abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 februari 2006 @ 20:41:48 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35052110
Natalie werd samen met mij tegelijk ForumAdmin na mod geweest te zijn van C&H. Na bijna acht maanden FA geweest te zijn heeft ze te kennen gegeven te willen stoppen, tijdsdruk, een bloeiend privéleven en toch ook wel de energie die in het FA-en gaat zitten hebben haar ertoe doen besluiten deze stap te nemen.

Het is jammer want Natalie was in vele dingen m'n tegenhanger en we vulden elkaar goed aan, ze wist vaak de scherpe randjes van mij bij te schaven en ze is veel attenter op de details dan ik ooit zal kunnen zijn; het aanmaken van fora, bijhouden van mail, contact onderhouden met mods en users en nog vele andere zaken had ze onder haar wakend oog. Dat opvangen gaat nogal wat geregel kosten vrees ik.

Natalie gaat de crew niet geheel verlaten echter, ze keert terug daar waar ze ooit in een grijs verleden aan haar crewschap begon, nieuwsposter op de FP. Als zodanig hopen we haar nog vaak te lezen en ook op het forum zal ze weer meer toekomen aan normaal posten.

Natalie, heel erg bedankt voor je inzet voor het forum, als mod en als FA.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 13 februari 2006 @ 20:56:27 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35052950
Iets ging niet helemaal goed hier
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_35053403
Aan alle dingen komt een eind, zo ook aan mijn FA-schap. Iets wat ik altijd erg leuk heb gevonden en waar ik zéker nog wel van ga balen dat ik er ooit mee ben gestopt, maar momenteel is 't voor mij simpelweg het beste.

Maar zoals Dagonet al zei: ik ga niet helemaal weg ga ik overigens niet. Ik ga terug naar waar ik ooit begonnen ben: als nieuwsposter bij FP.

Dikke kus & bedankt voor de fijne samenwerking!

Natalie.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')