abonnement Unibet Coolblue
pi_34726137
Roomser dan de Paus zat hij gisteren met zijn gezonnebankte kutkop op TV D66 op belachelijke wijze af te vallen. Ten eerste schop je iemand die op de grond ligt niet. Ten tweede val je een oude collega partij niet zo af. Ten derde speelt de PvdA ook wel eens politieke spelletjes.

Wouter Bos

Ik heb de TV uitgezet, ik kon niet maar naar die vieze gast kijken. En niet ingaan op waarom de PvdA opeens voor de missie is he, hoewel aan hun criteria niet is voldaan.

PS Dit topic gaat niet over D66, daar zijn er al genoeg over.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:48:24 #2
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_34726261
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:44 schreef ErikT het volgende:
Roomser dan de Paus zat hij gisteren met zijn gezonnebankte kutkop op TV D66 op belachelijke wijze af te vallen. Ten eerste schop je iemand die op de grond ligt niet. Ten tweede val je een oude collega partij niet zo af. Ten derde speelt de PvdA ook wel eens politieke spelletjes.

Wouter Bos

Ik heb de TV uitgezet, ik kon niet maar naar die vieze gast kijken. En niet ingaan op waarom de PvdA opeens voor de missie is he, hoewel aan hun criteria niet is voldaan.

PS Dit topic gaat niet over D66, daar zijn er al genoeg over.
Waarom zet je je tv uit, je kan toch ook verder zappen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:48:49 #3
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_34726272
Wouter Bos is gewoon een gladde baantjesjager, draaikont en opportunist. Ik walg al jaren van die oplichterskop.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_34726304
Hij lachte Boris wel uit donderdagavond! :')
pi_34726371
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef stefmans het volgende:

[..]

Waarom zet je je tv uit, je kan toch ook verder zappen.
Ik heb geen afstandsbediening :')
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:53:13 #6
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_34726406
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:52 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik heb geen afstandsbediening :\')
Je kan dat ook op je tv.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_34726475
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:53 schreef stefmans het volgende:

[..]

Je kan dat ook op je tv.
Ja, maar er was verder niks op! Ten minste niet op mijn andere 11 kanalen :')
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_34726635
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:49 schreef veldmuis het volgende:
Hij lachte Boris wel uit donderdagavond! :\')
Dat had ik ook gedaan als ik Wouter Bos was. Domme tactiek van Dittrich. 'We hoopten door te dreigen met een crisis de PvdA mee te krijgen in het stemmen tegen de missie'. Ik mag Bos ook niet, maar hij is niet zo dom dat hij dit soort spelletjes van D66 niet door heeft. Hij weet zelf ook wel dat wanneer het puntje bij het paaltje komt, D66 nooit de daad bij het woord voegt. Zwak van Bos vond ik het wel dat hij op alle mogelijke manieren Balkenende probeert af te vallen, ook weer tijdens NOVA Politiek. Hij zal het altijd zo proberen te brengen dat het de schuld van Balkenende is.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:59:35 #9
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34726655
D66
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34726739
Zoals Leon de Winter schreef in de Elsevier: Wouter Bos is leeghoofdig, niet dom...
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:09:04 #11
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_34726965
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:55 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja, maar er was verder niks op! Ten minste niet op mijn andere 11 kanalen :\')
Koop een schotel.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:11:59 #12
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_34727079
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:09 schreef stefmans het volgende:

[..]

Koop een schotel.
Kopen Ik heb toch geen geld joh gek.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:12:53 #13
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_34727109
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef ErikT het volgende:

[..]

