abonnement Unibet Coolblue
pi_36009359
Oh, de Kees Jansema connectie was al benoemd, zie ik. Excuus. Zet mij maar bij het vuilnis.
pi_36009369
Gelukkig ben jij er altijd, Gellius. Dat strekt mij, als Batuwu zijnde, tot troost.

Komt Beer nog wel eens langs eigenlijk? (Beertje, beder, Beeremans )

Ik moet opeens aan Bram Stoker denken.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_36009487
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:38 schreef Gellius het volgende:
Oh, de Kees Jansema connectie was al benoemd, zie ik. Excuus. Zet mij maar bij het vuilnis.
Nog even roestig als altijd, zie ik. Het is goed dat sommige dingen nooit veranderen.

Zit je weer/nog steeds/naar volle tevredenheid in je Oostduitse kazerne? Of post je vanuit de Rue des Batignolles?
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_36009534
Niets van dat al. Het is alles barre koude en eenzaamheid hier. Ik zou me voelen als de Wacht am Rhein, ware het niet dat John de Illustrator die post beter past.

Eigenlijk ben ik Zodiakk geworden. Maar die draagt nu vast ook al een double-breasted blazer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gellius op 13-03-2006 23:53:40 ]
pi_36009559
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]
Oostduitse kazerne?
.

Nog 5 maanden.
pi_36009630
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:43 schreef Gellius het volgende:

Nog 5 maanden.
En dan?
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_36009656
Dan: weidse vergezichten, klaroengeschal en onafzienbare kinderscharen.
pi_36009693
Ik denk dat de meneer op de foto een slachtoffer was van senator McCarthy's heksenjacht.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2006 23:48:31 ]
pi_36009706
Trouwen, kinderen en een doorzonwoning in Hoofddorp dus. Ook mooi.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_36009802
Jij draaft in je burgerlijke sentimentaliteit altijd gelijk zo door Batuwu. We gaan landsgrenzen delen, dat is al heel wat.
pi_36010054
Maar we delen nu stadsdeelgrenzen. Dat is toch veel knusser?
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_36010144
Tijd voor een slowchat-topic?
pi_36010204
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:59 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Maar we delen nu stadsdeelgrenzen. Dat is toch veel knusser?
Jij en ik bedoel je? Ja, dat is wel knusjes. . Woon jij altijd steeds tussen de gevaarlijke ne-gers?
pi_36010241
Daar zijn aparte topics voor, Sloggi. We zitten hier plaatjes te raden. Graag serieus meedoen of wieberen.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_36010245
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:02 schreef Sloggi het volgende:
Tijd voor een slowchat-topic?
Plaats eerst maar een ongeplaatst onraadbaar plaatje. Hier be ontgroeningsrituelen.
pi_36010265
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:05 schreef Gellius het volgende:

[..]

Plaats eerst maar een ongeplaatst onraadbaar plaatje. Hier be ontgroeningsrituelen.
Ik bedoel wat die Afrikaner zegt. Die Boer.
pi_36010333
Wist je wel dat we hier opvallend weinig ne-gers hebben? En dat de PvdA het alhier verbazingwekkend goed heeft gedaan? En dat ik op een lelieblank trappenhuis woon? En dat mijn straat al zeker een half jaar lang opgebroken is? Het zou je hier zeer bevallen.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_36010349
Nu jij weer wat lulligs zeggen, Batuwu, En dan ik weer.
pi_36010420
Oh ja, nu ik weer. Lache dit.

Dat van die PvdA is opmerkelijk Batuwu! En dat in jouwn buurt!


Geen idee wat ik hiermee wil zeggen, kan jij er wat van maken?
pi_36010450
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:05 schreef Gellius het volgende:

[..]

Plaats eerst maar een ongeplaatst onraadbaar plaatje. Hier be ontgroeningsrituelen.
Is dit heerschap al langsgeweest?



[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2006 00:17:10 ]
pi_36010493
Ik zie een kikker die ik al vaker gezien heb.
pi_36010519
Nu niet kif-ten, jongens. Eenieder is welkom in het warme bad dat RJP al zo lang vermag te zijn. Deze intellectuele whirlpool. Deze jacuzzi van eruditie. Deze geiser van vermaak voor semi-ambtenaren met gevarengeld.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_36010539
Godverdomme, ik post wel traag. Dat het maar gezegd is.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_36010600
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:15 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Nu niet kif-ten, jongens. Eenieder is welkom in het warme bad dat RJP al zo lang vermag te zijn. Deze intellectuele whirlpool. Deze jacuzzi van eruditie. Deze geiser van vermaak voor semi-ambtenaren met gevarengeld.
Bent u een echte intellectueel of doet u alsof?
pi_36010663
Een echte intellectueel doet altijd alsof.

Slapenstijd!
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')