abonnement Unibet Coolblue
pi_35075901
Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)
Trouwen enzo (deel 4)
Trouwen enzo (deel 5)
Trouwen enzo (deel 6)
Trouwen enzo (deel zeven)
Trouwen enzo (deel 8)
Trouwen enzo deel 9
Trouwen enzo deel 10
Trouwen enzo deel 11
Trouwen enzo deel 12
Trouwen enzo deel 13
Trouwen enzo Deel 14
Trouwen enzo deel 15 *O*
Trouwen enzo - deel 16 *O*
Trouwen enzo - deel 17
Trouwen enzo deel 18
Trouwen en zo deel 19

Hier alweer verder.
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Digger en EW.
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Snakelady en echtgenoot
Zie deze post voor het verslag en de foto's van Xlarge
Zie Hier de foto's van Sugar en echtgenoot
Zie Hier de foto's van golfer en Bluezz
Zie deze post voor foto's van Yorout en Coco-loco
Zie deze Link naar de foto's van Armanimania en Neva
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie Trouwen en zo deel 20! foto's van Memmel en Johan.


21 april 2006: Droeke en Droekestijger (mss 7 april)
02 mei 2006: anne_Chris
03 mei 2006: -Bubseltje-
10 mei 2006: junkiexp
11 mei 2006: Assie en Daphne
15 mei 2006: Knut en Silmarwen
19 mei 2006: Ellen en Paul
26 mei 2006: Tally
02 juni 2006 : Kyara
06 juni 2006 : iamredleader en Tinuviel
16 juni 2006: raimen
29 juni 2006: Beaker en Thecrook
augustus 2006: MevrouwKoRn
1 september 2006 : Wennie
21 maart 2007: TARAraboemdijee en freecell
16 mei 2007: Bert en Troel
1 juni 2007: Spiegelei
20 juli 2007: Freeflyer
04 augustus 2007: Shai
24 augustus 2007 : Pluisje en Rickmans
20-10-2010 Conflict & Biancavia

De op in de wiki

game on, we waren midden in een discussie over bruidskapsels, make-up en opsteken en de kosten ervan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 22-04-2006 11:09:13 ]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:59:49 #2
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35078158
Ik heb mijn haar vrijdag laten zitten, want mijn aanstaande hubbie was er toch niet.
Ik weet niet, ik denk dat ik mijn make-up ook maar laat zitten, want ik heb zaterdag toch een feestje en ik heb geen extreem wilde plannen wat betreft make-up ofzo.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35081524
Mijn proefkapsel en make-up kost bij elkaar iets van ¤ 150,= en ik laat het doen bij de kapper die altijd mijn haar doet Qua make-up word het heel natuurlijk, geen dikke smeerboel en mijn haar word in de mini krul gezet en aan de voorkant komen wilde stijle lokken. ( de rest steken we op, het word een warrige en wilde bedoeling op mijn hoofd )

Over ongeveer zes weken weer passen en dan krijg ik ook mijn schoenen mee, maar daar is het dilemma. Ik kan ze niet echt uitlopen, want als ik dat doe ziet vriendje lief gelijk welke kleur mijn jurk is....... en dat is niet de bedoeling!

Help!! Iemand tips??
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:17:13 #4
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35082948
Ik denk dat ik mijn schoenen mee naar kantoor neem...? Ik zit met het zelfde probleem, namelijk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35084693
Maar...maar...maar, dan zien mijn collega's ze

wat voor kleur hebben jouw schoenen ?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35093618
Ik kan even geen leukere tvp bedenken dan "Mijn god, wat is dit toch een fijn meeleestopic "
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:02:54 #7
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35094122
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:05 schreef Beaker het volgende:
Maar...maar...maar, dan zien mijn collega's ze

wat voor kleur hebben jouw schoenen ?
Champagne, net als mijn jurk - of liever gezegd 'ensemble'
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:04:21 #8
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35094200
Ja, ik loop eigenlijk ook wel een beetje voor lul met mijn champie-schoenen onder m'n zwarte broekpak. dat mijn collega's ze zien boeit me niet echt heel veel.
Ik heb de rainbow misty, trouwens (effe op googelen) en joe?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35101651
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef Beaker het volgende:
Mijn proefkapsel en make-up kost bij elkaar iets van ¤ 150,= en ik laat het doen bij de kapper die altijd mijn haar doet Qua make-up word het heel natuurlijk, geen dikke smeerboel en mijn haar word in de mini krul gezet en aan de voorkant komen wilde stijle lokken. ( de rest steken we op, het word een warrige en wilde bedoeling op mijn hoofd )

Over ongeveer zes weken weer passen en dan krijg ik ook mijn schoenen mee, maar daar is het dilemma. Ik kan ze niet echt uitlopen, want als ik dat doe ziet vriendje lief gelijk welke kleur mijn jurk is....... en dat is niet de bedoeling!

Help!! Iemand tips??
ik vind het idee de schoenen op kantoor te dragen helemaal niet slecht. Verder zou ik nog kunnen voorstellen thuis, als je vriend er niet is. Misschien meenemen naar vrienden toe en daar in huis dragen als je vriend er dan niet is. Buiten dragen zou ik nooit aanraden en met dit motweer als helemaal niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_35101753
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:10 schreef Tinuviel het volgende:
ik vind het idee de schoenen op kantoor te dragen helemaal niet slecht. Verder zou ik nog kunnen voorstellen thuis, als je vriend er niet is. Misschien meenemen naar vrienden toe en daar in huis dragen als je vriend er dan niet is. Buiten dragen zou ik nooit aanraden en met dit motweer als helemaal niet.
Hoi lieverd

Ik denk dat ik mijn schoenen ook ga inlopen op kantoor. Althans, als ik werk vind

Maar goed, je kan niet alles van iedereen verborgen houden, toch?
pi_35102647
Idd... en goed inlopen lijkt me toch wel belangrijk Belangrijker iig dan of je collega's het al dan niet zien (en hey, ze weten de kleur, niet hoe de jurk eruit ziet natuurlijk!)
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:22:07 #12
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35103249
ben blij dat ik nix verborgen hoef te houden zou erg helemaal kriegel van worden
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:33:31 #13
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35103534
Ok, de klapper van de week: mijn vriend vroeg of ik zakken in mijn trouwjurk had om kauwgom en zakdoeken in te stoppen.
Kan ik nog terug?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35104326
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef Memmel het volgende:
Ok, de klapper van de week: mijn vriend vroeg of ik zakken in mijn trouwjurk had om kauwgom en zakdoeken in te stoppen.
Kan ik nog terug?
zakken in de trouwjurk..... zeg maar tegen hem dat het zijn taak is om voor tissues/zakdoeken, kauwgom en andere aanverwante artikelen te zorgen.
erg mooi inderdaad.
pi_35105587
Ik ga ook niks verborgen houden. Aangezien mijn zelf zo'n beetje mijn jurk heeft gekozen (vanaf een plaatje, dat wel) vind ik dat hij de rest ook wel mag zien. Laatst zat ik op internet een beetje te neuzen naar lingerie. Hij zat naast me, keek met een schuin oog op het scherm en hij piepte iets van "héééé"

Ik weet sowieso nog niet goed wat ik met de lingerie moet doen. Volgens de mevrouw van de trouwjurkenwinkel had ik geen torselet nodig, maar aangezien ik nogal een forse cupmaat heb (leuk met jurken passen, topje maat 38 en dan tóch die rits dicht) ben ik bang dat een gewone strapless beha niet goed genoeg zit. Ik zit nog te dubben of ik dan zonder moet gaan maar dat is ook een beetje onaf als je dan 's avonds die jurk uittrekt. Al vind ik strapless beha's ook niet echt sexy. Stof tot nadenken.

Het hele trouwjurkengebeuren viel me trouwens alleszins mee. Ik heb een jurk met ritsjes (wég het romantische beeld van een man die 's avonds geduldig honderden knoopjes losmaakt), zonder sleepje (ik kan er dus gewoon in lopen), ik hoef niks ingewikkelds met mijn haar omdat de jurk al genoeg aandacht trekt, ik hoef geen handschoenen, geen ketting. Alleen dus nog schoenen, oorbellen en lingerie.
pi_35113884
Denken jullie nu al na over wat je gaat doen met je jurk als het hele feest voorbij is?

Ik dus wel.. Ik wil hem niet weg doen en hem laten inlijsten.. Nu kwam mijn vader met het idee om hem als deur te maken van onze kledingkast.. Dus inlijsten in de deur.. Zo kan ik er elke dag naar kijken als ik dat zou willen
Zo nutteloos laten hangen in een kledingzak in de kast lijkt me ook niets en vooral zonde..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_35119740
Wat een leuk idee Tally Die van mij gaat op een paspop
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:07:31 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35123029
Krijg net een mailtje om een afspraak te maken voor het passen van mijn jurk eerst eens kijken van de week wat de weegschaal doet
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:32:29 #19
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35133343
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Krijg net een mailtje om een afspraak te maken voor het passen van mijn jurk eerst eens kijken van de week wat de weegschaal doet
Ik moet overmorgen voor het eerst! Ben wel zenuwachtig hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:12:33 #20
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35144400
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:32 schreef Memmel het volgende:

[..]

Ik moet overmorgen voor het eerst! Ben wel zenuwachtig hoor!
Spannend hoor

Het gewicht viel mee ik pas nog in mijn jurk
pi_35146480
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
ben blij dat ik nix verborgen hoef te houden zou erg helemaal kriegel van worden
Waarom dacht je dat ik hier mee typ
Ik kan sowieso al leuke dingen moeilijk voor me houden, maar om dan over het hele trouwgebeuren met niemand anders dan je vriend te praten is echt HEEL moeilijk voor me.
Vooral tegen mijn moeder moet ik soms echt oppassen dat ik me niet verpraat. Maar zodra we getrouwd zijn ga ik meteen bellen naar Nederland
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_35146638
Wij gaan vanavond in ondertrouw

En gisteren kregen we de kaartjes binnen (hadden hele simpele gemaakt en besteld online), dus die kunnen ook dit weekend de deur uit.
Nou nog outfits vinden, maar misschien gaat dat zaterdag lukken.
pi_35165916
Vandaag was de grote dag van Realbase en vriendin!

Hoe zou het zijn gegaan?
pi_35178766
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Cynix ® het volgende:
blinky en ik hebben elkaar trouwens vandaag een gouden ring gegeven.
Hoewel Cynix nog in de ontkenningsfase zit, verwacht ik hem ieder moment hier...
pi_35217425
Gister een bruiloft gehad.. Nu weet ik inmiddels ook wat ik dus echt niet wil..
De gehele dag was echt top.. Totdat het feestje begon..
Vond ik een beetje tegenvallen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_35226448
Foto's Foto's Foto's
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 20 februari 2006 @ 11:46:08 #27
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35282682
Nou, het is weer maandag ik heb weer rust. Weer een druk voorbereidingen weekendje achter de rug!
Vrijdag de maten gemeten voor mijn jurk, in mijn nieuwe ondergoed. Schoenen waren ook goed.
Zaterdag voor proef make-up geweest. Was even wennen, aangezien ik normaal niet verder kom dan mascara en een lipgloss, maar het zag er leuk uit. Ik ben tevreden!

Vraagje: als jullie een feest geven, geven jullie dan ook een bedankje aan de gasten na afloop? Ik ben niet zo van de tule en bruidssuikers. Iemand nog crea ideeen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35291246
http://trouwkaarten.jouwpagina.nl/
staan links onderaan wat links naar sites. oa ook waar je snoepjes kan laten bedrukken met jullie namen en de trouwdatum erop.
Of als je er zin in hebt maak je ze zelf, gewoon goedkoop kleine dingetjes of snoepjes kopen en er een leuk kaartje bij maken. Heb ook heeeeele leuke trouw- badeendjes bedankjes gezien.

Wat jammer dat de 2 bovenste mensen in het lijstje niet (meer) gereageerd hebben na hun trouwdag!!

Ik heb zomersandaaltjes gekocht en eigenlijk vind ik ze wel ZO leuk dat ik ze misschien wel ga dragen onder de jurk die ik dan draag. Volgens mij kan het best onder een witte/lichte kleur jurk, of anders stem ik de jurk gewoon af op de schoenen en koop ik iets waar ook een beetje groen in zit

voorkant

achterkant
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  maandag 20 februari 2006 @ 16:09:09 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35291369
Leuke schoentjes!
***
pi_35294298
Misschien zijn ze wel meteen op huwelijksreis MwKorn..
Dat is het bruidspaar waar ik vrijdag was ook gedaan..
Die moesten smorgens om 5 uur met het vliegtuig vertrekken..
Dan is er weinig te reageren op een forum
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_35294358
Mooi!!

Geen verse foto's
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 20 februari 2006 @ 18:43:50 #32
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35296885
Wij hebben chocolatjes als bedankje en later nog een kaart met een foto ofzo
  maandag 20 februari 2006 @ 19:39:30 #33
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35299077
ik zat zelf aan een lanyard te denken met een geinig kaartje eraan ofzo en dan iets op dat koord zetten. leuke schoenen, ja!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35301191
Wij hebben zo gedacht, wat doe jezelf met een "bedankje" dat je krijgt op een trouwerij? Kaart met foto verdwijnt bij het oud papier......eigenlijk bewaar ik zoiets nooit
En eigenlijk konden we niks leuks vinden, vandaar dat wij hebben gekozen voor een ijsje

Afgelopen weekend ben ik met een stukje stof van mijn jurk op pad gegaan voor een pak voor beaker-vriendje. Aangezien ik een lastig kleurtje heb, past er niet zoveel bij en dat is wel gebleken ook omg Al met al een pak gevonden, hopelijk vind Beaker-vriendje hem ook leuk, want die heeft hem nog niet gezien
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35303161
Daarom hebben wij snoepjes

Morgen gaan we naar Burgerzaken om alles te betalen.. Papieren in te vullen voor mn achternaam en het trouwboekje uitzoeken..

Ik heb dit weekend mn grootouders gevraagd of zij mijn getuigen willen zijn
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:55:01 #36
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35318776
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Tally het volgende:
Daarom hebben wij snoepjes

Morgen gaan we naar Burgerzaken om alles te betalen.. Papieren in te vullen voor mn achternaam en het trouwboekje uitzoeken..

Ik heb dit weekend mn grootouders gevraagd of zij mijn getuigen willen zijn
Tally gaat dus in ondertrouw! Althans, de zaken die jij noemt deden wij met ondertrouw.

Wij hebben gisteren alles betaald en de getuigenformulieren ingeleverd. Voorkeur uitgesproken voor een trouwambtenaar (dat kan in Den Haag want er zijn er weet ik hoeveel) en een afspraak gemaakt. Zondag 5 maart komt hij ons doorzagen over het hoe en waarom van ons huwelijk. Leek me wel een toffe vent.

Wat vinden jullie: wel of geen muziek bij het binnen komen van trouwzaal (ikzelf denk geen), wel of niet weggegeven worden door mijn pa (die toevallig jarig is die dag - net als de trouwambtenaar, trouwens )

wat een keuzes weer...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35319658
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:03 schreef Tally het volgende:
Ik heb dit weekend mn grootouders gevraagd of zij mijn getuigen willen zijn
lief hoor, wij hebben onze ouders gevraagd met z'n viertjes de getuigen te zijn
pi_35319711
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Memmel het volgende:

[..]

Tally gaat dus in ondertrouw! Althans, de zaken die jij noemt deden wij met ondertrouw.
Normaal gesproken doe je dat inderdaad tijdens de ondertrouw..
Wij hebben dat niet omdat wij een gereg. partnerschap hebben..
Maar als ik geweten had watvoor een gezeik je er allemaal mee heb had ik het nooit gedaan
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:57:38 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35319941
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:55 schreef Memmel het volgende:
Wat vinden jullie: wel of geen muziek bij het binnen komen van trouwzaal (ikzelf denk geen), wel of niet weggegeven worden door mijn pa (die toevallig jarig is die dag - net als de trouwambtenaar, trouwens )

wat een keuzes weer...
Wij hadden wel muziek bij het binnenkomen. Een liedje dat voor ons belangrijk was. We kregen ook allebei kippevel toen we buiten de zaal stonden te wachten en de muziek ging aan.
Verder hebben we geen muziek meer gehad.

Weggeven hebben wij niet gedaan.

Maar goed, het is iets dat jullie zelf moeten kiezen.
***
pi_35332100
Weggeven doe ik denk ik niet. En muziek... vind ik lastig.

Ik ben echt gek op muziek, ik heb zelfs muziekwetenschap gestudeerd en er zijn genoeg liedjes die ik van toepassing vind op 'ons' maar het idee van een liedje uit een luidspreker staat me niet helemaal aan Ik zat al een eind weg te fantaseren dat ik een bekende Groningse zanger wel kon vragen (ahum, net of ik diegene ken, kan bereiken en kan betalen) die dan een liedje zingt met een gitaar, leek me wel wat. Of zelf zingen, maar dan wil ik wel iemand die me begeleidt en er zijn geen gitaristen onder de daggasten Wel een harpiste, maar dat is weer zo'n gesleep.
pi_35407875
Muziek zou bij ons ook wel moeilijk zijn denk ik...maar meer omdat we niet echt een liedje samen hebben

Mja, moet toch eerst nog een tijdje geduld hebben
pi_35479249
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef cloarie het volgende:
Weggeven doe ik denk ik niet. En muziek... vind ik lastig.

Ik ben echt gek op muziek, ik heb zelfs muziekwetenschap gestudeerd en er zijn genoeg liedjes die ik van toepassing vind op 'ons' maar het idee van een liedje uit een luidspreker staat me niet helemaal aan Ik zat al een eind weg te fantaseren dat ik een bekende Groningse zanger wel kon vragen (ahum, net of ik diegene ken, kan bereiken en kan betalen) die dan een liedje zingt met een gitaar, leek me wel wat. Of zelf zingen, maar dan wil ik wel iemand die me begeleidt en er zijn geen gitaristen onder de daggasten Wel een harpiste, maar dat is weer zo'n gesleep.
Eventueel wil ik ook best een rideltje bij elkaar komen toeteren hoor! Maar ja, dat mag dan weer niet...
pi_35484471
Volgende week zaterdag naar mijn jurk Heb gisteren met beaker-vriendje een pak uitgezocht, maar ik twijfel heel erg of het er wel bij past! ik heb vannacht geen oog dicht gedaan Complete nachtmerrie gehad, jurk en pak paste niet bij elkaar, fotograve kwam een dag te laat en vriendje zegt doodleuk mag je lekker nog een keer je jurk aan we konden de locatie waar we onze receptie geven niet meer vinden ...... aaaaaarrrrrgggghhhhh
Dus ik heb vanmorgen gebeld met de winkel waar het pak hebben laten weghangen en mag dit even meenemen (lenen) en dan ga ik gewapend met moeder en schoonmoeder opweg naar mijn jurk
Echt te erg voor woorden maar ja......

Wij hebben geen muziek, we worden niet weggegeven en we trouwen gewoon vanuit ons eigen huis s'morgens lekker saampies ontbijten etc

Help : Weten jullie een leuke tekst voor op de trouwkaart?? Ideeen zijn meer dan welkom

[ Bericht 4% gewijzigd door Beaker op 25-02-2006 19:51:39 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35489003
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:45 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag was de grote dag van Realbase en vriendin!

Hoe zou het zijn gegaan?
Het is geweldig vergaan !
we hadden 2 foto lokaties geregeld om binnen fotos te maken wanneer het zou regenen.
Dat was het geval dus daar zijn we heen gegaan:

Panorama Mesdag
1. [url] http://www.panorama-mesdag.nl/intro_nl.php [/url]

We mochten zelfs in het zand staan voor de foto's !

Louis Couperus Museum

2. http://www.despin.net/sites/couperus/collectie.htm

Mn meisje is hier in de buurt geboren dus vandaar dit museum.

Op de trouwlokatie zelf konden we ook erg mooie fotos maken

Koninklijke schouwburg

3.

Het is allemaal precies zo gegaan zoals we wilde.
Lekker relaxed en leuke vrouw als ambtenaar die het erg leuk deed.
De receptie erna was ook geweldig. Gezellig wat gedronken en 1 van mijn kennissen heeft zelfs een tijd piano gespeelt ( Jazz muzikant )

Het diner erna was nog beter lekker gegeten en als verrassing kwam hij weer piano spelen tijdens het eten !.

Bij elkaar een TOP dag !
pi_35491197
Realbase eindelijk Heb je ook foto's
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35491727
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:53 schreef Beaker het volgende:
Realbase eindelijk Heb je ook foto's
Ik heb er wel wat .. maar nog niet echt super leuke
even afwachten dus !
pi_35503173
Ohw ...... spannend!! Ben reuze benieuwd hoor
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35504052
Ah gelukkig, toch een bericht!
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie foto's!!
En wat een mooie schouwburg zeg
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_35509590
Feli realbase Gave locaties voor foto's.

Hier is pak voor vriendje inmiddels uitgezocht en gekocht. Nou moet ik nog een outfit en we moeten nog ringen uitzoeken (weet iemand hoe lang de levertijd van die dingen is?).
Muziekje voor in gemeentehuis moet ook nog uitgezocht worden. We weten al welke artiest, maar moeten het nummer nog uitzoeken.
pi_35516387
Gefeliciteerd Realbase!

Hier zijn we flink op dreef. 90 bedankjes in elkaar gefrutseld, de tekst voor de trouwkaart is af, cadeaus zijn besteld.

Verder mag ik op 8 maart mijn jurk weer aan en op 11 maart gaan we voor Argento's pak shoppen. Binnekort ook maar even bellen om een afspraak te maken voor de bloemen, de taart en mijn kapsel en make-up.
pi_35519401
Wij hebben werkelijk geen idee wat voor tekst we op de kaart moeten zetten wie oh wie heeft er nog leuke suggesties?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 27 februari 2006 @ 08:39:34 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35534136
www.trouwshop.nl/forum staan ook vaak wel leuke tekstjes als je goed zoekt.
  maandag 27 februari 2006 @ 10:33:04 #53
107521 Furia
snoopy weer
pi_35535745
Meer foto's!
pi_35548130
De offerte is binnen van onze corsages ...... ¤ 415,= is dat veel? (dat zijn corsages, mijn boeket en voor Beaker-vriendje een ding)
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 18:23:29 #55
43556 miss_dynastie
pi_35549366
Ik heb er geen verstand van beaker, maar ik zou sowieso bij meer dan een firma een offerte-aanvraag doen, voor je algemene beeld maar ook om te kunnen onderhandelen (tenzij het natuurlijk de goedkoopste is).
pi_35550321
Ik vind het geloof ik best aan de prijs
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35552162
uiteraard hangt het een beetje af van wat je besteld hebt. Hoeveel corsages zijn dat bijvoorbeeld?
(voor een corsage moet je gem. 3-7 euro p.s. tellen, afhankelijk van het soort corsage)

De Gom-corsage 'hoort' bij het bruidsboeket, maar de prijs van het bruidsboeket is sterk afhankelijk van het soort boeket, is het draad gebonden, op een Bridy of handgebonden?
Ook het soort bloemen kan nog uitmaken in de prijs. ( en het soort bloemist uiteraard!)
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_35558426
we hebben iets uitgezocht voor de daggasten en dat kost heel veel tijd om te maken
Ik kan niet goed uitleggen wat het is, maar zodra ik er een foto van heb dan zal ik ze plaatsen nog 4 maanden geduld dus
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35558527
Ons bruidsboeket komt op 50 euro en 3.50 per corsage.
En helemaal wat wij willen..
pi_35559131
Ik denk niet dat er ooit een vrouw in mijn leven komt die mij zover krijgt om te gaan trouwen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:27:38 #61
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35565655
Onze corsages zijn 6 euro per stuk. Mijn boeket is handgebonden (is goedkoper), exacte prijs weet ik niet, ook afhankelijk vam de dagprijs van de rozen (de rode Grand Prix in mijn geval). Ik heb niets op draad laten zetten. Ik heb ook geen traditioneel boeket. Daar hou ik niet zo heel erg van.

Nog maar...3 weken en 2 dagen. Ik word nerveus.....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 12:43:33 #62
43556 miss_dynastie
pi_35569799
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Beaker het volgende:
Ik vind het geloof ik best aan de prijs
Ik ook
Maar ik zou dus even bij anderen informeren, want ik heb er geen verstand van
pi_35570662
Ik ben (freelance) bloemist, en maak regelmatig bruidswerk!
Zoals ik al aangaf is de prijs sterk afhankelijk van het soort boeket dat je uitgezocht hebt ( Hoeveel bloemen zitten er in, maar vooral ook hoeveel arbeid zit er in!) en van het soort bloemist! Het maakt nogal verschil of je bijvoorbeeld bij een tuincentrum of 'Het Westlandsbloemenhuis" en boeket besteld of bij een top-designer in de PC Hoofdstraat!. Dat is bij een standaard boeketje al zo, en bij een bruidsboeket niet anders!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_35579769
@ Elvy

Ik zelf heb een een rozen boeket (kleine knop ?? roosjes) met wat groen
Onze daggasten ( 33 ) krijgen in de vorm van een hartje een corsage gemaakt van een soort heel fijn gras (gras moet per spriet gestoken worden...., veel arbeid)
Corsage Beaker-vriendje, groen blad met wit bamboe er om heen

Totaat ¤ 415,=
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35580276
Die hartjes dat is inderdaad veel werk! En 33 corsages is ook best fors.
Voor de corsages alleen moet je dan al snel aan 200-250 euro denken.

Hoe is je bruidsboeket verder opgebouwd, worden al die roosjes ook stuk voor stuk op draad gezet (bijvoorbeeld omdat het boeket een heel bijzondere vorm heeft, of juist een heel smalle steel?) Dan is 200 euro namelijk ook niet heel schrikbarend. (al is het ook niet heel goedkoop!)
Als het op een bridy gestoken of handgebonden is dan moet het denk ik goedkoper kunnen!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_35582219
Mijn boeket krijgt zo'n hele lange steel
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35583363
Dan is het vrijwel zeker draadgebonden.
Dat betekend dus dat ieder roosje stuk voor stuk op draad gezet moet worden. Veel werk, en dus duur!
Al met al is het voor dit bloemwerk mijns inziens geen schrikbarend bedrag..... Wel een boel geld, en er zullen zeker prijsverschillen zitten tussen bloemisten hoor, dus rondvragen kan toch nog wel lonen. Als ik een inschatting zou moeten maken dan denk ik dat je echt MINIMAAl zo'n 300 euro zult moeten rekenen... (maar ik heb geen winkel en hoef dus geen huur en personeel te betalen...)
Houd er wel rekening mee dat dit soort bloemwerk ook relatief 'moeilijk' is, je hebt dus echt een vakman/vrouw nodig, niet iedereen zal dit kunnen!!!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_35584445
Maar ja, we hebben dan wel wat we willen en onze corsages zijn ook helemaal top Nog een beter onderhandelen met die man
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35588632
Oh maar zo bedoelde ik het ook helemaal niet hoor, gaaf juist!
Ik probeerde alleen een reeël antwoord te geven op je vraag of je teveel betaald of niet. Ik denk dat dat voor deze bestelling dus wel meevalt. Alleen ik kan me voorstellen dat mensen het veel geld vinden voor bloemwerk. Maar apparte dingen kosten nu eenmaal wat meer dan de standaard diertien-in-een-dozijn...
Ik denk dat het heel gaaf is wat je uitgekozen hebt, weinig mensen durven dat, jammer genoeg!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_35600564
Beetje laat, maar gefeliciteerd Realbase! Ben benieuwd naar de foto's

Er gaat hier trouwens een hele wereld voor me open aan bloemboekettechnieken
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:34:41 #71
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35604090
Ik heb ook een rode rozen boeket met lange stelen! Ik heb de grans prix roos. Daar tussenin af en toe een sprietje zwart geverfd 'groen dat ze ook bij freesia's doen'. Elvy weet vast wel hoe het heet. Voor daggasten een andere roos met groen. En tafelstukjes met ook die rozen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35605509
Dat is Asparagus
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:24:16 #73
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35612682
Dat was het, ja. Net als een asperge, maar dan heel anders!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35613081
ik bedoelde het niet boos elvy ......
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:48:07 #75
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_35615185
Vandaag het meeste wel geregeld een pak voor mijn lief helemaal compleet met das en blouse en schoenen. De bloemen zijn besteld en de ringen ook. Ook mijn ondergoed is nu compleet.

