abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf woensdag 26 april 2006 @ 13:24:07 #51
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_37309368
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:02 schreef 4Vita het volgende:

[..]

kijk dat vind ik al een opluchting dan elke keer 3 proefshots te moeten nemen alvorens een foto te schieten. het is voor kitesurf foto's en dat gaat met de nodige snelheid, dus teveel gepruts is echt niet gewenst. En het probleem van het klappen op de spiegel is alleen bij Nikon he ?
, maar zéker niet bij alle Nikons.
Om dit te voorkomen krijg je een extra ring bij de Peleng, waardoor dit probleem ook is getackeld.

Meer info? GOTO >> Lenzentopic
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
pi_37314134
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:24 schreef CompuMess het volgende:

[..]

, maar zéker niet bij alle Nikons.
Om dit te voorkomen krijg je een extra ring bij de Peleng, waardoor dit probleem ook is getackeld.

Meer info? GOTO >> Lenzentopic
Poseidon en Compu, allebei super bedankt voor jullie feedback!
pi_37671929
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand interesse in een D30 Mooie 3MP DSLR van Canon Kan alle EF-lenzen aan Twee jaar geleden is de sluiter vervangen dus die doet het ook nog wel ff
Er gaat niks boven een D30 (heb er namelijk ook 1 en ben er zeer, maar dan ook heel zeer tevreden over )

Btw, Pdehoog -> hoe duur is het vervangen van sluiter (wel handig te weten voor als mijn sluiter het ooit begeeft)
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_37671978
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:41 schreef MmadviewW het volgende:

[..]

Er gaat niks boven een D30 (heb er namelijk ook 1 en ben er zeer, maar dan ook heel zeer tevreden over )

Btw, Pdehoog -> hoe duur is het vervangen van sluiter (wel handig te weten voor als mijn sluiter het ooit begeeft)
Volgens mij kost dat bij Etbass iets van EUR 100-200 maar zeker weten doe ik het niet
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_37672308
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Volgens mij kost dat bij Etbass iets van EUR 100-200 maar zeker weten doe ik het niet
Bedankt voor de info (hoop dat mijn sluiter nog lang niet vervangen hoeft te worden )
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_37709600
Na het kopen van nieuwe lenzen, heb ik een Canon EF-s 18-55 mm over. Ook is mijn cameratas (LowePro Nova 3 AW) nu al te klein geworden.
Beide artikelen zyn amper 2 maanden oud (aankoop datum 07 maart 2006)

Iemand die toevallig een grotere (Liefste LowePro ) tas voor me heeft ?
Its the twinkle in your eyes that reveals your through inside....
pi_37713165
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:22 schreef SpaceyDeeJ het volgende:
Na het kopen van nieuwe lenzen, heb ik een Canon EF-s 18-55 mm over. Ook is mijn cameratas (LowePro Nova 3 AW) nu al te klein geworden.
Beide artikelen zyn amper 2 maanden oud (aankoop datum 07 maart 2006)

Iemand die toevallig een grotere (Liefste LowePro ) tas voor me heeft ?
Heb je die Lowepro nu over? En zo ja, wil je die kwijt? Wellicht dat ik er interesse in heb binnenkort .
Helaas geen andere tas in de aanbieding..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:17:51 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_37732818
Hoe groot is die Lowepro-tas? En zitten er veel zijvakjes in?
Ik heb nu nl. een tas met 1 groot vak en die is al tijden te klein
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_37751450
Over is een groot woord, moet nog even vervanging vinden (Nova 4 AW of Nova 5 AW) uhm, ja middels soort van gaas/elastiek heeft ie zijvakken. Op de site van K-Express staan er foto's van....
Its the twinkle in your eyes that reveals your through inside....
pi_37756063
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 04:30 schreef SpaceyDeeJ het volgende:
Over is een groot woord, moet nog even vervanging vinden (Nova 4 AW of Nova 5 AW) uhm, ja middels soort van gaas/elastiek heeft ie zijvakken. Op de site van K-Express staan er foto's van....
Heb ze al gezien idd. Is het ruim genoeg voor een dSLR met gewone maat lens, een extra lens en wat kleinere accessoires?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 mei 2006 @ 11:26:29 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37756115
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:24 schreef Elefes het volgende:

[..]

