Sorry ik had daar helemaal overheen gelezen, dus het is nog steeds zo dat wanneer je een jab parreert dat die gozer dan 3 -5 seconden niks kan doen? .... Jammer... heel jammer.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[..]
.
Maar ik zal zo snel mogelijk het voor je bekijken.
Ziet er zeker goed uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:55 schreef Bastard het volgende:
TestDrive
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hoor
Ja precies..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ziet er zeker goed uit.
Eerst ff afwachten wat de gameplay inhoud.
Misschien Sign Out.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:13 schreef Doc__Zenith het volgende:
ik heb ze continu en je kan geeneens normaal een flim kijken :\
Halle-fucking-luja .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:08 schreef Bastard het volgende:
Wardevil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Release Date: TBA
Ik ken de hele game nog niet, maar ziet er wel strak uit hoor, ben benieuwd wat voor soort spel het isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:08 schreef Bastard het volgende:
Wardevil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Release Date: TBA
Een FPSquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:16 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik ken de hele game nog niet, maar ziet er wel strak uit hoor, ben benieuwd wat voor soort spel het is
Die lijkt me coolquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:00 schreef Bastard het volgende:
The Outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig denk ik.
JAquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=994&id=3180
Filmpje al gezien? .
Sja.. tis die of BF2.. zou ze eens moeten vergelijken tegen die tijd.quote:
Is al een vrij oude trailer hoor Heb het filmpje al eens eerder gezien. Ik heb geen idee wat voor een soort game het gaat worden. FPS zoals B. zegt lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=994&id=3180
Filmpje al gezien? .
.quote:
Denk dat die Outfit meer weg heeft van bv. Mercenaries !quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja.. tis die of BF2.. zou ze eens moeten vergelijken tegen die tijd.
Ja, uit 2004 staat aan het eind.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is al een vrij oude trailer hoor Heb het filmpje al eens eerder gezien. Ik heb geen idee wat voor een soort game het gaat worden. FPS zoals B. zegt lijkt me geweldig
Tis niet makkelijk.. maar daarom ook erg cool vind ik. Knoppen moet je even door hebben ook, tis niet niet echt een buttonbash spel. Maar grafisch ... mooiste tot nu toe denk ik.. en hooguit 3 seconden laadtijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
.
Ik ga vandaag maar eens kijken of ik DOA4 kan vinden ergens. .
Ja zou best kunnen.. maar komt toch ook een MP stuk van?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk dat die Outfit meer weg heeft van bv. Mercenaries !
Over algemeen lovende reviews, en terecht imho..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Klinkt goed, B. De reviews waren ook wel lovend. .
Trouwens, die Wardevil screens (en het filmpje) zijn allemaal met de nieuwe (ingame) engine gemaakt.. De RTE1080 engine.. .
Die Wardevil screens zijn ingame!quote:
Ieder geval een spel om in de gaten te gaan houden danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die Wardevil screens zijn ingame!
Daar komt het op neer .
Het zou op de vorige gen zelfs niet mooi zijn geweest .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:42 schreef Retuobak het volgende:
Die ingame shot van Far East of Eden
Dat menen ze niet
My point exactlyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het zou op de vorige gen zelfs niet mooi zijn geweest .
Het oog wil ook wat. .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
graphicshoeren
Beide titels zou ik opzij zetten voor Gears of Warquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen.. maar komt toch ook een MP stuk van?
Toch ziet BF2 er beter uit naar mijn idee..
Is ook wat voor te zeggen idd.. keuze's!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beide titels zou ik opzij zetten voor Gears of War
Ja maar je zou toch denken dat de 360 beter zou moeten. Aan de andere kant zijn ze nog totaal niet thuis in de RPG wereld en poept de PS2 10x betere games uit. DQVIII ziet er bv al beter uit. Ik hoop dat Blue Dragon wat wordt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:49 schreef Tain het volgende:
graphicshoeren
Nou, wat ik er grafisch van heb gezien was echt briljant.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar je zou toch denken dat de 360 beter zou moeten. Aan de andere kant zijn ze nog totaal niet thuis in de RPG wereld en poept de PS2 10x betere games uit. DQVIII ziet er bv al beter uit. Ik hoop dat Blue Dragon wat wordt.
Ja Gijs... ijzersterkte SP en een COOPquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen idd.. keuze's!
quote:360 Resident Evil 5 far off, Chromehounds coming along
Japanese publishers talk Xbox 360 development: Konami targeting US audiences, AQ Interactive considering 2-3 more titles, Capcom cautious.
While the Xbox 360 may be off to a slow start in Japan, publishers in the country aren't about to abandon the console. The latest issue of Famitsu Xbox 360 magazine interviews developers at top companies, and they've revealed what's in store for the console for 2006--and beyond.
One of the first Japanese publishers that announced Xbox 360 support was Capcom. Producer Keiji Inafune, best known as the creator of Mega Man, is currently working on Dead Rising for the Xbox 360. He revealed to Famitsu Xbox 360 that the project's development has entered its final stages and that his staff is currently fine-tuning the game. Inafune also commented that the basic components have been completed for Capcom's second Xbox 360 title, Lost Planet: Extreme Condition. Both games are scheduled for release during 2006 in Japan, and Dead Rising is set to hit the US in May.
