vrijdag 10 februari 2006 @ 11:36:10 #226
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_34931152
registreer om deze reclame te verbergen
Maar let wel, het is een asian handicap dus als AZ met 1 goal verschil wint krijg ik m'n inzet terug, ipv het kwijt te zijn. Dus ik vond het nog best aantrekkelijk
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
Weekdeals (728x90)
pi_34931622

Dit is iets wat ik nou nog steeds niet snap. Ik verwacht dat Sparta niet zal winnen en bij rust voor zal staan, dus lay ik Sparta/Sparta. Maar dan bij elk ander resultaat zou ik 4.75 winnen?

Hoevaak zet ik dan 5euro in? En wat is dan mijn profit, 80e? Ik snap wel dat wanneer Sparta wel wint, ik voor 75e de boot in ga.
pi_34931645
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:46 schreef Gelderland het volgende:

[..]

AZ @ 1.58 of evenuteel -1 @ 2.55
ik dacht dat jij binnenkort met een tilt zou komen

ik heb mn winst van feyenoord van afgelopen week op AZ gezet: 7 euro

en er is totaal 290 euro gematched op Inter to qualify @ een quote van iets van 1.34 ofzo

binnenkort screenies plaatsen a la NG met stadion pics en markt screenies
Chasing after currency and accumulating green
pi_34931686
nee je wint 4.75 als die andere resultaten het worden. Behalve als t dus sparta/sparta wordt. Je loopt dus 75euro risico maar deze is waarsch. wel safe. je zet dus wel groot bedrag in om uiteindelijk 4.75 te winnen.

Heb 85% van m'n saldi (80euro) ingezet op AZ. Come on dus!
pi_34931704
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]

Dit is iets wat ik nou nog steeds niet snap. Ik verwacht dat Sparta niet zal winnen en bij rust voor zal staan, dus lay ik Sparta/Sparta. Maar dan bij elk ander resultaat zou ik 4.75 winnen?

Hoevaak zet ik dan 5euro in? En wat is dan mijn profit, 80e? Ik snap wel dat wanneer Sparta wel wint, ik voor 75e de boot in ga.
komt omdat je je toekomstige positie als 'verrekend met commissie' (net of commission) hebt ingesteld.
Dus na commissie hou je over 5 * 0.95 = 4.75
pi_34931736
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef jmac het volgende:
nee je wint 4.75 als die andere resultaten het worden. Behalve als t dus sparta/sparta wordt. Je loopt dus 75euro risico maar deze is waarsch. wel safe. je zet dus wel groot bedrag in om uiteindelijk 4.75 te winnen.

Heb 85% van m'n saldi (80euro) ingezet op AZ. Come on dus!
Maar hoeveel zet ik in? 9 * 5? 1 * 5? 75e? En win ik dan niet 8 * 4.75?
pi_34931755
Ik heb trouwens al 2x op de tegenpartij van sparta ingezet dit jaar (feyenoord en ajax, 2x 40 euro ofzo)). Beide malen kwam sparta eerst op voorsprong! Hopen dat dit nu niet weer gebeurd, AZ moet nu wel presteren wil het nog een kans maken voor de titel!
pi_34931815
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar hoeveel zet ik in? 9 * 5? 1 * 5? 75e? En win ik dan niet 8 * 4.75?
je zet dus eigenlijk 75 euro in @ 1.06777 (com. nog niet verrekend) dat het niet sparta/sparta wordt
pi_34931847
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef HoIIandia het volgende:

[..]

je zet dus eigenlijk 75 euro in @ 1.06777 (com. nog niet verrekend) dat het niet sparta/sparta wordt
Aha. Dank.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:07:25 #235
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_34932109
Eerlijk gezegd snap ik niet het volle vertrouwen in AZ. De 0-5 vorige week tegen RBC zegt toch helemaal niks? De eerste helft van die wedstrijd speelde AZ niet goed, 2e helft wel. Maar een wedstrijd tegen RBC is niet echt representatief voor de vorm. De week ervoor speelden ze ook niet zo goed tegen Vitesse. Bij Roda werd die week daarvoor wel verschrikkelijk goed voetbal gespeeld, maar ook de week daarvoor was het niet echt overtuigend tegen Groningen en liet men punten liggen. Kortom, AZ is niet echt constant. Als ze vanavond niet het snelle voetbal laten zien wat ze kunnen denk ik dat Sparta heel lang stand kan houden. Sparta kreeg totaal maar 20 goals tegen in 16 wedstrijden en zeker de laatste weken staat de verdediging erg goed. Odds rond de 1.50-1.60 vind ik daarom echt niet goed genoeg en zeker geen reden om massaal op in te zetten. Dus daarom mijn advies om lekker in-play te spelen, AZ is mij te wisselvallig de laatste weken.

