Missen lijkt me niet de juiste woordkeuze sinds Wilfred weg is.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ik baal nog steeds dat het 's nachts niet meer herhaald wordt, nu mis ik het regelmatig.
Nog nooit heb ik Ajax zo de grond in geboord gezien als vanavond. Is het weer niet goedquote:
Ja met schwalbes he!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef komrad het volgende:
ja eigenlijk wel als psv fan, als die tegen farfan moet is dat gewonnen wedstrijd voor psv
Het interesseert me niet of het negatief of positief is. Het mag ook wel eens over andere clubs gaan. Doe dit soort dingen op AT5 ofzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik Ajax zo de grond in geboord gezien als vanavond. Is het weer niet goed
dat was ze bijna gelukt danquote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Sinds ze willen dat niemand het meer kijkt.
Man ik lig in een deuk. Neem het allemaal niet zo ernstig.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik lig in een deuk. Neem het allemaal niet zo ernstig.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
En weer over Ajax hetzelfde onderwerp als waar ze mee begonnen
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik lig in een deuk. Neem het allemaal niet zo ernstig.
Leo is geweldig als voice over en na Jack van Gelder was ie de beste radio-verslaggever.Ik snap niet waarom ie het zo slecht deed als commentator op tv.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Leo Driessen maakt het programma nog een beetje dragelijk
ik vind Ron de Rijk nog iets beter dan Leo maar hij is inderdaad goedquote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leo is geweldig als voice over en na Jack van Gelder was ie de beste radio-verslaggever.Ik snap niet waarom ie het zo slecht deed als commentator op tv.
HS is afgelopenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef maril het volgende:
Wat doen jullie jezelf toch aan, het niveau van Holland sport is tig x hoger![]()
Wat valt er te melden over Feijenoord ?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef PabloLopez het volgende:
waarom lullen ze niet over feyenoord MAN die stelling gaat weer over 020
al zes keer gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Goed gedaan Raffie :
'Zal ik je een tikkie geven joh ?'
Ik nietquote:
maar snel weer naar ajaxquote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef rubbereend het volgende:
en daar is Feyenoord.
Letterlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef Nashje het volgende:
Gelijk heeft ie.
Die Barbara laat d'r voorkeur wel héél erg duidelijk blijken. 90% van de uitzending gaat over Ajax.
idd, oprotten barbera met ajax. PSV, Feyenoord, AZ, Heerenveen en zelfs RBC verdienen aandachtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
QUOTE VAN HET JAAR, RAFAEL VAN DER VAART:
"Even genoeg over ajax, krijg er een beetje hoofdpijn van"![]()
![]()
lolquote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
QUOTE VAN HET JAAR, RAFAEL VAN DER VAART:
"Even genoeg over ajax, krijg er een beetje hoofdpijn van"![]()
![]()
En dat BB dan zegt: Wat interesseren mij die Feyenoord spelers nouquote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie het al voor me:
Maar mens, wat interesseert mij die Ajax spelers nou??
Je kijkt ook maar 1 keer, anders hoef je de herhaling niet te kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:01 schreef Erwtensoep het volgende:
2x Barend op 1 dag is slecht voor je beeldbuis
Met Wilfred keek ik ze alle 2.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kijkt ook maar 1 keer, anders hoef je de herhaling niet te kijken
Homoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Met Wilfred keek ik ze alle 2.
En Utrecht dan halloquote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef komrad het volgende:
[..]
idd, oprotten barbera met ajax. PSV, Feyenoord, AZ, Heerenveen en zelfs RBC verdienen aandacht
Moet je ze wel op tijd opsturen :')quote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Nou, kunnen we vragen of hij het leuk vond dat Johan enkele e-mails citeerde in diens column.
Die gedachte had ik ook al. Dat was eigenlijk privéquote:Op zondag 5 februari 2006 15:50 schreef methodmich het volgende:
Nou, kunnen we vragen of hij het leuk vond dat Johan enkele e-mails citeerde in diens column.
Het zou me niks verbazen als ze het interview met Jorien ook vantevoren opnemenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was toch alleen met Van Basten maar zo?
