abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34893214

In The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™ II, het vervolg op de alom geprezen RTS-game The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™, krijg je de kans om Midden-aarde in volle glorie te aanschouwen.
Dankzij een nieuwe overeenkomst met The Saul Zaentz Company d/b/a Tolkien Enterprises, heeft EA zich verzekerd van de rechten om games te ontwikkelen die op de boeken zijn gebaseerd. Dit sluit aan op de andere overeenkomst die games gebaseerd op New Line Cinema’s The Lord of the Rings™-films al mogelijk maakte. Hierdoor kunnen spelers in The Battle for Middle-earth™ II nu kennismaken met lagen uit de boeken die nooit eerder door EA waren verkend.
Met compleet nieuwe thema’s uit J.R.R. Tolkiens originele romans, ga je dieper dan ooit en beleef je nieuwe veldslagen die verder gaan dan die van de bekroonde filmtrilogie. Lever strijd in het noorden en voer het bevel over de meest befaamde beschavingen uit de geschiedenis van Midden-aarde – de legers van de Elfen en Dwergen – of vecht aan de zijde van Het Kwaad met helden en wezens die niet voorkomen in de films van The Lord of the Rings. Verdedig óf verover nooit eerder vertoonde rijken als Dol Guldur, de Nevelbergen en Dempsterwold terwijl je krachtige nieuwe wapens en vaardigheden ontketent, waaronder het oproepen van draken, het doen uitbarsten van vulkanen of het laten neerkomen van een catastrofale bliksemschicht.
Maar pas op. Hoe sterker je wordt, des te meer tegenstand je kunt verwachten. Je vijanden, die beschikken over een indrukwekkend nieuw AI-systeem, hebben een groter tactisch voordeel en krachtigere toverspreuken. Zijn jouw legers vastberaden genoeg om te volharden?

New races, places, heroes, and battles from books & films
Command all the races of Middle-earth with 3 all new factions including Elves, Dwarves, and Goblins.

Win the war in the North single-player campaign with all-new story that takes you to places and battles of Middle-earth previously unseen.
Customization, Command, & Control
Build your own landmark castle with fully customizable and upgradeable fortresses and walls.

Create your own hero with all new customized RTS units that are your avatars in-game.

Control battles with all-new enemy AI, melee combat, and flanking, adding unprecedented tactical fidelity
Core RTS Depth of Strategy
Master next-gen unit control with smart formations, battle lines, and planning mode.

"Build anywhere" brings creativity and strategy to base building and battlefield dominance.

Control the entire war with a high level "Risk" style meta-game on the Living World Map with all new strategic AI .

Extend your battlefield with larger than life navy battles at sea

Electronic Arts heeft besloten diens tweede Lord of the Rings real-time strategy game nog wat extra in de aandacht te zetten door een demo vrij te geven. De demo is vanaf vandaag beschikbaar, om 9 uur Pacific Standard Time, omgerekend om zes uur 's avonds in Nederland.
In de demo vinden we twee maps, Withered Heath en Harlindon en een tutorial (zowel voor beginners als gevorderden). Withered Heath is een sneeuwachtig gebied met bergen en grotten en uitermate geschikt voor onverwachte aanvallen. Harlindon laat ons kennis maken met de nieuwe zeegevechten en bevat epische gevechten tussen land en zee. De demo weegt 1.3 GB

ik ben benieuwd, ik heb deel 1 veel gespeeld
qua RTS was het een kleine tegenvaller.. maar de sfeer is wel leuk.
Ik ga de demo zeker proberen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2006 10:49:01 ]
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:50:43 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_34893289
Deze ga ik zo iig wel proberen Maar 1.3 gig voor een demo is wel steep hoor
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_34893475
Iets bekend over de system specs? Ik ben geen LOTR fan, maar dit ziet er leuk uit.
pi_34893617
ik zie nog nergens specs staan..

hier is de homepage voor meer nieuws, video's enz.
pi_34893659
een demo van 1,3 gig? Even wachten todat hij in de nieuwsgroepen staat dus... hoe groot wordt het hele spel dan wel niet? Eigenlijk vind ik dit wel een beetje veel van het goede. Ik kan waarschijnlijk beter wachten en het spel gelijk kopen.

