abonnement Unibet Coolblue
pi_35565461
en nu lees ik dat feyenoord belangstelling heeft in Obodai.
Ik hoop niet dat dit waar is.
Spelers als Obodai heeft sparta nodig om dat stapje te maken om niet elk jaar degradatie voetbal te spelen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:22:36 #102
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35565607
quote:
'Feyenoord heeft belangstelling in Obodai'

28/2/2006 8 :53

Zijn overstap naar Sparta Rotterdam heeft Anthony Obodai (23) geen windeieren gelegd. De Ghanese middenvelder mag zich in de belangstelling verheugen van Feyenoord, zo meldt De Telegraaf.
Obodai is in korte tijd uitgegroeid tot een van de steunpilaren bij Sparta. Hij speelde dit seizoen 21 competitiewedstrijden voor de club. Daarnaast kwam de middenvelder namens zijn land uit op het toernooi om de Afrika Cup.

Bij Ajax, dat hem op jonge leeftijd scoutte, wist Obodai nooit door te breken. Na een verhuurperiode aan de Belgische satellietclub Germinal Beerschot Antwerpen kwam de Ghanees onder trainer Ronald Koeman nog wel eens in actie. Na diens ontslag deed de nieuwe coach, Danny Blind, nauwelijks een beroep op hem.
bron vi.nl

Daarnaast kwam de middenvelder namens zijn land uit op het toernooi om de Afrika Cup.

Ontopic, eens met gebruikersnaam.
pi_35568660
Het nieuws komt van een of andere vage website (ghanaweb ofzo). Ik geloof er eigenlijk niet zoveel van.

Verder ben ik het volledig eens met gebruikersnaam.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:16:30 #104
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_35572669
Als je stadsgenoot plots 10.000 toeschouwers gaat trekken op een koude februariavond tegen de nr 17 moet je inderdaad maar proberen de beste speler gaan weghalen. Het moet natuurlijk niet te goed gaan daar op west.
Volgens mij hebben ze op zuid zat jonge talentvolle middenvelders (de Guzman, Pardo)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:41:26 #105
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35573441
Persoonlijk vind ik 'Zuid doet het om ons te pesten' nogal calimero overkomen. Feyenoord wil zich zo goed mogelijk versterken, en komen die zeldzame keer dat wij een speler hebben die dik boven het gemiddelde uitsteekt ook bij ons kijken.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:25:40 #106
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_35574666
Niets met Calimero te maken, opvallend dat het juist gebeurt op het moment dat Sparta besprekingen houdt met Obodai. Gelukkig is Obodai een man van zijn woord, zie zijn goal van afgelopen zaterdag en onderstaand artikel van ruim een week geleden uit het AD.

Obodai en Sparta willen nog deze week met elkaar aan tafel om zijn nog één seizoen doorlopende verbintenis te verlengen. De Ghanees heeft zijn voetbalplezier teruggevonden in Rotterdam na enkele moeizame jaren bij Ajax. Obodai gelooft in Sparta. ,,Vandaag waren we kansloos, maar de komende weken krijgen we volop kansen om ons in veiligheid te spelen. Als we in eigen stadion Willem II verslaan, zijn we een flinke stap dichter bij handhaving.'' De Ghanees hoopt deze zomer met zijn vaderland het WK in Duitsland te spelen. Bij een nieuw contract zullen geďnteresseerde clubs diep in de buidel moeten tasten om hem over te nemen van Sparta. ,,Ik wil zelf graag bijtekenen,'' zegt Obodai. ,,De mensen bij Sparta geven me vertrouwen en doen alles voor me. De komende jaren gaat deze club groeien.'' Aan Willem II, dat een achterstand heeft van zeven punten, bewaart hij goede herinneringen. ,,Ooit scoorde ik tweemaal tegen die ploeg toen ik nog voor Ajax speelde. Voor Sparta heb ik nog steeds niet gescoord. Zaterdagavond lijkt me een mooie wedstrijd om daar verandering in te brengen. Ik zie dat duel met erg veel vertrouwen tegemoet.''
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_35582520
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:41 schreef Stpan het volgende:
Persoonlijk vind ik 'Zuid doet het om ons te pesten' nogal calimero overkomen. Feyenoord wil zich zo goed mogelijk versterken, en komen die zeldzame keer dat wij een speler hebben die dik boven het gemiddelde uitsteekt ook bij ons kijken.
Meestal gaan de toppers van Sparta juist naar Ajax toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:39:06 #108
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35715198
Schenkel heeft bijgetekend tot 2010! Nu Obodai nog!
pi_35715444
Goeie zaak, Gudde eerder ook al bijgetekend.

