abonnement Unibet Coolblue
pi_34992980






Het is zover, de Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben vanaf nu een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we nu hier verder gaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een paar maanden onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar UnleashMitch (a.k.a FJD) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij I3d waar wij de server huren! De server gaat binnenkort zijn 3e periode in en we hopen dit zo nog even vol te houden!



Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!




De volgende leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload op het aparte BoF forum) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment de #1 van BoF.









[cimg] [url=http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?userid=71911]



Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)

We hebben ook 2 huisvrienden die veel op onze server spelen en hier veel posten! Dat zijn: PoSTMaN & Atreidez. Beiden respectievelijk lid van de Fight or Die en van de Zero Barrier clan.




Servernaam: Band of Fok!kers IP adres v/d server: 84.244.130.114 Port: 16567

Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: FOK!

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl



Battlefielfd 2 centrale topics:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44


Battlefield 2 Band Of Fok!kers topics:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
13 1415 16
17

De openingspost kan hier gevonden worden!
pi_34993050
'em, niet em
pi_34993150
dat wzza tijd heeft om al die onzin te typen zeg, hij zal wel heel graag weer terug willen

anyways, effe over hem, zat gister in de cobra met hem als gunner op sharqi, en iedereen weet dat als je switched naar tv guided missile dat je niet direct kunt schieten, maar eerst een halve tot 1 seconde moet wachten. wij gingen naar de heli-spawn om de havoc op te wachten, wzza schiet wat mensjes neer met de gun, hoort dat er 1 bij de AA zit, switched naar tv guided en schiet binnen een halve seconde snaarstrak op de AA. (dus vanaf soldaat schieten met gun tot aan AA neerknallen een halve seconde)
nou imo kan dat dus echt niet
pi_34993189
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:02 schreef Burbo het volgende:
'em, niet em
ach leestekens, de meeste zijn toch dyslectisch hier
pi_34993208
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:06 schreef Incolumis het volgende:
dat wzza tijd heeft om al die onzin te typen zeg, hij zal wel heel graag weer terug willen

anyways, effe over hem, zat gister in de cobra met hem als gunner op sharqi, en iedereen weet dat als je switched naar tv guided missile dat je niet direct kunt schieten, maar eerst een halve tot 1 seconde moet wachten. wij gingen naar de heli-spawn om de havoc op te wachten, wzza schiet wat mensjes neer met de gun, hoort dat er 1 bij de AA zit, switched naar tv guided en schiet binnen een halve seconde snaarstrak op de AA. (dus vanaf soldaat schieten met gun tot aan AA neerknallen een halve seconde)
nou imo kan dat dus echt niet
Maar ze zijn toch gebanned van de BoF Server?
Waar maken we ons dan nog druk over
  zondag 12 februari 2006 @ 12:10:43 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34993297
Ik heb BF 2 en die uitbreiding nu ook al een tijdje , bak er vrij weinig van om eerlijk te zeggen .
Wel een leuk spel

tot zo ver mijn waardeloze tvp
Ik ben inmiddels overleden
pi_34993397
tvp
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  zondag 12 februari 2006 @ 12:19:07 #8
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34993561
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef Razorback het volgende:

[..]

Maar ze zijn toch gebanned van de BoF Server?
Waar maken we ons dan nog druk over
Daarom.... en dan in het engels hier op het forum lullen terwijl het gewoon Hollandse kaaskoppen zijn. Bovendien er voor zorgen dat zij altijd de helikopter hebben ; fuck ém
iedereen heeft recht op elk voertuig in het spel...

Beetje flauw om dan andere teamgenoten aan te vallen om uit de helikopter te blijven als ze dreigen in te stappen. En vaak stappen ze dan ook samen in, lukt het een keer niet, dan gaat een van de 2 gewoon opstijgen en er direct uitspringen en bij een volgende snelle respawn weer instappen met z'n mattie.


Ik vind wel dat dat friendly fire weer aan moet, of uit, ik ga er vanuit dat friendly fire betekend dat je juist WEL je teamgenoten kan neerschieten... op deze manier kan je zien wie een teamkiller is en dan kunnen de teamkillers mooi een andere server opzoeken indien ze het expres doen.... dat AA missiles op de grond ook wel eens de verkeerde kant op gaan is jammer dan.. hopelijk wijzigen ze dat met de patch. MAar aan de andere kant, kan ook te maken hebben met blue/red bug waarbij een teamgenoot dus een vijand lijkt te zijn (en dus ook in de totale lijst bij de vijand zit) kost je ook punten !

laat daboyz maar lekker bij GoT op de server spelen, wie weet maken ze daar wel mensen op die manier blij.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:21:26 #9
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34993626
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb BF 2 en die uitbreiding nu ook al een tijdje , bak er vrij weinig van om eerlijk te zeggen .
Wel een leuk spel
Oefenen... ik weet niet of je al bij de BoF clan zit... het leukste blijft gewoon een team van mensen die je 'kent', of via teamspeak & squad bij elkaar te blijven en dingen die een ander niet ziet door te geven aan teamspeak enz.... maargoed mensen die al veel FPS games (en zeker online) spelen op de PC hebben wel een kleine voorsprong op mensen waarbij dit een van de eerste games is.... maar zonder teamspeak en een vaste clan is BF2 een heel stuk minder leuk. Denk dat de meesten het hier wel met me over eens zijn.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:37:42 #10
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34994051
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:21 schreef JK het volgende:

[..]

Oefenen... ik weet niet of je al bij de BoF clan zit... het leukste blijft gewoon een team van mensen die je 'kent', of via teamspeak & squad bij elkaar te blijven en dingen die een ander niet ziet door te geven aan teamspeak enz.... maargoed mensen die al veel FPS games (en zeker online) spelen op de PC hebben wel een kleine voorsprong op mensen waarbij dit een van de eerste games is.... maar zonder teamspeak en een vaste clan is BF2 een heel stuk minder leuk. Denk dat de meesten het hier wel met me over eens zijn.
Ik heb heel lang FPS gespeeld ,; TFC , CS (sinds beta 1 (ja stoer ben ik he) , UT , Sin , BF1942 , maar het is allemaal wat minder geworden sinds MMORPG mijn leven binnen trad .
Maar ik blijf oefenen natuurlijk
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 12 februari 2006 @ 12:50:37 #11
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34994493
Mensen die iets goed kunnen in een spel worden altijd van cheaten ofiets dergelijks beschuldigd. Ik denk niet dat ze cheaten. Het zijn gewoon heli-hoeren van de bovenste orde. Ik vraag me alleen af waarom ze gebanned zijn?

Net trouwens eindelijk even trackmania gespeeld, wel lachen spel.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_34995031
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mensen die iets goed kunnen in een spel worden altijd van cheaten ofiets dergelijks beschuldigd. Ik denk niet dat ze cheaten. Het zijn gewoon heli-hoeren van de bovenste orde. Ik vraag me alleen af waarom ze gebanned zijn?

Net trouwens eindelijk even trackmania gespeeld, wel lachen spel.
omdat ze mensen beschieten en er alles aan doen om de heli te bemachtigen.. gisteren mnet 3 a 4 man beslist er niet mee eens dan mag de ban er wel van af had er niks mee te maken dat ze ons ownde
Trouwens Postman hoe vind je mn nieuwe favoriete wapen?
Narf!
pi_34995150
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:06 schreef Incolumis het volgende:
dat wzza tijd heeft om al die onzin te typen zeg, hij zal wel heel graag weer terug willen

anyways, effe over hem, zat gister in de cobra met hem als gunner op sharqi, en iedereen weet dat als je switched naar tv guided missile dat je niet direct kunt schieten, maar eerst een halve tot 1 seconde moet wachten. wij gingen naar de heli-spawn om de havoc op te wachten, wzza schiet wat mensjes neer met de gun, hoort dat er 1 bij de AA zit, switched naar tv guided en schiet binnen een halve seconde snaarstrak op de AA. (dus vanaf soldaat schieten met gun tot aan AA neerknallen een halve seconde)
nou imo kan dat dus echt niet
vandaar dus mede de ban...
Narf!
  zondag 12 februari 2006 @ 13:17:57 #14
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34995621
Als piloot kun je niet zien wat de gunner doet en kun je ook niet bepalen wanneer hij precies is geswitched, we praten hier over een halve seconde.

Dat ze gebanned zijn vind ik niet erg, maar hebben ze dan ook daadwerkelijk geTKed gisteren? In dat geval boeit het me natuurlijk helemaal niks.
Als zij niks hebben gedaan behalve continu in de heli zitten dan is de ban onterecht in mijn ogen

Over je granaatwerper, geniet er nog maar van straks kan het niet meer van dichtbij aangezien je dan zelf ook weer gewoon dood gaat. Ik had je toch ook vaak genoeg met mijn vertrouwde AK.
Maar het blijft vervelend die F2000 GL, zeker als ik mijn wapen vergeet terug te zetten naar full auto
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_34995789
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mensen die iets goed kunnen in een spel worden altijd van cheaten ofiets dergelijks beschuldigd. Ik denk niet dat ze cheaten. Het zijn gewoon heli-hoeren van de bovenste orde. Ik vraag me alleen af waarom ze gebanned zijn?