Wanneer zou hij uitkomen? Ik heb hem nog niet in de winkels gezien.
pi_34893661
Vraag me echt af of dit speelbaar gaat zijn op de Xbox 360...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34893759
ziet er leuk uit, maar 1,3 gig voor een demo
pi_34893911
cool. deel 1 was een leuk spel
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34894174
Deel 1 was leuk. Alleen lukte het me niet om de kwade-variant uit te spelen
Weet iemand de datum wanneer het spel zelf in de winkels ligt?
1.3 gb
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_34894211
deze ga ik zeker proberen, ik ben Deel 1 nu opnieuw aan het uitspelen! Erg vetjes!
pi_34894217
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:29 schreef Napalm het volgende:
Weet iemand de datum wanneer het spel zelf in de winkels ligt?
zal niet lang meer duren..

ik denk maart ergens
pi_34894507
maart... mmm, kan ik in iedergeval fable eerst nog uitspelen of daartoe een poging doen. Ik moet deel 1 ook nog spelen, heb hem vorige week gekocht voor iets van 35 euro. Ben benieuwd.
pi_34916508
Nog ongeveer 1000 MB te gaan met 240 kb/s. Da's ruim een uur. Schiet nou op!
pi_34917579
Ik heb deze besteld en de datum die ik kreeg was 2 maart (bij Dynabyte)
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_34919935
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:59 schreef Disorder het volgende:
Iets bekend over de system specs? Ik ben geen LOTR fan, maar dit ziet er leuk uit.
quote:
Here you go. This information came from the Community FAQ made by GameReplays, BFME Tournaments, and Middle-earth Center, which can be found here;-

http://gamereplays.org/bfme2/faq/

Now please, before making topics or asking questions if your computer can run this game, look here first! If you are still unsure if your computer can run this game, then ask here, don't make a topic about it. Myself, as well as the people here, will do our best to help you out.

KEEP BUMPED!

GRAPHICS CARDS;-
Cards you can expect to run the game, but only at low settings and resolutions:
Geforce 3 Ti
Geforce 4 Ti
Geforce FX5200/5500/5600XT/5700LE
Geforce 6200A/6200 "Turbocache"
Radeon 8500
Radeon 9200SE/9200/9250/9600SE/9550
Radeon X300SE/X300 "Hypermemory"
Radeon Xpress200

Cards that might be able to run the game at decent settings and resolutions:
Geforce FX5600/5700/5600 Ultra/5700 Ultra
Geforce 6200/6600LE
Radeon 9550/9600/9600 Pro/9600XT/9800SE
Radeon X300/X300PE/X550/X600 Pro/X600XT/X700SE

Cards that should be able to run the game at pretty high settings:
Geforce 5800/5900ZT/5900XT/5900/5900 Ultra/5950 Ultra
Geforce 6600/6600PE/6600GT/6800LE
Radeon 9800/9800 Pro/9800XT
Radeon X700/X700 Pro/X700XT/X800

Cards that should be able to run the game with all settings on high and than some!
Geforce 6800/6800GT/6800 Ultra/7800GTX
All SLI systems
Radeon X800 Pro/X800XL/X800XT/X850XT
All Crossfire systems

COMPUTER PROCESSING UNIT(CPU);-
CPUs that are pretty much hopeless:
Intel Pentium III or earlier
Intel Celerons clocking at less than 1.2GHz (I'm unfamiliar with earlier Celerons - do these even exist?)
AMD Duron

CPUs that should be able to run, but not well:
Intel Celeron (Note: all recent low-end Intel CPUs are Celerons. The ones I'm talking about are less than 4 years old, and runs on the Pentium 4 core.)
AMD Athlon

CPUs that probably won't run VERY well, but will run ok:
Intel Pentium 4 1.5GHz-2GHz
Intel Celeron 2.4GHz
Intel Pentium M ~1.1Ghz
Intel Celeron M ~1.2GHz
AMD Athlon XP 2400+ or lower
AMD Sempron 2200+

CPUs that shouldn't have problems:
Intel Pentium 4 2.0GHz - 2.66GHz
Intel Celeron 2.4Ghz - 2.8GHz
Intel Pentium M 1.2Ghz - 1.6GHz
AMD Athlon XP 2500+ - 3000+
AMD Sempron 2400+ - 2800+
AMD Athlon 64 3000+

Ideal CPUs:
Intel Pentium 4 2.8GHz or above
Intel Pentium M 1.6GHz or above
Intel Pentium EE or better
AMD Athlon XP 3200+
AMD Sempron 3100+
AMD Athlon 64 (any model)
AMD Athlon FX series or better

RAM;-
Even those among us who are not fortunate enough to be nerds know that RAM is important. Without sufficient RAM, frame rates and response speed will drop, while loading times will soar. While it probably has less of an effect that the graphics card on the frame rate, even having a top graphics card won't help you run the game if you only have 128MB.

