abonnement Unibet Coolblue
pi_34499905


  • Game on!
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
    De selectie heeft de hele week in het stadion getraind om vrijdag niet voor schut te staan en weer aan te komen met die slappe ezxcuses. Hulde voor Jan de Jonge

    Dus ik ga ervan uit dat het doorgaat...
  • pi_34500021
    quote:
    Ruimte in basis voor Van Beukering
    De kans is groot dat spits Jhon van Beukering vrijdagavond tegen FC Den Bosch in de basis staat bij De Graafschap.

    Er ontstaat ruimte voor een extra aanvaller, omdat Rene Bot geschorst is. In Van Beukering ziet trainer Jan de Jonge, met het oog op de gesteldheid van het veld, een aanspeelpunt. Alternatief is een plek centraal achterin voor Richard Roelofsen. Dave Bus start dan als rechtsback.

    Vermoedelijke opstelling: Van Fessem; Meijer, Bus, Volmer, Duits; Robbemond, Van den Ouweland; De Visscher, De Groot, Van Beukering, Ax.
    pi_34500022
    quote:
    De Jonge: steriel leren voetballen
    De Graafschap lijkt als het gaat om punten pakken welhaast afhankelijk van stadion De Vijverberg.

    "Wij moeten leren in uitwedstrijden met andere factoren om te gaan", zegt trainer Jan de Jonge. "Wij moeten de uitwedstrijden steriel leren spelen. Los van de omstandigheden. Dat, gekoppeld aan het gebrek aan leiderschap en persoonlijkheden in de ploeg, zorgt ervoor dat we uit geen goede resultaten halen."

    Na de deceptie tegen Eindhoven volgt nu Den Bosch thuis. "Daar hadden we weinig te vertellen. En ook zonder Powel en Verhaegh is Den Bosch een goede ploeg."
    pi_34500090
    quote:
    Van Fessem:niet denken aan het veld
    De Graafschap moet eens te meer dit seizoen in een thuiswedstrijd goedmaken wat er uit mis ging. "Bij Eindhoven voetbalden we niet goed", weet doelman Jim van Fessem. "Het is niet ongebruikelijk dat teams thuis meer winnen dan uit. Dus je moet het niet opkloppen. Al moet ik wel zeggen dat wij in de eerste divisie meer uitwedstrijden moeten winnen dan nu het geval is."

    In Eindhoven zou de nederlaag aan het veld te wijten zijn geweest. "We trainen al de hele week in het stadion, dus het moet nu beter gaan. Je moet niet nadenken over omstandigheden."
    pi_34502248
    'Steriel spelen', die term kende ik nog niet.
    That's all folks!
      donderdag 26 januari 2006 @ 23:53:04 #6
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_34502461
    Hup super boeren heb 10x liever jullie terug in de ere divisie dan die pauper club uit Almelo
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      vrijdag 27 januari 2006 @ 00:46:56 #7
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_34504091
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef Tiemie het volgende:

    [..]
    . "Daar hadden we weinig te vertellen. En ook zonder Powel en Verhaegh is Den Bosch een goede ploeg."

    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_34505277
    Ze kennen ons uit syndroom nog niet?
    pi_34510055
    Waarom staat Meijer rechtsback? Omdat hij zo verdedigend sterk is?
    Waarom niet:
    Ten Brinke-Volmer-Bus-Yalcin
    of
    Yalcin-Volmer-Bus-Duits
    of
    Bus-Volmer-Roelofsen-Yalcin
    of desnoods
    Bus-Volmer-Roelofsen-Duits/Ten Brinke

    Dit is echt waardeloos...
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_34511928
    Ik hoop echt dat het niet doorgaat .
      vrijdag 27 januari 2006 @ 12:57:59 #11
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34514091
    ik denk dat 't wel doorgaat, want in de gelderlander stond vanochtend dat ze moesten spelen van de knvb
    pi_34514102
    Mooi, komen we lekker naar de DTC!
    pi_34516205
    Tot ziens op de meubelboulevard
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_34516262
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
    Tot ziens op de meubelboulevard
    blabla

    Net gebeld naar de Graafschap, veld wordt om 14.00 uur gekeurd. NU dus.
    pi_34516979
    En, en, en?
      vrijdag 27 januari 2006 @ 14:29:36 #17
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34517032
    Jan Vreman moet stoppen met voetballen (bij SDOUC). Kruisband afgescheurd
    pi_34517350
    kut-graafschap .

    .
    pi_34517360
    Wat afgelast?
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_34518797
    En wat is daar precies kut aan? Yeahinho? Ben je soms bang voor onze super rechtsback?
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_34518844
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    En wat is daar precies kut aan? Yeahinho? Ben je soms bang voor onze super rechtsback?
    .

    Misschien kan ik vanavond niet?
    pi_34519417
    Daar kan de graafschap ook niks aan doen...
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_34519467
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Daar kan de graafschap ook niks aan doen...
    Jawel, gewoon afgelasten die handel!!
      vrijdag 27 januari 2006 @ 19:39:42 #25
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34527111
    Volgens teletekst gaat 't niet door.
      vrijdag 27 januari 2006 @ 20:52:20 #26
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_34529683
    Je zult maar Den Bosch supporter zijn en hier helemaal heen gekomen zijn om een half uurtje van te voren te horen dat je weer terug kan. Dat is niet fijn. Was zelf hartstikke laat onderweg en hoorde het op de radio toen ik 5 minuten onderweg was. Zal nu wel weer doordeweeks gespeeld gaan worden, dat is wel weer klote omdat ik dan weer eerst vanuit Nijmegen moet komen, maarja daar komen we wel weer overheen.

    Toch blijft de vraag of er nu wel of niet een tent is geplaatst mij bezighouden.
      vrijdag 27 januari 2006 @ 21:39:39 #28
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34531278
    Ja ik had 't geluk dat ik veel te laat thuis was .

    Anders was ik allang in doetinchem geweest.
      vrijdag 27 januari 2006 @ 21:54:49 #29
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_34531840


    En in het kader van enige reflectie heb ik nog maar even een oud persbericht tevoorschijn gehaald:

    Afdeksysteem getest


    De Graafschap presenteerde vandaag het nieuwe veldafdekkingsysteem. Het systeem is bedacht door een Schot. Het systeem moet er voor zorgen dat er in de toekomst geen wedstrijd afgelast hoeft te worden. Het veld wordt hierdoor beschermt tegen regen, sneeuw of vorst. De Graatschap is de eerste club in Nederland die met het systeem gaat werken. In Engeland en Duitsland wordt het systeem al langer gebruikt. Bij die clubs is al jaren geen wedstrijd meer afgelast. Het systeem is simpel. Een groot zeil wordt over het veld gelegd, en aan de zijkanten vastgemaakt. Dit gebeurt door 6 a 8 mensen binnen twee uur. Daarna wordt het zeil dicht geritst, en dan kan de lucht erin geblazen worden. De "tent" komt boven de grond te staan, dit is beter voor het gras. De kosten van het gebeuren zijn zo'n vierhonderdzestigduizend gulden.

    Bron: http://www.superboeren.nl/online/volledig_nieuws.php?id=123

    Mag die even:
    pi_34536217
    Graafschap bedankt olé olé!!

    Nu wel inhalen op een dag dat ik kan natuurlijk .
      zaterdag 28 januari 2006 @ 00:21:52 #31
    76871 fanneke
    Met heel m'n hart
    pi_34537105
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef TheVotary het volgende:
    De "tent" komt boven de grond te staan, dit is beter voor het gras. De kosten van het gebeuren zijn zo'n vierhonderdzestigduizend gulden.
    Hebben jullie in de Achterhoek nog steeds guldens
    Bezochte-/geplande wedstrijden:
    (104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
    (105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
    (106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
      zaterdag 28 januari 2006 @ 01:05:06 #32
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34538498
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 00:21 schreef fanneke het volgende:

    [..]

    Hebben jullie in de Achterhoek nog steeds guldens
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 21:54 schreef TheVotary het volgende:
    [afbeelding]

    En in het kader van enige reflectie heb ik nog maar even een oud persbericht tevoorschijn
      zaterdag 28 januari 2006 @ 01:05:42 #33
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_34538514
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef Tiemie het volgende:

    [..]


    [..]
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      zaterdag 28 januari 2006 @ 04:25:46 #34
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_34541400
    Nou 6 februari in de herkansing. En die tent mogen ze wel weer doorverkopen aan een recreatiebedrijf als ze hem toch niet gebruiken. Misschien dat ze er nog een paar euro's aan terug kunnen verdienen.
      zaterdag 28 januari 2006 @ 09:22:59 #35
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_34542082
    Nu eerst Excelsior uit... ja wederom een uitwedstrijd....
    Weet iemand al wanneer we den bosch in doetinchem kunnen verslaan?
    kloep kloep
    pi_34551177
    6 februari zoals hierboven al genoemd wordt. Toch is dit wel erg sneu voor de FCDB supporters, ook al mag ik ze niet dit is gewoon een drama, een half uur vantevoren aflassen.
    Bloed, zweet en tranen!
      zaterdag 28 januari 2006 @ 16:06:24 #37
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34551930
    Op een maandag...zal Yeahinho leuk vinden
    pi_34552780
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 04:25 schreef TheVotary het volgende:
    Nou 6 februari in de herkansing. En die tent mogen ze wel weer doorverkopen aan een recreatiebedrijf als ze hem toch niet gebruiken. Misschien dat ze er nog een paar euro's aan terug kunnen verdienen.
    Werkt alleen bij neerslag, niet bij vorst.
    pi_34555441
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Werkt alleen bij neerslag, niet bij vorst.
    Anders lees je dat oude persbericht even: "Het veld wordt hierdoor beschermt tegen regen, sneeuw of vorst."

