En dat losscheuren kan je ook vervangen met: Rollen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:21 schreef bonke het volgende:
met een stanleymes lange banen in je tapijt trekken en dan die banen 1 voor 1 losscheuren
daarna met twee bakstenen in je handen de lijmresten wegschuren
Zou een bandschuurmachine geen optie zijn ipv die bakstenen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:21 schreef bonke het volgende:
daarna met twee bakstenen in je handen de lijmresten wegschuren
als jij graag een paar honderd stukken bandschuurpapier vol lijmresten wil hebben zou ik et doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou een bandschuurmachine geen optie zijn ipv die bakstenen?
Door de frictie van de bandschuurmachine met de lijm, zal er (veel) warmte onstaan. Deze zal dus smelten en ik je bandschuurpapier gaan zitten. Kan wel ff maar niet lang dan is ie vol en kom je niet ver meer met schuren.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou een bandschuurmachine geen optie zijn ipv die bakstenen?
Yepquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:56 schreef abnormaarten het volgende:
Is het al los?
maak er maar 2 jaar van.....!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
vraagt die ruim een jaar later.
Ben alweer 2 verhuizingen verder inmiddelsquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:06 schreef bluemoon23 het volgende:
Volgens mij is de huidige vloerbedekking bijna alweer aan vervanging toe !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |