abonnement Unibet Coolblue
pi_34732006
Hier verder...............


Ik zie toch liever spotprentjes dan hun ge-exporteerde baggerfilmpjes met gemaskerde vrijheidsstrijders waar onschuldige mensen als een varken worden geslacht. Jah, respectopbouwend...............

De heilige dictators van die landen met hun opgezweepte blindelingsvolgend dom gepeupel zijn nog te stom om voor de duvel te dansen. Zelfs zo stom dat ze een heilige oorlog tegen zichzelf afroepen.

Ben benieuwd wanneer zich de volgende natuurramp zich voordoet of de westerse satans nog een keer zo gul zullen zijn als in het verleden.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:18:51 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34732042
Ze gaan lekker, een spotprent mag niet maar oproepen tot moord en haat mag weer wel





Raar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:19:15 #3
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34732052
Uit het vorige topic.












[ Bericht 3% gewijzigd door Finder_elf_towns op 04-02-2006 17:23:41 ]
pi_34732092
Iran straft landen die spotprenten publiceren
TEHERAN - Iran neemt economische strafmaatregelen tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren. Dat zei de ultraconservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag, aldus het persbureu IRNA.

==

Boze Syriërs steken Deense ambassade in brand


04-02-2006 16:10
DAMASCUS (ANP) - Demonstranten die protesteerden tegen de spotprenten van de profeet Mohammed hebben zaterdag in de Syrische hoofdstad Damascus de ambassade van Denemarken bestormd en het gebouw in brand gestoken.

In Iran heeft de ultraconservatieve president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag gezegd dat zijn land economische strafmaatregelen neemt tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren.

In Gaza-stad hebben demonstranten het kantoor van de Europese Commissie aangevallen. Ze sloegen ramen in en vervingen de Europese vlag voor de Palestijnse vlag.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 16:22:33 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34732143
hahaha. Iran neemt economische strafmaatregelen nee, daar is het Westen bang voor hoor
Maar ja, ze staan toch op het lijstje van de VS om als volgende aangevallen te worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34732182
Verbaast me echt dat dat kan in Engeland met dit soort opruiende teksten. Ik vind dit toch wel hele andere koek dan een paar van die spotprentjes. Te triest voor woorden.
Tevens vraag ik me af hoe de Britse bevolking daar zo rustig onder kan blijven.
Maar ja dat zal wel zijn omdat ze gewoon meer fatsoen in hun donder hebben dan die hersenloze figuren hierboven.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 februari 2006 @ 16:25:09 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34732190
Verdorie, nu kan ik niet meer van die Iraanse.... eh.... eh.... dingus kopen .
AD heeft vandaag de bekende allah met bom op hoofd spotprent ook afgedrukt
  Donald Duck held zaterdag 4 februari 2006 @ 16:26:02 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34732217
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:24 schreef ruby het volgende:
Tevens vraag ik me af hoe de Britse bevolking daar zo rustig onder kan blijven.
Ze zijn bang helaas. London is al een keer getroffen door aanslagen. Zelfs 2x.
Door geweld te gebruiken en te dreigen krijgen de moslims wat ze willen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34732237
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:22 schreef __Saviour__ het volgende:
hahaha. Iran neemt economische strafmaatregelen nee, daar is het Westen bang voor hoor
Maar ja, ze staan toch op het lijstje van de VS om als volgende aangevallen te worden.
Moeten ze idd maar doen. binnen de korste keren verdrinken dan niet in zelfmedelijden maar in hun olie.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:27:31 #10
521 ruby
Hell yeah!
pi_34732258
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze zijn bang helaas. London is al een keer getroffen door aanslagen. Zelfs 2x.
Door geweld te gebruiken en te dreigen krijgen de moslims wat ze willen
De regering moet echt ingrijpen want als je dit soort tuig hun zin geeft is het einde zoek. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_34732334
quote:
In de Syrische hoofdstad Damascus hebben demonstranten die protesteerden tegen de spotprenten van de profeet Mohammed zaterdag de ambassade van Denemarken bestormd en het gebouw in brand gestoken.
quote:
Spotprenten over Mohammed (nsfw) of Allah (nsfw) zijn in Zuid-Afrika definitief verboden. Een rechtbank heeft dit vandaag bepaald. Het verbod is een antwoord op de eis van een moslimorganisatie. Deze organisatie was hiervoor naar de rechter gestapt. De Zuid-Afrikaanse organisatie van hoofdredacteuren Sanef spreekt van “pre-publicatie censuur”.
quote:
Het sprookje gaat nog even door. Zo hebben de Jordaanse autoriteiten vandaag de hoofdredacteur van het weekblad Al Shihan gearresteerd wegens het plaatsen van de spotprenten. Al Shihan had donderdag drie prenten afgedrukt in het weekblad. Vrijdag werd hoofdredacteur Jihad Momani om die reden al ontslagen. Hij publiceerde de prenten \\\\\\\"zodat mensen weten waartegen ze protesteren\\\\\\\". Volgens hem vallen mensen tekeningen aan die ze niet eens hebben gezien.
quote:
Iran neemt economische strafmaatregelen tegen landen waar de media de omstreden spotprenten over de profeet Mohammed publiceren. Dat zei de ultraconservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag, aldus het persbureu IRNA.
quote:
Demonstraten hebben in Gaza-stad het kantoor van de Europese Commissie verbouwd. De ramen zijn ingeslagen en de Europese vlag is vervangen voor de Palestijnse. Aanleiding van de acties zijn de spotprenten over de profeet Mohammed in de Europese kranten. De Europese Commissie wil dat de Palestijnse autoriteiten de boel wat beter beschermen tegen de demonstranten. Ze betreurt het dat \\\\\\\"Europeanen, die werken aan een beter leven voor de Palestijnen, onderwerp zijn van zulke aanvallen\\\\\\\"
quote:
De spotprenten over de profeet Mohammed laten zien dat het Westen vijandig staat tegenover de Islam. Dat liet de Taliban in een telefonische verklaring weten. \\\\\\\"Islamitische landen moeten weten dat westerse landen tegen ons, onze religie en onze grote profeet zijn\\\\\\\", aldus een woordvoerder van de Taliban. Ook tientallen religieuze leiders en dorpsoudsten die vandaag in Kandahar bijeenkwamen hadden een mening over de gewaagde prenten. Zij riepen de regeringsleiders van de Westerse landen op de daders te straffen.
Allah is groot , Allah is machtig
Mijn oma is dood , mijn konijn is drachtig
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34732351
Dit hele gedoe met die prenten is toch niet meer serieus te nemen zeg? Wat een drukte om een paar tekeningen. Haat prediken tegenover het westen mag, bussen met onschuldige kinderen opblazen mag ook, maar zodra een cartoon van Mohammed verschijnt, wordt de Deense Ambassade in Syrie afgebrand. En dan nog die mensen die roepen dat het integratie belemmerd. Weet je wat het toppunt van integratie is? Als je je niet druk maakt om een ludieke cartoon. Iedereen komt namelijk aan de beurt.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:31:27 #13
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34732355
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:17 schreef Dr.Nikita het volgende:


