abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 januari 2006 @ 13:32:32 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34577805
quote:
De politie in Amsterdam heeft zondag veertig jongeren gearresteerd, omdat zij het zwijgen er toe deden na een mishandeling van een man in een bus waarin zij zaten. Het 42-jarige slachtoffer was omstreeks 07.00 uur in elkaar geslagen en uit de bus gegooid. Omdat niemand wat wilde zeggen over de toedracht, heeft de politie alle inzittenden gearresteerd.

De bus met feestgangers uit Nootdorp was na een feest in partycentrum Borchland in Amsterdam Zuid-Oost op weg terug naar huis. Het slachtoffer werd uit de bus gejonast en moest met verwondingen aan zijn hoofd en schouder naar een ziekenhuis worden gebracht.


Het is onduidelijk wat de relatie van de 42-jarige man is ten opzichte van de jongeren die allen niet ouder zijn dan twintig jaar. Volgens de politie vonden sommigen dat hij niet in de bus thuishoorden.

De politie zal in de loop van de dag de jongeren vrijlaten die niets met de mishandeling hebben te maken.
Zullen vandaag allemaal wel vrijkomen, diegenen die er daadwerkelijk wat mee te maken hebben zullen er hoogswaarschijnlijk met een taakstraf vanaf komen.

Doet me denken aan school. Iets gestolen? Niemand wat zeggen? Dan wachten we allemaal totdat de dader bekent...
  zondag 29 januari 2006 @ 13:35:24 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34577914
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:32 schreef TimmyAsd het volgende:


Doet me denken aan school. Iets gestolen? Niemand wat zeggen? Dan wachten we allemaal totdat de dader bekent...
niet met diefstal, maar met iets anders heb ik zo de hele klas wel eens tot 6 uur 's avonds laten wachten
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 29 januari 2006 @ 13:36:27 #3
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34577966
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet met diefstal, maar met iets anders heb ik zo de hele klas wel eens tot 6 uur 's avonds laten wachten


Ik stapte altijd de klas uit, liet mijn tas zien dat er alleen spullen van mijzelf inzaten en liep weg. Werd meestal getolereerd..
pi_34578029
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:32 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Zullen vandaag allemaal wel vrijkomen, diegenen die er daadwerkelijk wat mee te maken hebben zullen er hoogswaarschijnlijk met een taakstraf vanaf komen.

Doet me denken aan school. Iets gestolen? Niemand wat zeggen? Dan wachten we allemaal totdat de dader bekent...
Terecht. En zolang ze niets zeggen allemaal schuldig dus gewoon in voorarrest houden
stupidity has become as common as common sense was before
pi_34578031
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet met diefstal, maar met iets anders heb ik zo de hele klas wel eens tot 6 uur 's avonds laten wachten
met wat dan wel?
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  zondag 29 januari 2006 @ 13:39:48 #6
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34578096
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:37 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Terecht. En zolang ze niets zeggen allemaal schuldig dus gewoon in voorarrest houden
Schuldig totdat het tegendeel bewezen is En dat voor een ''westers'' land
pi_34578114
quote:
Buschauffeur:

ik stop niet totdat degene die op het knopje heeft gedrukt zich gemeld heeft!
pi_34578156
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet met diefstal, maar met iets anders heb ik zo de hele klas wel eens tot 6 uur 's avonds laten wachten
Waarom heb je ze laten wachten dan
pi_34578161
Goede zaak toch, als iedereen zn mond houdt zijn ze allemaal verantwoordelijk of in elk geval medeverantwoordelijk. Wat er gebeurd is is niet niets en je zou dat nooit kunnen goedkeuren. Het zou van de zotte zijn als ze iedereen maar zouden laten gaan, ook voor het slachtoffer. Er trekt wel iemand zn mond los als ze die lui een paar dagen laten zitten hoor... 40 mensen... Kom zeg!

Dus... mijn mening is: goede actie!
pi_34579150
Dat is nog eens verantwoordelijk gedrag. Niet 1 persoon is schuldig, nee dan allemaal! Hulde voor deze feestgangers die nog besef van normen en waarden hebben.
JJ72 - Heat
pi_34579170
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:39 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Schuldig totdat het tegendeel bewezen is En dat voor een ''westers'' land
Zwijgen over een misdrijf is ook een misdrijf alleen de dader zelf hoeft zichzelf niet aan te geven omdat je niet hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling. Dus in dit geval inderdaad schuldig omdat ze niet meewerken.
pi_34579200
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 29 januari 2006 @ 14:23:20 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34579700
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:38 schreef Virus3000 het volgende:

[..]

met wat dan wel?
ik had alle tussenschotjes van de heren wc eruit getrapt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 29 januari 2006 @ 14:24:11 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34579728
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef De_Handelaar het volgende:

[..]

Waarom heb je ze laten wachten dan
ik zat op de vrijseschool in zutphen. 3 jongens en de rest meiden in de klas. dus het risico was niet groot. ik dacht dat de leraar wel eerder zou toegeven dan ik
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34580106
Dat waren wij niet, dat was een neger!
  zondag 29 januari 2006 @ 14:46:17 #16
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34580500
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:41 schreef Integrity het volgende:
Goede zaak toch, als iedereen zn mond houdt zijn ze allemaal verantwoordelijk of in elk geval medeverantwoordelijk. Wat er gebeurd is is niet niets en je zou dat nooit kunnen goedkeuren. Het zou van de zotte zijn als ze iedereen maar zouden laten gaan, ook voor het slachtoffer. Er trekt wel iemand zn mond los als ze die lui een paar dagen laten zitten hoor... 40 mensen... Kom zeg!

Dus... mijn mening is: goede actie!
Idd een goede actie en hou ze maar vast tot dat iemand zijn mond open doet.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34580512
Goede actie.
Allemaal inrekenen wanneer de schuldige niet opstaat en niemand iets zegt.
  zondag 29 januari 2006 @ 14:49:18 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34580584
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:46 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd een goede actie en hou ze maar vast tot dat iemand zijn mond open doet.
zoals bij anja joos?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34581987
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Meki het volgende:

[..]

De buschauffeur ging verdomme een krant lezen. Kwartier staan wachten daar.
  zondag 29 januari 2006 @ 17:33:40 #20
139840 Bars
Down the riverside!
pi_34586584
Laatst was de gloednieuwe iPod Video van iemand uit me klas 'gejat'. 's Avonds was er een voorstelling op school, dus de school ging niet dicht. Om 1 uur 's middags werd ons verteld dat we niet weg mochten voordat dat ding terecht was. Iedereen moest op een rijtje staan en mocht niks zeggen. Na 15 min. hebben ik en een maat van me onze tassen gepakt en weggelopen. Toen ik het lokaal uitging kreeg ik een bonk op me rug van die leraar. Toen ben ik naar huis gegaan. De leraar belde toen op rond een uur of 6 dat ik naar school moest komen. Mijn reactie was: "Leerlingen slaan mag niet van de wet, en van de rector". Toen meteen de hoorn erop gegooid.

M'n klasgenoten hebben tot 8 uur 's avonds op school gezeten.

Een dag later, 1e uur les van die leraar ging hij me fouilleren. Tot dat meisje giechelend binnenkwam 'Hihihihi ik was m'n ipod thuis vergeten '

Leraar ontslagen, meisje harde waarschuwing.
Probleem opgelost
Alaaf!
pi_34588330
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Bars het volgende:
Laatst was de gloednieuwe iPod Video van iemand uit me klas 'gejat'. 's Avonds was er een voorstelling op school, dus de school ging niet dicht. Om 1 uur 's middags werd ons verteld dat we niet weg mochten voordat dat ding terecht was. Iedereen moest op een rijtje staan en mocht niks zeggen. Na 15 min. hebben ik en een maat van me onze tassen gepakt en weggelopen. Toen ik het lokaal uitging kreeg ik een bonk op me rug van die leraar. Toen ben ik naar huis gegaan. De leraar belde toen op rond een uur of 6 dat ik naar school moest komen. Mijn reactie was: "Leerlingen slaan mag niet van de wet, en van de rector". Toen meteen de hoorn erop gegooid.

M'n klasgenoten hebben tot 8 uur 's avonds op school gezeten.

Een dag later, 1e uur les van die leraar ging hij me fouilleren. Tot dat meisje giechelend binnenkwam 'Hihihihi ik was m'n ipod thuis vergeten '

Leraar ontslagen, meisje harde waarschuwing.
Probleem opgelost
................ right
Free people own guns! Slaves do not!
pi_34588389
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Bars het volgende:
Laatst was de gloednieuwe iPod Video van iemand uit me klas 'gejat'. 's Avonds was er een voorstelling op school, dus de school ging niet dicht. Om 1 uur 's middags werd ons verteld dat we niet weg mochten voordat dat ding terecht was. Iedereen moest op een rijtje staan en mocht niks zeggen. Na 15 min. hebben ik en een maat van me onze tassen gepakt en weggelopen. Toen ik het lokaal uitging kreeg ik een bonk op me rug van die leraar. Toen ben ik naar huis gegaan. De leraar belde toen op rond een uur of 6 dat ik naar school moest komen. Mijn reactie was: "Leerlingen slaan mag niet van de wet, en van de rector". Toen meteen de hoorn erop gegooid.

M'n klasgenoten hebben tot 8 uur 's avonds op school gezeten.

Een dag later, 1e uur les van die leraar ging hij me fouilleren. Tot dat meisje giechelend binnenkwam 'Hihihihi ik was m'n ipod thuis vergeten '

Leraar ontslagen, meisje harde waarschuwing.
Probleem opgelost
Ja erg geloofwaardig, je had ook vast een fractuur van die bons op je rug?
† The 3 Kings †
  zondag 29 januari 2006 @ 18:42:36 #23
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_34588636
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Bars het volgende:
Laatst was de gloednieuwe iPod Video van iemand uit me klas 'gejat'. 's Avonds was er een voorstelling op school, dus de school ging niet dicht. Om 1 uur 's middags werd ons verteld dat we niet weg mochten voordat dat ding terecht was. Iedereen moest op een rijtje staan en mocht niks zeggen. Na 15 min. hebben ik en een maat van me onze tassen gepakt en weggelopen. Toen ik het lokaal uitging kreeg ik een bonk op me rug van die leraar. Toen ben ik naar huis gegaan. De leraar belde toen op rond een uur of 6 dat ik naar school moest komen. Mijn reactie was: "Leerlingen slaan mag niet van de wet, en van de rector". Toen meteen de hoorn erop gegooid.

M'n klasgenoten hebben tot 8 uur 's avonds op school gezeten.

Een dag later, 1e uur les van die leraar ging hij me fouilleren. Tot dat meisje giechelend binnenkwam 'Hihihihi ik was m'n ipod thuis vergeten '

Leraar ontslagen, meisje harde waarschuwing.
Probleem opgelost
Als een leraar je slaat, mep je terug mietje
pi_34589035
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Bars het volgende:
De leraar belde toen op rond een uur of 6 dat ik naar school moest komen. Mijn reactie was: "Leerlingen slaan mag niet van de wet, en van de rector". Toen meteen de hoorn erop gegooid.
Zo, stoere jongen!
En vervolgens natuurlijk als een echte held je leraar aangegeven. wij hebben meer mensen zoals jou in Nederland nodig
  zondag 29 januari 2006 @ 19:17:40 #25
100636 Energie
i am the #1
pi_34589566
Best wel erg hoor dat die man nu tanden mist. Een fixe schade vergoeding zou op zijn plaats zijn.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')