The minimum requirements for BFME called for 256MB system memory. BFME2 will probably require twice of that - if you are lucky. Even if the minimum specs are put at 256MB, running with 256 or even 512MB would result in long loading times and performance that can hardly be called acceptable. A clean Windows XP SP2 system easily takes up 300MB of system memory without the additional help of programs eating RAM, and systems with 256MB RAM are highly unlikely to run any modern games.

I would count on 512MB up to 1Gig of ram even into the 1.5Gig range for a lag free game play.
pi_34931268
tvptje.
Al meningen over de demo?
pi_34931914
Ik heb de demo vanacht binnengetrokken
het is de vraag of ik er vandaag tijd voor krijg om m te proberen

ik ben benieuwd!
pi_34932452
tvp
pi_34944342
Ik heb nu de demo gedownload, maar als ik er op dubbelklik staat er dat het programma niet reageert en moet worden beëindigd ? Wat doe ik verkeerd
pi_34948604
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
tvptje.
Al meningen over de demo?
Ik heb alleen de tutorials gespeeld tot nu toe. Dus over de gameplay of de AI kan ik niet echt oordelen. Het is allemaal superintuïtief. De productie is duidelijk tripple A. Mooie graphics, al zie je wel dat de Generals engine een beetje sleets begint te worden. Professionele voice overs, prachtig main menu, mooie muziek, etc. Hopelijk kom ik ergens dit weekend nog aan een goede skirmish toe.
pi_34976106
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:38 schreef EricG het volgende:
Ik heb nu de demo gedownload, maar als ik er op dubbelklik staat er dat het programma niet reageert en moet worden beëindigd ? Wat doe ik verkeerd
Misschien de nieuwe ATI-drivers nodig? Dezelfde dag is namelijk weer een nieuwe versie uitgekomen.

En ik moet zeggen dat de demo mij enorm verbaasd heeft. Ik was behoorlijk uitgekeken op deel 1, maar de toevoegingen en aanpassingen hebben naar mijn mening het spel veel goeds gedaan. Hulde daarvoor EA!
pi_35024248
De demo is echt geniaal , ik had deel 1 gekocht maar was hier vrij snel op uitgekeken, vooral het beperkt bouwen (waardoor ook snel een beperking in units bouwen) vond ik het ergs. Toch deel 2 even gekeken (omdat ik gelezen had dat je vrij kon bouwen). Maar het heeft me echt iets gedaan, ik koop dan ook vrijwel zeker dit spel.

Ik heb een skirmish game even laten lopen totdat ik de laatste punten kon besteden aan de uber-skills en hero's met de goblins, en manmanman wat is die balrog mooi gedaan en sauron etc.etc.

Maar het is wel een vrij zwaar spel mn Opteron 146 op 2500Mhz met X850XT en 1gig geheugen heeft het erg zwaar. (en je kan geen eens 1280x1024 draaien )
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_35038591
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Misschien de nieuwe ATI-drivers nodig? Dezelfde dag is namelijk weer een nieuwe versie uitgekomen.

En ik moet zeggen dat de demo mij enorm verbaasd heeft. Ik was behoorlijk uitgekeken op deel 1, maar de toevoegingen en aanpassingen hebben naar mijn mening het spel veel goeds gedaan. Hulde daarvoor EA!
Na een keertje opnieuw opstarten deed ie het
Over de demo: ik vind 'm niet zo heel geweldig hoor. Weinig units, zeker in vergelijking met de films, en zo mooi ziet het er niet uit
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:59:07 #24
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_35115379
Over 52 min en 40 sec kan ik ook gaan installeren...
Het leven is geen krentenbol.
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:25:59 #25
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_35146343
Ik vind dat je niet ver genoeg kan uitzoomen...
Het leven is geen krentenbol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')