Deze week nog even de route kaartjes maken en kunnen de kaartjes binnenkort op de post
pi_35623688
Zo had ik het ook niet opgevat hoor Beaker!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_35623849
ik heb overigens de offerte binnen en de corsages kosten ¤ 7,50 per stuk al met al valt dat dan wel weer mee, maar omdat we er 33 nodig hebben lijkt het gewoon duur!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:39:50 #78
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35625610
zondag komt de ambtenaar langs...ik ben zenuwachtig aan het worden. En dat en ik normaal niet snel.
Gisteravond hadden vier collega-vriendinnen heel lief een vrijgezellenetentje geregeld. Lief he?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35707207
Ik ga zo met het pak van Beaker-vriendje naar mijn jurk Ben benieuwd of het nou wel of niet bij elkaad past



18:39 uur

Het pak is prachtig bij mijn jurk

Onbegrijpelijk dat ik dacht dat het niet zou staan Ik had ook een hele andere kleur jurk in mijn hoofd, wel die kleur maar net iets anders
Owh....mijn jurk ........ hij is zo mooi! Ik had weer die vlinders in mijn buik toen ik het setje compleet zag

Jieeeehaaaaa!! we kunnen ja! zeggen!!

* Beaker erg opgelucht is

[ Bericht 30% gewijzigd door Beaker op 04-03-2006 18:42:59 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35735770
Zo, even een korte update hier, we zijn nu bezig met het drukwerk, de uitnodigingen enz enz. Helaas thuis op dit moment geen internet, dus bij m'n ouders voor werk. Bovendien heb ik nu veel minder tijd, heb een baan gevonden!

Maar goed, het schiet op, we zullen ook wel binnenkort aan de bloemen en bruidboeket/corsage dingen geloven.
  zondag 5 maart 2006 @ 15:51:05 #81
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_35743035
Hallo allemaal, een meisje uit mijn jaarclub (goede vriendin) gaat trouwen binnenkort. Ik vroeg me eigenlijk af wat normaal is om ongeveer uit te geven aan een cadeau (we geven een groepscadeau met zijn tienen), als het een goede vriendin betreft? Iemand enig idee?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_35852668
Ik denk ongeveer tussen de 5 en 10 euro PP
pi_35854231
Voor een vriendin (waarmee ik in klas heb gezeten) heb ik 30 euro PP gegeven toen we uitgenodigd waren voor het feest.
Was wel geen groepscadeau.
pi_35880730
Ik en mn vriend zijn zo'n beetje aan het sneupen naar ideen voor een trouwdag. We hebben alleen geen idee aan wat voor uitgaven we moeten denken. Kan iemand mij vertellen wat het gemiddelde prijskaartje is van een trouwdag? Incl. gemeentehuis, kerk, feestje, jurk, pak en ringen enzo?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
pi_35880869
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:34 schreef Ribambelle het volgende:
Ik en mn vriend zijn zo'n beetje aan het sneupen naar ideen voor een trouwdag. We hebben alleen geen idee aan wat voor uitgaven we moeten denken. Kan iemand mij vertellen wat het gemiddelde prijskaartje is van een trouwdag? Incl. gemeentehuis, kerk, feestje, jurk, pak en ringen enzo?
Gemiddelde bruiloft in Nederland kost zo'n 11.000 euro... maar goedkoper kan altijd ook (duurder ook natuurlijk)
pi_35880966
Sneupen????
*proest* kan iemand *giechel* me uitleggen wat sneupen is?
pi_35880996
Jemig, dat wordt nog ff doorsparen. Kan iemand mij ook vertellen wat de prijs nu is van het trouwen in het gemeentehuis?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
pi_35881043
Sneupen = rondneuzen, kijken, info verzamelen enz. 't zal wel een frisisme zijn
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
pi_35881524
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef Ribambelle het volgende:
Jemig, dat wordt nog ff doorsparen. Kan iemand mij ook vertellen wat de prijs nu is van het trouwen in het gemeentehuis?
Varieert per gemeente... gemiddeld zo'n 300 euro.

Grote kostenposten zijn natuurlijk kleding en ringen. Daar kan evt. op bezuinigd worden natuurlijk.
pi_35881626
@rimambelle: Frisisme is een goede optie
Trouwen in het gemeentehuis is vaak op 1 dag in de week gratis of heel goedkoop. Verder is dat per plaats verschillend, moet je even op de site van je gemeente kijken.
Wij gaan trouwens trouwen van waarschijnlijk ongeveer E,2500 ook heel leuk
pi_35881724
Wij waren vorige week 349, 35 kwijt..
Dat is het trouwen en het trouwboekje..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_35881774
De uitnodigingen zijn klaar en worden naar ons verstuurd..
De bruidskinderen zijn van top tot teen aangekleed..
Kleine dingetjes zoals ringkussen en kousenband zijn gekocht..
Dingetjes voor in het haar van mn bruidsmeisje zijn gekocht..
Wat zijn die dingen trouwens loei duur zeg..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_35886513
Ik heb ook iets in mijn haar en dat ding kost ¤ 78,=
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35887189
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:35 schreef Beaker het volgende:
Ik heb ook iets in mijn haar en dat ding kost ¤ 78,=
Mn tiara was 125 euro..
Mijn nichtje had een leuke kam uitgezocht.. Bleek handgemaakt.. Ook 125 euro..
Hoe lief ik mijn nichtje ook vind die heb ik toch maar niet voor dr gekocht
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_35887717
mij hadden ze ook via de bruidswinkel een tiara aan gesmeerd 169,00 euro nee dank je wel heb ik in england een gekocht voor 35,00 euro! en hartsikke mooi
pi_35888732
Jaren geleden ben ik zelf bruidsmeisje geweest. Toen is mijn moeder creatief geweest met lijmpistool, haarband en paillettes. Op deze manier kan je goedkoop toch iets leuks maken!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
pi_35891324
Ik heb mezelf een bloem aanlaten smeren en ik weet eigenlijk echt nog niet of ik die ga dragen

nu zullen jullie denken bloem maar echt hij is mooi
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_35907691
De kaarten zijn binnen!
En wat zijn ze leuk..
Alleen zijn het nog wel bouwpakketjes
Dus even sociaalwerkplaatsen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_35962147
Alweer een kleine update, inmiddels weer thuis Internet verbinding, ditmaal XS4all met een rete-goeie verbinding, een draadloos modem en een eigen webspace die binnenkort online gaat komen!

We hebben een en ander geregeld, het hotel is georganiseerd, drukwerk is nog wat kleine dingetjes, bloemen is ook al heel ver, dus we kunnen de laatste 91 dagen aftellen
pi_35964963
wij hebben iemand gevonden die wil komen zingen voor twee uurtjes op de receptie. Hij zou het een en ander opsturen aan muziek,maar dat was hij "vergeten"nu heb ik er helemaal geen vertrouwen meer in Ik denk dat we hem maar afzeggen, wanneer ik deze week nog niets van hem vernomen heb! ( hebben hem gebeld en hij bevestigde dat hij het vergeten was.....) eikel
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 13 maart 2006 @ 09:35:15 #101
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_35983027
Nog maar 11 dagen en dan is het voor ons ook zover. Alles is geregeld. We zijn er alleen nog steeds niet over uit op welke muziek we nu het feest zullen openen. Daar word ik nou nerveus van!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_35996461
Gebeld met de jurkenzaak maar mn jurk is nog niet binnen..
Einde maart begin april moet ik even terugbellen voor een pasafspraak te maken..
Mn moeder vond dat ik ze moest bellen want ze had er de hele nacht niet van geslapen..
Nog maar 74 dagen....
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:39:47 #103
109577 2609
Paris (L)
pi_36017404
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef iamredleader het volgende:
Alweer een kleine update, inmiddels weer thuis Internet verbinding, ditmaal XS4all met een rete-goeie verbinding, een draadloos modem en een eigen webspace die binnenkort online gaat komen!

We hebben een en ander geregeld, het hotel is georganiseerd, drukwerk is nog wat kleine dingetjes, bloemen is ook al heel ver, dus we kunnen de laatste 91 dagen aftellen
mag ik ook komen?
pi_36020248
nou ik heb mijn proefkapsel gehad en make-up! geweldig ik ben helmaal in mijn nopjes!!!! het was echt heel mooi gedaan precies zoals ik het wilde! alleen had ik gevraagd of ik de lippestift kon kopen moet natuurlijk op de dag zelf bij kunnen poleisten he!! ja zeg ze geen probleem die kun je hier kopen ik heb ook de kleur op voorraad dus heb hem maar meteen gekocht! 20,00 euro!!! niet normaal voor een lippenstift maar ja!!
pi_36038721
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:39 schreef 2609 het volgende:
mag ik ook komen?
nee. en nu weer terug naar ONZ, grapjas.
pi_36039902
Even iets anders... ik ben al mijn hele leven geïnteresseerd in bruiloften e.d., vandaar dat ik ook elk deel weer een tvp plaats en enthousiast meelurk maar ik ben nog nooit op een bruiloft geweest. Wat is dat nou weer voor mafs... ?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_36047617
Wie oh wie kan mij helpen aan een linkje naar diversen Jazzbandjes in de buurt van Rotterdam?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36050432
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:09 schreef Beaker het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen aan een linkje naar diversen Jazzbandjes in de buurt van Rotterdam?
ik heb je even heel brutaal gemaild op het adres in je profiel
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:01:50 #109
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36050729
tjonge wat gaat de tijd snel... Onze bruiloft staat gepland voor 21 april, komen ze een maand geleden op mijn werk aan: Wil je 5 t/m 13 april naar San Francisco? AAAAAHHHHHHHH
Met vriendlief overlegd: hij gaat gewoon mee! Maken we er maar een soort van pre-honeymoon van. Maar natuurlijk betekend dat wel dat we nu echt ALLES tot in detail moeten regelen want 1 week voor de bruiloft, valt er natuurlijk niet veel meer te regelen....

Wat een hectiek!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_36052122
Nectarientje Bedankt!
Ik ga zeker even contact opnemen met een van de bandleden

Droeke Wat een aanbod! Super!!

Ik heb ze al gebeld Nectarientje Nu ff hopen dat ze kunnen op onze dag!!

Nogmaals bedankt!!

[ Bericht 24% gewijzigd door Beaker op 15-03-2006 12:56:51 ]
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:25:27 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36055623
Vandaag mijn laatste werkdag! Dan mag het van mij helemaal los gaan!
Ik hoef in principe niets meer te regelen. Ik heb besloten dat ik er rustig naar toe ga leven. Johan is ook nog wel rustig, gelukkig. Er is zo'n rare kalmte over me gekomen. Zo van: laat maar komen, ik ben er klaar voor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:36:39 #112
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36056057
@ memmel: heb je dan echt vrij tot aan je bruiloft?! Tjonge wel lekker hoor, ook een soort 'vakantie', ben jaloers, ik zal de week voor de bruiloft nog wel moeten werken ben ik bang...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_36058432
Ik heb er bewust voor gekozen om door te werken en ben pas 1 dag voor ons trouwen vrij, want anders word ik gek ( ) van de zenuwen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:47:49 #114
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36058595
Ik heb inderdaad vanaf nu 3 weken vrij. We gaan een week op honeymoon, omdat we van de zomer gewoon nog lekker een paar weken wegwillen.
Ik had nog zo ontzettend veel vrije dagen staan, dat ik dacht: ik lijk wel gek, ik neem vrij. Ik ben ook met mijn hoofd niet echt meer bij m'n werk. Ook moet ik mijn wallen nog wegslapen hahaha!

We krijgen ook gasten uit het buitenland over en dan vind ik het ook wel leuk om met hun nog een beetje rond te hangen, te winkelen enzo enzo.

Vrijdag nog een keer passen, woensdag nog naar de schoonheidsspecialiste, dan donderdag mijn jurk halen. Lekker rustig dus...
Misschien ben ik volgende week om deze tijd wel helemaal gek!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:12:18 #115
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_36061427
Vandaag of morgen worden de ringen opgestuurd ben benieuwd.
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:35:30 #116
107521 Furia
snoopy weer
pi_36063660
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef innepin het volgende:
Even iets anders... ik ben al mijn hele leven geïnteresseerd in bruiloften e.d., vandaar dat ik ook elk deel weer een tvp plaats en enthousiast meelurk maar ik ben nog nooit op een bruiloft geweest. Wat is dat nou weer voor mafs... ?
Misschien juist wel de reden waarom je er zo geinteresseerd in bent
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 maart 2006 @ 12:23:53 #117
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36260279
Wij (freecell en ik) zijn vandaag in ondertrouw gegaan
En aangezien het dus nu minder dan een jaar duurt voordat we gaan trouwen mag ik de datum ook bekend maken: 21 maart 2007
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_36260303
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wij (freecell en ik) zijn vandaag in ondertrouw gegaan
En aangezien het dus nu minder dan een jaar duurt voordat we gaan trouwen mag ik de datum ook bekend maken: 21 maart 2007
Wij mogen in de OP
pi_36260365
Jullie staan erbij en gefeliciteerd met de ondertrouw
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 maart 2006 @ 12:27:30 #120
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36260383
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Jullie staan erbij en gefeliciteerd met de ondertrouw
Tnx
Maar we staan er nu wel dubbel in hoor
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_36260441
nietus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_36260477
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:26 schreef DarkElf het volgende:
Jullie staan erbij en gefeliciteerd met de ondertrouw
Dat is snel!
pi_36261893
Gefeliciteerd met jullie ondertrouw
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_36261982
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef Furia het volgende:

[..]

Misschien juist wel de reden waarom je er zo geinteresseerd in bent
Dat kan ook natuurlijk. Maar ik stond op m'n vijfde al letterlijk te kwijlen bij bruidsmodezaken, en het is gewoon nooit overgegaan

Mijn vriendje en ik hebben het er over gehad.. en hij wil ook trouwen! Nog niet natuurlijk, ik ben pas net twintig en we studeren allebei én hij woont in Californië, maar goed, over een jaar of twee.. als alles volgens plan gaat dan hè
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_36262522
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat kan ook natuurlijk. Maar ik stond op m'n vijfde al letterlijk te kwijlen bij bruidsmodezaken, en het is gewoon nooit overgegaan

Mijn vriendje en ik hebben het er over gehad.. en hij wil ook trouwen! Nog niet natuurlijk, ik ben pas net twintig en we studeren allebei én hij woont in Californië, maar goed, over een jaar of twee.. als alles volgens plan gaat dan hè
Dat kan prima ik ben volgend jaar ook 22 en TARA dan net twee dagen 26
pi_36263196
Oeh 21 maart 2007. Zo leuk TARA en freecell
Proficiat met de ondertrouw
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:26:56 #127
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_36263949
@ Tara en Freecel: proficiat!!!

Hebben jullie nog iets gehoord van Memmel of Johan? Ben eigk wel benieuwd of de bruiloft-koorts al is toegeslagen.?!.. en ik wens hun alvast een hele mooooooie dag toe... geniet ervan!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_36264226
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat kan prima ik ben volgend jaar ook 22 en TARA dan net twee dagen 26
Ja, maar 't is zo lastig als ik hier studeer en hij 8800 kilometer verderop Een lange afstandsrelatie gaat nog, een lange afstandshuwelijk gaat me dan net weer iets te ver.

Maar 't was wel leuk, we gingen gewoon samen dagdromen over onze bruiloft Voorlopige datum 14 juli 2008, hahaha. *zwijmel*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_36268955
Gefeliciteerd Tara en Freecel!
pi_36288204
Iedereen bedankt Gisteren met taart naar mijn ouders geweest, was erg gezellig
pi_36349318
Beter laat dan nooit, maar Gefeliciteerd

Wij hebben met dank aan Nectarientje Muzz op onze receptie Het hangt erom of ze compleet zullen optreden, maar we hebben zo wie zo de bas en de pianist! ( de blazers moeten optreden in een musical en misschien ( ) gaat dat niet door, wat wij nutuurlijk stiekum hopen ( )

Kaarten zijn klaar en worden volgende week geprint (al onze kaarten die wij verstuurd hebben (gericht op ons zelf) hebben we zelf gemaakt en zelf geprint, vanzelfsprekend doen we dit ook met onze trouwkaarten) Is een beetje "ons"kenmerk qua kaarten zeg maar

Volgende week woensdag laat ik mooie nagels zetten en over twee weken ga ik voor mijn make-up en haar naar de kapper en aansluitend ga ik mijn jurk passen en laten afmeten!

Jiehaa nog 3 en halve maand en dan

Memmel en Johan zijn getrouwd!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36355922
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:59 schreef Beaker het volgende:

Wij hebben met dank aan Nectarientje Muzz op onze receptie Het hangt erom of ze compleet zullen optreden, maar we hebben zo wie zo de bas en de pianist! ( de blazers moeten optreden in een musical en misschien ( ) gaat dat niet door, wat wij nutuurlijk stiekum hopen ( )
Wiehoe! Ik hoorde het net van mijn schoonpaps Echt wel grappig dit!
Ik heb net besloten dat ik hun manager ga worden
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_36359026
Kun jij er ook nog ff voor zorgen dat die musical niet door gaat ..........

Nogmaals super bedankt enne, foto's krijg je uiteraard te zien!!!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36360151
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef Beaker het volgende:
Kun jij er ook nog ff voor zorgen dat die musical niet door gaat ..........

Nogmaals super bedankt enne, foto's krijg je uiteraard te zien!!!!
ghehge, ik zal mijn best voor je doen!
Had schoonpaps je ook uitgenodigd om een keer te komen kijken als ze moeten optreden in een cafe?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_36362250
Nee,maar ik wil wel graag een cd-tje dus dat moet ik nog ff regelen! Volgens mij moeten ze binnenkort ergens optreden toch?
Oja, welk instrument bespeelt jouw vriend?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36364291
Ze moeten 9 april optreden in biercafe Oporto in Maassluis en daar hebben ze dan ook cdtjes
Heb je de fragmenten op de site al gehoord? En mijn lief speelt piano dus je mag hem even lenen tijdens de receptie hoor
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zondag 26 maart 2006 @ 13:52:48 #137
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_36376181
Mijn jurk was mooi nu hangt ie bij mijn vader en moeder aan de kast nog 5 weekjes
  zondag 26 maart 2006 @ 15:52:13 #138
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_36379455
M'n zus gaat dit jaar trouwen, maar nu zoek ik eigenlijk nog wat leuke ideeen voor 't vrijgezellenfeest van m'n aanstaande zwager..

1e idee is om 'em in een kippenpak op de paintballbaan te hijsen

Ik zoek nog wat aanvullende ideeen
pi_36382140
Ik heb ook een vraagje
Misschien dat ik hier niet helemaal goed zit, maar ik probeer het gewoon.

Mijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen. Nog geen datum vast enzo, maar dat hebben we wel al besloten. We hebben net een huis gekocht en het is dan veel makkelijker enzo.

Het voegt voor ons niet iets bijzonders toe aan onze relatie, dus we hebben besloten het erg klein te houden. Naar het gemeentehuis en 's avonds met de naaste familie en wat goede vrienden met de barbecue in de tuin, om er toch nog wat leuks van te maken.

Dan komen we bij een probleempje: de familie. Vooral mijn familie. Ik wil ze wel inlichten, maar er is geen feest waarvoor ze worden uitgenodigd. Het is ook niet zo dat ik veel contact heb met mijn familie, maar door omstandigheden voel ik me min of meer verplicht ze wel te informeren. Vind het ook fijner, gewoon voor mijn gevoel, om het wel te doen.
Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Misschien heeft iemand iets soortgelijks gehad en kan die mij vertellen hoe hij/zij dit hebben opgelost?
pi_36383131
Kun je niet een hele mooie foto van jullie samen laten afdrukken en die de dag erna op de bus doen? Dan weten ze het maar komen ze niet opdraven op je feestje.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  maandag 27 maart 2006 @ 15:39:49 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_36406594
Een keurig wij zijn getrouwd kaartje is inderdaad een prima idee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36409930
Wij sturen achteraf ook naar familieleden en kennissen kaarten dat we getrouwd zijn ( de gene die we niet uitnodigen )
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36410724
Thanx allemaal. Ik denk dat het dat inderdaad wordt
pi_36442723
De uitnodigingen liggen klaar.. Vrijdag (op verjaardag van mn zwager) gaan ze naar het postkantoor..
Alle afspraken (kapper, nagels, schoonheidsspecialiste, bloemen, enzo) zijn gemaakt..
Volgende week 3 april mn jurk nog een keer passen.. Een afspraak maken om het menu samen te stellen.. Dit weekend kijken voor een fotoalbum..
O ja de fotograaf moeten we wel nog even bellen..

En kadootjes voor getuige, ceremoniemeester enzo moeten we wel nog regelen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 29 maart 2006 @ 08:50:32 #145
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_36454747
Vandaag gaan we in ondertrouw
En volgende week gaan de kaarten de deur uit.

Voor jou is het bijna zo ver Tally
Wij hebben nog anderhalve maand. Half april ga ik de jurk nog een keer passen, 11 mei naar de kapper (verf) Knut gaat zijn trouwpak 15 april nog een keer passen en de week voord e bruiloft gaan we het menu bespreken.

Ow en ergens volgende week eens naar de bloemen kijken. Fotograaf hebben we nu ook en bloodylotte komt ook foto's nemen
Ik heb er zin in! Maar eerst in ondertrouw
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:49:39 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_36537788
Spannend!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36544913
Gefeliciteerd met jullie ondertrouw, Sil & Knut
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 1 april 2006 @ 22:57:30 #148
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36563473
ik ben getrouwd! ik zit nu op het vliegveld te wachten op mijn vlucht naar huis, maar zodra ik weer thuis ben doe ik uitgebreid verslag. jammer dat het alweer voorbij is!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_36565531
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 22:57 schreef Memmel het volgende:
ik ben getrouwd! ik zit nu op het vliegveld te wachten op mijn vlucht naar huis, maar zodra ik weer thuis ben doe ik uitgebreid verslag. jammer dat het alweer voorbij is!!!

GEFELICITEERD!!!

En hoe is het om getrouwd te zijn?

foto's....
pi_36571132
Memmel Vertel vertel vertel
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36571197
Gefeliciteerd Memmel!
Je weet dat we in dit topic nu blijven F5-en tot we de foto's krijgen te zien he
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_36582127
Memmel, gefeliciteerd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 2 april 2006 @ 22:58:48 #153
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36593781
Eindelijk thuis! Hehe, dat was me weer een reis.
Ik ben niet zo berehandig met het plaatsen va foto's. Kan ik dat gewoon via imageshack doen?
Dan zal ik even een amateurplaatje plaatsen, want de 'officiele' foto's zijn er natuurlijk nog niet!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_36594779
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:58 schreef Memmel het volgende:
Eindelijk thuis! Hehe, dat was me weer een reis.
Ik ben niet zo berehandig met het plaatsen va foto's. Kan ik dat gewoon via imageshack doen?
Dan zal ik even een amateurplaatje plaatsen, want de 'officiele' foto's zijn er natuurlijk nog niet!
Probeer www.tinypic.com maar, dan krijg je tenminste geen kikker
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_36595139
Proficiat allemaal!

Wat ik me trouwens afvraag over 'de dag': vaak hoor je dat de ceremonie eind vd ochtend/ begin vd middag is. Het feest is 's avonds, eventueel daarvoor diner... maar wat doe je dan de hele middag? Of heb ik het verkeerd met die ceremonie en trouwt iedereen eigenlijk gewoon 's middags?
  zondag 2 april 2006 @ 23:41:00 #156
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36595170


Dit was het moment dat we de trouwzaal binnen liepen. De foto's zijn niet super van kwaliteit, maar vooruit. Voor de indruk.

ik zou echt zo weer willen hoor. Wat was dat leuk, zeg.
Oja, voor de geinteresseerden; we zijn uiteindelijk de trouwzaal binnen gekomen op Black van Pearl Jam en hebben het bal geopend op I'll be around van The Spinners!

[ Bericht 0% gewijzigd door Memmel op 02-04-2006 23:47:43 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 2 april 2006 @ 23:45:53 #157
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36595309


En 's avonds op het feest, jasje uit en stola om. Ik had een bordeauxrode rozen boeket, en 's avonds dan ook zo'n stola.

[ Bericht 1% gewijzigd door Memmel op 04-04-2006 19:19:54 ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_36617711
Memmel wat een sjieke jurk! Heel mooi echt heel anders dan de mijne zo grappig om te zien! en wat ziet de bruidegom er ook gaaf uit met dat rood

Meer, meer, meer foto's
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 3 april 2006 @ 20:04:43 #159
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36618526
Ik ben bezig de fotos van vrienden enzo te verzamelen en dan zet ik die allemaal effe op een website, want dan staat alles lekker bijelkaar!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 3 april 2006 @ 20:08:02 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_36618640
Gefeliciteerd Memmel!

Jullie zien er prachtig uit!

Hier ook even een update van ons. De trouwkaarten staan klaar en gaan rond pasen op de post (spannend moment). Mijn jurk is klaar en wacht tot ik hem op 29 april mag ophalen. Mijn aanstaande is geslaagd voor zijn outfit en ook mijn moeder heeft haar kleding op orde. Ik ben alleen nog aan het wachten op mijn schoenen maar die zijn waarschijnlijk over 2 weken binnen.

Verder afspraak gemaakt met de kapper voor proefkapsel en proefmake-up. Verder moeten we de taart nog bestellen, bloemen bestellen, met de fotograaf langs de fotolocaties en naar het restaurant voor het menu.

En het is nog maar 2 maanden *slik*
  maandag 3 april 2006 @ 20:55:15 #161
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36620539
Wij hebben tussendoor even foto's gemaakt op het strand in Scheveningen., Het zand was wel nattig. Ik gewoon mijn schoenen uit en hobbelen maar! Was wel leuk hoor. Het was alleen wat koud. Heeft een half uurtje geduurd. Meer niet. We hadden niet zo'n zin in een uitgebreide reportage. Het is dus meer een fotoverslag geworden.
Geniet nog maar van die 2 maanden, want voor je het weet is het 3 juni en denk je: tja, nu is het alweer voorbij. Heb ik iig nog heel erg!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_36623471
Dat hoor ik van ieder getrouwd stel eerst alle voorbereidingen en je leeft er vreselijk naar toe en voor je het weet is het voorbij .......

Nou ja nog maar ff genieten van de voorbereidingen dan
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:15:45 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_36649375
Zijn er hier ook stellen die zelf de kaarten ontworpen, maar ook geprint hebben enzo?
En hebben jullie goede ervaringen met bepaalde drukkers?

Ik zie haast door de bomen het bos niet meer met alle verschillende kaartjesleveranciers en drukkers enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:17:25 #164
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36649442
Ik heb mijn kaart zelf ontworpen en 'bij een drukker op de hoek' laten drukken. Nu kom ik vanwege mijn werk vrij veel in aanraking met drukkers/vormgevers dus is het voor mij niet nieuw. Als je vragen hebt: stel ze gerust, misschien kan ik helpen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_36650341
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:15 schreef Troel het volgende:
Zijn er hier ook stellen die zelf de kaarten ontworpen, maar ook geprint hebben enzo?
En hebben jullie goede ervaringen met bepaalde drukkers?