When asked about Resident Evil 5, Inafune revealed that development on the game still hasn't begun in earnest. He explained that his developers are working on the game's graphics and going through a lot of trial and error to come up with ideas to make it play as an all-new game. Inafune hinted that RE5 wouldn't be coming out anytime soon, commenting that Capcom has no plans to release it until it's satisfied.
When asked about other Xbox 360 projects at Capcom, Inafune commented that the company is waiting to see how the Xbox 360 fares at retail before it makes its next move. He commented that making a next-generation game costs a lot, especially in terms of human resources. Inafune explained that Capcom currently has four next-generation games in development, and each requires a team of at least 50 staffers, or 200 total employees--nearly half the company's designers. Inafune thinks that the game industry may be entering into a new stage where it has to turn to outside investors to fund ballooning next-gen budgets, much like the film industry does.
Konami also feels the need to prepare for the changing game market, and it's starting to reorganize. Konami game software company president Michihiro Ishizuka told Famitsu Xbox 360 that Konami will be establishing development studios in four regions of the world in an effort to shift from a primarily Japanese company to a global enterprise. Up until now, Konami created all its games in Japan, but Ishizuka told the magazine that times have changed, and the markets in various regions have different demands and business practices.
Ishizuka admitted that 360 sales in Japan have been slow, but he hopes to release games that will help the console penetrate the traditionally Xbox-resistant market. However, he also commented that strong demand for the next-gen machine in North America and Europe means that Konami's Xbox 360 games will be fundamentally catered toward consumers in those two regions.
In terms of global expansion, Square Enix has been the first Japanese publisher to offer a massively multiplayer online role-playing game for the Xbox 360. The publisher has begun a beta of Final Fantasy XI in Japan, America, and Europe. In particular, Europe has been a major target for Square Enix since FFXI hasn't been previously released in the region. FFXI producer Hiromichi Tanaka revealed to Famitsu Xbox 360 that official services for FFXI will be announced soon, and gamers can expect it to launch within the next few months.
Tanaka also talked a bit about Square Enix's next MMORPG project, which is about to go into full-scale development. While Tanaka didn't reveal details, he confirmed that it will take advantage of the technologies shown in Square Enix's demo trailer during Microsoft's Pre-E3 conference last year. When asked about its release period, Tanaka hinted that it might take at least another year and a half. .
There's no doubt that many Japanese publishers will be announcing new Xbox 360 games at this year's E3, and one company that's already confirmed it is Sega. Sega consumer division sub-chief Hiroyuki Miyazaki commented to Famitsu Xbox 360 that his company will be announcing a number of new titles at E3 2006 targeted toward the European and North American market. Miyazaki also said that development on Chromehounds is going well, and it should come out before Mistwalker's Blue Dragon.
When asked whether Virtua Fighter 5 and House of the Dead 4 would come out for the Xbox 360, Miyazaki commented that both are currently under consideration, given their popularity in arcades worldwide.
Famitsu Xbox 360 also spoke with Naohiko Hoshino, vice president of AQ Interactive. AQ Interactive has been getting a lot of attention as an Xbox 360 game publisher, ever since it announced its three big titles at the end of 2005. The company is currently working with Mistwalker's Hironobu Sakaguchi on a new role-playing game named Cry On, and it's also developing two other games: Bullet Witch and Vampire's Rain.
Cry On, Bullet Witch, and Vampire's Rain are all large-scale projects, and Hoshino confirmed to Famitsu Xbox 360 that there's a lot of money being invested into each of them. Although it's a huge risk to throw a great deal of cash into original games that aren't sequels, Hoshino said he feels people are getting tired of the same old titles. He thinks that the launch of a new console provides the biggest opportunity to start a new franchise from scratch. .
Hoshino said his aim is to expand Cry On, Bullet Witch, and Vampire's Rain into successful series. Aside from making sequels, he also hopes to expand them into arcades, mobile phones, and online content if possible.
Hoshino also revealed that AQ Interactive is considering two to three other midsized Xbox 360 projects. Whether the projects will be accepted will depend on the console's success in Japan, he said.
En een MP er bij doen.. BF2 danquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs... ijzersterkte SP en een COOP
[afbeelding]
Uhm, was dat ook zo in de demo? Niks van gemerkt namelijk. Als je eenmaal weet wat je doet gaat het spel een stuk sneller.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Sorry ik had daar helemaal overheen gelezen, dus het is nog steeds zo dat wanneer je een jab parreert dat die gozer dan 3 -5 seconden niks kan doen? .... Jammer... heel jammer.
Ja dat is het geval in de demo, ik durf best van mezelf te zeggen dat ik weet wat ik doe wanneer het om fight night games gaat. En ik vond het heel erg slecht dat een jab zo makkelijk te counteren was. Ik bedoel je parreert een jab en kan dan meteen linker hoek rechter hoek linker uppercut geven...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:41 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uhm, was dat ook zo in de demo? Niks van gemerkt namelijk. Als je eenmaal weet wat je doet gaat het spel een stuk sneller.
quote:
Wat een toffe game gekquote:
Nog niet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:02 schreef H.Flick het volgende:
Je weet dat dit een andere Miyamoto is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |