abonnement Unibet Coolblue
pi_34759142
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:24 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

alsof jij iets toevoegt met je opmerkingen. Tot nu toe heb ik jou hier niet veel meer zien doen dan anderen afzeiken
Mee eens. Meneer wil vast zelf 'de sigaar niet zijn', daarom zeikt hij anderen af
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34759278
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Mee eens. Meneer wil vast zelf \'de sigaar niet zijn\', daarom zeikt hij anderen af
Sorry hoor, iemand wiens kat entiteiten ziet heeft het natuulijk al moeilijk genoeg.
Helpt waar hij kan!
pi_34759436
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Sorry hoor, iemand wiens kat entiteiten ziet heeft het natuulijk al moeilijk genoeg.
ow dit gaat over mij?
jah oke nu ga je mij afvallen en wie straks?
  zondag 5 februari 2006 @ 14:19:18 #254
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34759497
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Sorry hoor, iemand wiens kat entiteiten ziet heeft het natuulijk al moeilijk genoeg.
I rest my case.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34759936
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:17 schreef Indirah het volgende:

[..]

ow dit gaat over mij?
jah oke nu ga je mij afvallen en wie straks?
Nee, ik ken alleen de titel en openingspost van Barbara, van jou kat weet ik niks.
Helpt waar hij kan!
pi_34760159
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Sorry hoor, iemand wiens kat entiteiten ziet heeft het natuulijk al moeilijk genoeg.
Ik heb het helemaal niet moeilijk wat dat betreft, integendeel. Ik ben er heel nuchter en rustig over
(ja je bedoelt het sarcastisch )
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34760195
Het komt ooit wel goed met NoSigar, toch jongen? Het is niet erg....
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zondag 5 februari 2006 @ 14:33:41 #258
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34760213
Ik stel voor dat we er over ophouden voor het weer verzandt in stom gebash over en weer

Kutopmerkingen: gewoon negeren Zegt meer over de persoon die ze maakt
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34760282
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik stel voor dat we er over ophouden voor het weer verzandt in stom gebash over en weer

Kutopmerkingen: gewoon negeren Zegt meer over de persoon die ze maakt
Ik moet eens ophouden het met je eens te zijn
Nee maar je hebt natuurlijk gelijk .
Ik wilde m'n ei alleen even kwijt, nu gaat het weer
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  zondag 5 februari 2006 @ 14:39:21 #260
137525 pikki
pok! pok !
pi_34760431
Wie brengt mij een boodschap ...........??? >:O



als de kat van huis is (oppermoeder).....dansen de muizen .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34760542
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:26 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Nee, ik ken alleen de titel en openingspost van Barbara, van jou kat weet ik niks.
Mijn katten zien ze dus ook
pi_34760550
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:34 schreef Indirah het volgende:
[afbeelding]
Hier zien we Robbert als hij uittreedt
Hebben jullie ook nog enig gevoel voor eigenwaarde??? Echt enorm onder de gordel dit. Het is weer gestrand in het nationale stenny-afkraaktopic.

Triest hoor, hier zitten een paar van die zure wijven met een uitgedroogd pruimpje, allemaal ontzettend jaloers op Stenny. En in plaats van dat ze zelf iets van hun leven gaan maken besluiten ze zielig vanachter hun peeceetje anderen de grond in te stampen.

Jullie zijn echt heel erg ziek en triest. Gewoon nog erger dan Robbert zelf.
pi_34760587
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:39 schreef pikki het volgende:
Wie brengt mij een boodschap ...........??? >:O

[afbeelding]
Mooi gemaakt!
pi_34760669
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hebben jullie ook nog enig gevoel voor eigenwaarde??? Echt enorm onder de gordel dit. Het is weer gestrand in het nationale stenny-afkraaktopic.

Triest hoor, hier zitten een paar van die zure wijven met een uitgedroogd pruimpje, allemaal ontzettend jaloers op Stenny. En in plaats van dat ze zelf iets van hun leven gaan maken besluiten ze zielig vanachter hun peeceetje anderen de grond in te stampen.

Jullie zijn echt heel erg ziek en triest. Gewoon nog erger dan Robbert zelf.
Sorry wat is hier verkeerd aan? En een zure pruim waar haal jij dat vandaan?
djiezus..
We maken leuke prentjes met fotoshop en jij ziet het als iemand omlaag halen? Dat is heel de bedoeling niet hoor? Fotoshoppen is een van mijn hobby's en ik vind het gewoon leuk om sten en robbert samen op een foto te zien.
ik snap jou probleem hiermee niet? Ik zie er geen kwaads in in ieder geval en heb er echt wel eventjes tijd ingestoken om een mooi plaatje te maken
en nou doe jij zo?
  zondag 5 februari 2006 @ 14:46:27 #265
137525 pikki
pok! pok !
pi_34760716
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hebben jullie ook nog enig gevoel voor eigenwaarde??? Echt enorm onder de gordel dit. Het is weer gestrand in het nationale stenny-afkraaktopic.