Nee, de meeste vragen worden 's-ochtends geselecteerd en een paar voor of tijdens de uitzendingquote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was toch alleen met Van Basten maar zo?
Zo is Jorien nietquote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze het interview met Jorien ook vantevoren opnemen.
Hij zegt dat Feyenoord het in eigen hand heeft omdat het doelgemiddelde beter en de afstand 3 punten is en dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:34 schreef cultheld het volgende:
GKL denkt dat PSV in Eindhoven te pakken is
"We moeten nog tegen PSV, dús hebben we het nog in eigen hand"quote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij zegt dat Feyenoord het in eigen hand heeft omdat het doelgemiddelde beter en de afstand 3 punten is en dat is gewoon een feit.
Dat is toch ook zo. Als Feyenoord nu alles wint zijn ze kampioen, dus hebben ze het in eigen hand.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
"We moeten nog tegen PSV, dús hebben we het nog in eigen hand"
Ik vind het toch wel erg arrogant over komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo. Als Feyenoord nu alles wint zijn ze kampioen, dus hebben ze het in eigen hand.
Whehequote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef Version1 het volgende:
filmpje deed me denken aan dit filmpje:
http://www.youtube.com/w/Henry-tunnel?v=CIkD8A6faZo&search=henry%20tunnel
Ik geniet er echt van dat jouw mening sinds een aantal weken de waarheid eer aan doet.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Wat is Rabarbara Barend ontzettend weerzingwekkend ongegeneerd afschuwelijk niet te evenaren slecht
ik zie het ook eindelijk sinds wekenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:34 schreef Nashje het volgende:
En weer kom ik er net op tijd achter dat het niet meer op RTL 5 te zien is maar op RTL 7.
Hij is wat dikker geworden, ondanks zn dagelijkse hardloopsessie om 06.30 uur.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef Butra het volgende:
Ik heb al maanden niet meer gekeken, maar wat ziet die Derksen er slecht uit zeg tegenwoordig.
Is-ie ziek ofzo?
Ik denk erover om een fanclub over hem op te richten.quote:
ja duh dat komt nog wel een paar x terug hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 20:41 schreef H.Flick het volgende:
Ah, toch nog even Ajax.
maak eens een site aan danquote:Op maandag 6 februari 2006 20:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik denk erover om een fanclub over hem op te richten.
Ik registreer www.johan-derksen.com wel ffquote:
Die aanwezigheid van wedstrijdbeelden is de belangrijkste reden dat ik kijkquote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
Zo nu tien minuten wedtrijdbeelden daarna 5 minuten reclame en we zijn weer bijna halverwegen het programma
En de beelden hebben we al gezien. Dan kijken we alleen nog voor de reclamequote:Op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef LuukBes het volgende:
Van het leuke geneuzel aan tafel moet dit programma het idd niet meer hebben.
En voor het afzeiken van mensen om de lachers op de hand te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de beelden hebben we al gezien. Dan kijken we alleen nog voor de reclame
spamquote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef -J-D- het volgende:
Word ook lid van de Johan Derksen fanclub
www.johan-derksen.com
Nee foute humorquote:
Ze begint er net over.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Heeft Barend het al over de colum gehad?
vautjequote:Op maandag 6 februari 2006 21:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jawel, toch? Ik hoorde het woord 'column'
Dat is toch al vanaf het begin geweestquote:Op maandag 6 februari 2006 21:08 schreef LuukBes het volgende:
Ze nemen haar niet meer serieus. En terecht. Dom kind.
yeah, leuke uitzending de grote kale leider heeft ook genoeg te meldenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:10 schreef MaxPower het volgende:
Ik vind het een topuitzending eigenlijk. Barbara blijft redelijk op de achtergrond, Herik heeft aardig wat te melden, Johan is kritisch op de gast, Hanegem heeft zinnige opmerkingen en Gijp probeert niet de lolbroek uit te hangen.
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef maril het volgende:
is Johan Derksen dikker geworden?of slikt hij medicijnen?