Kopen Ik heb toch geen geld joh gek.
Ga werken.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:14:34 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34727178
het was idd weer een mooi staaltje onnodig bashen van bos, de schipper die aan de wal stond.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34727408
Laat ik dit keer eens op Wouter Bos stemmen.
pi_34727481
Schijnheiligheid werkt, Balkenende zit er toch ook al sinds .. de steentijd ofzo

Bos haalt ineens 52 zetels binnen zeg. Het is wel dag tegen de linkse samenwerking, maar prettig om te zien dat het geblaat in de ruimte van van Aartsen eens een keer niet aanslaat
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34727692
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:21 schreef Phoenixjuh het volgende:
Laat ik dit keer eens op Wouter Bos stemmen.
Daarom gaat 't fout in het land. Wouter Bos & Co (de PvdA dus) kunnen altijd rekenen op veel stemmen, terwijl al zo vaak gebleken is dat ze er zelf ook geen pest van terecht brengen. Het is typisch PvdA om te komen met mooie praatjes - al of niet ten koste van anderen - maar ook zij kunnen hun woorden niet omzetten naar daden. Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen. Ze zijn allemaal even corrupt, links of rechts. Maar het triest dat je je moet realiseren dat het land bestuurd wordt door dit soort randdebielen.
pi_34730704
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Netflier het volgende:

[..]

...Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen. Ze zijn allemaal even corrupt, links of rechts. Maar het triest dat je je moet realiseren dat het land bestuurd wordt door dit soort randdebielen.
Kijk, jij begrijpt het. Geen enkele partij kan het waarmaken. Ik kies geen partij die het kan waarmaken, want dat kunnen ze toch niet, ik kies een partij met goede ideeën. Ja, ik vind het goede ideeën. Ben je er niet mee eens, dan niet, iedereen denkt tenslotte anders. Ik heb liever een partij die goede ideeën heeft, maar ze niet kunnen waarmaken, dan een partij die slechte ideeën heeft en vooral die slechte ideeën waarmaakt. Als je als regering weet dat het slecht gaat met het land, dan moet je als regering niet gaan zeiken over je eigen ministersalaris, een nieuwe dikke BMW aanschaffen met het belastinggeld, en niet een zorgstelsel invoeren waar je als minister nog minder hoeft te betalen voor zorg. En waar moet het geld vandaan komen? Ja van de 65+'ers, laat hun koopkracht maar eens flink afnemen, want ze gaan toch bijna dood. Mensen met de bijstand gaan dit jaar ook weer achteruit.
pi_34730838
Wouter Bos mogen ze wel eens goed neerknuppelen. De rode rakker .
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 4 februari 2006 @ 16:00:59 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_34731673
Tja, eerst D66 (draaikonten 66) de indruk geven dat je toch tegen bent en daarom hun steun wel kunt gebruiken, om vervolgens 180 graden om te draaien en D66 met lege handen te laten staan. En dan als klap op de vuurpijl over nieuwe verkiezingen gaan lullen, nadat je zelf eerst flink hebt zitten stoken.

Maar Wouter woont dan ook in het Bos.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_34731755
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar Wouter woont dan ook in het Bos.
HAHAH, Dês lache! Hoe kom je erop! !!!! !!!
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 4 februari 2006 @ 16:04:59 #22
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_34731760
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 13:30 schreef Netflier het volgende:
Ik zou by the way ook niet weten op welke partij je anders zou moeten stemmen.
Er was er één, jaren geleden. Een die het wel goed voorhad met Nederland. Okee, hij had wel eens een grote bek en met zijn ideeën kon je het oneens zijn, maar lef had hij wel. Je kon veel van hem zeggen, maar niet dat hij niet eerljk was.

Den Haag sidderde op zijn grondvesten. Ze wisten dat het volk behoefte had aan een eerlijke en integere bestuurder. En daarom is hij neergeschoten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:54:04 #23
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_34732967
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Er was er één, jaren geleden. Een die het wel goed voorhad met Nederland. Okee, hij had wel eens een grote bek en met zijn ideeën kon je het oneens zijn, maar lef had hij wel. Je kon veel van hem zeggen, maar niet dat hij niet eerljk was.

Den Haag sidderde op zijn grondvesten. Ze wisten dat het volk behoefte had aan een eerlijke en integere bestuurder. En daarom is hij neergeschoten.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_34733023
Vooral het punt dat hij vind dat er nieuwe verkiezingen moeten komen. Ik vraag me af of hij dat ook zou vinden als de PVDA een regeringspartij was geweest...
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_34733024
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:48 schreef vbmot het volgende:
Wouter Bos is gewoon een gladde baantjesjager, draaikont en opportunist. Ik walg al jaren van die oplichterskop.
Word up!
Hmm. Dat kan beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')