    Vandaar dat ze dat ding net zo goed kunnen verpatsen.
      zaterdag 28 januari 2006 @ 18:20:15 #40
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34555622
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Werkt alleen bij neerslag, niet bij vorst.
    Dat zeggen ze nu, jaren later, opeens ja .
    pi_34556131
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 18:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:

    [..]

    Anders lees je dat oude persbericht even: "Het veld wordt hierdoor beschermt tegen regen, sneeuw of vorst."

    Vandaar dat ze dat ding net zo goed kunnen verpatsen.
    Er blijkt nu toch dat het alleen bij neerslag werkt, wijsneus.
    pi_34556209
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Er blijkt nu toch dat het alleen bij neerslag werkt, wijsneus.
    Vandaar dat je hem net zo goed kan verpatsen..
    pi_34556359
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 18:43 schreef Opgezwollenlever het volgende:

    [..]

    Vandaar dat je hem net zo goed kan verpatsen..
    Want het sneeuwt of regent nooit in NL?
    pi_34556397
    6 februari kan ik wel .
    pi_34556698
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 18:49 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Want het sneeuwt of regent nooit in NL?
    Dat ding is destijds gekocht door de Graafschap als alternatief voor veldverwarming. Wat doet veldverwarming? Het veld warmhouden zodat er geen vorst in de grond slaat. Nu blijkt dat het niet doet wat het destijds beloofde namelijk werken tegen vorst. Bovendien worden er nog steeds wedstrijden afgelast, iets wat destijds werd beloofd. Verder is het zo dat die tent ook tegen regen en sneeuw niet bepaald ideaal is aangezien het uren duurt voordat dat ding staat.
    Kortom het is gewoon een miskoop, ik kan me niet herinneren dat er meer dan 1 wedstrijd juist wel door die tent is doorgegaan en tegenwoordig wordt die tent niet eens meer opgezet.
    pi_34556730
    Wie zou hem dan nog willen kopen?
    pi_34556828
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:
    Wie zou hem dan nog willen kopen?
    quote:
    In Engeland en Duitsland wordt het systeem al langer gebruikt. Bij die clubs is al jaren geen wedstrijd meer afgelast.
    Chelsea misschien?
    pi_34577396
    Ahum, omdat de Jonge onze selectie geen kans wou geven om te zeiken over de kwaliteit van het veld, heeft hij de hele week in hetstadion getraind. Dit had tot gevolg dat de tent slechts een korte periode opgezet kon worden. Te korte periode dus... Als er niet getraind was in het stadion was er niks aan het handje geweest... Erg knap dat de jonge de kosten van ZIJN fout op de KNVB wil verhalen....
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_34580433
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Ahum, omdat de Jonge onze selectie geen kans wou geven om te zeiken over de kwaliteit van het veld, heeft hij de hele week in hetstadion getraind. Dit had tot gevolg dat de tent slechts een korte periode opgezet kon worden. Te korte periode dus... Als er niet getraind was in het stadion was er niks aan het handje geweest... Erg knap dat de jonge de kosten van ZIJN fout op de KNVB wil verhalen....
    Patat in plaats van voetbal

    De late afgelasting van De Graafschap - FC Den Bosch zorgde gisteravond voor veel frustratie. „Waarom kunnen ze dit niet eerder bedenken?“

    Jos Verheij loopt met dochter Roosmarijn weg van stadion De Vijverberg. Dat de twee Graafschap-supporters zijn, mag iedereen weten. Roosmarijn heeft een kaboutermuts van de Doetinchemse ploeg die bijna de grond raakt. „Ik vind het jammer“, zegt ze nadat haar vader heeft verteld dat toch echt op teletekst stond dat de wedstrijd door zou gaan. „Ik had me heel erg op de wedstrijd verheugd.“ Ze is niet de enige. Als scheidsrechter Ruud Bossen om zes uur besluit dat de wedstrijd doorgaat, begint het bij

    Graafschap-trainer Jan de Jonge te kriebelen. „Ik vond het onverantwoord, maar had ‘s middags al gezegd dat ik degene die nog over het veld zou zeuren eruit zou schoppen.“

    Toch besluiten trainers en spelers drie kwartier voor het begin van de wedstrijd nog één poging te wagen om Bossen om te praten. „Na rijp beraad werd er besloten toch nog een keer het veld te bekijken“, zegt De Jonge. „Daarna heeft Bossen het afgelast. Knap dat hij het besluit alsnog heeft durven nemen.“ De Jonge baalt, maar niet zozeer voor zijn selectie. „We wilden wat rechtzetten na afgelopen maandag, voelden dat we iets goed te maken hadden. Maar het is het meest vervelend voor de supporters en de vrijwilligers van De Graafschap. Niet voor de spelers, dat zijn professionals.“

    De trainer snapt niet dat de wedstrijd lang door lijkt te gaan. „Dit veld is harder dan een tegelveld. Als een speler na een kopduel hard op zijn heup valt is de kans zestig procent dat hij hem breekt.“ „Je moet er niet aan denken wat er gebeurt als iemand op dit veld op zijn hoofd valt“, zegt Graafschap-aanvoerder Joost Volmer. „Zelfs als je hier had gewonnen, stap je nog met een klotengevoel van het veld. Want hier spelen heeft niets met voetbal te maken, maar met geluk.“ Het is een rare avond voor de spelers. „We zeiden donderdag al dat het onverantwoord was. Maar als je in de kleedkamer zit, denk je dat de wedstrijd doorgaat. Toen hoorden we geroezemoes. We zijn op het veld met de scheidsrechter gaan babbelen. Hij heeft, wel te laat, de juiste beslissing genomen.“ De Graafschap ontkent dat het heeft gefaald. De tonnen kostende tent die de club jaren geleden kocht, beschermt wel tegen neerslag, maar niet tegen vorst. „Wij hebben geen veldverwarming, maar dat heeft geen enkele club in de eerste divisie“, zegt technisch directeur Han Berger. „Verder hebben we er alles aan gedaan. We moeten nog bekijken of we gaan proberen de kosten op de KNVB te verhalen.“ Van De Jonge mogen de clubs uit de eerste divisie met de KNVB om tafel. „Naar mijn gevoel is de druk om wedstrijden door te laten gaan groter dan vroeger. Het lijkt me zinvol daarover te praten, maar wie ben ik?“
    Roosmarijn zou het toejuichen. Nu heeft ze een lege avond voor zich. „Ik ga maar computerspelletjes doen“, zegt ze treurig. Dan komt papa met vijf troostende woorden: „We gaan een patatje eten.“
    Bron: De Gelderlander


    Volgens dit artikel was er ook dan wel wat aan de hand geweest. Erg vreemd dat dit nu naar buiten wordt gebracht, ik had al die tijd ook het idee dat die tent gewoon tegen vorst werkte.
    pi_34632843
    quote:
    ‘Kapotte tent’ staat te koop bij De Graafschap

    ‘Tent te koop. Inlichtingen te verkrijgen bij De Graafschap’. Het veldafdeksysteem van De Graafschap kan op Marktplaats.nl worden aangeboden.

    Waarom was het veldafdeksysteem van De Graafschap – een grote tent waarin hete lucht wordt geblazen - niet opgezet voor het duel tegen FC Den Bosch? “Omdat het alleen helpt tegen neerslag en niet tegen bevroren velden”, luidde de uitleg na de curieuze afgelasting. Maar dat is niet de ware reden. De ‘tent’werd eind jaren ’90 van de vorige eeuw door De Graafschap aangeschaft. Onder leiding van toenmalige voorzitter Hylke Enzerink en manager Jos Tiemissen werd er tot de koop overgegaan. Ze hadden de tent in Engeland bij Middlesbrough ontdekt. Door constant inblazen van hete lucht in de tent bleef de ondergrond van het veld zacht en kwam er geen neerslag op. “We zijn best trots op ons veldafdeksysteem dat niet alleen helpt tegen vorst, maar ook sneeuw en regen van het veld af houdt. Het is dé oplossing om altijd te voetballen”, sprak toenmalig algemeen manager Jos Tiemessen vlak na de aankoop. Het leek een revolutionaire ontwikkeling en daar om schafte De Graafschap de tent aan voor circa 350.000 gulden (160.000 euro).

    Het heeft de Doetinchemse eerstedivisionist weinig geluk gebracht. Een competitieduel tegen Feyenoord moest al eens afgelast worden, omdat de tent door overvloedige neerslag was ingestort en een deel van het veld toch bevroren was.

    “De mensen bij De Graafschap zijn niet tevreden over de tent”, zegt technisch directeur Han Berger. “Ik kan er zelf niet over oordelen want ik was toen nog niet in dienst, maar ze zeggen hier dat het een slechte investering is geweest.”

    En nu is de tent ook nog eens stuk. De ritsen zijn kappot en die worden voorlopig ook niet gemaakt. Want De Graafschap zit momenteel niet ruim bij kas. En daar komt bij dat de energiekosten enorm hoog zijn, Het zou De Graafschap honderden euro’s per dag aan stookkosten kosten om het veld door het opzetten van de tent zacht te houden. De tent gaat nu in de verkoop. “We gaan in Engeland op zoek naar een koper”, aldus Berger.

    Misschien was het toch beter geweest jaren geleden veldverwarming aan te leggen…..
    Bron: de Gelderlander
    pi_34685138
    Te koop: tent met kapotte rits. Bieden vanaf 150.000 euro
    Bloed, zweet en tranen!
      woensdag 1 februari 2006 @ 23:15:26 #52
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_34699382
    whahaa
    niet geschikt voor veldverwarming
    kloep kloep
    pi_34724793
    Stefan van Dam van ASWH komt binnenkort een proefwedstrijd spelen bij De Graafschap en tekent dan wellicht per 1 juli.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 4 februari 2006 @ 13:55:42 #54
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_34728412
    Puike wedstrijd gister mannen
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_34728553
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
    Stefan van Dam van ASWH komt binnenkort een proefwedstrijd spelen bij De Graafschap en tekent dan wellicht per 1 juli.
    Dat is wel erg opportunistisch....
    pi_34735687
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 13:55 schreef DutchGooner het volgende:
    Puike wedstrijd gister mannen
    Lijkt me dat het voor jullie ongunstiger is Ik maak me alleen zorgen over de komende periodekampioen, kan maar zo weer iemand worden buiten de top 8 en dus moet je al sowieso 6e/7e worden
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_34735716
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

    Lijkt me dat het voor jullie ongunstiger is
    want
    pi_34763645
    quote:
    Op zaterdag 4 februari 2006 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Dat is wel erg opportunistisch....
    Als hij bevalt natuurlijk, maar ze nodigen hem niet voor niets uit.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_34763678
    Hoe groot is de kans dat het morgen doorgaat/afgelast wordt?
    pi_34764096
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Als hij bevalt natuurlijk, maar ze nodigen hem niet voor niets uit.
    Er komen bij de clubs per jaar tientallen testspelers op proef, de meesten krijgen gewoon een enkeltje terug.
    pi_34764129
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Er komen bij de clubs per jaar tientallen testspelers op proef, de meesten krijgen gewoon een enkeltje terug.
    Ja, maar ik geef hem een goede kans. Ze hebben hem gescout bij Oranje.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_34764566
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:

    [..]

    Ja, maar ik geef hem een goede kans. Ze hebben hem gescout bij Oranje.
    De Graafschap heeft op dit moment niet eens geld om eigen talenten een contract aan te bieden dus ik zou er niet heel erg op rekenen.
    pi_34765450
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 16:38 schreef Opgezwollenlever het volgende:

    [..]

    De Graafschap heeft op dit moment niet eens geld om eigen talenten een contract aan te bieden dus ik zou er niet heel erg op rekenen.
    Op amateurbasis wellicht. Veelgebruikte constructie. Al mag hij van mij nog wel even hier blijven hoor.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_34766445
    Volgens TV Gelderland teletekst staat morgen Te Boekhorst in de basis* en heeft De Jonge 5 spelers gewaarschuwd dat ze mentaal beter moeten worden. Daar zullen Meijer en vd Ouweland wel bij zitten.


    *als de wedstrijd doorgaat
      maandag 6 februari 2006 @ 11:18:27 #65
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34788530
    quote:
    Veld ligt er slecht bij
    Het is nog onzeker of de wedstrijd De Graafschap – FC Den Bosch (aanvang 20.00 uur) vanavond doorgang kan vinden.

    Het veld op De Vijverberg ligt er slecht bij. De bovenlaag van de grasmat is iets ontdooid, maar daaronder is het veld keihard zodat het effect van een schaatsbaan ontstaat. Het duel werd tien dagen geleden op het laatste moment afgelast door arbiter Ruud Bossen. Vandaag is Bossen opnieuw de leidsman. Hij zal vanmiddag het veld keuren.
    Afwachten dus...
      maandag 6 februari 2006 @ 11:21:13 #66
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_34788611
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 11:18 schreef Tiemie het volgende:

    [..]

    Afwachten dus...
    Mooi,afgelaste dus die pot.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_34794485
    Afgelast dus.
    pi_34794658
    Tja, inieder geval wel op tijd.....
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      maandag 6 februari 2006 @ 16:01:36 #69
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34796906
    Was te verwachten
    pi_34835294
    Zeur niet, er kwam dan ook een kutclub
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_34836407
    Nou, tot over 2 weken dan maar .
      dinsdag 7 februari 2006 @ 18:56:14 #73
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_34836675
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
    Nou, tot over 2 weken dan maar .
    Als het dan wél doorgaat, natuurlijk.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 19:27:48 #74
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_34837819
    Mogen eindelijk weer een keer op zondag voetballen.
    pi_34839105
    Wel grappig zeg, Van Dam in de krant: "Ja, ik ga wel naar die testmatch bij De Graafschap, behalve als het gelijk valt met de selectiewedstrijd van Oranje. Ze zullen vast wel vaker spelen bij De Graafschap."
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_34847882
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef Tiemie het volgende:

    [..]

    Als het dan wél doorgaat, natuurlijk.
    Ik wilde het er nog bij zetten, maar vond het zo afgezaagd .
      woensdag 8 februari 2006 @ 00:56:12 #77
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_34850624
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 18:06 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
    Zeur niet, er kwam dan ook een kutclub
    Die speelt er al
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_34857497
    Kan ik ook met me Telstar SCC zondag een kaartje aan de kassa kopen???
    Heel misschien ga ik nog wel ff heen....
    volgende wedstrijden:
    pi_34859959
    quote:
    Kaartverkoop derby tegen GA Eagles
    Zondag 12 februari aanstaande speelt De Graafschap een thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Toegangskaarten zijn verkrijgbaar via de bekende TicketBox-voorverkoopadressen. En aan de receptie van stadion De Vijverberg. Een geldige De Graafschap (Seizoen) ClubCard is verplicht. U kunt 1 toegangskaart per (Seizoen) ClubCard kopen.

    Op de wedstrijddag is er een kassa geopend. Er geldt een (Seizoen) ClubCard-verplichting. De kassa voor het bezoekersvak is gesloten.

    De wedstrijd begint om 14.30 uur.
    pi_35037450
    Als dit een derby was, pffffff..... WAT EEN ONGELOFELIJKE KUTWEDSTRIJD!
    Bloed, zweet en tranen!
      maandag 20 februari 2006 @ 19:23:51 #81
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_35298456
    nou nu kunnen we tegen FCDen Bosch ons blazoen oppoetsen! :):)
    kloep kloep
      maandag 20 februari 2006 @ 21:58:36 #82
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_35306140
    De Graafschap - FC Den Bosch 1-0

    Eindelijk heb ik weer eens een vechtend Graafschap gezien dat aanvallend speelde.
    Terechte zege dus. Weer een beetje hoop op de play-offs...
    kloep kloep
    pi_35310435
    Zeker, Den Bosch vond ik echt matig acteren. De Graafschap was niet veel beter maar kreeg toch een redelijk aantal kansen. Jammer dat die dan op 1 na weer niet benut worden.

    Vrijdag thuis tegen VVV... Ik ben benieuwd.
    pi_35310902
    Wat wil je met zo'n veld??? Wat een kutmat... En hebben jullie nooit ballenjongens Dat is ook verrekte irritant. Over anti voetbal gesproken..

    Maargoed, wij zijn uit gewoon niet goed. Verder is uit verliezen bij de graafschap geen schande. You win some you lose some. Gefeliciteerd
      maandag 20 februari 2006 @ 23:58:06 #85
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35312302
    Go luuk
      dinsdag 21 februari 2006 @ 00:01:30 #86
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_35312475
    Net zo mooi! Maar wat zijn er weer een kansen gemist.
    pi_35323475
    Wie was die Hakim op tien bij Den Bosch? Wat een irritante kaartenvrager zeg. Bah!

    [ Bericht 1% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 21-02-2006 14:12:19 ]
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_35325522
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Wie was die Hakim op tien bij Den Bosch wat een irritante kaartenvrager zeg. Bah!
    Hakim .
    pi_35326482
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 13:46 schreef Yeahinho het volgende:

    [..]

    Hakim .
    Hakim van Sesamstraat.....
    Hij leek erop.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:24:29 #90
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35326899
    quote:
    Te Boekhorst stelt De Graafschap voor probleem.
    Luuk te Boekhorst stelt De Graafschap voor een probleem. De Ulftenaar moet voor vrijdag een contract in Doetinchem tekenen. Het is een bizar verhaal. Een half jaar geleden had de gemiddelde Graafschap-supporter nog nooit van Luuk te Boekhorst (19) gehoord. Maar inmiddels speelt de voormalig speler van de amateurs van SDOUC een sleutelrol bij de Doetinchemse club.

    Te Boekhorst, die nog A-junior is en op amateurbasis bij De Graafschap voetbalt, speelde gisteren tegen FC Den Bosch voor de vierde keer dit seizoen in de hoofdmacht. Eerder dit seizoen viel hij in tegen Emmen en Excelsior en afgelopen vrijdag debuteerde de verdediger in de basis van de Doetinchemmers in Velsen tegen Stormvogels/Telstar (1-0 winst). Dat deed hij zo goed, dat hij gisteren wederom startte tegen FC Den Bosch.

