abonnement Unibet Coolblue
pi_34651473
Hallo!

Ik ga binnenkort mijn paleisje betrekken en ben nu op zoek naar dingen zoals een koelkast, wasmachine, gasfornuis.

Weet iemand adresjes in de buurt of in A'dam waar je witgoed kan vinden wat bijvoorbeel licht beschadigd is en daarom zwaar afgeprijsd? Ik weet zelf wel een adres in Utrecht, maar die bezorgen helaas niet in Amsterdam.

Alvast bedankt!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:13:46 #2
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_34652198
Ik heb ooit gehoord dat je officieel geen tweedehands koelkasten mag verhandelen (vanwege die chemische rotzooi die er in zit of zo? ) en dat ze daarom niet bij Kringloopwinkels staan.

O: Kringloop dus (voor de rest )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_34652476
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef kristen het volgende:
Hallo!

Ik ga binnenkort mijn paleisje betrekken en ben nu op zoek naar dingen zoals een koelkast, wasmachine, gasfornuis.

Weet iemand adresjes in de buurt of in A'dam waar je witgoed kan vinden wat bijvoorbeel licht beschadigd is en daarom zwaar afgeprijsd? Ik weet zelf wel een adres in Utrecht, maar die bezorgen helaas niet in Amsterdam.

Alvast bedankt!
Je zou even bij RFT in Alkmaar kunnen kijken. Die handelen in precies hetgene dat jij zoekt (beschadigde verpakking, krasje op de zijkant etc)
hier adres + telnr
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:23:32 #4
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_34652503
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat je officieel geen tweedehands koelkasten mag verhandelen (vanwege die chemische rotzooi die er in zit of zo? ) en dat ze daarom niet bij Kringloopwinkels staan.

O: Kringloop dus (voor de rest )
Dat verhaal ken ik niet; vroeger kon je in Amsterdam heel makkelijk tweedehands witgoed krijgen; oa op de Clerkstraat(A'dam-west) en op de Ceintuurbaan(A'dam-zuid, de Pijp)
Wel heb ik deze voor je gevonden: http://www.krasjedeukje.nl/
wel tweedehands maar met garantie: http://www.cashconverters-amsterdam.nl/
Geen idee of deze allemaal thuis bezorgen.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:25:16 #5
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_34652559
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat je officieel geen tweedehands koelkasten mag verhandelen (vanwege die chemische rotzooi die er in zit of zo? ) en dat ze daarom niet bij Kringloopwinkels staan.
Dat lijkt me vreemd. Als het wel een eerste keer verkocht mag worden, waarom dan niet ook een tweede keer? Of doel je op oude modellen met cfk's, die tegenwoordig niet meer nieuw verkocht worden (volgens mij)? Dan zou ik me er iets bij kunnen voorstellen.

Maar een 2 jaar oude koelkast die iemand niet wil hebben wegens een beschadiging (of iets dergelijks), zou je volgens mij gewoon naar een kringloop o.i.d. moeten kunnen brengen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Moderator dinsdag 31 januari 2006 @ 17:29:56 #6
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_34652695
Je kunt eens met een paar gewone winkels in gesprek gaan ?
Kijken of die wat weten of wellicht zelf iets hebben staan

Of kringloopwinkels
pi_34656481
Kun je niet beter op www.marktplaats.nl kijken?

Ik heb overigens zéér binnenkort een koelkast, magnetron, wasmachine en fornuis over. In Amsterdam. (Als ik die niet via via kwijtraak, zet ik ze over een maandje op marktplaats.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_34659814
Bedankt voor alle tips!

Marktplaats is ook een optie, maar dan zit er geen garantie op, en dat is bij zulke winkels wel zo.

En aangezien ik zo a-technisch ben als het maar zijn kan, is garantie erg fijn!
pi_34670522
Yep, er zit er eentje in de Meern, die verkoopt materiaal dat eigelijk hagelnieuw is, maar bijvoorbeeld bij het transport naar de klant een krasje heetf opgelopen. Ook al zou de koelkast dan worden ingebouwd, gaat dat ding toch terug.....

Zal ff voor je snuffelen in m'n favorites... Xp is alleen ff in de herbouw, maar word aan gewerkt...
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_34672453
Dat is precies wat ik bedoel! Zo'n krasje maakt mij echt niets uit, en het scheelt wel heel veel geld!

De meern is trouwens ook prima optie, want daar moet ik toch langs aangezien al mn spullen in opslag zitten in Utrecht. Dus als je het adres kan vinden, graag!
pi_40455937
Hoi Kristen,

Ik ben ook op zoek naar een wasmachine met een krasje. Heb jij al het adres in de Meern of in Utrecht? Ik woon in Vianen.

Bij voorbaat dank!
Groetjes
Marion
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:07:28 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40457258
Een Onderdelenhuis (bv in Hoofddorp) heeft goede spullen voor een leuke prijs. Of ze bezorgen weet ik echter niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')