abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 februari 2006 @ 00:21:11 #251
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_35562019
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef Nucleo het volgende:
Maar ff wat anders... gelezen op ADOFans:

Iemand gelooft nog in het LANDSKAMIOENSCHAP van FC Den Haag


[afbeelding]
Ja ik schat zo seizoen 2016/2017 kampioenuh kampioenuh hey hey van de eredivisie
Ado is the pride of Holland!
pi_35562369
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:21 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Ja ik schat zo seizoen 2016/2017 kampioenuh kampioenuh hey hey van de eredivisie
Ik schat ook dat het ongeveer zo lang duurt voordat Stolte de bouwverguningen, milieuontheffingen, raadstukken, boze SP'ers, stichting Beschermd Stadgezicht, etc. etc. uit de weg geholpen heeft om nog iets te mogen bouwen in de Grote Marktstraat.

Want na het Spuimarkt project gaan de ASTA en de V&D tegen de vlakte, wordt de passage doorgetrokken en dat duurt ook weer tot iets van 2011.
Who's the leader of the club that's made for you and me?
pi_35637823
Ajax-supporters verdacht van poging tot moord

--------------------------------------------------------------------------------

DEN HAAG - De Ajax-supporters die het ADO-honk in het Zuiderpark hebben aangevallen op 10 februari wordt...
... poging tot moord ten laste gelegd. Dat heeft het Openbaar Ministerie in Den Haag bekendgemaakt.

Daarnaast worden ze verdacht van brandstichting, openlijke geweldpleging en het plegen van voorbereidingshandelingen voor deze delicten. Bij de aanval door zeventig man raakten de acht in het honk aanwezige ADO-supporters gewond. De binnenvallende Ajacieden staken twee Hagenaars en sloegen anderen met knuppels.

Tot nu zijn dertien verdachten aangehouden: tien direct na de aanval op de snelweg terug naar Amsterdam en drie deze week. Van de tien eerste verdachten zitten nog vijf vast. Van de vijf andere verdachten die direct na het gewelddadige incident zijn aangehouden is bij vier de voorlopige hechtenis opgeheven en bij één geschorst.

Het Openbaar Ministerie overweegt tegen het niet vasthouden van de verdachten in beroep te gaan. Eén van de deze week aangehouden verdachten is in bewaring gesteld. De andere twee komen vandaag voor de rechter-commissaris.

Na de inval besloot de burgemeester van Den Haag dat bij wedstrijden tussen ADO en Ajax komende vijf jaar geen supporters van de bezoekende club worden toegelaten.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_35639889
De winnaar;

.
Who's the leader of the club that's made for you and me?
pi_35640612
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:23 schreef HijoDeDios het volgende:
De winnaar;

[afbeelding].
Ja...terecht......enne den ouden vindt dat ie te vaak op de bank zit,steek de hand eens in eigen boezem geert.
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:52:08 #256
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_35647040
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:49 schreef Tigger1968 het volgende:

[..]

Ja...terecht......enne den ouden vindt dat ie te vaak op de bank zit,steek de hand eens in eigen boezem geert.
En toch blijft hij een jaar langer bij ADO.
  zondag 5 maart 2006 @ 12:31:59 #257
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_35735836
Wat vinden jullier ervan dat de Graaf niet blijft?
Jawel, je keek.
pi_35749384
Wat 'n kankerwedstrijd was dat vanmiddag zeg.Daar ga je dan voor op je vrije zondag naar Waalwijk toe.....

Trouwens,ik werd gek van die kanker megafoon...
  zondag 5 maart 2006 @ 19:11:25 #259
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35749442
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:09 schreef Aequabilitas het volgende:
Wat 'n kankerwedstrijd was dat vanmiddag zeg.Daar ga je dan voor op je vrije zondag naar Waalwijk toe.....

Trouwens,ik werd gek van die kanker megafoon...
Ik hoor hem op tv, zie de man die hem gebruikt. en ik lach me kapot.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35749534
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik hoor hem op tv, zie de man die hem gebruikt. en ik lach me kapot.
idd

van wat ik er net van zag was Bakkati ook weer een drama
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_35749748
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:15 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

idd

van wat ik er net van zag was Bakkati ook weer een drama
De hele achterhoede was 'n drama,wat zeg ik:'t hele team.2 overwinningen op rij en dan gaan ze meteen denken dat ze Juventus zijn....