    De regels van de KNVB luiden dat voor een speler, als hij voor de vijfde keer in het eerste elftal van een BVO uitkomt, een vergoeding moet worden overgemaakt aan zijn voormalige club. De Ulftse tweedeklasser SDOUC uit Ulft kan dus een fiks bedrag voor de opleidingsjaren van Te Boekhorst tegemoet zien, circa 10.000 euro. De Graafschap wil dat geld wel aan SDOUC overmaken, maar moet dan wel de zekerheid hebben dat Te Boekhorst ook de komende jaren het shirt van De Graafschap draagt. In het kort komt het er op neer dat de voetballer voor vrijdag een contract moet ondertekenen. „Dat is juist“, erkende directeur Han Berger van De Graafschap gisteren na de 1-0 zege op FC Den Bosch. „Is dat voor vrijdag niet gebeurd, dan speelt hij niet tegen VVV Venlo. Wij gaan geen vergoeding aan SDOUC betalen als de mogelijkheid bestaat dat Luuk te Boekhorst volgend seizoen gratis naar een andere club gaat. Ik ga er van uit dat het allemaal goed zal komen. We hebben al gesproken met Luuk, zijn vader en zijn zaakwaarnemer.“

    Trainer Jan de Jonge van De Graafschap is zeer gecharmeerd van de speler en wil ook vrijdag tegen VVV Venlo een beroep op hem doen. „Dan betaal ik dat bedrag zelf wel“, grapte hij.

    Te Boekhorst was nauwelijks op de hoogte van de problematiek. „Ik wil de komende jaren het liefst bij De Graafschap blijven“, zei hij na zijn goede optreden tegen FC Den Bosch. „Ik heb het hier goed naar mijn zin.“

    Twee jaar geleden had Te Boekhorst nooit gedacht dat hij in februari 2006 op de agenda zou staan bij de directie van De Graafschap. Als B-junior was hij op proef in Doetinchem, maar werd hij afgetest. ‘Te traag’, luidde de conclusie. Maar het kan verkeren. Hoofd opleidingen Andries Ulderink vond Te Boekhorst wél goed genoeg en haalde hem in de zomer van 2004 naar De Graafschap. En sindsdien is het snel gegaan. Fysiek bijvoorbeeld. „Ik ben in anderhalf jaar zo’n zeven kilo afgevallen“, vertelde Te Boekhorst.

    Met als beloning dat hij inmiddels een toegevoegde waarde is. Niet voor niets laat De Jonge hem alle spelhervattingen nemen. „Dat is goed voor je vertrouwen. Zenuwachtig was ik ook niet. Helemaal niet meer toen ik de eerste paar ballen goed raakte.’’
    Geef Luuk toch een 4 jaar contract man
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:25:02 #91
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35326920
    quote:
    De Graafschap gecharmeerd van Pinto
    De Graafschap volgt met interesse de verrichtingen van Benjamin Pinto, vleugelverdediger van Stormvogels/Telstar.

    De 25-jarige Pinto maakte vrijdag als rechtsback een goede indruk tegen De Graafschap. Pinto kan als rechts- en linksback uit de voeten en is ook op het middenveld inzetbaar. Pinto, die sinds het seizoen 2002/2003 uitkomt voor Telstar en eerder uitkwam en eerder voetbalde bij Ajax, Haarlem, AZ en het Schotse Hibernian, is na dit seizoen transfervrij.
    pi_35327107
    quote:
    Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef Tiemie het volgende:

    [..]
    Veruit onze beste speler! Zou zeker een aanwinst zijn voor de Graafschap, denk dat hij zelfs bij een middenmoter in de eredivisie niet zou misstaan. Voor Telstar is hij zeker niet te behouden, helaas.....

    Ondank het verlies afgelopen vrijdag tegen de Superboeren was het na de wedstrijd erg gezellig in ons supportershome!
    volgende wedstrijden:
      dinsdag 21 februari 2006 @ 14:38:41 #93
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35327475
    Idd een zeeeer goede speler ja Zou 't niet erg vinden als ie naar ons toe komt, maari k denk dat er nog wel meer clubs zijn die hem wel zien zitten .
    pi_35361274
    quote:
    De Graafschap legt Te Boekhorst vast

    22/2/2006 12:17

    Luuk te Boekhorst heeft een contract getekend bij De Graafschap dat hem tot de zomer van 2007 aan de Doetinchemmers bindt. De club heeft een optie op nog eens twee jaar.
    De negentienjarige verdediger debuteerde dit seizoen bij De Graafschap op 28 oktober 2005 in de thuiswedstrijd tegen Emmen. Hij kwam in de 62ste minuut in het veld voor Yannick Salem.

    Na opnieuw een invalbeurt op 3 februari tegen Excelsior, kreeg Te Boekhorst tijdens de laatste twee wedstrijden van De Graafschap (tegen Stormvogels/Telstar en FC Den Bosch) een basisplaats toebedeeld van trainer Jan de Jonge.
    Goede zaak.
    pi_35361309
    Das een jeugdspeler ofzo? Beetje weinig 2 jaar?
    pi_35361492
    3.5 jaar met optie. Dat had van mij ook nog wel een seizoen langer gemogen. Te Boekhorst was die gast die alle vrije trappen en corners goed trapte.
    pi_35361558
    Is het een eenzijdige optie vanuit de graafschap dan?
      woensdag 22 februari 2006 @ 19:30:54 #98
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_35377087
    ja
    kloep kloep
      vrijdag 24 februari 2006 @ 12:19:40 #99
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35438888
    quote:
    Te Boekhorst stelt opleiding uit
    Met een contract voor anderhalf jaar op zak is voetbal de komende tijd het belangrijkste voor Luuk te Boekhorst. Dinsdag kwam De Graafschap met het talent uit Ulft tot overeenstemming.

    "Heel speciaal", reageert Te Boekhorst na de training op De Bezelhorst. "Ik had thuis wat punten opgeschreven die ik belangrijk vind, zoals mijn school."

    Te Boekhorst volgt een opleiding aan het Graafschap-college, maar weet nu al dat hij het niet redt binnen vier jaar. "Dat zal langer duren, maar dat is in goed overleg geregeld. De komende jaren moet ik het hier laten zien."

    Veel aan het woord kwam Luuk te Boekhorst niet tijdens de contractbesprekingen. "Ik heb niet overdreven veel gezegd. We moesten nog snel een zaakwaarnemer regelen en mijn vader zat er ook bij. Samen zijn we tot goede conclusies gekomen."

    De centrale verdediger, die ook op het middenveld kan spelen, heeft een voorkeur voor de achterhoede. "Dan komen mijn opbouwende kwaliteiten het beste naar voren", weet te Boekhorst. "Je hebt dan ook iets meer vrijheid." Te Boekhorst weet ook waar hij aan moet
    werken. "Mijn duelkracht kan beter. Ik moet mijn lichaam goed gebruiken."
      vrijdag 24 februari 2006 @ 12:20:20 #100
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35438912
    quote:
    Groot vraagteken, Robbemond niet
    De Graafschap speelt vrijdag het duel tegen VVV Venlo vrijwel zeker zonder Reinier Robbemond. De middenvelder viel maandag tegen FC Den Bosch uit met een hamstringblessure. Robbemond trainde donderdag wel mee. Of Donny de Groot kan meedoen, is nog twijfelachtig. De spits kampt met een pijnlijke bilspier, maar ook hij trainde volop mee.

    De Graafschap won de laatste twee duels met 1-0 en kan bij een overwinning op VVV weer een belangrijke stap zetten richting play-offs. In Venlo werd eerder dit seizoen kansloos verloren.
    Bot mocht zich op de training uitleven als een soort rechtshalf van wie voorzetten moeten komen. Als De Groot fit is, speelt hij als een 'valse' rechterspits. De Visscher begint net als tegen FC Den Bosch weer op links.

    Tegenstander VVV is onder Herbert Neumann bezig aan een uitstekend seizoen. De Limburgers zijn nog volop in de race voor het kampioenschap in de eerste divisie.

    Vermoedelijke opstelling: Van Fessem; Bus, te Boekhorst, Volmer, Duits; Bot, Meijer, Van den Ouweland; De Groot (Ax), Van Beukering en De Visscher.
      vrijdag 24 februari 2006 @ 12:20:56 #101
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35438925
    quote:
    Jan de Jonge wil aanvallen tegen VVV
    Trainer Jan de Jonge wil vrijdag tegen VVV-Venlo zo aanvallend mogelijk spelen."Dat is onze bedoeling, maar dan moeten zij zoals de laatse weken met twee spitsen spelen. Dan stel ik maar drie verdedigers op."

    In dat scenario verhuist Rene Bot naar de positie van rechtshalf en zullen Dave Bus en Joost Volmer zich moeten bekommeren om de twee aanvallers, met Luuk te Boekhorst waarschijnlijk als vrije man.

    Verder maakte de Drentse trainer bekend dat Reinier Robbemond zeker niet kan spelen. "Hij haalt het niet, maar Donny de Groot zal waarschijnlijk wel spelen.
    pi_35440702
    Wat echt belachelijk is : Kaartjes voor de wedstrijd tegen VVV: goedkoopste is 20,- !

    R.I.D.I.C.U.U.L voor middelmaat totodivisie.