Obodai blijft wel denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 5 maart 2006 @ 10:07:10 #110
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35733268
Nog FOK!ers in de buurt van 416 (buiten het uitvak) vanmiddag? Zal niet druk zijn met Spartanen op het uitvak die de verplichte uitkaart/combi aan hun laars lappen. Helaas nog altijd 150 Spartanen in het uitvak die het niet willen begrijpen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stpan op 05-03-2006 10:59:05 (thnx peen) ]
  zondag 5 maart 2006 @ 10:08:43 #111
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_35733283
lees je post nog eens door stpan
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_35733701
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:47 schreef methodmich het volgende:
Goeie zaak, Gudde eerder ook al bijgetekend.

Obodai blijft wel denk ik.
Als hij naar Feyenoord kan, dan kan Sparta hem niet behouden natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:33:00 #113
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35734277
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:07 schreef Stpan het volgende:
Nog FOK!ers in de buurt van 416 (buiten het uitvak) vanmiddag? Zal niet druk zijn met Spartanen op het uitvak die de verplichte uitkaart/combi aan hun laars lappen. Helaas nog altijd 150 Spartanen in het uitvak die het niet willen begrijpen.
Ik zit in 406. Niet echt in de buurt dus. Ik ga me dus maar lekker rustig houden.
  zondag 5 maart 2006 @ 18:01:12 #114
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35747642
Was vrij druk met Spartanen in 416, jammer van het verschrikkelijke falen van Sparta, jezus wat slecht.
  zondag 5 maart 2006 @ 18:23:18 #115
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35748190
Het was echt dramatisch slecht. En dan ook nog al die blije Ajacieden om me heen die telkens bleven zeuren dat ze de 7de moesten scoren .

Snel vergeten. Gelukkig hebben ADO en Heracles ook verloren.
pi_35751997
Ajax was gewoon goed boys
  zondag 5 maart 2006 @ 20:34:53 #117
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35752139
Sparta maakte het Ajax ook wel heel erg makkelijk. Vloet heeft zichzelf nu echt belachelijk gemaakt. Hij begon gewoon met 4 aanvallers .
  zondag 5 maart 2006 @ 21:24:16 #118
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_35754291
Jammer voor stadsgenoot Sparta
  zondag 5 maart 2006 @ 21:30:28 #119
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35754487
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef Jasza het volgende:
Ajax was gewoon goed boys
Ajax profiteerde goed van het zeer slechte spel van Sparta. Maar van tegenstand was vandaag geen sprake.
pi_35763962
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:34 schreef H.Flick het volgende:
Sparta maakte het Ajax ook wel heel erg makkelijk. Vloet heeft zichzelf nu echt belachelijk gemaakt. Hij begon gewoon met 4 aanvallers .
Dat zou je toch niet verwachten van Vloet. Het wordt nu wel benauwd voor Sparta. Natuurlijk is Ajax-uit doorgaans nul punten, maar 6 - 0 is wel heel erg veel. Daarnaast begint Willem II nu te draaien, dus ik denk dat Sparta nog wel in de nacompetitie terecht zal komen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 6 maart 2006 @ 09:21:56 #121
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_35765263
Willem II heeft ook een keertje gewonnen. Verleden week werden ze nog overklast door Sparta. Ajax scoorde gisteren snel en als Ajax vleugels krijgt (hadden al 4 wedstrijden op rij gewonnen en goed gespeeld tegen Inter) dan kan je beter snel wegwezen daar uit die Arena. Op het Kasteel was Ajax geen schim van het elftal van gister. Dat is juist het leuke van voetbal, de bal kan alle kanten oprollen.
Zo gek was het idee van Vloet, de verdediging van Ajax was nu eenmaal de achilleshiel. Het pakte echter verkeerd uit en bij Ajax in de Arena kan je wel een gokje wagen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 7 maart 2006 @ 09:14:05 #122
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_35800357
As. Zaterdag reist Sparta af naar Kerkrade. De steun van de supporters is hard nodig omdat onze club nog altijd in de onzekerheid leeft of zij de gevreesde nacompetitie kan ontlopen of niet. Wij supporters zijn dus hard nodig! Maar………….. helaas...., de gemeente Kerkrade denkt daar anders over. Zij zijn van mening dat Sparta supporters een verhoogd risico met zich meebrengen en daarom verplicht een uitkaart bij zich moeten hebben. Veel Sparta supporters weigeren principieel zo’n uitkaart aan te schaffen omdat er in dit land een legitimatieplicht geld en zo’n uitkaart dus niet alleen overbodig maakt maar bovendien de supporters op kosten jaagt. Ook mag niet vergeten worden dat de uitkaart onnodig de supporters criminaliseert vanwege het ‘ausweis-karakter’. Tot op heden is er nergens een uitkaartverplichting aan ons opgelegd en gezien het landelijk beleidskader waar zowel Roda JC als de gemeente Kerkrade zich aan heeft geconformeerd is een uitkaart verplichting voor deze wedstrijd totaal overbodig gezien de risico-analyse die er gemaakt is voor deze wedstrijd. De veiligheidscoördinator van Sparta, Herman Harmsen, onderschrijft dat is zijn brief die hij op 23 februari naar de gemeente Kerkrade zond. Helaas, tot zover ons bekend is, is op dat schrijven nog geen antwoord gekomen en blijft de uitkaartverplichting overeind staan hetgeen zal betekenen dat er weinig Spartanen in het Parkstad stadion zullen zijn.



Ook de belangenorganisatie voor voetbalsupporters die diverse brieven naar zowel Roda JC als de gemeente Kerkrade stuurde (waaronder gisteren nog een brief) heeft tot zover ons bekend is nog geen antwoord mogen ontvangen. De vertragingstactieken die eerder de gemeente Amsterdam toepaste, n.a.v. de opgelegde combiverplichting aan Sparta-supporters, blijkt dus in het voordeel van de autoriteiten te werken.



Echter, gemeentes hebben ook een informatieplicht naar de burgers toe. Dus vinden wij het een goed idee om massaal te gaan bellen naar de gemeente Kerkrade om uitleg te vragen waarom men schijnbaar maling heeft aan afspraken die men zelf mede heeft opgesteld. Totdat bekend wordt dat de uitkaartverplichting van tafel gaat hebben we gemeend dit een aantal keren per dag op vastgestelde momenten te moeten doen. Alleen dan zal men een luisterend oor hebben voor de problematiek waar men ons als Sparta-supporters mee opzadelt.



Wij vragen daarom alle Sparta supporters om m.i.v. vandaag op elke werkdag t/m a.s. vrijdag te bellen tussen 10.30 en 11.30 uur en tussen 14.30 en 15.30 naar de gemeente Kerkrade. Het algemene nummer is 045-567 67 67.



Je kan dan vragen naar burgermeester Jos Som en mocht deze er niet zijn kun je vragen naar de dienstdoende ambtenaar die hem vervangt bij afwezigheid of diegene die gaat over de regelgeving rondom het Parkstadstadion. Dat Sparta supporters geen criminelen zijn kunnen we ondermeer bewijzen door netjes aan de telefoon te blijven.



Wij verwachten dat het telefoonnummer gedurende de tijdstippen bezet zal zijn. Lukt het dus niet de Kerkraadse burgervader of diens ambtenaar aan de lijn te krijgen, probeer het later dan nog een keer! Is de uitleg in je ogen onvoldoende dan kan je dezelfde dag natuurlijk ook terugbellen om te kijken of men deze dwaze maatregel al van tafel heeft geveegd.



Kortom: Bel voor uitleg en voor je recht. Criminalisering van Sparta supporters mag geen gewoonte worden!!!



REDACTIE SPARTA FANZINE IN THE WINNING MOOD
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:25:43 #123
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35814875
Heel triest, 2 'risico-wedstijden' achter elkaar. Verplichte buscombi's, wat een achterhaald principe . En als er nu een verleden van ongeregeldheden was geweest tussen Roda en Sparta. Of Ajax en Sparta. Of Sparta in het algemeen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:24:07 #124
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_35820974
Dan vergeet je voor het gemak nog de uitwedstrijd naar almelo, waar we ook weer in en verplichte buscombi kunnen kruipen.

Zijn wij spartanen nou echt zo gevaarlijk, of zijn die andere gewoon gek
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:55:39 #125
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35822219
Heracles uit ook? Fuck dat is irritant, aangezien ik geen mensen met een Heracles clubcard ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')