Triest hoor, hier zitten een paar van die zure wijven met een uitgedroogd pruimpje, allemaal ontzettend jaloers op Stenny. En in plaats van dat ze zelf iets van hun leven gaan maken besluiten ze zielig vanachter hun peeceetje anderen de grond in te stampen.

Jullie zijn echt heel erg ziek en triest. Gewoon nog erger dan Robbert zelf.
Kan dan alles met Robbert, .....en mag niets met Sten , .....?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34760741
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:46 schreef pikki het volgende:

[..]

Kan dan alles met Robbert, .....en mag niets met Sten , .....?
Robbert is een bedrieger die gebruik maakt van mensen met verdriet, weet je nog?
pi_34760764
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:45 schreef Indirah het volgende:

[..]

Sorry wat is hier verkeerd aan? En een zure pruim waar haal jij dat vandaan?
djiezus..
We maken leuke prentjes met fotoshop en jij ziet het als iemand omlaag halen? Dat is heel de bedoeling niet hoor? Fotoshoppen is een van mijn hobby\'s en ik vind het gewoon leuk om sten en robbert samen op een foto te zien.
ik snap jou probleem hiermee niet? Ik zie er geen kwaads in in ieder geval en heb er echt wel eventjes tijd ingestoken om een mooi plaatje te maken
en nou doe jij zo?
Jij bent in- en in triest.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:48:17 #268
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34760791
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hebben jullie ook nog enig gevoel voor eigenwaarde??? Echt enorm onder de gordel dit. Het is weer gestrand in het nationale stenny-afkraaktopic.

Triest hoor, hier zitten een paar van die zure wijven met een uitgedroogd pruimpje, allemaal ontzettend jaloers op Stenny. En in plaats van dat ze zelf iets van hun leven gaan maken besluiten ze zielig vanachter hun peeceetje anderen de grond in te stampen.

Jullie zijn echt heel erg ziek en triest. Gewoon nog erger dan Robbert zelf.
heel apart, als de grapjes over robbert gaan moet je er hard om lachen. En om vergelijkbare grapjes ga je in de aanval en probeert dmv schelden mensen boos te maken. Neehoor, je bent echt objectief en onbevooroordeeld bezig

Maar dat een beetje een zielig menneke bent was me al duidelijk Ga je je postjes nog editen achteraf deze keer?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:49:57 #269
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34760860
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Robbert is een bedrieger die gebruik maakt van mensen met verdriet, weet je nog?
Maar gelukkig maar dat jij het opneemt voor al die zielige slachtoffers

Waarom richt je geen vereniging op voor de slachtoffers van Robbert?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34760884
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

heel apart, als de grapjes over robbert gaan moet je er hard om lachen. En om vergelijkbare grapjes ga je in de aanval en probeert dmv schelden mensen boos te maken. Neehoor, je bent echt objectief en onbevooroordeeld bezig
Zucht, weer zo'n verzuurd wijf. Zie mijn reply op Pikki.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:50:55 #271
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34760892
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Robbert is een bedrieger die gebruik maakt van mensen met verdriet, weet je nog?
Ik vind het wel meevallen met dat afkraken van Stenny. En haar kennende kan ze hier zelf ook wel om lachen. Denk ik
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34760918
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen met dat afkraken van Stenny. En haar kennende kan ze hier zelf ook wel om lachen. Denk ik
Dat zou goed kunnen, maar ikzelf vind het smakeloos.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:51:37 #273
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34760920
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Zucht, weer zo\'n verzuurd wijf. Zie mijn reply op Pikki.
Ik had niet gedacht dat je zo zielig zou zijn
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:52:03 #274
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34760933
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen, maar ikzelf vind het smakeloos.
nou, dat heb je dan nu duidelijk gemaakt.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34761510
Jeetje Genverbrander, ik wil niet 'meeloperig' doen of iets dergelijks, maar ik vind dat je wel een beetje te ver gaat. Sommige bewerkte plaatjes/foto's zijn misschien een beetje flauw, maar zijn niet denegrerend. Evenals de plaatjes van Robbert, die zitten op dezelfde golf.
Laat jezelf niet zo kennen zeg.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34761896
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Jeetje Genverbrander, ik wil niet \'meeloperig\' doen of iets dergelijks, maar ik vind dat je wel een beetje te ver gaat. Sommige bewerkte plaatjes/foto\'s zijn misschien een beetje flauw, maar zijn niet denegrerend. Evenals de plaatjes van Robbert, die zitten op dezelfde golf.
Laat jezelf niet zo kennen zeg.
Je mag natuurlijk je mening geven barb, daarmee kom je nog niet meeloperig over. Maar het is niet zo dat iedereen die het niet met je eens is, te ver gaat.