    Gelukkig loopt er zo'n aanbieding van 2 kaarten voor 10,-. Anders was ik no way gegaan. Cor Huntelaar: ga die kaarten met minstens 50% verlagen, niet normaal meer dit.
    pi_35442681
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 13:22 schreef EKterror het volgende:
    Wat echt belachelijk is : Kaartjes voor de wedstrijd tegen VVV: goedkoopste is 20,- !

    R.I.D.I.C.U.U.L voor middelmaat totodivisie.

    Gelukkig loopt er zo'n aanbieding van 2 kaarten voor 10,-. Anders was ik no way gegaan. Cor Huntelaar: ga die kaarten met minstens 50% verlagen, niet normaal meer dit.
    Helemaal eens.
      vrijdag 24 februari 2006 @ 22:11:26 #104
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_35459631
    2-0 overwinning op VVV-Venlo. Puik duel en net als maandag weer een geweldige strijd. Als t zo doorgaat kunnen we nog een eind komen
    Maar je ziet wel dat t voor een groot deel afhankelijk is van Van Beukering. Die brengt dan toch vaak weer het verschil.

    Maar ik heb genoten!!!!
    kloep kloep
      zaterdag 25 februari 2006 @ 01:09:01 #105
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_35465858
    Beter. We gaan een serie neerzetten !
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
    pi_35470990
    1e helft was reinste bagger.
    2e helft was leuk. Veel betere sfeer en meer pressievoetbal.
      zaterdag 25 februari 2006 @ 13:05:09 #107
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35473859
    3 op rij...das lang geleden
    pi_35474274
    3 punten in de tas
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_35478935
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 22:11 schreef Borizzz het volgende:
    2-0 overwinning op VVV-Venlo. Puik duel en net als maandag weer een geweldige strijd. Als t zo doorgaat kunnen we nog een eind komen
    Maar je ziet wel dat t voor een groot deel afhankelijk is van Van Beukering. Die brengt dan toch vaak weer het verschil.

    Maar ik heb genoten!!!!
    Ja het is best lang geleden dat ik ze zo heb zien spelen. Nu is het gewoon zaak om dit vol te houden, dan kan het nog een mooi seizoen worden.
    pi_35484747
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 22:11 schreef Borizzz het volgende:
    2-0 overwinning op VVV-Venlo. Puik duel en net als maandag weer een geweldige strijd. Als t zo doorgaat kunnen we nog een eind komen
    Maar je ziet wel dat t voor een groot deel afhankelijk is van Van Beukering. Die brengt dan toch vaak weer het verschil.

    Maar ik heb genoten!!!!
    Wees niet té optimistisch:

    1. De eerste helft was bagger
    2. Het blijft Toto-divisie, volgens die logica verliezen we van Fortuna.
    pi_35522321
    Precies, we laten het dit seizoen (uiteraard) weer tegen de mindere ploegen liggen: eindhoven, haarlem(toen nog niet in de subtop), AGOVV, GA Eagles, Cambuur en ga zo maar door...
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_35522371
    Geldt voor iedereen volgens mijn.
    pi_35706215
    quote:
    Op zondag 26 februari 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
    Geldt voor iedereen volgens mijn.
    Offtopic maarja, Ben jij toevallig de RobbieFCDB van VP met ban??
    http://www.voetbalmax.nl voor het laatste voetbalnieuws
    pi_35706256
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 12:12 schreef Voetbalmax.nl het volgende:

    [..]

    Offtopic maarja, Ben jij toevallig de RobbieFCDB van VP met ban??
    Correct, met wie heb ik het genoegen?
    pi_35710539
    quote:
    Op zaterdag 4 maart 2006 12:12 schreef Voetbalmax.nl het volgende:

    [..]

    Offtopic maarja, Ben jij toevallig de RobbieFCDB van VP met ban??


    Terro
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_35714345
    Zo, weer gewonnen. Volgende week vrijdag Cambuur thuis. Dat moet opzich te doen zijn hoewel die een knappe overwinning boekten op MVV. Ik ben benieuwd.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 17:34:29 #117
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35715040
    Gaat lekker zo
    quote:
    Taiwo wil wel terug naar De Graafschap
    Wasiu Taiwo verlangt terug naar De Graafschap. De spits van Fortuna Sittard zei dat vrijdagavond nadat zijn oude ploeg met 1-2 won. "Ik heb een fantastische tijd gehad bij De Graafschap", zegt Taiwo die tussen 1995 en 1997 in Doetinchem speelde. "Ik zou er best weer willen voetballen.

    Ik ken ook nog veel mensen zoals de trainers Ron Olyslager en Jan Vreman en natuurlijk Theo Vergeer", lacht de Nigeriaan die vorig seizoen nog voor AGOVV Apeldoorn uitkwam.
    "Fortuna was beter dan De Graafschap", vindt Taiwo. "Wij hebben betere kansen gehad. Maar het zijn weer nul punten."
    Dat hoeft van mij niet zo .
    quote:
    Rogier Meijer matchwinner in Sittard
    Het was niet de bedoeling dat Rogier Meijer nog het veld in zou komen, maar de middenvelder was in de slotfase alsnog de matchwinner voor De Graafschap uit tegen Fortuna Sittard.

    "Op deze mananier niet erg om in te vallen. Het is nog nooit gebeurd dat ik matchwinner ben, dit is pas mijn tweede doelpunt voor De Graafschap. Dit is echt een heerlijk gevoel."

    Het spelniveau was niet best, erkende Meijer. "We hebben niet goed gespeeld, maar ik moet zeggen dat Fortuna mij ook niet tegenviel voor een ploeg die onderaan staat. In de tweede helft stond het wel beter bij ons."
      zondag 5 maart 2006 @ 11:13:59 #118
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_35733997
    Joepie, alweer 3 puntjes binnen !
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
      zaterdag 11 maart 2006 @ 05:14:54 #119
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_35932679
    Wat een wedstrijd weer. Gelukkig toch nog de niet meer dan terechte gelijkmaker gemaakt. Maar voldoende is het eigenlijk niet. En wat een eerste doelpunt ook van Cambuur. Op dat moment had Cambuur echt daadwerkelijk even voordeel van het beroerde speelveld....
    pi_35932683
    Wat een tuig op de Varkensweide vanavond. Een vriend van mij kon er niet eens goed door, toen die lui van Cambuur met De Graafschap aan het rellen waren. Wel respect voor die Cambuur lui trouwens, die kwamen met 25 man tegen iets van 80 van De Graafschap. 't enige wat ik beroerd vind aan die rellen, is dat ik later op de avond, rond half 12 allemaal wouten in de stad zag rond rijden. Kun je niet eens fatsoenlijk door rijden
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
    pi_35933233
    Laatste minuten weer.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zaterdag 11 maart 2006 @ 12:19:50 #122
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35936430
    Die 2-3 was zoooooo onterecht.

    Heel jammer dit, we hadden meer verdient.
    pi_35942762
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 12:19 schreef Tiemie het volgende:
    Die 2-3 was zoooooo onterecht.

    Heel jammer dit, we hadden meer verdient.
    Dat zeker ja, erg vervelend puntverlies ook met het oog op het halen van de play-offs.
      maandag 13 maart 2006 @ 18:11:58 #124
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_35997426
    Nou vanavond een nieuwe kans: Emmen uit.
    kloep kloep
    pi_35998866
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 18:11 schreef Borizzz het volgende:
    Nou vanavond een nieuwe kans: Emmen uit.
    Ik heb er een hard hoofd in met een geblesseerde de Visscher en een half geblesseerde van Beukering.
    pi_36008132
    2-2 dus. Domme goal weggeven maar uiteindelijk mag je weer blij zijn. Schiet niet op zo. Vrijdag tegen Helmond MOET, ik herhaal MOET er gewonnen worden
    Bloed, zweet en tranen!
      maandag 13 maart 2006 @ 23:16:35 #127
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36008644
    Weer punten verspeeld.
    pi_36008657
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 23:04 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
    2-2 dus. Domme goal weggeven maar uiteindelijk mag je weer blij zijn. Schiet niet op zo. Vrijdag tegen Helmond MOET, ik herhaal MOET er gewonnen worden
    Als je die inderdaad wint is er weinig aan de hand. In elk ander geval heb je een groot probleem.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 08:11:29 #129
    116091 Heatseeker
    ATTAMOTTAMOTTA
    pi_36107177
    Stiekem heb ik nog hoop dat het goed gaat komen met ze.
    Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 08:48:51 #130
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_36107632
    We zullen het vanavond zien. Als er niet gewonnen word zijn onze seizoenen toch niet lang.....
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_36114447
    De Visscher er een paar weken uit las ik?

    Dat is wel een aderlating, want ik vond hem tegen ons de gevaarlijkste man.
    pi_36114549
    dan hoeven we dat niet meer te zingen iig
    Bloed, zweet en tranen!
      vrijdag 17 maart 2006 @ 13:28:02 #133
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36114801
    Van de Visscher is echt balen. Hij is zeker een waardevolle aanvulling in het team. Zin in vanavond.
    pi_36114921
    Nou eh, gelijkspelletje dan maar.
    pi_36115853
    quote:
    Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nou eh, gelijkspelletje dan maar.
    nee
    Bloed, zweet en tranen!
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:02:05 #136
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36115950
    Wat nou gelijkspel, 3 punten!!
    quote:
    Van Beukering terug bij De Graafschap
    Jhon van Beukering keert vrijdag terug in het elftal van De Graafschap voor de thuiswedstrijd tegen Helmond Sport. De Velpse spits bleef tegen FC Emmen nog aan de kant door een enkelblessure. Van Beukering heeft nog steeds wat last, maar de belangen voor De Graafschap zijn veel te groot.

    Van Beukering scoort in 2006 weer volop en kan voor de cruciale wedstrijd tegen Helmond Sport niet gemist worden. Het verschil tussen beide ploegen is drie punten in het voordeel van de Brabanders, die keurig vierde staan.

    De Graafschap staat achtste, maar verloor de laatste zeven duels niet. Ook Van Beukering ziet de wedstrijd op De Vijverberg tegen Helmond Sport als cruciaal. "Het is onze laatste kans", meldde de aanvaller na de korte training van donderdag.

    Trainer Jan de Jonge kan niet beschikken over Jeffrey de Visscher, die een aantal weken is uitgeschakeld door een hamstringblessure. Patrick Ax is net als maandag tegen Emmen op links zijn vervanger. Sander Duits zit waarschijnlijk opnieuw op de bank.

    Vermoedelijke opstelling: Van Fessem; Bot, Volmer, Te Boekhorst, Bus; Robbemond, Meijer, Van den Ouweland; De Groot, Van Beukering, Ax.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:10:52 #137
    116091 Heatseeker
    ATTAMOTTAMOTTA
    pi_36116252
    Jaa dat is nog eens goed nieuws.
    Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
      vrijdag 17 maart 2006 @ 14:15:56 #138
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_36116423
    Te Boekhorst en Boemendaal zijn nu al de helden van het seizoen. Zelden zoveel steun gezien voor jeugd..
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_36138002
    En Rogier Meijer? Hoe doet die het inmiddels?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_36138108
    Donny de Groot had hier moeten spelen. Vorig seizoen al. Dan hadden we het vorig seizoen WEL gehaald.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zaterdag 18 maart 2006 @ 12:12:01 #141
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_36139119
    Godverdehoere, dit ga nie goe
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
      zaterdag 18 maart 2006 @ 15:59:17 #142
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36144005
    gvd, weeer punten verspeeld
    pi_36150529
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef manny het volgende:
    Godverdehoere, dit ga nie goe
    Niets opgeschoten inderdaad, het kan nog steeds maar eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in.
    pi_36168149
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
    Toch goed geraden.
    Net zoals jullie 1-1
    Bloed, zweet en tranen!
      zaterdag 25 maart 2006 @ 11:59:12 #146
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36350561
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 15:59 schreef Tiemie het volgende:
    gvd, weeer punten verspeeld
    pi_36357820
    en alweer en toch kan het nog
    Bloed, zweet en tranen!
      donderdag 30 maart 2006 @ 17:09:01 #148
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36497535
    quote:
    De Graafschap legt Léon Hese voor 3 jaar vast
    Léon Hese zal de komende drie seizoenen, onder voorbehoud van medische goedkeuring, voor De Graafschap uitkomen. De 25-jarige verdediger komt over van Helmond Sport, waar zijn contract aan het einde van het seizoen afloopt.

    Hese is afkomstig uit de jeugdopleiding van PSV. Hij kwam tot één optreden in de hoofdmacht van de Eindhovense club (seizoen 2001/02, NAC – PSV 2-0). Daarnaast droeg hij een seizoen het shirt van Eindhoven en de laatste drie jaar speelde Hese op De Braak voor Helmond Sport. Hij speel in totaal 88 wedstrijden en was goed voor 9 treffers.

    Ondanks veel belangstelling van andere clubs koos de verdediger voor De Graafschap. Directeur voetbalzaken Han Berger over de komst van Hese naar De Vijverberg. “De gehele top uit de Eerste Divisie wil Hese hebben. Fred van der Hoorn (technisch manager bij FC Den Bosch) feliciteerde mij nog met Hese. Hij is een sterkte allround verdediger die bovendien ook op het coachende en organisatorische vlak iets toevoegt aan onze ploeg. We vinden dat we daarin een stap moeten maken.”, verklaart Berger tegenover www.degraafschap.nl.

    Voor www.degraafschap.nl reageerde Léon Hese als volgt op zijn overstap naar de Achterhoek. “De Graafschap blijft ook in de Eerste Divisie een mooie club, met veel supporters en nadat de belangstelling uit de Eredivisie uitbleef, was de keus niet zo moeilijk meer De gesprekken die ik heb gehad met Berger en De Jonge gaven me een goed beeld over wat de plannen zijn. Ik kijk er naar uit om voor De Graafschap te spelen en hopelijk kan ik inderdaad iets toevoegen aan het elftal.”, zo besluit de nieuwe Superboer.
      donderdag 30 maart 2006 @ 17:09:25 #149
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36497552
    quote:
    De Graafschap haalt Lasse Schöne van sc Heerenveen
    De Graafschap heeft Lasse Schöne vastgelegd. De Deen (19) tekent een contract voor het komend seizoen, met een optie voor nog een seizoen. Schöne is afkomstig van sc Heerenveen waar zijn contract afliep. Schöne kan worden ingezet als vleugelspits en als aanvallende middenvelder. Hij is aangetrokken op voorspraak van trainer Jan de Jonge die hem bij Heerenveen enige seizoenen onder zijn hoede had. Het contract is aangegaan onder voorbehoud van de medische keuring die Schöne volgende week zal ondergaan.

    Trainer Jan de Jonge zegt het volgende over Lasse Schöne: “Een jonge, tweebenige middenvelder. Hij heeft zeker talent en is toe aan een stap richting een eerste elftal. Hij zal ook nog veel moeten leren, maar hij hoeft er bij ons nog niet direct te staan. Het is wel een type speler waarvan we er in onze groep niet al te veel hebben.”, aldus De Jonge tegenover www.degraafschap.nl over de Deense aanwinst
      donderdag 30 maart 2006 @ 17:10:05 #150
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36497575
    quote:
    Bot blijft, Ax mag weg
    Rene Bot kan voor een jaar bijtekenen bij De Graafschap. "We zijn er bijna uit", zegt de rechtsback. "Er zijn nog wat kleine dingetjes". Technisch directeur Han Berger heeft Bot net als de meeste andere spelers een verlaagde aanbieding gedaan.

    Patrick Ax vertrekt. "Hij heeft de verlaagde aanbieding niet geaccepteerd en dus is zijn ontslagbrief de deur uit", zegt Berger, die verder bekendmaakte dat de contracten van Jory ten Brinke en Yannick Salem opgezegd zijn. Beide spelers keren vrijwel zeker niet terug. "Wij zijn ook niet tevreden zoals het gaat", aldus Berger.

    Richard Haklander mag daarom bijvoorbeeld gaan uitkijken naar een andere club. "Als iemand zijn salaris wil overnemen, mag hij weg", zegt Han Berger. Met Jhon van Beukering wil De Graafschap wel door. Zijn contract loopt medio 2007 af. "We verlengen dat liever dan dat hij straks transfervrij vertrekt. Het eerste gesprek heb ik daar al over gevoerd", aldus Berger, die tot slot liet weten dat er snel nieuwe spelers worden aangetrokken. "Ik verwacht een aantal nieuwe spelers deze week te kunnen melden".
    pi_36497876
    Een nieuw De Graafschap krijgt vorm, ze zijn ook flink wat amateurs aan het testen de laatste tijd. Goede zaak.
    That's all folks!
      vrijdag 31 maart 2006 @ 08:58:11 #152
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_36515511
    Hese is goed nieuws, die Schonbe moet ik nog zien, maar ik denk dat de weg die ingeslagen is vorig jaar gewoon doorgezet wordt en dat er binnenkort weer een team staat waar wij achterhoekers ons mee kunnen indentificeren.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_36519746
    alleen maar goede berichten Jammer dat Pique niet komt, maarja als je op het laatste moment steeds maar weer aanvullende eisen hebt dan je maar op...
    Bloed, zweet en tranen!
      zaterdag 1 april 2006 @ 11:39:45 #154
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_36546333
    gvrdegvr, als het zo door gaat missen we de play-offs en zit het er al weer op voor dit seizoen.
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
    pi_36556406
    Achja de mogelijkheden zijn nog best aanwezig. Zowel wij als den bosch hebben een lastige uitwedstrijd voor de boeg. Ik ben benieuwd, alle ingredienten voor een spannende laatste speelronde zijn weer aanwezig.
    pi_36556459
    Tsja je hebt het niet meer in eigen hand, dat krijg je ervan als je 4 keer gelijkspeelt.....
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_36556656
    Nee dat is wel zo, hoewel Den Bosch het ook niet helemaal in eigen hand heeft natuurlijk. Hoe zit het trouwens als wij met 2-0 winnen en Den Bosch met 1-0 dan is het qua doelsaldo gelijk. Geldt dan het onderlinge resultaat of krijg je dan een beslissingswedstrijd? Anders moet je dus minimaal 2 doelpunten meer maken dan Den Bosch (en dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk...)
    pi_36574530
    geen idee, dat zou ik moeten nazoeken
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_36574721
    Nou, is geen goed nieuws:
    quote:
    Indien deelnemers uit de Gouden Gids Divisie in de eindrangschikking gelijk zijn geëindigd, is voor het bepalen van de positie op de fictieve ranglijst het doelsaldo bepalend. Is dit gelijk dan beslist het aantal vóór gescoorde doelpunten. In afwijking van het bepaalde in artikel 17 van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal is, indien ook het aantal vóór gescoorde doelpunten gelijk is, het totale resultaat van de onderlinge wedstrijden beslissend. Indien ook deze regeling geen beslissing brengt, beslist het lot. Deze regeling is van overeenkomstige toepassing op deelnemers uit de Eredivisie die na 34 speelronden gelijk geëindigd zijn.
    Dit komt uit het knvb regelement.....
    Bloed, zweet en tranen!
      zondag 2 april 2006 @ 19:24:42 #161
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36585854
    Dat wordt dus nog behoorlijk lastig. Klote combi trouwens weer. Die zal wel weer net zo 'succesvol' verlopen als in 2003.....
    pi_36590195
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 13:19 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
    Nou, is geen goed nieuws:
    [..]