10 kiloquote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef maril het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ron Jans
Wat een figuur is dat toch ook
Punt!quote:Op maandag 6 februari 2006 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ron Jans
Wat een figuur is dat toch ook
De vorige werd 10 minuten uitgesteld vanwege een interessante discussie.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer reclame? Ik kijk vanaf 21.00 en ik heb al een keer reclame gezien?
Shit, de eerste interessante discussie dit jaar en ik mis hem...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De vorige werd 10 minuten uitgesteld vanwege een interessante discussie.
Dat dat nog gaat met al die reclame'squote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Huh? Serieus?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Johan had eerst altijd zo'n enge, dunne nek en nu niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:16 schreef maril het volgende:
lijkt op een medicijn nekje, Prednison oid.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Johan had eerst altijd zo'n enge, dunne nek en nu niet.
Omdat Jorien kickt op aanzien.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef DrDentz het volgende:
waarom zeggen ze allemaal U, alleen omdat het zo'n dominant figuur is?![]()
3x niksquote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[offtopic uiterlijkvraagje]
Wat vinden jullie van Barbara ? vind het best een mooie meid !
En het zei Vd Herik niets he?quote:
omdat hij kaal isquote:Op maandag 6 februari 2006 21:32 schreef DrDentz het volgende:
waarom zeggen ze allemaal U, alleen omdat het zo'n dominant figuur is?![]()
Mwhaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[offtopic uiterlijkvraagje]
Wat vinden jullie van Barbara ? vind het best een mooie meid !
Barbara Barend is volgens haar vader ook kaal. net als zijn andere dochter zei ie laatst in een interview. Hij bedoelde niet haar kapsel.quote:
Hoe hij in contact kan komen met Hankquote:Op maandag 6 februari 2006 21:36 schreef Erasmusch het volgende:
Ooijer met zn zure accent![]()
Welke vraag was van Steef?
Blaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barbara Barend is volgens haar vader ook kaal. net als zijn andere dochter zei ie laatst in een interview. Hij bedoelde niet haar kapsel.
Das Steef! De mattie van Cultheld die alles weet van Zuid-Amerikaquote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is Steven Aptroot?
Die ene scout, toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is Steven Aptroot?
en rap een beetjequote:Op maandag 6 februari 2006 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
En wat vroeg die dan?
eerlijk gezegd dacht ik ook aan medicijnen, kan ook anti depresieva zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
lijkt op een medicijn nekje, Prednison oid.
Wil je nooit meer praten over die flos-mossel van haar.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barbara Barend is volgens haar vader ook kaal. net als zijn andere dochter zei ie laatst in een interview. Hij bedoelde niet haar kapsel.
Snel gevondenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://feyenoord.netwerk.(...)11-86.php#post116856
Is gestopt met roken; daarom wat dikker.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:43 schreef maril het volgende:
[..]
eerlijk gezegd dacht ik ook aan medicijnen, kan ook anti depresieva zijn.
maar goed we mogen niet roddelen![]()
Nee, dat is niet meer sinds het op RTL7 is.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef El_Bassie het volgende:
is er nog een herhaling?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef scheur het volgende:
[..]
Is gestopt met roken; daarom wat dikker.
Bedanktquote:Op maandag 6 februari 2006 21:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://feyenoord.netwerk.(...)11-86.php#post116856
Wat dikker? Man, hij heeft er 3 onderkinnen bijquote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef scheur het volgende:
[..]
Hij is niet gestopt hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef scheur het volgende:
[..]
Als je ff goed kijkt wordt die vraag boven je ook al gesteld én benatwoordquote:Op maandag 6 februari 2006 23:37 schreef Toewan het volgende:
Hmmmz, komt er dadelijk geen herhaling meer ?? Had eigenlijk wel willen kijken, maar ik dacht, ik kijk vanavond wel.
Opvallend, je bent echt niet de enige.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:07 schreef Urquhart het volgende:
Wat was die Derksen ineens dik geworden
Vermoedelijk het laatste, maar je weet nooit...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:24 schreef -J-D- het volgende:
Wat denk je zelf?
Er was iets veranderd ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:07 schreef Urquhart het volgende:
Wat was die Derksen ineens dik geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |