abonnement Unibet Coolblue
pi_35153372
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Ze hebben daar zeker nooit van James gehoord
Ach ja, Mojo en persberichten...
pi_35153902
Zaterdag optijd in de rij dus....
bla bla bla......
pi_35154067
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:50 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Hij wordt niet echt vaal genoemd nee


Maar goed, het gaat toch allemaal om Lars
Neeheeeee ook Jaymz
pi_35154660
Ik heb ticketservice gebeld. Kreeg ik een of andere chagrijnige stinkhoer aan de lijn. "Ja, het wordt zaterdag pas bekend hoeveel kaarten je per persoon mag bestellen." Dat lijkt me toch echt onzin. Op die manier kun je toch niet plannen hoeveel mensen er moeten gaan om kaarten te halen?
Ze zei wel dat het er waarschijnlijk 8 pp. zijn, als ik op de site kijk geldt dat bij de meeste andere concerten ook.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:44:53 #155
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_35156517
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:34 schreef deliberator het volgende:

[..]

Neeheeeee ook Jaymz
Het gaat om Robert, en of hij met zijn indianenmacht weer wat metal in de hersens van die ariërs heeft kunnen stampen, in plaats van de, quote Lars, "enige goede metal van 2005 zijn Slipknot en System of a Down"-mentaliteit . Iedereen moet eigenlijk z'n vingers in de keel steken zodra er een nummer van St Anger komt. Of is dat meer iets voor Slipknot fans... als Slipknot maar niet in het voorprogramma staat, want dan heb ik m'n vingers niet eens nodig om te kotsen!

Wat een negativiteit weer, bah
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_35159215
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef NASDAQbastardo het volgende:

[..]

Het gaat om Robert, en of hij met zijn indianenmacht weer wat metal in de hersens van die ariërs heeft kunnen stampen, in plaats van de, quote Lars, "enige goede metal van 2005 zijn Slipknot en System of a Down"-mentaliteit . Iedereen moet eigenlijk z'n vingers in de keel steken zodra er een nummer van St Anger komt. Of is dat meer iets voor Slipknot fans... als Slipknot maar niet in het voorprogramma staat, want dan heb ik m'n vingers niet eens nodig om te kotsen!

Wat een negativiteit weer, bah
in de arena stonden bij ons slipsnot fans voor ons, die niet eens wisten wie metallica waren
Toen NeM gespeeld werd vroegen ze zelfs van wie dat nummer was
pi_35160266
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef deliberator het volgende:

[..]

in de arena stonden bij ons slipsnot fans voor ons, die niet eens wisten wie metallica waren
Toen NeM gespeeld werd vroegen ze zelfs van wie dat nummer was
In de Arena kreeg ik van die kutclown een emmer water over me heen.
pi_35160369
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Klingon het volgende:

[..]

In de Arena kreeg ik van die kutclown een emmer water over me heen.
Die clown en die acrobaaat!
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:30:50 #159
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35160467
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Klingon het volgende:

[..]

In de Arena kreeg ik van die kutclown een emmer water over me heen.
Die clown is echt en jostie.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35160852
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:30 schreef stefmans het volgende:

[..]

Die clown is echt en jostie.
Ik vond het wel jammer dat hij zichzelf niet had verwond dat optreden, normaal gesproken komt dat nog wel eens voor! Staat ie daar op dat podium, gooit hij zo'n trommel de lucht in, krijgt ie hem vervolgens in z'n nek!
pi_35160856
K kan opzich soms best naar Slipknot luisteren zonder te kotsen hoor

Vind het zelfs wel vet

......Signature-loos......
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:44:50 #162
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35160941
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:42 schreef Even het volgende:
K kan opzich soms best naar Slipknot luisteren zonder te kotsen hoor

Vind het zelfs wel vet

De rustige nummers zijn ook wel om aan te horen, zoals danger keep way en vermillion part 2 maar de rest zo ongeinspireerd.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35161173
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef stefmans het volgende:

[..]