Heb ze al gezien idd. Is het ruim genoeg voor een dSLR met gewone maat lens, een extra lens en wat kleinere accessoires?
de 4 heb ik gehad
daar zat mijn eos350 in met standaard lens, een 70-300 en een flitser, cfkaartjes,
maar ik vond m te krap, t was klooien om t goed erin en eruit te halen
heb nu een dumpler (geloof ik) rugtas waar ik een heel stuk meer tevreden mee ben
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:29:12 #62
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_37756191
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

de 4 heb ik gehad
daar zat mijn eos350 in met standaard lens, een 70-300 en een flitser, cfkaartjes,
maar ik vond m te krap, t was klooien om t goed erin en eruit te halen
heb nu een dumpler (geloof ik) rugtas waar ik een heel stuk meer tevreden mee ben
Ik denk dat je Crumpler bedoeld?
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 mei 2006 @ 11:32:10 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37756253
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:29 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Ik denk dat je Crumpler bedoeld?
nee delseycamerabags
zat niet ech tin de richting
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_37757043
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

de 4 heb ik gehad
daar zat mijn eos350 in met standaard lens, een 70-300 en een flitser, cfkaartjes,
maar ik vond m te krap, t was klooien om t goed erin en eruit te halen
heb nu een dumpler (geloof ik) rugtas waar ik een heel stuk meer tevreden mee ben
Tnx! Ze beschrijven nlk dat het wel moet passen Ik wil geen rugtas maar een schoudertas, en niet al te groot want ik neem die tas dan weer vaak mee in mijn rugzak .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 mei 2006 @ 12:52:54 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37758312
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:03 schreef Elefes het volgende:

[..]

Tnx! Ze beschrijven nlk dat het wel moet passen Ik wil geen rugtas maar een schoudertas, en niet al te groot want ik neem die tas dan weer vaak mee in mijn rugzak .
ze hebben daar ook schoudertassen


k bedoel te zeggen dat ze niet alleen rugtassen hebben enzo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_37758580
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

ze hebben daar ook schoudertassen
[afbeelding]
[afbeelding]
k bedoel te zeggen dat ze niet alleen rugtassen hebben enzo
Ik zag het al ja
Volgens mij heb ik ooit zo'n klein tasje van ze gehad .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_37769626
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:24 schreef Elefes het volgende:

[..]

Heb ze al gezien idd. Is het ruim genoeg voor een dSLR met gewone maat lens, een extra lens en wat kleinere accessoires?
Voor een dSLR met twee lensen en extra accesoires is het geen enkel probleem. Ik heb echter 4 lensen en een Speedlicht erin zitten en dan is ie wat klein geworden....
Its the twinkle in your eyes that reveals your through inside....
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:54:13 #68
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_37966858
[GEZ] SB 800 voor mooi prijsje...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zondag 21 mei 2006 @ 13:21:19 #69
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_38043567
Hierbij bied ik aan mijn Voigtländer Vitoret DR, inclusief de originele paraattas, zonnekap en handleiding. Ook zit er nog een voorzet-lensje bij van +2 dioptrie. De camera heeft een 50mm 2.8 color-Lantar lens en een prontor 300 sluiter.

Dit is een heel fijne meetzoeker camera die heel fijn werkt.
Van buiten is de camera haast in nieuwstaat en ook technisch is hij bijna nog als nieuw. Ik heb alleen wat twijfels bij de lichtmeter, die wil soms niet meer goed uitslaan maar dat schijnt een bekende kwaal te zijn van deze camera's.

Foto's:










De vraagprijs is ¤50,-
Mail: Marco (at) fotologie.nl
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  zondag 21 mei 2006 @ 14:49:41 #70
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38045848
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef ForrestX het volgende:
[GEZ] SB 800 voor mooi prijsje...
wat vind je een mooi prijsje?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 22 mei 2006 @ 16:45:41 #71
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_38089128
hoi
ik wil al heeeel lang een digitale spiegelreflex, 1tje met veel mogeljkheden, waar ik verschillende lenzen op kan zetten, en die goed kan inzoomen. ik maak veel verschillende foto's, veel natuur, maar loop ook premieres af, dus wil er van afstand wel mooi mee kunnen schieten.
iemand hier 1 over, of tips
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_38090708
Mirjam: verdiep jezelf eerst even in de materie betreffende (digitale) spiegelreflexen en lenzen. Door de eisen die je stelt weet je er blijkbaar niet echt wat van, en dat is natuurlijk niet zo handig als je er één uit moet gaan zoeken
  dinsdag 23 mei 2006 @ 00:58:11 #73
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_38109629
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:21 schreef Gizz het volgende:
Mirjam: verdiep jezelf eerst even in de materie betreffende (digitale) spiegelreflexen en lenzen. Door de eisen die je stelt weet je er blijkbaar niet echt wat van, en dat is natuurlijk niet zo handig als je er één uit moet gaan zoeken
hey, vandaar dat ik ook om meer info vraag
en ik snap ook wel dat er voor verschillende functies verschillende lenzen zijn, was gewoon benieuwd ik moet ergens beginnen en op mijn samsung digimax ben ik nu wel uitgekeken.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_38111330
Missy, post anders ook eens in [Centraal] Wie helpt mij een nieuwe camera vinden? .
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:29:07 #75
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_38141272
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

wat vind je een mooi prijsje?
dat hangt weer een beetje van de staat en leeftijd af...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')