Ik kan 't niet opbrengen Talpa te kijken,hou niet van SM!Had die lafaard nog wat te melden???
pi_35750395
volgens Adelaar was het bijna geheel aan de absentie van Mols te wijten
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_35751256
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:42 schreef Thetallguy het volgende:
volgens Adelaar was het bijna geheel aan de absentie van Mols te wijten
Die gast moet toch 'n hele dikke duim hebben.Waar haalt 'ie die smoesjes toch in hemelsnaam vandaan.....
pi_35756175
Damn tegen de 2de van RKC zo slecht weten te spelen. Drama hoor!
pi_35757354
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Ludacriss het volgende:
Damn tegen de 2de van RKC zo slecht weten te spelen. Drama hoor!
Ik dacht dat ik nog dronkuh was,ik kom m'n oguh gewoon niet gelovuh.Met die instelling van vandaag zie ik 't dus helemaal niet zittuh....
pi_35757545
Ado moet ongeveer 5 a 6 van de 10 resterende wedstrijden winnen (geteld vanaf de wedstrijd Heracles uit) wil het nog een kans maken de NC te ontlopen.. Het staat nu 2-1 (2x gewonnen en 1x verloren). Ado moet er volgende week gewoon weer hard tegen aan anders word het gewoon NC.
pi_35758709
En het kan wel Als Willem II met 5-0 kan winnen van Groningen, waarom Den Haag niet?
[14.gif]
pi_35759564
1-0 is zat
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 7 maart 2006 @ 17:01:03 #269
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_35814131
Ado heeft laten weten het contract met Dorus de Vries niet te willen verlengen. Het gerucht gaat nu dat ze Oscar Moens willen.

beetje matig vind Dorus de Vries juist redelijk goed.
Ado is the pride of Holland!
pi_35819204
Ik zit niet zo dicht bij het vuur, maar als ik hem zag vond ik hem echt heel matig keepen.
pi_35844623
Ze willen nu graag Delorge hebben, die ontslagen is bij Anderlecht vanwege het omkoopschandaal bij Lierse. Hij heeft nl. een Haagse vrouw ook dus voor hem zou het geen probleem zijn hierheen te komen

Vrijdag sluit de transfermarkt stond op de Belgische TT
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_35845739
ADO DH legt doelman Josh Wagenaar vast

ADO Den Haag heeft met de Canadese keeper Josh Wagenaar een akkoord bereikt over een tweejarig contract, dat hem per 1 juli 2006 aan de residentieclub bindt. In de overeenkomst is tevens een optie voor nog eens twee jaar opgenomen.

Tot 1 juli aanstaande zal de 21-jarige keeper op amateurbasis trainen bij ADO Den Haag en deelnemen aan eventuele oefenwedstrijden.
Wagenaar, die naast de Canadese ook over Nederlandse nationaliteit beschikt, speelde tot voor kort voor Hartwick College. Dit in Oneonta in de Amerikaanse staat New York gelegen college komt uit in de hoogste universiteitscompetitie (NCAA Soccer Division I).
Bovendien is Josh Wagenaar Canadees international. De doelman behoorde in september 2005 tot de Canadese A-selectie en was tevens in dat jaar met het Canadees elftal onder 20 jaar actief op het Wereldkampioenschap in Nederland. Wagenaar speelde alle groepswedstrijden tegen resp. Syrië, Colombia en Italië. In totaal heeft de keeper achttien interlands achter zijn naam staan.
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
pi_35849710
Leuk, best een verrassende aanwinst.

Drobny wil Griek worden, hoorde ik. Maar die zal wel niet blijven ook. El-Akchaoui wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35849775
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:27 schreef Thetallguy het volgende:
Ze willen nu graag Delorge hebben, die ontslagen is bij Anderlecht vanwege het omkoopschandaal bij Lierse. Hij heeft nl. een Haagse vrouw ook dus voor hem zou het geen probleem zijn hierheen te komen

Vrijdag sluit de transfermarkt stond op de Belgische TT
Is het dan eigenlijk wel handig om hem binnen te halen?
pi_35852929
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Is het dan eigenlijk wel handig om hem binnen te halen?
"Verkoopt" ie dalijk onze wedstrijden ook nog eens spelen we ineens na-comp.

Pffff ik wordt ineens wakker. Die na-comp. ontlopen we zowieso !!!
Non nobis solum sed toti mundo nati. - Not for ourselves, but for the whole world were we born
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')