Ik heb al wel een hele dikke bet staan en dat is op Groningen @1.84. Ondanks de blessures moet deze wedstrijd tegen RBC gewonnen kunnen worden en ik denk niet dat Ron Jans en zn team het in zulk soort wedstrijden laat afweten.
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_34932215
Ah, Sluiter vs Tursunov in play
pi_34932752
Was het nou zo hoog mogelijk backen en zo laag mogelijk layen of andersom bij tennis?

pi_34932990
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was het nou zo hoog mogelijk backen en zo laag mogelijk layen of andersom bij tennis?

dat ligt aan de stand en aan de uitkomst natuurlijk

je kunt eerst hoog backen in de hoop dat de odd daalt en dan laag layen, of je kunt eerst laag layen en hopen dat de odd stijgt en dan backen

maar ik wed verder niet op tannis
pi_34932992
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:07 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik niet het volle vertrouwen in AZ. De 0-5 vorige week tegen RBC zegt toch helemaal niks? De eerste helft van die wedstrijd speelde AZ niet goed, 2e helft wel. Maar een wedstrijd tegen RBC is niet echt representatief voor de vorm. De week ervoor speelden ze ook niet zo goed tegen Vitesse. Bij Roda werd die week daarvoor wel verschrikkelijk goed voetbal gespeeld, maar ook de week daarvoor was het niet echt overtuigend tegen Groningen en liet men punten liggen. Kortom, AZ is niet echt constant. Als ze vanavond niet het snelle voetbal laten zien wat ze kunnen denk ik dat Sparta heel lang stand kan houden. Sparta kreeg totaal maar 20 goals tegen in 16 wedstrijden en zeker de laatste weken staat de verdediging erg goed. Odds rond de 1.50-1.60 vind ik daarom echt niet goed genoeg en zeker geen reden om massaal op in te zetten. Dus daarom mijn advies om lekker in-play te spelen, AZ is mij te wisselvallig de laatste weken.

Ik heb al wel een hele dikke bet staan en dat is op Groningen @1.84. Ondanks de blessures moet deze wedstrijd tegen RBC gewonnen kunnen worden en ik denk niet dat Ron Jans en zn team het in zulk soort wedstrijden laat afweten.
helemaal gelijk, maar az zal zich simpel weg niet gek laten maken door sparta, het zal denk ik 1-0 2-0 2-1 worden. meer verwacht ik niet. maar odds rond de 1.50 zijn wel gewoon reel, 1.80/2.00 zou gewoon veel te hoog zijn. en over het algemeen laat az het niet liggen in dit soort partijen.

volendam - excelsior is ook een goede bet, excelsior staat op 2.5 bij unibet en ik denk dat excelsior zeker in deze vorm wel 2/3-1 moet kunnen winnen daar, aangezien het weer een belangrijke schop naar het kampioenschap kan zijn. volendam staat btw 3e met 7 punten achter op excelsior.
pi_34933031
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef HoIIandia het volgende:

[..]

ik dacht dat jij binnenkort met een tilt zou komen
komt ook nog wel...maar ik TILT sowieso niet op ploeg die uit speelt
Haleloeja
pi_34933135
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:35 schreef HoIIandia het volgende:

[..]

dat ligt aan de stand en aan de uitkomst natuurlijk

je kunt eerst hoog backen in de hoop dat de odd daalt en dan laag layen, of je kunt eerst laag layen en hopen dat de odd stijgt en dan backen

maar ik wed verder niet op tannis

Maar ik heb nu Sluiter gemidd op 3.88 gebackt en de wedstrijd gaat gelijk op. Tegenstander staat op 1.30 ongeveer. .. Ik heb geen idee wat ik nu het beste kan doen

