en er vlagen nieuws kwam van ruzies etc en daarna ook nog de afgelasting van het concert heb ik me er niet zo meer mee bezig gehouden. Het nieuwe album heb ik nog niet gehoord.

Al met al vind ik dat Axl & Co de fans heel erg in de steek hebben gelaten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_36317604
Ik luister wel veel naar de CDs maar die hele ruzie volg ik eigenlijk niet zo. Als ik dit zo even door lees dan is het toch wel een fikse ruzie maar goed, beter een domme vraag dan in ontwetenheid door blijven lopen.

Wat zal de formatie van GnR zijn in Goffertpark ? Is het Axl met nieuwe bandleden of gaan ze alsnog samen optreden ?

Ik heb wel eens wat live optredens gezien op DVD (ik ben nog jong, in 93 was ik 10 jaar oud ) en ik was op z'n zachtst gezegd niet onder de indruk. Als Slash niet op komt dagen in t Gofferpark en te zijn allemaal nieuwe bandleden dan vraag ik me toch sterk af waarvoor ik een kaartje zou moeten kopen Dan wacht ik liever op een optreden van Velvet Revolver
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 24 maart 2006 @ 03:56:14 #187
46960 StefanP
polemicist
pi_36318228
Het is de nieuwe lineup, alleen Axl is er nog.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 24 maart 2006 @ 07:47:22 #188
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_36318652
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:02 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een grap maakt?
Dat optreden staat voor mij hoog op de ranking slechtste optredens ooit gezien. Ook al was ik pas 13 en helemaal Guns fan, wat een bagger. Naast dat ze veel te laat waren, superkort speelden en amper een woord overhadden voor het publiek, was het ook nog eens kut uitgevoerde muziek. Om Hans Teeuwen maar eens halfslachtig te quoten: "ongeinspireerde bagger."

En toch heb ik ook kaarten gekocht toen ze in het gelredome zouden spelen (wat later werd afgelast). Nu heb ik zo mijn twijfels of ik ga eigenlijk. Een dag er voor is Wâldrock, waar ik eigenlijk ook heen wil, want dat is gewoon lachen, en wat ik tot nog toe aan demo's heb gehoord stemt me niet gelukkig. Ik wacht in ieder geval tot het album in de schappen ligt voor ik tickets ga aan schaffen.
Ik was 14 in die tijd en ondanks alles wat jij noemt vond ik het toch leuk. Al Kan ik me er niet bijster veel van herinneren.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:22:00 #189
58507 koudair
Only god can judge me
pi_36318886
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 07:47 schreef Kresj het volgende:

[..]

Ik was 14 in die tijd en ondanks alles wat jij noemt vond ik het toch leuk. Al Kan ik me er niet bijster veel van herinneren.
het eerste optreden was slecht, maar het 2e was een stuk beter
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:14:46 #190
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_36319532
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:22 schreef koudair het volgende:

[..]

het eerste optreden was slecht, maar het 2e was een stuk beter
Dan denk ik dat ik het 1ste heb gezien
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_36321828
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 03:56 schreef StefanP het volgende:
Het is de nieuwe lineup, alleen Axl is er nog.
Het is nog niet 100% zeker wie er in de line-up zit. Dat vind ik juist zo raar. Dat er helemaal geen bevestiging is van de line-up. Het enige wat zeker is is dat Axl erin zit, maar verder?
pi_36323979
Tja dan vind ik het risico toch te groot. Ik voel er weinig voor om voor 45,- een kaartje te kopen voor een "nieuwe band" waarvan ik de zanger niet echt vind blinken in zangkwaliteiten . In de originele samenstelling had ik zo een kaartje gekocht
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36324653
Ik ga zeker wel.

Welke van de talloze nummers die rondzwerven op de P2P netwerken zijn nou tracks die wel 's op Chinese Democracy kunnen komen?
pi_36327094
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:35 schreef MaartenHG het volgende:
Ik ga zeker wel.

Welke van de talloze nummers die rondzwerven op de P2P netwerken zijn nou tracks die wel 's op Chinese Democracy kunnen komen?
Better, There Was A Time, IRS en Catcher In The Rye maken een grote kans, zeker Better aangezien dit een favoriet is van Axl.
pi_36340381
Mmm, het is nog steeds niet duidelijk welke line-up er nou gaat spelen in Europa. Uit Rolling Stone magazine:
quote:
The rumor floating around at the Rock & Roll Hall of Fame induction ceremony? Guns n' Roses will tour this summer with Slash and Duff McKagan back in the band. We're not saying who's spreading this around, but if you happened to be getting hammered at 3 a.m. in Room 39A of the Waldorf-Astoria hotel in New York with Kid Rock and Lars Ulrich, you may have overheard the same gossip. Sources indicate it's not true, but only Axl Rose can say for sure, and he's not talking.
bron: http://www.rollingstone.com/news/story/9519862/smoking_section?rnd=1143227639250&has-player=false
pi_36348805
Ik heb in ieder geval kaarten voor 2 juli
pi_36348852
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:20 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb in ieder geval kaarten voor 2 juli
Me too!

Het geeft een raar gevoel om die oude G n R letters op een concertkaartje te zien.
pi_36351857
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:26 schreef PhoenixPerry het volgende:

[..]

Me too!

Het geeft een raar gevoel om die oude G n R letters op een concertkaartje te zien.
Me three!
pi_36357270
De verkoop ging niet echt snel volgens de GWKmevrouw... overigens ga ik voor Alice in Chains GNR is mooi meegenomen.
pi_36368790
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:22 schreef PhoenixPerry het volgende:
Mmm, het is nog steeds niet duidelijk welke line-up er nou gaat spelen in Europa. Uit Rolling Stone magazine:
[..]

bron: http://www.rollingstone.com/news/story/9519862/smoking_section?rnd=1143227639250&has-player=false
Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig naar de bandleden.... ai ai ai
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')