abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 februari 2006 @ 15:26:37 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34795738




Voorgaande topics:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
[21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40]
[41] | [42] | [43] | [44] | [45] | [46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53]

Tijd tot E3


[ Bericht 2% gewijzigd door Ruzbeh op 07-02-2006 18:56:09 ]
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34795772
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef P-Style het volgende:

Op je eerste punt na ben ik niet echt overtuigd...
Op jouw manier kun je elk argument voor iedere console natuurlijk wel ontkrachten
pi_34795818
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Design Kwestie van smaak
- Onzin!
Idd. Believe
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_34795868
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Nieuwe gameplay mogelijkheden
Jep, tof, nu nog zien wat developers er mee doen
quote:
Nieuwe genres
Ik verwacht geen nieuwe genres, hooguit games die niet goed in een bestaand genre in te delen zijn, noch algemeen aanpasbaar genoeg zijn om een nieuw genre te creeeren. Dezelfde situatie als je afgelopen generatie op alle platforms al had dus.
quote:
Compact
Ja, compactheid is inderdaad het grootste sellingpoint van een home console. Zal alleen belangrijk zijn voor de mensen die graag joggen met hun console . Anders mag het best ietsje meer zijn.
quote:
Gratis online service
Net zoals PC en PS3, tof .
quote:
Design
Uberlelijke blauwe LEDs, no thanks.
quote:
Nintendo games
Dat geloof ik nou wel, waar blijven de goede exclusieve 3rd party titels Nintendo?
quote:
Nintendo games van de afgelopen 20 jaar
Tof voor de liefhebbers . Goede feature waar erg veel mensen blij mee zullen zijn.
quote:
Maakt weinig geluid
Weet jij meer dan de rest hier?
  maandag 6 februari 2006 @ 15:30:36 #5
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34795873
even nog over die prijs: heeft Reggie niet gezegd dat de prijs onder de 300 dollar zou liggen? Als hij inderdaad 200 dollar (of minder) zal kosten waarom zegt hij dat niet gewoon?? Ik denk dat de prijs op 250 komt te liggen

en die grootte van een console is echt geen major selling point. Alsof mensen perse een Revolution gaan kopen omdat hij zo klein is... het gaat toch echt om de games

en dat Nintendo zegt dat tie stil zal zijn... tuurlijk zeggen ze niet dat tie herrie gaat maken Ik moet het eerst nog maar horen
The line is a dot to you!
pi_34795912
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo games zijn natuurlijk wel degelijk een voordeel. De zelda en mario games zijn een begrip, en trekken zowiezo al miljoenen klanten extra.

Het is niet voor niks dat Sony en Microsoft Nintendo al een keer hebben proberen over te nemen.
Dàt is te zien aan het gigantische succes van de Gamecube natuurlijk!
pi_34795927
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dàt is te zien aan het gigantische succes van de Gamecube natuurlijk!
Een console die ook al said price advantage had
pi_34795936
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef Xrenity het volgende:
Op jouw manier kun je elk argument voor iedere console natuurlijk wel ontkrachten
Dat klopt inderdaad.
pi_34795992
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad.
Ik ben her er niet mee een.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_34796019
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:

Ja, compactheid is inderdaad het grootste sellingpoint van een home console. Zal alleen belangrijk zijn voor de mensen die graag joggen met hun console . Anders mag het best ietsje meer zijn.
Voor gamers maakt het niks uit. Voor 'gewone' (;)) mensen kan het wel een verschil zijn. Zo'n enorme console naast je TV of een dingetje dat je zo wegmoffelt.
quote:
Uberlelijke blauwe LEDs, no thanks.
Mol je die er toch uit
quote:
Dat geloof ik nou wel, waar blijven de goede exclusieve 3rd party titels Nintendo?
Capcom, UBI, Kojima... Allemaal schijnen ze al bezig te zijn met een game.
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef P-Style het volgende:

Dàt is te zien aan het gigantische succes van de Gamecube natuurlijk!
Marketing + nog heel veel dingen fuck-up.
Dan kunnen zelfs je franchises het niet meer redden (alhoewel die ook niet geweldig uit de verf kwamen op de cube.) Zelda zal nog wel wat verschepen though.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:36:39 #11
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34796052
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:
Weet jij meer dan de rest hier?
Nee, het is toch alang bekend dat de Revolution gewoon stil zal zijn?

Het stond in alle pers berichten, hier eentje in het Nederlands:
quote:
Nintendo heeft altijd bekendgestaan om innovatie in videogames, en ook in de volgende generatie thuisconsoles zullen we die traditie voortzetten. Vandaar dat we vast een paar unieke eigenschappen bekendmaken van onze volgende console, met de voorlopige naam Revolution.

De Revolution zal krachtige technologie combineren met puur op gamen gerichte eigenschappen in onze kleinste thuisconsole tot nu toe.

In zijn uiteindelijke vorm zal de Revolution ongeveer zo dik zijn als drie DVD-doosjes en slechts een klein beetje langer. De wendbare Revolution kan zowel in horizontale als verticale stand gebruikt worden, zodat spelers overal waar een televisie beschikbaar is een game sessie op kunnen zetten.

Met dank aan Nintendo's partners in de ontwikkeling van de hardware, IBM en ATI, barst de kleine console van de power die spelers zal overrompelen met zijn graphics. Loyale Nintendo-fans zullen blij zijn te horen dat de Revolution backward compatible zal zijn, wat betekent dat de console zowel de Nintendo GameCube discs van 8cm in diameter kan afspelen, als zijn eigen standaard dubbelgelaagde DVD discs, via dezelfde drive.

In de next-gen consoles zal de toevoeging van Internet erg belangrijk zijn. De Revolution zal dan ook direct draadloos met het Internet verbonden kunnen worden.

De komende maanden gaan we nog veel meer bekendmaken over Revolution, maar de combinatie van het compacte formaat, draadloos Internet, backward compatibility, snelle opstarttijd en stille, energiezuinige werking, luiden een goed begin in van een geweldige console. Maak je op voor de Nintendo Revolution in 2006!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 6 februari 2006 @ 15:37:34 #12
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34796077
Hier een gerucht die in een oude Revolution topic stond:
quote:
Daarnaast zijn er ook nog geruchten over:

# De Revolution zal krachtiger zijn dan de Xbox 360.
I believed.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34796078
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:

Ik verwacht geen nieuwe genres, hooguit games die niet goed in een bestaand genre in te delen zijn, noch algemeen aanpasbaar genoeg zijn om een nieuw genre te creeeren. Dezelfde situatie als je afgelopen generatie op alle platforms al had dus.
Ik verwacht toch in ieder geval een verbetering van sommige genres op de consoles. Met name voor de "PC spellen" zie ik wel een toekomst voor de Revo. Shooters op de consoles zijn wel aardig, maar natuurlijk lang niet accuraat genoeg, ik kan me niet voorstellen dat shooters op de Revo niet soepel te spelen zullen zijn.
Houd van een lijntje.
pi_34796102
Ja, weg garantie . Ik heb het risico genomen bij m'n voeding (OCZ Powerstream 520W), omdat die genoeg licht gaf om m'n kamer te verlichten. Maar bij de Revolution ga ik er echt niet mee klooien . En formaat hinderde blijkbaar niemand bij de NES wat nog steeds Nintendo's best verkochte console is.

En 1 game van 3 developers, ik kan niet zeggen dat ik er enthousiast van wordt. Daarbij weet ik nog niet zo zeker of een titel van Capcom wel zo exclusief zal zijn .
pi_34796123
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dàt is te zien aan het gigantische succes van de Gamecube natuurlijk!
En hoeveel gamecubes zouden er verkocht zijn zonder die Nintendo spellen denk je?
Houd van een lijntje.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:39:50 #16
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34796150
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee, het is toch alang bekend dat de Revolution gewoon stil zal zijn?

Het stond in alle pers berichten, hier eentje in het Nederlands:
[..]
de vraag is natuurlijk wat ze onder stil verstaan
The line is a dot to you!
  maandag 6 februari 2006 @ 15:40:45 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34796183
All Aboard!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34796196
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik verwacht toch in ieder geval een verbetering van sommige genres op de consoles. Met name voor de "PC spellen" zie ik wel een toekomst voor de Revo. Shooters op de consoles zijn wel aardig, maar natuurlijk lang niet accuraat genoeg, ik kan me niet voorstellen dat shooters op de Revo niet soepel te spelen zullen zijn.
Zeer zeker waar
Maar je moet niet vergeten dat men dan ook nog goede FPS developers moet aantrekken. En voorlopig lijken die zich gewoon te richten op PC/360/PS3 multi-platform titels of PC-exclusives. Nintendo zal de flappenhouder waarschijnlijk flink moeten trekken voor titels van kwaliteitsFPSdevelopers als Monolith, Crytek, Epic, Infinity Ward etc.
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef kepler het volgende:

[..]

de vraag is natuurlijk wat ze onder stil verstaan
Uhhuh
Mijn voeding zou stil zijn, ik heb stillere straaljagers gehoord .
  maandag 6 februari 2006 @ 15:42:09 #19
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34796231
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef kepler het volgende:

[..]

de vraag is natuurlijk wat ze onder stil verstaan
Als de console zo klein is en alleen maar twee keer krachtiger is dan de Gamecube, dan zal je 'm bijna niet meer horen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34796232
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef Retuobak het volgende:
En formaat hinderde blijkbaar niemand bij de NES wat nog steeds Nintendo's best verkochte console is.
De NES was ook niet zo groot hoor
Daarbij was er toen ook enorm weinig concurrentie he. Scheelt ook weer
pi_34796251
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als de console zo klein is en alleen maar twee keer krachtiger is dan de Gamecube, dan zal je 'm bijna niet meer horen.
Gelukkig zijn DVD drives geruisloos.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:43:11 #22
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34796263
http://www.kotaku.com/gam(...)rison-pic-104482.php
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Gelukkig zijn DVD drives geruisloos.
Ik bedoel dus als hij niet aan het lezen is. Ik neem aan dat een console niet constant aan het lezen is.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 6 februari 2006 @ 15:44:32 #23
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34796302
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Als de console zo klein is en alleen maar twee keer krachtiger is dan de Gamecube, dan zal je 'm bijna niet meer horen.
want kleiner is stiller? Juist niet, want dan moeten er kleinere fans in, die dan weer hogere toeren moeten draaien om dezelfde luchtverplaatsing te krijgen. Lijkt me dat het dan juist minder stil wordt
The line is a dot to you!
pi_34796313
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:35 schreef Xrenity het volgende:
Marketing + nog heel veel dingen fuck-up.
Dan kunnen zelfs je franchises het niet meer redden (alhoewel die ook niet geweldig uit de verf kwamen op de cube.) Zelda zal nog wel wat verschepen though.
Hier ging het om...
quote:
De zelda en mario games zijn een begrip, en trekken zowiezo al miljoenen klanten extra.
Die mario en z'n vriendjes zijn natuurlijk alleen maar een begrip voor nostalgische Nintendo-fans. Inmiddels is het aantal gamers enòrm toegenomen. Ook met mensen die niet zijn opgegroeid met Mario en mensen die helemaal niks om die loodgieter geven.

Als Mario en co. èchte begrippen waren die een voordeel voor de Revo zouden zijn. Dan zouden deze begrippen ook de gamecube geholpen moeten hebben.
pi_34796345
De 360 is ook gewoon geruisloos wanneer hij niet aan het lezen is hoor, jammergenoeg leest ie pretty much constant tijdens het gamen .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')