quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:07 schreef _Tjabbe_ het volgende:Eerlijk gezegd snap ik niet het volle vertrouwen in AZ. De 0-5 vorige week tegen RBC zegt toch helemaal niks? De eerste helft van die wedstrijd speelde AZ niet goed, 2e helft wel. Maar een wedstrijd tegen RBC is niet echt representatief voor de vorm. De week ervoor speelden ze ook niet zo goed tegen Vitesse. Bij Roda werd die week daarvoor wel verschrikkelijk goed voetbal gespeeld, maar ook de week daarvoor was het niet echt overtuigend tegen Groningen en liet men punten liggen. Kortom, AZ is niet echt constant. Als ze vanavond niet het snelle voetbal laten zien wat ze kunnen denk ik dat Sparta heel lang stand kan houden. Sparta kreeg totaal maar 20 goals tegen in 16 wedstrijden en zeker de laatste weken staat de verdediging erg goed. Odds rond de 1.50-1.60 vind ik daarom echt niet goed genoeg en zeker geen reden om massaal op in te zetten. Dus daarom mijn advies om lekker in-play te spelen, AZ is mij te wisselvallig de laatste weken.

Ik heb al wel een hele dikke bet staan en dat is op Groningen @1.84. Ondanks de blessures moet deze wedstrijd tegen RBC gewonnen kunnen worden en ik denk niet dat Ron Jans en zn team het in zulk soort wedstrijden laat afweten.
helemaal gelijk, maar az zal zich simpel weg niet gek laten maken door sparta, het zal denk ik 1-0 2-0 2-1 worden. meer verwacht ik niet. maar odds rond de 1.50 zijn wel gewoon reel, 1.80/2.00 zou gewoon veel te hoog zijn. en over het algemeen laat az het niet liggen in dit soort partijen.
volendam - excelsior is ook een goede bet, excelsior staat op 2.5 bij unibet en ik denk dat excelsior zeker in deze vorm wel 2/3-1 moet kunnen winnen daar, aangezien het weer een belangrijke schop naar het kampioenschap kan zijn. volendam staat btw 3e met 7 punten achter op excelsior.