abonnement Unibet Coolblue
pi_34831957
Ik heb dus een behoorlijk grote bak met van die 220/10/5/2/1 cent muntjes. Ik word er namelijk goed ziek van dat ik ze altijd krijg en dan met zo'n dikke portemonnee loop Dus thuis pleur ik ze altijd in zo'n bak ...

Inmiddels is het zoveel geworden dat ik er mee naar de bank wil (mn rekening kan wel wat gebruiken ). Hoe gaat dit tegenwoordig?

Vroegah had je nog gewoon zo'n apparaat waar je het in tiefte, en vervolgens kwam er een bedrag uit dat altijd een paar gulden lager was dan dat je thuis had geteld

Zijn er nog steeds van die apparaten, moet je tegenwoordig alles in plastic voorberekende bakjes pleuren of weer iets anders, hoe gaat het

O ja, het gaat hier om een Boerenleenbank, founded by farmers enzo
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34832231
Gewoon op 1/2//5/10/20 cent scheiden, met een weegschaaltje wordt alles gewogen. Winkels zijn er ook blij mee, die hebben ook wel zo'n weegschaaltje.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:36:48 #3
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_34832458
Bij rabo kun je naar bank gaan en zelf in bakje gooien....
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_34832469
ze hebben bij de bank zo'n machientje die het telt, maar daar moet je wel voor betalen.
pi_34832502
Bij de bank gaat het nog steeds zo, je tieft alles in da apparaat (en die sorteer het ook) en je ben in paar tellen paar euro rijker op de bank. Wat je ook kan doen is idd naar de winkel brengen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:38:28 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34832521
--> WGR
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:38:58 #7
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_34832538
Casparovv, misschien dat het bij de postbank nog zo gaat maar bij de Rabo hebben ze van die stortmachines staan. Daar kan je het kleingeld met emmers tegelijk ingooien. Ze schijnen ook nog eens redelijk betrouwbaar te zijn.
Zonder kosten kan je zo op je eigen rekening storten. (Als je geen pasje bij je hebt of je wil op een andere rekening storten kost het 5 euro geloofik.)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_34832570
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb dus een behoorlijk grote bak met van die 220/10/5/2/1 cent muntjes. Ik word er namelijk goed ziek van dat ik ze altijd krijg en dan met zo'n dikke portemonnee loop Dus thuis pleur ik ze altijd in zo'n bak ...

Inmiddels is het zoveel geworden dat ik er mee naar de bank wil (mn rekening kan wel wat gebruiken ). Hoe gaat dit tegenwoordig?

Vroegah had je nog gewoon zo'n apparaat waar je het in tiefte, en vervolgens kwam er een bedrag uit dat altijd een paar gulden lager was dan dat je thuis had geteld

Zijn er nog steeds van die apparaten, moet je tegenwoordig alles in plastic voorberekende bakjes pleuren of weer iets anders, hoe gaat het

O ja, het gaat hier om een Boerenleenbank, founded by farmers enzo
Je kunt het gewoon bij de Rabobank storten. Het enige wat je nodig hebt is je pasje en het geld Je hoeft het niet zelf te scheiden. Je gooit alles gewoon in de bak en de machine scheidt alles en rekent alles razendsnel uit. En het staat meteen op je rekening
  dinsdag 7 februari 2006 @ 16:55:05 #9
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34833089
Beter is dit in zakjes van ¤13 te doen en het te verkopen voor ¤15 Werkte vroeger bijna altijd
pi_34833484
Moet je daarvoor betalen als je geen pasje hebt???
Maar hoe zit het dan met het sparen van een kind? Die leegt zijn spaarpotje (die je zelf niet open hoort te kunnen krijgen) en heeft nog geen pasje van zijn rekening. Dan hoef je toch niet te betalen?
pi_34833507
waar haal je die 220ct muntjes vandaan?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_34833657
Ik wil ze ook wel hebben..
*spaart 1 en 2 eurocent muntjes*
Maar mn verzameling schiet niet echt op..
  dinsdag 7 februari 2006 @ 17:17:10 #13
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34833761
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:13 schreef Nevje het volgende:
Ik wil ze ook wel hebben..
*spaart 1 en 2 eurocent muntjes*
Maar mn verzameling schiet niet echt op..
Koop ze over van de TS
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34834448
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:13 schreef Nevje het volgende:
Ik wil ze ook wel hebben..
*spaart 1 en 2 eurocent muntjes*
Maar mn verzameling schiet niet echt op..
Ik spaar de grotere muntjes, die mogen naar mijn adres. .
pi_34835214
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:38 schreef _Flash_ het volgende:
Casparovv, misschien dat het bij de postbank nog zo gaat maar bij de Rabo hebben ze van die stortmachines staan. Daar kan je het kleingeld met emmers tegelijk ingooien. Ze schijnen ook nog eens redelijk betrouwbaar te zijn.
Zonder kosten kan je zo op je eigen rekening storten. (Als je geen pasje bij je hebt of je wil op een andere rekening storten kost het 5 euro geloofik.)
Ah ok. Ik zit inderdaad bij de postbank. In de supermarkt waar ik werkte deden we het nog met de hand, de cassieres hadden de munten natuurlijk al gesorteerd en wij alles met het weegschaaltje wegen en doorvoeren om de boel te tellen
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_34835302
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:08 schreef Mammietje het volgende:
Moet je daarvoor betalen als je geen pasje hebt???
Maar hoe zit het dan met het sparen van een kind? Die leegt zijn spaarpotje (die je zelf niet open hoort te kunnen krijgen) en heeft nog geen pasje van zijn rekening. Dan hoef je toch niet te betalen?
Volgens mij is een rekening bij de rabobank al genoeg, je krijgt een stortingsbewijs en dan word het op de rekening gestort. Denk niet dat dit iets kost hoor.
pi_34835351
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:06 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Volgens mij is een rekening bij de rabobank al genoeg, je krijgt een stortingsbewijs en dan word het op de rekening gestort. Denk niet dat dit iets kost hoor.
Voor volwassenen is de rekening niet voldoende. Je moet je pasje bij je hebben, anders worden er stortingskosten ingehouden (¤5,-)...
pi_34835421
Je kan natuurlijk ook bij winkels vragen of ze interesse hebben. Die willen het vaak graag hebben, omdat ze dan niet naar de bank hoeven te gaan voor wisselgeld.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 7 februari 2006 @ 18:22:26 #19
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34835764
Wat bieden jullie ervoor dan

Het is dus ongeveer 30 euro aan 20 en 10 ct en 20 euro aan dat rode grut
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34835956
Winkels betalen voor 1 rolletje met 25 munten de nominale waarde + 1 euro. Dus de verpakkingskosten van een rolletje 1 centen liggen hoger dan de nominale waarde (25 cent).
Correct me if i'm wrong.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_34836937
Probeer anders iets waar ze altijd veel kleingeld nodig hebben. Supermarkten Mc Donalds dat soort dingen daar zitten ze te springen om goedkoop kleingeld denk ik.
pi_34850912
Winkels zijn er inderdaad vaak blij, mits het niet spitsuur is
Wartaal.
  woensdag 8 februari 2006 @ 21:47:00 #23
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_34880474
De 20,10 en 5 cent raak je misschien nog wel kwijt bij winkels...maar die 1 en 2 cent... Wij sterven in die troep....
pi_34880508
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:08 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Voor volwassenen is de rekening niet voldoende. Je moet je pasje bij je hebben, anders worden er stortingskosten ingehouden (¤5,-)...
Ik benatwoorde de vraag van de quote hoor, niet van TS.
pi_34881429
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Ik benatwoorde de vraag van de quote hoor, niet van TS.
Oh... sorry.. (het waren 2 vragen... wist niet op welke je antwoord probeerde te geven...)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')