Ik zie haast door de bomen het bos niet meer met alle verschillende kaartjesleveranciers en drukkers enzo
Wij hebben zelf de kaarten ontworpen, ze gaan een dezer dagen de deur uit
En ook voor ons nog maar 2 maanden en 2 dagen, dan zit het burgerlijk er al op...
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:10:03 #166
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_36653634
Wij hebben zelf ontworpen en bij www.vistaprint.nl laten afdrukken ze zijn erg mooi geworden en hebben veel leuke reacties gehad. Nog maar 29 dagen
pi_36655885
Troel Wij hebben onze kaarten zelf ontworpen en laten printen bij een vriend van ons

Morgenochtend mijn trouwkapsel en make-up daarna om half 1 een pas afspraak voor mijn jurk Heb er zin in
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:12:08 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36656064
ohh, ik voel echt helemaal met jullie mee! Wat een leuke vooruitzichten. Geniet er maar van hoor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_36666626
Komen jullie zondag nog kijken Beaker?

ik ben heel hard aan het lobby-en tegen de musical
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_36667996
We zijn er niet! Shit, we hebben een paar hele nare weken achter de rug dus we gaan even genieten van een weekendje weg

Nog een paar dagen en dan weet ik of de musical doorgaat of niet ik hoop echt zo dat ze compleet kunnen komen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 5 april 2006 @ 18:18:40 #171
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36682427
Ik probeer mijn foto's te resizen, maar ik ben mijn edit knopje kwijt van die posts....wat ben ik een sukkel met dit soort dingen. Iemand advies?

Maar ik ben wel gelukkig getrouwd!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:25:20 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_36682592
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef Memmel het volgende:
Ik probeer mijn foto's te resizen, maar ik ben mijn edit knopje kwijt van die posts....wat ben ik een sukkel met dit soort dingen. Iemand advies?

Maar ik ben wel gelukkig getrouwd!
Je kan geloof ik maximaal 24 of 48 uur editten 't Ligt dus niet aan jou
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36685534
Wij wilden eigenlijk helemaal geen kaarten, maar toen ik weer eens een aanbieding van Vistaprint in m'n mailbox kreeg (heb daar wel eens wat besteld voor een heel ander doel) hebben we toch kaartjes bedacht. Twee verschillende zelfs; één voor de paar mensen die er dinsdag bij zullen zijn en één waar op staat "wij zijn getrouwd"en die gaan we opsturen naar een zooitje andere mensen.

Verder is alles hier rond, vanmiddag ook de ringen opgehaald, dus dinsdag mag snel komen wat mij betreft. Owja ik moet alleen nog schoenen en dat is best lastig als je zo zwanger bent dat je voeten opzwellen door vocht vasthouden. Ik denk dat ik maar voor hele goedkope ga, want wat ik nu koop is over 3 maanden vast veel te wijd/groot.
pi_36687714
Ben bij de kapper geweest en mijn haar zit al heel de dag in de krul! ik heb krullen
ik wist niet dat dat kon met mijn dikke stijle haar
Make-up is ook practig mooi En alles staat zo mooi bij mijn jurk Zelfs wild vreemde mensen in de zaak zeiden het ik straalde helemaal

7 juni kan ik hem ophalen, want er hoeft niet zo heel veel aan te gebeuren
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 6 april 2006 @ 07:40:10 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_36697737
Over kapsels hoef ik me niet zo druk te maken, zoveel is er niet mogelijk met mijn korte kopje
De naaste familie weet het hier inmiddels dus zodra we een datum hebben mogen we in het lijstje
Voorjaar 2007 zal ons voorjaar zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36833372
OMG ik zit hier met mijn trouwschoenen aan met daar overheen sokken van lief Het ziet er niet uit!!

Kijk zelf maar

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36842139
LOL charmant is anders ja
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_36845148
Beaker

OP wat bijgewerkt
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:35:06 #179
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36850154
Ik dacht eerst: ojee, dat zijn we hele rare trouwschoenen, maarja ieder zijn smaak.
En toen ging ik lezen..krijgen wij ze ook nog eens zonder sokken te zien?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:14:10 #180
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_36851248
Ik zal zo ook eens mijn schoenen gaan inlopen was ik helemaal vergeten kan ik gelijk even mijn kousen passen.

Ben nu bezig aan een zonnebank kuurtje en word al lekker bruin

Strakjes even de schoonheidssalon bellen voor een afspraak
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:58:01 #181
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_36859515
Ik mag ook. Een paar dagen geleden lag mijn vriend op zijn knieën.

De rest zal wel van mij afhangen, ik ben de organisator van ons beide...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_36860318
GWS & GWS-man van harte!!

Uiteraard krijgen jullie mijn schoenen te zien zonder sok, alleen niet nu
Nog elf weken wachten!!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 11 april 2006 @ 23:06:31 #183
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36872409
Is er ook een topic: ik ben al getrouwd, maar het was zo leuk, ik wil nog een keer en ik vind het zo jammer dat het alweer voorbij is? *zuccccht*

Gefeli GWS man en vrouw!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_36877844
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik mag ook. Een paar dagen geleden lag mijn vriend op zijn knieën.

De rest zal wel van mij afhangen, ik ben de organisator van ons beide...
gefeliciteerd!

Bij ons gaan vandaag de eerste uitnodigingen de deur uit
  woensdag 12 april 2006 @ 08:03:11 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_36877860
Wij zijn zondag op onze mogelijke trouwlocatie gaan kijken.

En we hebben een datum in ons hoofd. Nu maar hopen dat die datum nog kan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36882420
Onze datum kan er waarschijnlijk van af....

Gemeente doet lastig over de papieren van m'n vriendin (geboren in Zuid-Afrika) dus ondertrouw ging gisteren niet door. Papieren waren niet recent genoeg.

Kan is dus groot dat het pas volgend jaar wordt. Nieuwe papieren regelen kan tot 7 maanden (!) duren

Vanmiddag verder aan de gang hiermee...
  woensdag 12 april 2006 @ 13:22:25 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_36884758
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:56 schreef Fastcruiser het volgende:
Onze datum kan er waarschijnlijk van af....

Gemeente doet lastig over de papieren van m'n vriendin (geboren in Zuid-Afrika) dus ondertrouw ging gisteren niet door. Papieren waren niet recent genoeg.

Kan is dus groot dat het pas volgend jaar wordt. Nieuwe papieren regelen kan tot 7 maanden (!) duren

Vanmiddag verder aan de gang hiermee...
Dat meen je niet
Wat een domper op de feestvreugd Hopelijk zijn de nieuwe papieren snel te regelen voor jullie.


maar jullie willen 20-7 trouwen, maar je kan toch pas een jaar van te voren in ondertrouw gaan? Dan hebben jullie toch nog even de tijd?


Ik ga zaterdag met mijn moeder voor het eerst trouwjurken kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 april 2006 @ 13:53:42 #188
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_36885765
Dat zal 20-7 dit jaar zijn denk ik Troel ow nee toch niet staat het dan misschien verkeerd in de lijst ofzo watn hij kan nu toch nog niet in ondertrouw gaan?
quote:
Ik ga zaterdag met mijn moeder voor het eerst trouwjurken kijken
Zal ook lastig voor je zijn want je valt natuurlijk best nogal wat af?
  woensdag 12 april 2006 @ 13:56:52 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_36885885
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat zal 20-7 dit jaar zijn denk ik Troel ow nee toch niet staat het dan misschien verkeerd in de lijst ofzo watn hij kan nu toch nog niet in ondertrouw gaan?
[..]

Zal ook lastig voor je zijn want je valt natuurlijk best nogal wat af?
Ja, daarom is het ook echt kijken
We moeten er gewoon rekening mee houden dat ik pas kort van te voren weet welke maat ik dan nodig heb.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36886682
quote:
Op woensdag 12 april 2006 13:22 schreef Troel het volgende:
maar jullie willen 20-7 trouwen, maar je kan toch pas een jaar van te voren in ondertrouw gaan? Dan hebben jullie toch nog even de tijd?
De planning was 09-06-2006 Zal wel verkeerd in de lijst staan.

Overigens blijkt dat het mokkel van burgerzaken haar werk verdomd slecht uitvoert want er zijn nog mogelijkheden... en dat had zij wel mogen vertellen (nu hoorden we het van een andere gemeente). Maar het enige dat ze nog meldde was of we de definitieve annulering wel snel door wilden geven als dat het geval was... stomme beroepsambtenaar :(
  woensdag 12 april 2006 @ 14:26:54 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_36886891
quote:
Op woensdag 12 april 2006 14:20 schreef Fastcruiser het volgende:

[..]

De planning was 09-06-2006 Zal wel verkeerd in de lijst staan.

Overigens blijkt dat het mokkel van burgerzaken haar werk verdomd slecht uitvoert want er zijn nog mogelijkheden... en dat had zij wel mogen vertellen (nu hoorden we het van een andere gemeente). Maar het enige dat ze nog meldde was of we de definitieve annulering wel snel door wilden geven als dat het geval was... stomme beroepsambtenaar :(
Je hebt gelijk. Ik kijk bij de verkeerde user. Maar jullie staan voor de 19e in de lijst
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 april 2006 @ 16:37:18 #192
16715 Mylene
*schatje*
pi_36891491
Fastcruiser en zijn vriendin heb ik dan maar uit het lijstje gehaald. Balen hoor.

Ik hoor het wel indien het toch nog lukt .
pi_36904852
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 08:50 schreef Silmarwen het volgende:
Vandaag gaan we in ondertrouw
En volgende week gaan de kaarten de deur uit.


Ow en ergens volgende week eens naar de bloemen kijken. Fotograaf hebben we nu ook en bloodylotte komt ook foto's nemen
Ik heb er zin in! Maar eerst in ondertrouw
Jaaaa! Ik heb er nu al zin in!
  donderdag 13 april 2006 @ 13:09:21 #194
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_36918569
Memmel, nog van harte gefeliciteerd, leuke foto's!!
En wat zit je haar leuk opgestoken zeg!

Ik ben nog maar weer van jurk gewisseld, een ''echte'' trouwjurk was het al niet dus de schade viel mee haha.
Het is nu een groene jurk geworden van DIDI, die dus perfect zal staan als ik daaronder de groenige trouwschoentjes draag
Verder gaat vriendlief binnenkort bezig met de kaarten maken, die we dus gaan posten vanaf Schiphol.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_36926276
Memmel volgens mij heb je nog niet uitgebreid verteld over de bruiloft
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 13 april 2006 @ 18:08:34 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_36928582
Wij hebben een offerte opgevraagd en dus een datum

Spannend!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:06:32 #197
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_36949242
Memmel en Johan - de Bruiloft

Ik had inderdaad nog niet uitgebreid verteld over de bruiloft. Jullie hebben dat scherp opgemerkt. Vooruit dan maar: een verslag van onze dag.

's Ochtends om half zes schrok ik wakker van een enorme knal buiten. Ik kon nog anderhalf uur slapen, maar dat lukte dus niet meer van de kriebels. Toen maar lekker in bad gegaan. Koffie erbij, broodje erbij. Nou om 8 uur mijn toen nog aanstaande gedag gezegd (die sliep nog) en naar mijn ouders gegaan.
Half negen visagiste die mij voor de hele dag strak in de lak zette en om half tien naar de kapper. Daar lekker zitten mutsen en een beetje kleppen. En iedereen vroeg zich af waarom ik zo rustig was. Ik was nog niet echt zenuwachtig of gestressd ofzo.
Half taalf was ik thuis, mijn vriendiin was er al en toen heb ik nog tot half een lekker op de bank gezeten. De daggasten kwamen toen aan, dus ik ben om kwart voor 1 naar boven gegaan om me om te kledenn. Toen werd ik wat zenuwachtig (gelijk ladder in mijn eerste panty. Het was waarschijnlijk een teken van boven dat ik toch gewoon kousen moest dragen, maar die waren in mijn nachtmerries al 100 keer afgezakt terwijl ik daar liep). Anyway, toen sloegen even de zenuwen toe...een huilbui! Mijn eerste en tevens laatste voor de dag. Want toen was Johan er en toen hij mij zag, was alles goed en ben ik geen seconde meer zenuwachtig geweest. En hij ook niet

Dus vanaf dat moment was het genieten! In de bus naar Paviljoen de Witte, de ceremonie was geweldig (iedereen die in Den Haag trouwt moet dhr Van Benthem vragen als ambtenaar). Het was hardstikke druk, sommige aanwezigen moesten zelfs staan! Ik zei 'ja', Johan 'ja tuurlijk' . Zoenen, ringen, en taart met champie! Helemaal leuk. Toen een paar foto's gemaakt op het strand (we wilden geen reportage, dit was leuk), ik op mijn kousen dat strand op (koud en nat) en toen voor het diner met de daggasten naar het Kurhaus gewandeld. Ik heb bijna niets gegeten, want ik had gewoon geen trek van de opwinding!

En toen het feest. Dat was echt helemaal geweldig. Wat een knalpartij. Het was druk (170 mensen) en er werd veel gedronken en gedanst. De DJ was super. De avond vloog voorbij en toen was het ineens 1 uur en was de dag voorbij, Het had voor iedereen nog wel wat langer mogen duren!

Toen zijn we weer terug gegaan naar het Kurhaus, daar overnachtten we in de bruidssuite. Tot 4 uur na zitten babbelen in het gigantische bubbelbad met champagne en hapjes.

Het was echt een geweldige dag waar we allebei nog elke dag aan denken. We zijn blij dat we het zo gedaan hebben en zouden het zo weer doen hoor!

Foto's van het feest (gekregen van de DJ) zijn alvast hier te bekijken. Daar zal ik zodra ik ze heb ook meer foto's plaatsen.

Ik hoop dat dit verslag uitgebreid genoeg is!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_36955265
Wow Memmel, klinkt goed! Erg leuk om zo'n inside blik op ene bruiloft te horen.

En wij hebben iig alvast (heel voorlopig) bedacht dat het voorjaar/ zomer 2008 wordt! Is natuurlijk erg ver weg, maar op deze manier kunnen we genoeg sparen. En over een jaartje ga ik dus alvast jurken passen ed... klinkt alweer een stuk dichterbij!
pi_36960668
Memmel het klinkt zo leuk en de foto's ik heb uiteraard gespiekt, leuheuk!

wij gaan Volgende week vrijdag in ondertrow

Misschien is dat overigens ook wel leuk om te vermelden in de OP?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 16 april 2006 @ 12:58:40 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_37002645
Het jurken passen was echt heeeeeel erg gaaf.

Ik ben helemaal verliefd op een jurk, en heb ook een tweede die erg mooi is.
Ik had al met mezelf afgesproken dat ik niet meer dan 1000 euro uit wilde geven, met de eerste jurk kan ik er dan zelfs twee kopen
Het is alleen nog even kijken hoeveel ik nog ga afvallen. Het beste is om de jurk uiteindelijk pas in december te bestellen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37003912
Troel wat leuk!!

Mijn vriendin en haar aanstaande ( ) trouwen in 2007, en zij zegt nu al geen zin te hebben in het passen van trouwjurken, want volgens haar kan het gewoon niet leuk zijn
Ik spreek haar nog wel als ze eenmaal is gewees!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 16 april 2006 @ 14:34:55 #202
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37004976
IK lees nu al een poosje mee want m'n vriend en ik hebben besloten dat we ook graag willen trouwen. Een datum hebben we eigenlijk ook al, maar nou heb ik toch een vraagje, wanneer vertel je zoiets aan je moeder bijvoorbeeld, doe je dat pas als je de datum ook heb vastgelegd bij de gemeente (kan maximaal 1 jaar van te voren, voor ons geldt dat ik dan nog even moet wachten) of zijn jullie meteen naar jullie ouders gerend om het te vertellen en advies in te winnen en voorpret te hebben enzo?

By the way geplande datum is 1 juni 2007.
klerkje
  zondag 16 april 2006 @ 14:50:24 #203
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37005379
Ik heb vanaf het strand waar ik ten huwelijk ben gevraagd gelijk mijn ouders gebeld. Die waren al benieuwd, want die waren meegeweest DE ring te kopen en vroegen zich al af wanneer hij het nou zou vragen...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_37005827
Niemand had het van ons verwacht dat we ooit zouden gan trouwen

Maar goed, de ouders van Ron hebben we het persoonlijk verteld, heel erg leuk! Mijn vader en moeder hebben we opgebeld onder het mom, hebben jullie wat te doen 29 juni? Vader: Zo jeetje das nog ver weg hoezo? Nou dan denken we dat je met de Wolseley moet rijden in een trouwrit Vader: waarom dat? We gaan trouwen!!

Broers en zussen van mijn kant hebben we verteld onder het kerstdiner: Hmmmmm....aardappelkroketten zijn best lekker op ons huwelijksfeest ieder at door, liet zijn lepel hangen, is het echt of een grapje

Broers en zussen andere kant tweede kerstdag: We hadden over sjoelen dat ze dat vroeger altijd deden op "speciale" dagen, dus wij zeggen nou weet je wat dan gaan wij met zijn alle sjoelen op 29 juni ....... lange stilte...... roept eens iemand, we gaan dan niet sjoelen, jullie gaan dan trouwen en daar achteraan waarom? Ben je zwanger
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 16 april 2006 @ 16:36:26 #205
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37009050
We wisten al een tijd dat we wilden gaan trouwen maar een jaar voor ons huwelijk hebben we beide gezinnen bijeen gebracht en het verteld.
pi_37011197
Gefeliciteerd Speielei, fantastisch!

Wij hebben vandaag de routebeschrijving met de auto en een fototoestel gemaakt, zodat die op de website kan. En overmorgen gaan alle overige kaartjes de deur uit.

Verder zijn een aantal van de tafelmodellen al binnen, waaronder een prachtige Big Ben.

Het echte aftellen komen we nu tegen!
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:51:46 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_37069763
Onze datum is nog een mogelijkheid in de dierentuin

NU maar hopen dat de offerte niet al te hoog uitvalt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37070911
welke dierentuin hebben jullie uitgezocht Troel?

Spannend
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:07:19 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_37072904
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:20 schreef Beaker het volgende:
welke dierentuin hebben jullie uitgezocht Troel?

Spannend
Amersfoort.

Ik werd vanmiddag gebeld voor ons adres zodat de offerte gestuurd kon worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2006 @ 23:07:06 #211
43556 miss_dynastie
pi_37080804
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Amersfoort.

Ik werd vanmiddag gebeld voor ons adres zodat de offerte gestuurd kon worden.
Cool, da's in de buurt
  woensdag 19 april 2006 @ 14:51:25 #212
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37095625
brrr nog 2 nachtjes slapen.... begint toch wel eng te worden....

Vooral omdat ik gewoon echt de griep heb! Niet normaal, dat heb ik weer, 2 dagen voor mijn bruiloft... Zelfs de dokter zei dat ie er niks aan kon doen en dat ik maar in bed moest gaan liggen. Dat ie me alleen iets voor mijn vervelende hoest kon geven en dat ik maar moest hopen dat het vrijdag over zou zijn.... huilen huilen huilen. Voor de rest ligt alles wel op schema (denk ik). Maar goed ik heb wel al verschillende nachtmerries gehad dat we vanalles en nog wat op het laatst vergeten zijn... ach hopelijk valt dat wel mee. Kennen meer mensen dit verschijnsel???
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  woensdag 19 april 2006 @ 14:58:29 #213
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37095811
!

Droeke ik heb net de griep gehad en nou sta ik doodsangsten uit, what if....
Beterschap zeg!

Ik begin hier ook met de dag nerveuzer te worden, het gaat nu ineens heel hard!
pi_37097000
Ik heb even een vraagje... een collegaatje van me trouwt volgende week. Nu is zij op zoek naar een locatie om bij regen de fotoreportage te maken. Tot nu toe is de zoektocht weinig succesvol.
Hoe lossen jullie dat op? Of duimen jullie gewoon heel hard voor mooi weer? Heeft iemand een geniale ingeving voor een locatie in de regio Eindhoven/Den Bosch/Tilburg?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 19 april 2006 @ 17:46:39 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_37101515
De offerte valt me zo gigantisch mee dat willen jullie niet weten

Ik ben helemaal idioot aan het doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 april 2006 @ 17:47:27 #216
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_37101532
Leuk zeg in de Dierentuin en fijn dat de offerte meevalt
  woensdag 19 april 2006 @ 17:49:48 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_37101602
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leuk zeg in de Dierentuin en fijn dat de offerte meevalt
Ja, zeg dat. Ik had verwacht dat het wel tegen de tienduizende euro zou aanlopen met een borrel en een diner en een feestavond en een dit en een dat, maar het is eerder de helft (en nee, echt goedkoop is het niet, maar ik had het dus veel en veeeeeel duurder geschat)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37102209
Troel wat fijn
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 19 april 2006 @ 21:28:57 #219
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37108796
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:38 schreef Levitation het volgende:
Ik heb even een vraagje... een collegaatje van me trouwt volgende week. Nu is zij op zoek naar een locatie om bij regen de fotoreportage te maken. Tot nu toe is de zoektocht weinig succesvol.
Hoe lossen jullie dat op? Of duimen jullie gewoon heel hard voor mooi weer? Heeft iemand een geniale ingeving voor een locatie in de regio Eindhoven/Den Bosch/Tilburg?
Wij hopen inderdaad hard voor mooi weer! Maar voor de zekerheid hebben we ook een witte paraplu gekocht (onder het motto: dan gaat het vast niet regenen ) Afgelopen zondag voorspelden ze voor vrijdag nog 70% regen en vandaag is er zon voorspeld en zelfs 20 graden!

zo nu ga ik weer naar bedje
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  donderdag 20 april 2006 @ 13:11:17 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_37124798
Levitation, probeer eens een grote intratuin

Daar mag je vaak wel met potten en planten slepen om alsnog leuke foto's te maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37125187
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:11 schreef Troel het volgende:
Levitation, probeer eens een grote intratuin

Daar mag je vaak wel met potten en planten slepen om alsnog leuke foto's te maken
Was collegaatje niet zo van gecharmeerd. Was ook het eerste wat ik voorstelde. Ze gaat van 't weekend nog even bij een meubelzaak in Best kijken, daar hebben ze een zaal die is ingericht als een dorpje, met allemaal "huisjes", ziet er wel geinig uit. Heb alleen geen idee of dat ook een geschikte locatie is voor foto's.

Tja, regen op je trouwdag is gewoon ellendig, maar ik geloof dat de vooruitzichten voor volgende week wel redelijk goed zijn. Hopelijk is deze zoektocht dus volledig overbodig.
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:28 schreef Droeke het volgende:

[..]

Wij hopen inderdaad hard voor mooi weer! Maar voor de zekerheid hebben we ook een witte paraplu gekocht (onder het motto: dan gaat het vast niet regenen ) Afgelopen zondag voorspelden ze voor vrijdag nog 70% regen en vandaag is er zon voorspeld en zelfs 20 graden!

zo nu ga ik weer naar bedje
Morgen wordt het volgens mij inderdaad heeeeel mooi weer! Veel succes/plezier/enzo!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 20 april 2006 @ 19:00:27 #222
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37135794
Toch wel raar zo, de avond voor je bruiloft. Het voelt een beetje als de stilte voor de storm...

In mijn hoofd ben ik echt al 20x getrouwd en nu moet morgen maar blijken of alle voorbereidingen ook echt hun vruchten hebben afgeworpen. We zullen het wel zien. Er zal vast wel iets mis gaan, maar goed, daar hebben we ceremoniemeesters voor. Ik hoop alleen dat mijn griep zich voor gezien houdt en ik morgen gewoon lekker fit ben!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_37135837
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:00 schreef Droeke het volgende:
Toch wel raar zo, de avond voor je bruiloft. Het voelt een beetje als de stilte voor de storm...

In mijn hoofd ben ik echt al 20x getrouwd en nu moet morgen maar blijken of alle voorbereidingen ook echt hun vruchten hebben afgeworpen. We zullen het wel zien. Er zal vast wel iets mis gaan, maar goed, daar hebben we ceremoniemeesters voor. Ik hoop alleen dat mijn griep zich voor gezien houdt en ik morgen gewoon lekker fit ben!

oe oe oe aftellen!

Doe je snel foto's posten?
  donderdag 20 april 2006 @ 19:04:59 #224
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37135915
droeke veel plezier hoor. je hoeft alleen maar ja te zeggen!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:12:53 #225
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37136136
Foto's.... ik zal mijn best doen voor jullie, oke? Het zal wel een tijdje duren omdat ze nog wat bewerkt moeten worden enzo, maar ik doe mijn best. Ik ben toch wel zenuwachtig... het is allemaal zo spannend, bijna een beetje onwerkelijk....

Mijn vader en moeder waren zojuist nog hier, en mijn moeder die was nerveus!!! Vond ik wel een beetje grappig om te zien... Ze was nog nerveuzer dan ik, haha
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_37136181
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:12 schreef Droeke het volgende:
Foto's.... ik zal mijn best doen voor jullie, oke? Het zal wel een tijdje duren omdat ze nog wat bewerkt moeten worden enzo, maar ik doe mijn best. Ik ben toch wel zenuwachtig... het is allemaal zo spannend, bijna een beetje onwerkelijk....

Mijn vader en moeder waren zojuist nog hier, en mijn moeder die was nerveus!!! Vond ik wel een beetje grappig om te zien... Ze was nog nerveuzer dan ik, haha
dat gevoel heb ik ook, dat m'n moeder zenuwachtiger zal zijn dan m'n meissie of ikzelf...

Nou, geniet er lekker van, die foto's komen vanzelf wel een keertje, heel veel plezier toegewenst!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:52:37 #227
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37137432
~Droeke, geniet ervan he morgen!
pi_37140132
Droeke Hele fijne dag morgen!! Geniet ervan!! Het weer werkt in ieder geval mee

morgenochtend om tien uur gaan we in ondertrouw Daarna lekker winkelen in Rotterdam met aanstaande, en 's avonds feestje omdat Beaker-vriendje morgen 33 word

Dubbel feest
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_37151549
het is zover, Droeke gaat trouwen...

Hoe zou het met het bruidskoppel gaan?
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:22:36 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_37151765
Het is hier heerlijk weer! Het zonnetje schijnt al. Veel plezier Droeke en mannetje!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37151964
Veel plezier Doeke en Doeke-man
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:26:30 #232
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37152618
Het zonnetje schijnt volop hier in Eindhoven, Droeke boft echt met dit weer!
Voor mijn collegaatje zien de weersverwachtingen voor volgende week er ook goed uit, binnenlocatie voor de foto's is dus hopelijk overbodig.

Zucht, ik hoop dat het volgend jaar rond deze tijd net zulk mooi weer is. Dan hoop ik aan de beurt te zijn ... Zodra we een datum hebben meld ik 't hier wel en wil ik graag ook in 't lijstje.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:59:33 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_37153226
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:26 schreef Levitation het volgende:
Het zonnetje schijnt volop hier in Eindhoven, Droeke boft echt met dit weer!
Voor mijn collegaatje zien de weersverwachtingen voor volgende week er ook goed uit, binnenlocatie voor de foto's is dus hopelijk overbodig.

Zucht, ik hoop dat het volgend jaar rond deze tijd net zulk mooi weer is. Dan hoop ik aan de beurt te zijn ... Zodra we een datum hebben meld ik 't hier wel en wil ik graag ook in 't lijstje.
Wat dacht je van dierentuin Amersfoort, 16 mei 2007
Delen we de kosten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:06:14 #234
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37153343
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Wat dacht je van dierentuin Amersfoort, 16 mei 2007
Delen we de kosten
Gezellig! Dierentuin lijkt me wel een superlocatie!
Weet alleen niet of vriend-lief dat een goed idee vindt.
Vooral omdat 't best een eindje van Waalre is...

Helaas hebben wij geen dierentuin in de buurt, alleen "dierenrijk europa" ofzo bji Helmond en daar missen dus alle leuke dieren.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:12:53 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_37153489
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gezellig! Dierentuin lijkt me wel een superlocatie!
Weet alleen niet of vriend-lief dat een goed idee vindt.
Vooral omdat 't best een eindje van Waalre is...

Helaas hebben wij geen dierentuin in de buurt, alleen "dierenrijk europa" ofzo bji Helmond en daar missen dus alle leuke dieren.
Hmm, dat is wel jammer. Amersfoort is voor ons goed te doen, en de prijs is niet schrikbarend hoger dan als je een gewoon zaaltje huurt en dergelijke. Tuurlijk, je betaald voor de omgeving, en om op een speciale locatie te trouwen in Amersfoort terwijl je er niet woont betaal je ook nog eens ruim 500 euro, maar de locatie is dan wel helemaal

Maar wij mogen dus officieel in de OP nu, 16 mei 2007: Bert en Troel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:23:20 #236
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37153685
Heb even op de site van Dierenpark Amersfoort gekeken en het ziet er wel supergaaf uit! Wat zijn jullie ongeveer kwijt? En voor hoeveel gasten? Denk dat 't een mooi feest wordt!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:24:52 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_37153723
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:23 schreef Levitation het volgende:
Heb even op de site van Dierenpark Amersfoort gekeken en het ziet er wel supergaaf uit! Wat zijn jullie ongeveer kwijt? En voor hoeveel gasten? Denk dat 't een mooi feest wordt!
Mail me maar even
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:34:05 #238
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37153941
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Mail me maar even
Done that!

Toevoeging:
Thanks voor de snelle reply! Is een mooie prijs voor zo'n uitgebreid programma!

[ Bericht 12% gewijzigd door Levitation op 21-04-2006 12:18:56 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37154017
het is officieel, we zijn in ondertrouw

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_37170543
en wij gaan 2 mei trouwen. hééééél rustig zonder poespas
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:51:47 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_37180263
En Droeke, heb je een fijne dag gehad?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 20:24:24 #242
43556 miss_dynastie
pi_37194071
Troelie, ik zie je maar niet online, dusseh.... wat ben je mooi

Droeke Vertellllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!!
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:27:37 #243
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_37199602
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:49 schreef anne_Chris het volgende:
en wij gaan 2 mei trouwen. hééééél rustig zonder poespas
Net 1 dagje voor ons je moet het doen zoals jullie willen Gefeliciteerd
  zondag 23 april 2006 @ 00:46:18 #244
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37201576
Nu we hebben besloten te gaan trouwen wil ik het zo graag aan iedereen zeggen, maar ik vind dat ik mn ouders het toch wel als eerste moeten weten (op jullie na dan, maar das toch anders! ) Nu is mn moeder a.s. vrijdag jarig wij gaan er 's avonds wel even heen maar verder is er geen andere familie, dus eigenlijk vind ik dat wel een geschikt moment om het mn ouders te vertellen.

Oh nog ff vraagje in een ander topic (GC volgens mij) was er een discussie over het beruchte envelopje dat velen in het uitnodiging vermelden.
Een gedeelte van de FOK!kers vond dat nogal onbeschoft omdat je dan als gast je eigen eten en drinken zou betalen e.d. Ik ben het daar niet mee eens, want ik heb nu eenmaal geen behoefte aan een blender of een nieuwe peper en zoutstelletje en aangezien gasten toch altijd wel iets willen geven vind ik geld dus wel een goede optie.

Ben benieuwd hoe jullie erover denken of wat jullie hebben gedaan. Ik weet dat het voor ons nog ver weg is maar ik zit toch al over zulke dingen na te denken. Dacht misschien om anders een lijst te maken met wat we graag willen hebben (van kleine dingetjes tot misschien iets grotere uitgaven zodat men zelf het besteedbaar bedrag kan bepalen of misschien iets met een groep kunnen kopen).... Tja ik heb gelukkig nog genoeg tijd om over het een en ander na te denken.

Bij de weg: Droeke, ik hoop dat je een mooie en leuke dag hebt gehad, aan het weer zal het denk ik niet hebben gelegen (bij ons was het in iedergeval echt mooi weer).
klerkje
pi_37205026
Zeg, Spiegelei, ik ben het helemaal met je eens, mensen mogen best gewoon geld in een envelop geven. Onze situatie is gelukkig zo dat we een heel beschaafd huishouden samen, plus dat Tinuviel ook nog eens een heel huishouden in Berlijn heeft (op dit moment in onderhuur). Dus we willen eigenlijk alleen een verzilverd bestek en de duurdere dingen zoals mooie pannen.

Droeke, waar ben je!
  zondag 23 april 2006 @ 09:51:16 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_37205157
Spiegelei,

Ik zit zelf ook een beetje met dat probleem. Eigenlijk hebben we alles al (het enige wat we niet hebben is een peper- en zoutstel, maar om daar nou een hele verzameling van te beginnen ) dus wat moet je dan vragen?

Tja, en dat envelopje. Ik vind het zelf wat minder staan op de kaart, dus ik weet nog niet wat we ermee gaan doen. Gelukkig verstuur je de kaarten niet al ruim een jaar van tevoren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 23 april 2006 @ 09:51:32 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_37205161
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Troelie, ik zie je maar niet online, dusseh.... wat ben je mooi
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 23 april 2006 @ 09:53:28 #248
2738 Knut
Loyal Dog
pi_37205182
Ik heb gewoon een envelop. Met daarbij de melding dat als iemand geen envelop wil geven dat ze dan even met een van de ceremoniemeesters contact op moeten nemen zodat we geen 23 broodroosters krijgen (Ja het staat echt zo in de text).
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 23 april 2006 @ 09:55:49 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_37205203
quote:
Op zondag 23 april 2006 09:53 schreef Knut het volgende:
Ik heb gewoon een envelop. Met daarbij de melding dat als iemand geen envelop wil geven dat ze dan even met een van de ceremoniemeesters contact op moeten nemen zodat we geen 23 broodroosters krijgen (Ja het staat echt zo in de text).
Dat is ook wel een goede ja.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37205461
quote:
Op zondag 23 april 2006 09:53 schreef Knut het volgende:
Ik heb gewoon een envelop. Met daarbij de melding dat als iemand geen envelop wil geven dat ze dan even met een van de ceremoniemeesters contact op moeten nemen zodat we geen 23 broodroosters krijgen (Ja het staat echt zo in de text).
en anders krijg je wat vrienden van me in Engeland hadden voor hun verloving: 20 paar handdoeken.
pi_37205706
Wij willen heel graag fietsen kopen, omdat we die nu niet hebben Alles doen we met onze auto's
Daarom vragen we geld zodat we daar fietsen van kunnen kopen

"Daar ons huis al voorzien is van alle spullen hebben we liever iets om ons spaarvarken met te vullen"

Kado-tip? Ja natuurlijk is er wel iets, geld voor een nieuwe fiets
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 23 april 2006 @ 11:27:30 #252
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37206476
Wij hebben geen envelop op de kaart gezet, maar de tekst: Mocht u ons ergens mee willen verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen. En we hebben inderdaad geld gekregen en gaan daar nu een mooie bestekcassette van kopen. Werkt prima zo.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 23 april 2006 @ 11:54:11 #253
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37207053
quote:
Op zondag 23 april 2006 09:51 schreef Troel het volgende:

Tja, en dat envelopje. Ik vind het zelf wat minder staan op de kaart, dus ik weet nog niet wat we ermee gaan doen. Gelukkig verstuur je de kaarten niet al ruim een jaar van tevoren
Hahaha nee, ik heb nog wel even om eroverna te denken ja..
klerkje
  zondag 23 april 2006 @ 23:36:23 #254
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37230344
Daar ben ik dan!
Levitation: misschien heb je ons vrijdag wel gezien! We hebben heel Waalre doorgecrosst in onze bruidsauto! En iedereen zwaaien en roepen: "zoenen! zoenen! zoenen!" hahaha!

Het was echt SUPERDOOOPER GEWELDIG!!! We hebben de eerste mooie dag van het jaar mogen hebben (het was wel 20! graden) en alles was echt super gepland. Heel rustig en heel relaxed. We trouwden om 13.00 uur voor de wet en om 15.00 uur voor de kerk. Tussendoor hebben we foto's gemaakt en vanaf 16.30 bruidstaart en wat broodjes en soep. En dan tussen 18.00 en 20.00 uur receptie. Toen hebben we ons even teruggetrokken, dat was ook echt heel fijn. Eventjes tijd voor z'n 2-tjes, waar je even kunt praten over de dag en zo (was op een soort van ' achterkamertje') en waar ik mijn schoenen even kon uitgooien.

Daarna hadden we een grote opening waar wij een soort van 'balkon-scene' hadden. vantevoren was ik best moe en had ik zoiets van: als het nu afgelopen was had ik er wel vrede mee gehad". Maar die energie van al die mensen! Je MOEST gewoon weer dansen.... Niet normaal!!! echt geweldig gewoon (Droeke zit zoals je merkt nog steeds op roze wolk ;-) ) en lekker de hele avond nog gedanst en gefeest! echt geweldig!!! Ik zou echt helemaal niets willen veranderen aan onze dag. het was echt perfect (en ja: we hebben hele goede ambassadeurs in de Hemel die het op een akkoordje hebben gegooid voor goed weer geloof ik ;-)!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_37231860
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 20:49 schreef anne_Chris het volgende:
en wij gaan 2 mei trouwen. hééééél rustig zonder poespas
Dat zag ik toevallig
Wat leukkkkk !




En Beaker feli met je ondertrouw !
Ik vond dat saaiiiii
  maandag 24 april 2006 @ 09:05:08 #256
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37235975
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:36 schreef Droeke het volgende:
Daar ben ik dan!
Levitation: misschien heb je ons vrijdag wel gezien! We hebben heel Waalre doorgecrosst in onze bruidsauto! En iedereen zwaaien en roepen: "zoenen! zoenen! zoenen!" hahaha!
Hmmm... helaas, niets gezien. Heb vrijdagmiddag lekker liggen slapen! Was moe van de werkweek...
Was wel een super mooie dag! Ben erg benieuwd naar je foto's.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 10:40:08 #257
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37237863
Droeke gefeli. Die roze wolk, daar blijf je nog wel even op zitten hoor! Ik zit er ook nog steeds op!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 24 april 2006 @ 16:01:54 #258
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37247146
Droeke: ben je in Waalre op het gemeentehuis getrouwd?
- Zoja; is dat een beetje een leuke zaal?
- Zoniet; waar wel en was dat een mooie zaal?

Ben me een beetje aan het oriënteren in de omgeving. We komen allebei oorspronkelijk niet uit de regio (ik woon pas 2 jaar in Brabant, kom uit de Randstad) en ik heb dus eigenlijk geen idee wat een leuke trouwlocatie is. Het lijkt me wel leuk om in ons "eigen" dorp te trouwen, lekker dicht bij huis.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 17:05:38 #259
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37249234
Ik vond het gemeentehuis in Waalre echt heel erg mooi. De trouwzaal is bovenin het 'oude' gedeelte van het gemeentehuis, erg mooi licht en volgens mij is alles vrijwel hout. Volgens mij kun je ook een keertje gaan kijken: hebben wij ook gedaan toen we in ondertrouw gingen. Mijn man en ik (goh wat klinkt dat nog raar) komen allebei uit Zuid-Limburg maar wij vonden het net leuk om in Waalre te trouwen omdat dit dorp onze 'start van ons leven samen' symboliseerd. Maar iedereen moet natuurlijk zijn eigen keuze maken ;-)
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_37251844
Droeke, het klinkt super Heb je al een foto van jezelf? Ben echt reuze benieuwd naar wat je aan had

@Bluezz, het was ook heel saai maar Crook was jarig en dus dubbel feest
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 24 april 2006 @ 19:13:18 #261
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37252918
Helaas, nog geen foto's... Vind zelf ook wel jammer, want ben ook erg benieuwd. In ieder geval zijn het wel een berg foto's geworden! (een vriendin van ons deed het niet officiele gedeelte en had zo'n 700 foto's op de teller staan aan het eind van de avond )
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  maandag 24 april 2006 @ 20:02:35 #262
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37254710
Droeke

Gefeli

Ik ben nog maar drie weekjes ongetrouwd. Het gaat nu echt heel hard zeg!
pi_37256805
Vertel ff, hoe ziet je jurk uit? kleur? ben zo benieuwd
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:21:25 #264
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37270507
quote:
Op maandag 24 april 2006 17:05 schreef Droeke het volgende:
Ik vond het gemeentehuis in Waalre echt heel erg mooi. De trouwzaal is bovenin het 'oude' gedeelte van het gemeentehuis, erg mooi licht en volgens mij is alles vrijwel hout. Volgens mij kun je ook een keertje gaan kijken: hebben wij ook gedaan toen we in ondertrouw gingen. Mijn man en ik (goh wat klinkt dat nog raar) komen allebei uit Zuid-Limburg maar wij vonden het net leuk om in Waalre te trouwen omdat dit dorp onze 'start van ons leven samen' symboliseerd. Maar iedereen moet natuurlijk zijn eigen keuze maken ;-)
Klinkt goed! Ik ga er zeker een kijkje nemen. Ik was bang dat de zaal sfeerloos zou zijn, zoals de aanbouw van het gemeentehuis.

Wat grappig, ik heb precies het zelfde met Waalre, dit is ons eerste huisje samen en dus ook in Waalre. Tot we in Waalre gingen wonen woonden we 130km uit elkaar... ik in Zoetermeer en mijn vriend in Sint Oedenrode (dat ligt ten noorden van Eindhoven).

Nog maar een jaartje april 2007 staat 't op de planning. We moeten nog "even" een exacte datum kiezen. Een jaar lijkt lang, maar we zijn al 6 jaar bij elkaar, dus een jaartje wachten kan nog wel.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:29:16 #265
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37272245
Oh wat leuk! Wij waren ook 6 jaar bij elkaar toen de trouwplannen kwamen! Maar pas maar op: een jaar is zo voorbij!

Nee, de trouwzaal is echt perfect. Ik denk wel een van de mooiste hier in de omgeving:

Foto is een beetje donker, in het echt is de zaal heel licht... Maar dan kun je in ieder geval de sfeer alvast zien.
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:44:09 #266
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37272683
Wij zijn ook 6 jaar bij elkaar dit jaar

Wat een sprookjesachtige zaal
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:08:05 #267
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37273330
Zaal ziet er prachtig uit! Ik ben overtuigd!

Nu de rest nog...
Eerst maar 'ns de datum prikken en in ondertrouw gaan. En me dan natuurlijk netjes in dit topic melden voor 't lijstje.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37280550
Wij zijn ook 6 jaar bij elkaar dit jaar
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_37285423
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:06 schreef Tally het volgende:
Wij zijn ook 6 jaar bij elkaar dit jaar
Vandaag is 25 april? 5 jaar, 10 maanden en 13 dagen en we trouwen (burgerlijk) 4 dagen na onze 6 jaar anniversary
pi_37286001
Wij zijn als we trouwen net geen jaar bij elkaar
Maar we kennen elkaar al zeven jaar. En we staan niet in de OP, maar dat staat hier los van natuurlijk
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:21:54 #271
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_37286573
Wij trouwen op de dag dat wel 5 jaar bij elkaar zijn

Nog een week het schiet erg op maar alles is geregeld moet alleen overal nog mijn nieuwe naam door gaan geven.
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:24:12 #272
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37286651
Ik moet er nog zo aan wennen als andere mensen 'mijn nieuwe naam' gebruiken... Ik reageer er helemaal nog niet op, haha
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:57:51 #273
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37292138
Ik heb nu van die familieleden die dan bellen en dan beginnen te lachen als ik mijn nieuwe naam gebruik Maar het is wel wennen he? Zit je nog steeds op je roze wolk Droeke? Vliegt wel lekker he?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:00:20 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_37292228
Ik zit nog heel erg te twijfelen over of ik Berts achternaam wel wil.
Ik ben trots op mijn eigen achternaam, zou hem niet willen missen, terwijl ik die van Bert maar zozo vind. Daarnaast moet die 10 van de 10 keer uitgespeld worden.
Maarja, ik wil eigenlijk toch gewoon een gezinnetje zijn en dat straks iedereen dezelfde naam heeft enzo, want anders is het over tig jaar misschien wel, ja, die kindertjes heten zo, maar de moeder heet zo. Dat is ook raar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37292342
Om die reden heb ik ook voor de achternaam van mijn vriend gekozen. En voor de verbondenheid enzo, vind ik ook wel mooi. Theoretisch gezien, want in de praktijk blijkt dat ik toch wel erg ben gehecht aan mijn eigen achternaam, die is ook mooier en bijzonderder en niet Gronings... Maar ja.
pi_37302159
Betekent dit dan ook dat jullie eigen achternaam niet meer op jullie identiteitskaart staat?
pi_37302225
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef MevrouwKoRn het volgende:
http://trouwkaarten.jouwpagina.nl/
staan links onderaan wat links naar sites. oa ook waar je snoepjes kan laten bedrukken met jullie namen en de trouwdatum erop.
Of als je er zin in hebt maak je ze zelf, gewoon goedkoop kleine dingetjes of snoepjes kopen en er een leuk kaartje bij maken. Heb ook heeeeele leuke trouw- badeendjes bedankjes gezien.

Wat jammer dat de 2 bovenste mensen in het lijstje niet (meer) gereageerd hebben na hun trouwdag!!

Ik heb zomersandaaltjes gekocht en eigenlijk vind ik ze wel ZO leuk dat ik ze misschien wel ga dragen onder de jurk die ik dan draag. Volgens mij kan het best onder een witte/lichte kleur jurk, of anders stem ik de jurk gewoon af op de schoenen en koop ik iets waar ook een beetje groen in zit
[afbeelding]
voorkant
[afbeelding]
achterkant
Niet echt mooi
pi_37302948
quote:
Op woensdag 26 april 2006 06:54 schreef leonieke het volgende:
Betekent dit dan ook dat jullie eigen achternaam niet meer op jullie identiteitskaart staat?
Jawel, die blijft er altijd op staan (en dat staat er volgens mij: e.v. [achternaam man]).
pi_37303138
quote:
Op woensdag 26 april 2006 06:54 schreef leonieke het volgende:
Betekent dit dan ook dat jullie eigen achternaam niet meer op jullie identiteitskaart staat?
Je blijft altijd je meisjesnaam houden op je ID.
Bij de nieuwe ID's en paspoorten komt er op een andere plek te staan: vervolgnaam partner van "achternaam van man"..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_37303210
quote:
Op woensdag 26 april 2006 06:54 schreef leonieke het volgende:
Betekent dit dan ook dat jullie eigen achternaam niet meer op jullie identiteitskaart staat?
Je blijft altijd je eigen naam houden, maar je mag er voor kiezen om je man's naam te gebruiken. Sinds een paar jaar mag de man ook de naam van de vrouw aannemen, maar volgens mij gebeurt dat amper.
quote:
Zowel de vrouw als de man mogen na het huwelijk de achternaam van de partner gebruiken.

Voor het gebruik van de achternaam van de partner zijn drie mogelijkheden:

· Eigen naam gevolgd door de naam van de partner
· Naam van de partner
· Naam partner gevolgd door de eigen naam

Het gaat hier om het gebruik van de achternaam in het dagelijks verkeer. De officiële naam die iemand heeft verandert hierdoor niet.

Als je de naam van je partner gaat gebruiken dient er een Verklaring Naamgebruik te worden getekend. Dit wordt aan jullie voorgelegd tijdens de huwelijksaangifte.
Bron

Ik weet nog niet wat ik zelf doe, ik heb een Portugese achternaam... mooi maar knap lastig, 't is een lange naam en ik moet 't altijd spellen. Mijn vriend heeft een oer-hollandse naam en ik weet nog niet of ik straks kies voor 't gemak (zijn naam) of voor 't mooie (mijn naam). Zucht, keuzes, keuzes...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 26 april 2006 @ 09:04:20 #281
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37303236
Ik neem trouwens alleen de naam van mijn (bijna) man aan en laat dus mijn naam vallen. Wij zijn nogal traditioneel met al het trouwen Trouwen voor de kerk, mijn vader geeft mij weg, ik neem zijn naam aan.

Je meisjesnaam houd je toch wel en steeds een dubbele naam vind ik zo'n gezeur (vooral omdat ik een erg mooie maar erg moeilijke achternaam heb) en ik wil wel graag mijn vriend zijn naam hebben.
  woensdag 26 april 2006 @ 09:53:51 #282
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37304133
quote:
Op woensdag 26 april 2006 07:09 schreef laforest het volgende:

[..]

Niet echt mooi
Zon kots smiley mag je wel achterwege laten hoor, je hoeft het niet mooi te vinden maar dat kan je ook normaal of helemaal niet zeggen

Ik trouw dus in het groen, de perfecte jurk bij mijn schoenen gevonden.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  woensdag 26 april 2006 @ 09:57:09 #283
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37304211
Ik vind die schoenen geweldig
  woensdag 26 april 2006 @ 10:15:25 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37304579
Ik gebruik soms zijn naam, soms de mijne. Het loopt dus kriskras door elkaar nog.
Bij de dierenarts bijvoorbeeld staan we onder zijn naam, terwijl het mijn beesten zijn, maar ik vind het zo leuk om dan zijn naam te noemen. Maar ik gebruik nog steeds mijn naam als ik de telefoon opneem en ook hier op mijn werk ben ik nog gewoon wie ik altijd was.

Ik moet maar eens gaan kiezen geloof ik. Ik heb gekozen voor [zijn naam-mijn naam] voor de officiele stukkken maar verder moet ik er zelf nog wel even wat aan doen.
***
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2006 @ 10:21:25 #285
43556 miss_dynastie
pi_37304692
Ik ben er nog niet helemaal uit... ik denk dat het privé zijn naam wordt die gebruik ik stiekem al weleens en op het werk mijn eigen naam, al voorzie ik daar ook weer problemen mee, dus ik ben er nog niet helemaal uit... Het wordt in elk geval sowieso niet mijn naam-zijn naam, want dat vinden heel veel mensen nog verwarrend, merk ik. Eigenlijk wil ik het liefst de achternaam van mijn schoonmoeder, die is het mooist
  woensdag 26 april 2006 @ 10:36:55 #286
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37305041
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit... ik denk dat het privé zijn naam wordt die gebruik ik stiekem al weleens en op het werk mijn eigen naam, al voorzie ik daar ook weer problemen mee, dus ik ben er nog niet helemaal uit... Het wordt in elk geval sowieso niet mijn naam-zijn naam, want dat vinden heel veel mensen nog verwarrend, merk ik. Eigenlijk wil ik het liefst de achternaam van mijn schoonmoeder, die is het mooist
Heb ik wat gemist? Vertel eens!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  woensdag 26 april 2006 @ 10:53:13 #287
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37305451
Ik heb besloten om op mijn werk nog mijn eigen naam te gebruiken, tot het moment dat ik intern van baan zou veranderen. Dan ga ik zijn naam gebruiken. Thuis en bij aanvragen van dingen gebruik ik zijn naam al wel.
Weet iemand hoe het werkt als je bijv je naam op je bankrekening ed wilt laten omzetten? Moet je dan met je trouwboekje naar de bank of moet je dan een brondocument (paspoort) hebben met 'Eigen Naam' ev 'Zijn Naam'???
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 26 april 2006 @ 11:01:40 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37305675
Ik heb dat gedaan zonder bewijs. We waren een gezamelijke spaarrekening aan het regelen en toen zei ik 'Oh, en voor die en die rekening wil ik ook graag mijn naam veranderd hebben'. En dat kon gewoon.
Bel even naar je bank, want ik kan me voorstellen dat het nog wel eens verschilt.
***
  woensdag 26 april 2006 @ 11:02:42 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_37305710
Ligt er ook aan of je het op het bankkantoor gaat wijzigen of via een wijzigingsformulier en de post.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 26 april 2006 @ 11:25:40 #290
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37306411
Ik ga wel even naar de bank. Da's wel zo makkelijk! Nog een vraag: hebben jullie je handtekening aangepast? De mijne laat nl overduidelijk mijn meisjesnaam zien en het leek me wel leuk om die met een nieuw paspoort te veranderen.

Tja, ik heb werkelijk niets beters om me mee bezig te houden. Dat getrouwd zijn houdt me gewoon ernstig bezig nog.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_37314499
Persoonlijk zou ik mijn naam niet veranderen. Als iemand mij na ons huwelijk zou vragen hoe ik heet zou ik nog altijd mijn eigen familienaam behouden. Dat ze soms eens zouden zeggen: ah is dat mevrouw <insert familienaam vriend> dan zou ik er geen probleem van maken, maar ik zou toch zelf mijn naam blijven gebruiken.
Ook als ik bv ergens een abonnement zou moeten hebben ofzo.

Misschien is het in België minder gebruikelijk ofzo.
Op de oude identiteitskaarten kon je op de ommezijde een klever laten aanbrengen met daarbij E <naam en voornaam partner> Dat zou ik wel gedaan hebben
pi_37317360
Mocht ik ooit trouwen, dan wil ik de naam van mijn meneer aannemen. Mijn achternaam is gewoon raar en ik ben het zat om het steeds maar te moeten spellen. En de 354566474788 variaties die ik in mijn leven al heb gehoord zijn zo gay. En Lotte Verbeek klinkt gewoon ook best leuk. Maar hij wil toch niet trouwen, dus ik moet hoogstwaarschijnlijk de rest van mijn leven overal mijn achternaam uitleggen.
  woensdag 26 april 2006 @ 18:14:16 #293
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_37318157
Ik vind zijn achternaam wel sjiek, dus die neem ik aan. Wel daarachteraan mijn eigen achternaam.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_37318248
M'n meissie twijfelt nog een beetje, omdat haar familienaam niet erg "verbreid" is, en ze hem eigenlijk wel wil houden... moeten we nog beslissen dus!
pi_37327993
Inmiddels zijn er 4 optie voor de achternamen

- Hij neemt naam van zijn partner aan
- Eigen naam gevolgd door de naam van de partner
- Naam van de partner
- Naam partner gevolgd door de eigen naam
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 27 april 2006 @ 08:28:21 #296
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37335184
Gisteren voor de laatste keer mijn trouwjurk gepast en hij is zo mooi Ik kan nu echt niet meer wachten

Nog 19 dagen
  donderdag 27 april 2006 @ 18:19:49 #297
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37352052
quote:
Op woensdag 26 april 2006 16:07 schreef leonieke het volgende:
Persoonlijk zou ik mijn naam niet veranderen. Als iemand mij na ons huwelijk zou vragen hoe ik heet zou ik nog altijd mijn eigen familienaam behouden. Dat ze soms eens zouden zeggen: ah is dat mevrouw <insert familienaam vriend> dan zou ik er geen probleem van maken, maar ik zou toch zelf mijn naam blijven gebruiken.
Ook als ik bv ergens een abonnement zou moeten hebben ofzo.

Misschien is het in België minder gebruikelijk ofzo.
Op de oude identiteitskaarten kon je op de ommezijde een klever laten aanbrengen met daarbij E <naam en voornaam partner> Dat zou ik wel gedaan hebben
Helemaal mee eens!
Ik houd ook gewoon m'n eigen naam, mijn achternaam is ook wel uniek in Nederland (op m'n ouders na dan he. .). Zijn naam is ook wel oerhollands misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Het lijkt me ook zo raar om ineens met die andere achternaam de telefoon op te nemen ofzo..

Hij houdt trouwens ook gewoon z'n eigen naam, maarruh zijn er hier mannen die de naam van de vrouw hebben aangenomen? of een combi en hoe doen homo/lesbische paren dat? Die mogen ook elkaar naam gebruiken of combineren, maar gebeurd dat ook veel???
klerkje
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:48:19 #298
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37377272
Hallo!

Vanaf de honeymoon dan toch even nog een fotootje van onze bruiloft (21 april 2006):


disclaimer: foto is nog niet bewerkt door de fotograaf - auteursrecht volledig bij willemijn!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_37385507
Droeke wat een mooie simpele jurk en wat ziet je man er mooi uit en je bloemen heel mooi!!!
Ook deze jurk lijkt helemaal niet op die van mij

Nog 2 maanden
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:35:42 #300
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37391015
Waarom denken mensen meteen dat je zwanger bent als je zegt dat je 'iets' wilt vertellen
maar goed ouders weten nu van onze trouwplannen en dat is wel fijn hoor, kan lekker kletsen over ideetjes en dingetjes en de voorpret......leuk, leuk, leuk.
klerkje
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:43:49 #301
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37391219
Droeke, je ziet er schitterend uit! Heel mooi. En je hubbie ook! Geniet van je honeymoon!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')