Net trouwens eindelijk even trackmania gespeeld, wel lachen spel.
-Als zij er zijn is er geen zak meer aan op onze eigen server. Klasse verschil ullen we het maar noemen, cheaters of geen cheaters.
-Zoals ze zelf ook toegeven teamkillen ze voor de chopper
-Het zijn GoTers die ons proberen op te naaien (lees de engelse teksten nog maar eens door) Al zijn ze op DJM ook gebanned vanwege zelfde redenen.

Vooral reden 2 levert gewoon een perm ban op
pi_34995842
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als piloot kun je niet zien wat de gunner doet en kun je ook niet bepalen wanneer hij precies is geswitched, we praten hier over een halve seconde.

Dat ze gebanned zijn vind ik niet erg, maar hebben ze dan ook daadwerkelijk geTKed gisteren? In dat geval boeit het me natuurlijk helemaal niks.
Als zij niks hebben gedaan behalve continu in de heli zitten dan is de ban onterecht in mijn ogen

Over je granaatwerper, geniet er nog maar van straks kan het niet meer van dichtbij aangezien je dan zelf ook weer gewoon dood gaat. Ik had je toch ook vaak genoeg met mijn vertrouwde AK.
Maar het blijft vervelend die F2000 GL, zeker als ik mijn wapen vergeet terug te zetten naar full auto
ik heb je maar 2 x van dichtbij gepakt
derest was van verweg
Narf!
pi_34996436
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als piloot kun je niet zien wat de gunner doet en kun je ook niet bepalen wanneer hij precies is geswitched, we praten hier over een halve seconde.
dan moet jij toch wat vaker in de chopper stappen, je kunt het wel zien en horen
pi_34997073
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]

-Als zij er zijn is er geen zak meer aan op onze eigen server. Klasse verschil ullen we het maar noemen, cheaters of geen cheaters.
-Zoals ze zelf ook toegeven teamkillen ze voor de chopper
-Het zijn GoTers die ons proberen op te naaien (lees de engelse teksten nog maar eens door) Al zijn ze op DJM ook gebanned vanwege zelfde redenen.

Vooral reden 2 levert gewoon een perm ban op
-En ze bleven maar spawncampen met hun heli...wat ook zwaar irritant was...
pi_34997162
voor spawnkillen is de ban toch een gegronde reden. zo erg zullen die gasten het ook niet vinden gaan wel een andere server platspelen.
pi_34997221
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:42 schreef Incolumis het volgende:

[..]

dan moet jij toch wat vaker in de chopper stappen, je kunt het wel zien en horen
  zondag 12 februari 2006 @ 14:23:01 #22
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34997909
Spawncampen is met de heli toegestaan staat toch in de regels.

Ik wist niet dat je in de heli kon horen wanneer de gunner switched van gun naar tv guided missile.

Ik zeg niet dat ik het erg vind dat ze gebanned zijn he, maar je kan niet zo maar iemand bannen vind ik.

Maar goed ik laat het maar rusten. Wanneer gaan we Calabria bannen, hij owned alles in zijn vliegtuig

Ik heb gisteren trouwens ook tegen ze gespeeld en had niet echt veel last van ze. Zelfs sickert killed mij vaker dan zij in hun heli
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_34998034
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Spawncampen is met de heli toegestaan staat toch in de regels.

Ik wist niet dat je in de heli kon horen wanneer de gunner switched van gun naar tv guided missile.

Ik zeg niet dat ik het erg vind dat ze gebanned zijn he, maar je kan niet zo maar iemand bannen vind ik.

Maar goed ik laat het maar rusten. Wanneer gaan we Calabria bannen, hij owned alles in zijn vliegtuig

Ik heb gisteren trouwens ook tegen ze gespeeld en had niet echt veel last van ze. Zelfs sickert killed mij vaker dan zij in hun heli
Wat ik net zeg Postman, TK voor heli is de reden en de rest niet..
  zondag 12 februari 2006 @ 14:25:54 #24
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34998047
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef Sickert het volgende:
thnx to razor..
http://www.break.com/movies/lancheater.html
Ik kende hem al, hij blijft leuk.
Overigens had ik de politie gebeld en ze op laten pakken voor het vernielen van mijn pc, maar goed ik cheat dan ook niet, anders cheat ik wel heel belabberd
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zondag 12 februari 2006 @ 14:26:40 #25
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34998089
quote:
Op zondag 12 februari 2006 14:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wat ik net zeg Postman, TK voor heli is de reden en de rest niet..
Okee, ik kon het niet echt opmaken uit het verhaal, aangezien het er niet echt duidelijk in stond.
Mooi hebben we geen last meer van ze
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')