    Dit komt uit het knvb regelement.....
    [.... Indien ook deze regeling geen beslissing brengt, beslist het lot ......]

    Het lot?!
    pi_36592660
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 21:31 schreef Yeahinho het volgende:

    [..]

    [.... Indien ook deze regeling geen beslissing brengt, beslist het lot ......]

    Het lot?!
    Kop of munt?
    Bloed, zweet en tranen!
      dinsdag 4 april 2006 @ 01:05:01 #164
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36629509
    Dat zal het lot wel inhouden (wel bizar eigenlijk), maar helaas heeft Den Bosch het beter gedaan in de onderlinge confrontaties. Gaat in ieder geval genoeg volk mee (450). Heb zelf nog geen kaarten, vertik het om met de combi te gaan. Hopen dat het nog lukt om kaarten te regelen.
    pi_36635728
    Voor mij geldt hetzelfde.
      dinsdag 4 april 2006 @ 12:06:18 #166
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_36635881
    Ik ga toch maar gewoon met de combi. echter wel met de moed der wanhoop, want wat heb ik een slechte herinneringen aan Zwolle uit....
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_36635988
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Ik ga toch maar gewoon met de combi. echter wel met de moed der wanhoop, want wat heb ik een slechte herinneringen aan Zwolle uit....
    Dat was zeker een drama.
      dinsdag 4 april 2006 @ 12:11:22 #168
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_36636037
    Elke keer weer ik ben nog nooit Zwolle uit geweest met goede herinneringen. Wel trouwens, maar toen moesten we extra lang in het stadion blijven omdat we op eigen vervoer waren en de zwolle supporrters aan het etsten waren of onze bussen steenslag bestendig waren.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_36637032
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Elke keer weer ik ben nog nooit Zwolle uit geweest met goede herinneringen. Wel trouwens, maar toen moesten we extra lang in het stadion blijven omdat we op eigen vervoer waren en de zwolle supporrters aan het etsten waren of onze bussen steenslag bestendig waren.
    Vrijdag zal alles anders zijn
    pi_36638641
    Ik hoop het
    Bloed, zweet en tranen!
      donderdag 6 april 2006 @ 13:24:31 #171
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36705737
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_36706159
    quote:
    pi_36706222


    Wij plaatsen ons gewoon....
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      donderdag 6 april 2006 @ 13:40:45 #174
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36706285
    Nou ja,"gewoon"...
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_36706601
    Nou vooruit dan:

    Wij plaatsen ons extreem
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      donderdag 6 april 2006 @ 13:50:15 #176
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36706613
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 13:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Nou vooruit dan:

    Wij plaatsen ons extreem


    kutjanus
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_36706797
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 13:50 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]



    kutjanus
    Ach ja ieder z'n specialiteit.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      donderdag 6 april 2006 @ 14:00:18 #178
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36706898
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

    [..]

    Ach ja ieder z'n specialiteit.
    Maar zonder gekheid,zie jij De Graafschap met 0-4 winnen?
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_36707031
    Dus Den Bosch wint met 2-0?
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      donderdag 6 april 2006 @ 14:06:36 #180
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36707113
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 14:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Dus Den Bosch wint met 2-0?
    Ja.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_36707252
    Oke ik zal mij visie geven:
    Ik weet het echt niet. Ik weet allen maar dat het kan. Zoals De Graadschap nog niet gewonnen heeft van Zwolle, zo heeft Den Bosch ook nog niet gewonnen van Cambuur. De Graafschap is natuurlijk wel vaak de club van de 'miracle escapes'. Denk maar aan Excelsior uit....
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      donderdag 6 april 2006 @ 14:12:12 #182
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36707308
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 14:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Oke ik zal mij visie geven:
    Ik weet het echt niet. Ik weet allen maar dat het kan. Zoals De Graadschap nog niet gewonnen heeft van Zwolle, zo heeft Den Bosch ook nog niet gewonnen van Cambuur. De Graafschap is natuurlijk wel vaak de club van de 'miracle escapes'. Denk maar aan Excelsior uit....
    Over die miracle escape kunnen we over meepraten,vraag maar aan Excelsior

    Ik weet het niet eerlijk gezegd,ik zie Emmen er zelfs nog met die laatste plek vandoor gaan
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_36707424
    Tja, zelfs dat kan nog. Maar is dat eigenlijk niet leuk? Zo'n laatste speeldag waarop nog 3 teams in spanning zitten. Ik verheug me er nu al op. Hoewel ik er ook met angst en beven naar uitkijk.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      donderdag 6 april 2006 @ 14:23:01 #184
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36707686
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Tja, zelfs dat kan nog. Maar is dat eigenlijk niet leuk? Zo'n laatste speeldag waarop nog 3 teams in spanning zitten. Ik verheug me er nu al op. Hoewel ik er ook met angst en beven naar uitkijk.
    In principe is het hartstikke leuk,zo zou het eik altijd moeten zijn maar eerlijk gezegd boeit het me niet of we het halen of niet.
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_36709929
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    In principe is het hartstikke leuk,zo zou het eik altijd moeten zijn maar eerlijk gezegd boeit het me niet of we het halen of niet.
    Ok dan halen wij het wel.
    pi_36711660
    quote:
    Ludieke aktie Optimaal FM voor Cambuur-supporters

    Het Achterhoekse radiostation Optimaal FM heeft een ludieke actie op touw gezet om voetbalvereniging De Graafschap te steunen richting deelname aan de play-offs. Supporters van De Graafschap zijn opgeroepen om een krat bier te schenken aan de supporters van Cambuur Leeuwarden wanneer zij de Friese club naar een overwinning schreeuwen op concurrent FC Den Bosch.

    De Graafschap moet vrijdag zelf winnen in en tegen Zwolle om deelname aan de play-offs veilig te stellen. Ze zijn dan wel afhankelijk van puntverlies van de Brabantse concurrent bij Cambuur Leeuwarden. Verschillende Graafschapsupporters hebben al positief gereageerd op de ludieke oproep en de nodige kratten bier afgeleverd bij de studio van Optimaal FM aan de Didamseweg 24 in Wehl. De Twentse bierbrouwer Grolsch, die ook lucht heeft gekregen van de ludieke actie, heeft aangeboden om ook mee te denken. Wanneer supporters van De Graafschap kratten bier inleveren van het merk Grolsch, zal de bierbrouwer het totaal aantal ingeleverde kratten bier aanvullen tot een zéér riant aantal. Cambuur Leeuwarden moet echter wel de wedstrijd tegen FC Den Bosch winnen.

    Ook het logistieke gedeelte zal bierbrouwer Grolsch op zich nemen. De supportersvereniging van Cambuur Leeuwarden zal bij winst op FC Den Bosch een supportersfeestavond organiseren op een nog nader te bepalen avond. Bierbrouwer Grolsch zal dan zorgen dat de ingezamelde kratten bier naar Leeuwarden worden vervoerd. Bij voetbalverenigingen De Graafschap en Cambuur Leeuwarden en bij beide supportersverenigingen is verheugd gereageerd op de ludieke actie. ‘We hebben genoeg negativiteit meegemaakt het afgelopen seizoen’, aldus Cambuur Leeuwarden-voorzitter Harjan van Dam. ‘Op deze leuke manier kunnen we er toch weer een positieve draai aan geven en het seizoen goed afsluiten’.

    Ook Han Berger, directeur voetbalzaken bij De Graafschap, vindt het een leuke en goede stunt. ‘Op deze manier kan je een positieve stimulans geven naar de supporters van Cambuur Leeuwarden om massaal achter de club te gaan staan, ook in de laatste wedstrijd van het seizoen.’ Graafschapspeler Rogier Meijer, die ook het idee positief ondersteund, heeft aangegeven het eerste krat bier te schenken aan de supporters van Cambuur Leeuwarden. Vele Graafschapcollega’s vielen de middenvelder meteen bij, waardoor de eerste stapel kratten bier al een feit is.

    Supporters van De Graafschap én luisteraars van Optimaal FM die de ludieke actie ondersteunen, kunnen de kratten bier inleveren bij de studio van Optimaal FM aan de Didamseweg 24 in Wehl. Optimaal FM zal de aankomende dagen volop aandacht besteden aan de ludieke actie tijdens de reguliere uitzendingen. Ook door middel van het sturen van een sms-bericht kunnen supporters aangeven dat ze het intiatief ondersteunen en een krat bier overhebben voor een goed resultaat van Cambuur Leeuwarden op FC Den Bosch.