Ben benieuwd wanneer zich de volgende natuurramp zich voordoet of de westerse satans nog een keer zo gul zullen zijn als in het verleden.
Je geeft de Westerse satans zoals jij je ze noemt teveel krediet.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:32:05 #14
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34732366
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:31 schreef ChillyWilly het volgende:
Dit hele gedoe met die prenten is toch niet meer serieus te nemen zeg? Wat een drukte om een paar tekeningen. Haat prediken tegenover het westen mag, bussen met onschuldige kinderen opblazen mag ook, maar zodra een cartoon van Mohammed verschijnt, wordt de Deense Ambassade in Syrie afgebrand. En dan nog die mensen die roepen dat het integratie belemmerd. Weet je wat het toppunt van integratie is? Als je je niet druk maakt om een ludieke cartoon. Iedereen komt namelijk aan de beurt.
Behalve de Joden.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:32:33 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34732379
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:31 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Je geeft de Westerse satans zoals jij je ze noemt teveel krediet.
Heb je ook al zo'n mooi en vredelievend spandoek gemaakt?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 februari 2006 @ 16:33:12 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34732400
Bijdehand om in Gaza de Europeanen te verachten. Ongeveer de enige reden dat ze daar uberhaupt niet van stinkende armoede sterven als ratten
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:33:14 #17
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34732403
Zo die Zuid-Afrikanen hebben wel heel veel geleerd, ondanks de Apartheid. Petje af.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:34:04 #18
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34732425
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef popolon het volgende:

[..]

Heb je ook al zo\'n mooi en vredelievend spandoek gemaakt?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34732429
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:32 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Behalve de Joden.
Die zijn al uitgebreid aan bod gekomen...
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:34:27 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34732434
Ik vind deze nog wel de lachwekkendste.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34732473
De ware aard van de islam komt naar boven...

Meer dan triest dit.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 februari 2006 @ 16:37:27 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34732499
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:34 schreef popolon het volgende:
Ik vind deze nog wel de lachwekkendste.

[afbeelding]
Als het niet zo triest was, zou je er hard om lachen.
Laten we deze foto maar als een spotprent opvatten .
pi_34732542
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als het niet zo triest was, zou je er hard om lachen.
Laten we deze foto maar als een spotprent opvatten .
Deze moslims maken inderdaad zichzelf belachelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 februari 2006 @ 16:39:25 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34732547
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Schiet ze neer!
Ik denk niet dat de publieke opinie in de arabische gemeenschap daar van bijdraait. Wat denk jij?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')