Als ik dit topic nu nog lees zie ik alleen maar lage aanvallen op elkaar. Er is geen schim meer over van de bruisende gezellige sfeer die hier ooit was. De photoshop-bewerkingen van Robbert waren ook niet altijd ok, maar de meesten waren grappig en subtiel, gewoon humoristisch. Ikzelf vind deze fotosoepjes van het allerlaagste niveau. Het is in mijn ogen een wedstrijdje "hoe krijg ik de ander zo snel mogelijk op de kast" geworden.

Blijkbaar zijn er hier mensen die daar genot uit putten, maar naar mijn mening is het allemaal op het niveau van een goudvis.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:30:26 #277
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34762369
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:18 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Je mag natuurlijk je mening geven barb, daarmee kom je nog niet meeloperig over. Maar het is niet zo dat iedereen die het niet met je eens is, te ver gaat.

Als ik dit topic nu nog lees zie ik alleen maar lage aanvallen op elkaar. Er is geen schim meer over van de bruisende gezellige sfeer die hier ooit was. De photoshop-bewerkingen van Robbert waren ook niet altijd ok, maar de meesten waren grappig en subtiel, gewoon humoristisch. Ikzelf vind deze fotosoepjes van het allerlaagste niveau. Het is in mijn ogen een wedstrijdje \\\"hoe krijg ik de ander zo snel mogelijk op de kast\\\" geworden.

Blijkbaar zijn er hier mensen die daar genot uit putten, maar naar mijn mening is het allemaal op het niveau van een goudvis.
jongen toch

er staan iets van 5 fotosoepjes waarin Robbert nu eens nièt het lijdend voorwerp is, en je gaat bijna over de rooie, en begint mensen voor vanalles uit te maken..

hoe je met 2 maten meet wat betreft de fotosoepjes over Robbert en nu deze viel wel te verwachten. \'Het allerlaagste niveau\', nounou, ik heb het vaak genoeg erger gezien, maargoed

Zo anders dan voorheen is de sfeer niet in dit topic, het is er nog veel triester aan toe gegaan in alle vorige deeltjes waar jij maar al te graag aan mee deed. Het loopt alleen wat minder hard, wat niet meer dan logisch is. Geen nieuws meer, en daarbij zijn alle discussies inmiddels wel zo\'n beetje gevoerd.

Maar gelukkig ben jij er nog om te schelden en gal te spuwen als het even niet gaat zoals je wilt; nml dat RvdB goed wordt afgezeken. Terwijl dat inmiddels genoeg gebeurd is
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:45:14 #278
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34762855
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 5 februari 2006 @ 15:51:11 #279
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34763044
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:45 schreef Mirage het volgende:
leesvoer
dank voor het linkje, ik had dit even gemist
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34763480
Zo komen de topics wel vol, en iedereen werkt er aan mee......
Zullen we afspreken dat we alleen reageren als we iets over Robbert te weten zijn gekomen, of als er ineens iets 'oppopt' over hem?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34765149
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zo komen de topics wel vol, en iedereen werkt er aan mee......
Zullen we afspreken dat we alleen reageren als we iets over Robbert te weten zijn gekomen, of als er ineens iets \\\'oppopt\\\' over hem?
Jaaa goed idee! Ik doe mee.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:57:29 #282
137525 pikki
pok! pok !
pi_34765180
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zo komen de topics wel vol, en iedereen werkt er aan mee......
Zullen we afspreken dat we alleen reageren als we iets over Robbert te weten zijn gekomen, of als er ineens iets \'oppopt\' over hem?
Het levert leuke plaatjes op waar bijna iedereen dol op is en ook een visuele vorm van communicatie........en ik vrees dat moeder Mirage werkloos zou worden.
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34765682
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:57 schreef pikki het volgende:

[..]

Het levert leuke plaatjes op waar bijna iedereen dol op is en ook een visuele vorm van communicatie........en ik vrees dat moeder Mirage werkloos zou worden.
Dan moet er daar maar een speciale topic voor gemaakt worden, toch
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34765700
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:56 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Jaaa goed idee! Ik doe mee.
jeeeeeej
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34767732
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dan moet er daar maar een speciale topic voor gemaakt worden, toch
jaaahhhhh een truth fotosoep topic
  zondag 5 februari 2006 @ 18:16:31 #286
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34767789
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:14 schreef Indirah het volgende:

[..]

jaaahhhhh een truth fotosoep topic
Nou ik denk het niet.

Zo'n topic loopt hier al ergens, daarnaast heb ik er pas nog één naar onzin geschopt..
Onzin is the place voor dit soort topics.
En eventueel kan je hier in ouwehoer terecht.


Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34769036
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:45 schreef Mirage het volgende:
leesvoer
Misschien ook even een link naar de huisregels neerzetten Mirage. Denigrende opmerkingen en vragen naar een slotje worden ook niet op prijs gesteld, zo staat daar te lezen.

Maar ik rook niet!
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
  zondag 5 februari 2006 @ 19:12:51 #288
137525 pikki
pok! pok !
pi_34769625
Van alle believers !!!!

When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34769665
Hahah pikki
pi_34771872
Ik hou ook nog wel een beetje van Robbert hoor. hij liegt denk ik niet ALLES aan elkaar.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34788616
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:51 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen, maar ikzelf vind het smakeloos.
Jij bent zielig !
Je klinkt als een klein schooljongetje die een wit voetje wil halen bij zijn juf.
Triest hoor.
pi_34789099
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef CarDani het volgende:

[..]

Jij bent zielig !
Je klinkt als een klein schooljongetje die een wit voetje wil halen bij zijn juf.
Triest hoor.
Zeg, welk deel van deze post begreep jij niet ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34792757
Ik zit me nu af te vragen of ik 'spoken' zie of dat dit topic gisteren nog 12 pagina's had en nu teruggegaan is naar 6?
pi_34792855
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Mirage het volgende:

[..]

Zeg, welk deel van deze post begreep jij niet ?
Reactie op Genverbrander. deze begon te schelden op barb.
pi_34793289
quote:

Software spoort fotomanipulaties op
Door Wouter Tinus - zondag 5 februari 2006 - 19:10 - Bron: News.com - Views: 18.671
Professor Hany Farid - hoofd van de Image Science Group van de universiteit van Dartmouth - heeft software ontwikkeld die in staat is om gemanipuleerde foto's te herkennen. Het programma zoekt daarvoor naar afwijkingen in het plaatje die het menselijk brein niet kan zien of zelfs gewoon negeert. Hierbij kan bijvoorbeeld gedacht worden aan de manier waarop het licht invalt, maar ook naar subtielere tekenen zoals statistische afwijkingen in de kleuren van de pixels binnen een bepaald gebied - iets dat wijst op het gebruik van bepaalde beeldbewerkingsalgoritmes. Hoewel het bewerken van foto's om wat voor reden dan ook geen nieuw fenomeen is, komt het door de opkomst van digitale camera's en steeds makkelijkere software wel vaker voor dan ooit. Naast onschuldige esthetische aanpassingen zijn er ook legio voorbeelden van wetenschappers, rechters en journalisten die om de tuin zijn geleid door doelbewust aangepaste beelden. In veel van zulke gevallen zou de maatschappij beter af zijn als de fraude werd ontdekt.

Onder andere de FBI en grote mediabedrijven hebben al veel interesse getoond in de software van Farid, maar deze doet vooralsnog alleen op verzoek onderzoek naar een bepaalde foto. Zijn programma is in Matlab ontwikkeld en is niet geschikt om door een leek te worden bediend. Over een halfjaar hoopt hij echter een Java-versie af te hebben die wijder verspreid kan worden, bijvoorbeeld naar de politie en kranten. Hoewel hij het pakket gratis en inclusief broncode weg wil geven aan instanties die het in zijn ogen nodig hebben, is hij toch wat huiverig bij het idee om het helemaal openbaar te maken. Vervalsers zouden het immers ook kunnen gebruiken om de kwaliteit van hun werk te testen, en in de wapenwedloop tussen manipulatie en de detectie daarvan is het voor geen van beide partijen een goed idee om alle kaarten op tafel te leggen.
Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/41052


Zal een ander licht werpen op een heleboel foto's als het echt goed werkt

Vond ik toch wel relevant voor dit topic om te melden.
pi_34793339
Vond de fotosoep wel leuk hoor hier, van Robbert en mij...maar ik ben wel getrouwd.
pi_34793413
quote:
Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef CarDani het volgende:

[..]

Jij bent zielig !
Je klinkt als een klein schooljongetje die een wit voetje wil halen bij zijn juf.
Triest hoor.
Ieder zijn mening, ik vind het wel lief van Genverbrander.
pi_34793441
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:46 schreef saksia het volgende:
Ik zit me nu af te vragen of ik 'spoken' zie of dat dit topic gisteren nog 12 pagina's had en nu teruggegaan is naar 6?
Fok heeft zo kuren, net als iedereen...beetje dikdoenerij als hij opeens zegt: 12 pagina's.
pi_34793592
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:50 schreef CarDani het volgende:

[..]

Reactie op Genverbrander. deze begon te schelden op barb.
Viel wel mee hoor
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34793618
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Viel wel mee hoor
Ik wil zo toch even mijn man introduceren. Anders staat er zo in de Story dat ik iets met Robbert heb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')