De rustige nummers zijn ook wel om aan te horen, zoals danger keep way en vermillion part 2 maar de rest zo ongeinspireerd.
Precies

Maar nrs zoals Duality / Wait and Bleed kan ik ook wel waarderen, Heretic Anthem enzo niet...
......Signature-loos......
pi_35161596
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef rompompom het volgende:

[..]

Daar is het meestal drukker dan bij de VVV, tweehonderd meter verderop
ha danku voor de tip waar zit die VVV dan?
pi_35161701
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:52 schreef deliberator het volgende:

[..]

in de arena stonden bij ons slipsnot fans voor ons, die niet eens wisten wie metallica waren
Toen NeM gespeeld werd vroegen ze zelfs van wie dat nummer was
heb je ze heel hard geschopt?
pi_35161796
Ach, opzich kan ik Slipknot op momenten wel waarderen... maar de hele verkleedpartij eromheen en de bijbehorende pubers doen me eerder aan oud verjaardagspartijtje denken, dan aan lekkere muziek op een concert.
pi_35162149
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:07 schreef Klingon het volgende:
Ach, opzich kan ik Slipknot op momenten wel waarderen... maar de hele verkleedpartij eromheen en de bijbehorende pubers doen me eerder aan oud verjaardagspartijtje denken, dan aan lekkere muziek op een concert.
Verkleedpartijen vind ik eigelijk wel vet maar de bijbehorende pubers die er echt niet uit zien en met van die rare truien en t-shirts lopen

Ben zelf ook AL 17 en kleed me wel normaal.. En meeste mensen denken zelfs dat ik naar 50 cent luister, zo van:

Andere mensjes: wat luister je?
Ik: Metallica / Slipknot / KoRn/ 3DD / Nickelback (oid)
Andere mensjes
Ik:
......Signature-loos......
pi_35162972
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Even het volgende:

[..]

Verkleedpartijen vind ik eigelijk wel vet maar de bijbehorende pubers die er echt niet uit zien en met van die rare truien en t-shirts lopen

Ben zelf ook AL 17 en kleed me wel normaal.. En meeste mensen denken zelfs dat ik naar 50 cent luister, zo van:

Andere mensjes: wat luister je?
Ik: Metallica / Slipknot / KoRn/ 3DD / Nickelback (oid)
Andere mensjes
Ik:
Zozo ben jij even Metal
pi_35164295
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zozo ben jij even Metal
Nou he

Maar ik zeg ook niet dat ik Metal ben, ik ben mezelf
......Signature-loos......
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:07:31 #170
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35164426
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef Even het volgende:

[..]

Nou he

Maar ik zeg ook niet dat ik Metal ben, ik ben mezelf
Das zo irritant als mensen dat zeggen, laatst zei ik tegen en jongen die heel groot op ze shirt had staan I'm a skater, ik zo skateboard je ook hij, Nee ik ben gewoon mezelf.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35164676
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef stefmans het volgende:

[..]

Das zo irritant als mensen dat zeggen, laatst zei ik tegen en jongen die heel groot op ze shirt had staan I'm a skater, ik zo skateboard je ook hij, Nee ik ben gewoon mezelf.
Vette shizzle he

Maar ik zie mezelf niet als Metal/Rock-dude ofzo.. Vind gewoon veel soorten muziek leuk..

Ow ja ontopic Metallica
......Signature-loos......
pi_35165114
Op de Metallica-site:
quote:
Since this Rick dude is new to all of this, we thought it would be a nice gesture to help break him into the music business by asking him to produce our next record. We're very happy he said yes! In other words, we are psyched to share with you that Rick Rubin is producing the next Metallica album! FUCK YEAH!
pi_35165203
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef Klingon het volgende:
Op de Metallica-site:
[..]
Rick Rubin?!
......Signature-loos......
pi_35165604
Als je zaterdag kaartjes via Ticketservice.nl wil bestellen, moet je dan perse met een creditcard betalen?

Die heb ik niet, ik kan wel telebankieren via de Rabobank.
pi_35165685
Rick Rubin
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')