En om sowieso winst te hebben op beiden, moet ik beiden backen en layen toch?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:44:04 #242
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_34933237
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar ik heb nu Sluiter gemidd op 3.88 gebackt en de wedstrijd gaat gelijk op. Tegenstander staat op 1.30 ongeveer. .. Ik heb geen idee wat ik nu het beste kan doen

En om sowieso winst te hebben op beiden, moet ik beiden backen en layen toch?
Je kan nu Sluiter tegen een lagere odd layen om een surewin te behalen
Of zn tegenstander backen...

Zorg dat je die P&L vakjes hebt aangevinkt dan zie je altijd wat je wint of verliest.
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_34933305
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:44 schreef _Tjabbe_ het volgende:

[..]

Je kan nu Sluiter tegen een lagere odd layen om een surewin te behalen
Of zn tegenstander backen...

Zorg dat je die P&L vakjes hebt aangevinkt dan zie je altijd wat je wint of verliest.
Dat heb ik

Sluiter layen kan nu even niet, althans er staat niets. Maar het gaat wel 5-5 worden.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:51:27 #244
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_34933454
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat heb ik

Sluiter layen kan nu even niet, althans er staat niets. Maar het gaat wel 5-5 worden.
Je kan ook een lay vragen. Dus klik op het roze vakje, bepaal je odd en je inzet. Hierna zal die aan de backzijde verschijnen totdat iemand hem matched. Iemand backt dan sluiter en jij layt deze.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:10:44 #245
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_34934066
Groningen -1, Groningen, AZ -1, AZ, RKC en Emmen moeten het doen voor mij dit weekend...
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
Een reden om een Mac te nemen :')
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:15:29 #246
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_34934244
Ik denk dat NAC een goede kans maakt zondag tegen Feyenoord. Zeker omdat Leonardo waarschijnlijk al meteen mee zal spelen en hij natuurlijk erop gebrand zal zijn zich te bewijzen tov zijn oude werkgever, de laatste wedstrijden had hij echt fantastische acties, ik denk niet dat we die lang in Breda kunnen houden, maar dat terzijde. Remember NAC-Ajax 2 jaar terug met Boukhari toen NAC met 4-1 voorkwam (einduitslag 4-2)? maar dit soort wedstrijden is NAC normaliter erg sterk in. Ook vind ik Feyenoord momenteel in niet al te beste vorm steken, dus ik zou er wel een paar euro's op wagen @ 5
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_34934250
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:51 schreef _Tjabbe_ het volgende:

[..]

Je kan ook een lay vragen. Dus klik op het roze vakje, bepaal je odd en je inzet. Hierna zal die aan de backzijde verschijnen totdat iemand hem matched. Iemand backt dan sluiter en jij layt deze.
Ah ja, dat snap ik nu ook.

En dan het laatste vraagje, want volgens mij heb ik het dan door. Kan je blijven inzetten? Ik heb bijv nu maar 20e als saldo, maar kan ik ook 40 in totaal inzetten? Zolang mijn verlies in totaal maar niet meer dan 20 is?
pi_34934588
Das lekker zeg....denk laat ik Sluiter eens backen bij 7-6 en 1-1 @ 2.44......vervolgens verliest hij z'n opslag en stijgt de odd naar 3.9
pi_34934677
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:26 schreef Triep het volgende:
Das lekker zeg....denk laat ik Sluiter eens backen bij 7-6 en 1-1 @ 2.44......vervolgens verliest hij z'n opslag en stijgt de odd naar 3.9

Ik zit te wachten op een goed moment om te backen. Had gehoopt dat die Rus na 7-6 op 2.00 ofzo had gestaan.
pi_34934890
Ik heb afgelopen nacht die documentaire gezien over dat omkopen in Belgie op Netwerk.
Nu kijk ik bij Betfair wat de wedstijden zijn waar het meest op ingezet is, zie ik dat mensen 29.000.000 op de wedstrijd Sparta-AZ willen inzetten.........vreemd!

Weekdeals (728x90)
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')