    Sms ‘ofm bier voornaam + achternaam’ naar 5030

    (ofm-spatie-bier-spatie-voornaam-spatie-achternaam) naar 5030.

    Ook kan men bellen naar de studio van Optimaal FM in Wehl: (0314) 65 23 45.

    Met de ludieke actie hoopt Optimaal FM dat het stadion van Cambuur Leeuwarden tijdens de wedstrijd tegen FC Den Bosch vol komt te zitten en dat de supporters van de thuisploeg Cambuur verbaal zo hard zullen steunen dat FC Den Bosch puntverlies lijdt. De Graafschap zal dan zelf het karwei af moeten maken in Zwolle.

    FC Den Bosch en De Graafschap strijden beiden om een plek in de play-offs. De Brabanders staan met slechts één doelpunt verschil één plaats boven de Superboeren (de vijfde); de plaats die recht geeft op deelname aan de play-offs..
      donderdag 6 april 2006 @ 19:06:10 #187
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36716543
    7 kratten bier waren er al gebracht.

    1 door Martijn Meerdink en 6 door een of andere gast die zei dattie net zo lang alle deuren of ging tot ie 20 kratten had ingezameld . (was op de radio)
    pi_36717224
    Netjes van Meerdink inderdaad.
    pi_36717973
    weer nieuws:
    quote:
    De Graafschap haalt Van Peppen binnen

    6/4/2006 17:55

    Ard van Peppen had een nieuwe aanbieding van Excelsior op zak, maar verdedigt volgend seizoen de kleuren van De Graafschap. De twintigjarige verdediger tekende een contract voor twee seizoenen in Doetinchem.
    Het contract van Van Peppen bij Excelsior loopt komende zomer af. De Rotterdammers wilden de dit seizoen gedebuteerde verdediger graag houden, maar zien hem transfervrij overstappen naar De Graafschap.

    Van Peppen is de derde nieuwe speler die De Graafschap de afgelopen weken vastlegde. Léon Hese (Helmond Sport) en Lasse Schöne (SC Heerenveen) gingen hem voor.
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_36718030
    Mooi, een linksback erbij, een centrale verdediger en aanvoerder van Helmond en een talentvolle middenvelder. Onze aanval is al op oorlogssterkte dus alleen nog het contract van V/D Ouweland verlengen + Beukie 30 jaar erbij doen en we kunnen er weer tegenaan volgend seizoen
    Bloed, zweet en tranen!
      vrijdag 7 april 2006 @ 00:53:40 #191
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36727495
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 15:38 schreef Opgezwollenlever het volgende:

    [..]

    Ok dan halen wij het wel.
    Dat gaat me dan weer veel te ver
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      vrijdag 7 april 2006 @ 02:11:58 #192
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36728390
    Zie geen reden om die Friezen bier te geven. Dat de Graafschap supporters maar veel kabaal mogen maken morgen, ik zal helaas niet mee kunnen doen. Dat wordt in spanning voor de radio zitten. Damn waarom kent niemand die ik heb gevraagd een Zwolle supporter in hun omgeving. Ze zijn zeldzaam schijnbaar...

    Succes!
    pi_36734532
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 02:11 schreef TheVotary het volgende:
    Zie geen reden om die Friezen bier te geven. Dat de Graafschap supporters maar veel kabaal mogen maken morgen, ik zal helaas niet mee kunnen doen. Dat wordt in spanning voor de radio zitten. Damn waarom kent niemand die ik heb gevraagd een Zwolle supporter in hun omgeving. Ze zijn zeldzaam schijnbaar...

    Succes!
    Och, ik zie het wel als een ludieke actie. Niet dat het verder veel invloed heeft ofzo (of dat ik mijn bier ga weggeven )
      vrijdag 7 april 2006 @ 16:19:10 #194
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36742101
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 12:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:

    [..]

    Och, ik zie het wel als een ludieke actie. Niet dat het verder veel invloed heeft ofzo (of dat ik mijn bier ga weggeven )
    Kvind 't wel grappig opzich. Maar ik ga geen krat bier weggeven aan die friezen .

    Als 't nou een lege was oke...
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:04:43 #195
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36750799
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 21:04 schreef TheVotary het volgende:
    Yes yes yes!
    Fafiani maakt 2-2...
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
    pi_36750817
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 21:21 schreef cultheld het volgende:

    [..]

    Fafiani maakt 2-2...
    En Bronkhorst zet Cambuur op 1-0
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:26:57 #198
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_36750947
    Als het zo blijft staat Emmen straks boven de fgraafschap en den bosch
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:35:06 #199
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:37:02 #200
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_36751292
    2-3 !! Volhouden Graafschap!
    kloep kloep
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:37:57 #201
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_36751317
    GODVERDOMME!
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:44:50 #202
    19246 xJapser
    VBV De Graafschap o/
    pi_36751552
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    "Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
    ...so that when it is done, only our enemies leave roses."
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:53:23 #203
    19246 xJapser
    VBV De Graafschap o/
    pi_36751814
    We zijn er jongens! Wat een seizoen!
    "Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
    ...so that when it is done, only our enemies leave roses."
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:54:48 #204
    76871 fanneke
    Met heel m'n hart
    pi_36751866
    Proficiat Superboeren!
    Bezochte-/geplande wedstrijden:
    (104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
    (105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
    (106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:55:16 #205
    19246 xJapser
    VBV De Graafschap o/
    pi_36751875
    Dankjewel!!!
    "Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
    ...so that when it is done, only our enemies leave roses."
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:55:27 #206
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36751878
    Eerst thuis tegen VVV en dan uit als ik het reglement goed lees.
      vrijdag 7 april 2006 @ 21:55:49 #207
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_36751889


    play off tegen VVV - Wie had dat nu nog gedacht??

    kloep kloep
    pi_36751987
    Netjes De Graafschap
    pi_36752050
    Gefeliciteerd Graafschappers
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      vrijdag 7 april 2006 @ 22:11:06 #210
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36752373
    Wat had ik er graag bij willen zijn. Maar dit gaat echt zwaar worden tegen VVV dat durf ik wel te voorspellen.
      vrijdag 7 april 2006 @ 22:14:37 #211
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_36752483
    Mooi gedaan lui
    [b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
    GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
    :P
    pi_36753047
    JAH LALALALALA!!! LALALALALA!!!
    Bloed, zweet en tranen!
      vrijdag 7 april 2006 @ 22:36:36 #213
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36753227
    Opvallend veel Fok Graafschapsupporters die er niet bij zijn. Allemaal geen zin in de combi (net zoals ik)?

    Is nu de playoffs alles ook automatisch combi? Net zoals vorig jaar de nacompetitie? Trieste bende als dat zo is. VVV heeft gelukkig wel vrije verkoop.
    pi_36753327
    Tentamens tot 17.00 uur......
    Bloed, zweet en tranen!
      zaterdag 8 april 2006 @ 07:20:58 #215
    116091 Heatseeker
    ATTAMOTTAMOTTA
    pi_36758538
    2-3
    Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
      zaterdag 8 april 2006 @ 12:43:50 #216
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_36762867
    joepie, we mogen de play-offs spelen. Zal idd wel combi worden..
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
      zaterdag 8 april 2006 @ 13:01:09 #217
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36763308
    pi_36764336
    Gefeliciteerd. Nu maar promoveren. Een kansloze afgang in de Eredivisie gun ik jullie wel.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_36765201
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Gefeliciteerd. Nu maar promoveren.
    Hoop het niet, dan zijn wij gedegradeerd
    Tilburg Boven Alles
    pi_36765274
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 14:11 schreef TilburgCasual het volgende:

    [..]

    Hoop het niet, dan zijn wij gedegradeerd
    Da's een hele leuke bijkomstigheid. Leuke wedstrijd erbij in de GGD.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zaterdag 8 april 2006 @ 14:29:00 #221
    19246 xJapser
    VBV De Graafschap o/
    pi_36765649
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 22:36 schreef TheVotary het volgende:
    Opvallend veel Fok Graafschapsupporters die er niet bij zijn. Allemaal geen zin in de combi (net zoals ik)?

    Is nu de playoffs alles ook automatisch combi? Net zoals vorig jaar de nacompetitie? Trieste bende als dat zo is. VVV heeft gelukkig wel vrije verkoop.
    Moest werken En trouwensop maandag naar fokking VVV...dat schiet ook weer niet op. Kost me kapitalen aan bezine deze hobby
    "Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
    ...so that when it is done, only our enemies leave roses."
    pi_36766022
    gefeliciteerd en succes in de nacompetitie, de graafschap is de enige club in de GGD die ik in de eredivisie zou willen zien.
    AFC Ajax
    pi_36766842
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Gefeliciteerd. Nu maar promoveren. Een kansloze afgang in de Eredivisie gun ik jullie wel.
    Ik gun jullie het missen van de play off's ook wel

    Verder natuurlijk mooi, nu gelijk in de halve finale play off. VVV en eventueel Willem 2 als tegenstanders. Ik heb er zin in!
    pi_36768169
    quote:
    Op vrijdag 7 april 2006 22:36 schreef TheVotary het volgende:
    Opvallend veel Fok Graafschapsupporters die er niet bij zijn. Allemaal geen zin in de combi (net zoals ik)?
    Allemaal nepperds.

    Maar de Graafschap heeft best goede papieren voor de play offs denk ik, kunnen wel een eind komen.
    pi_36768205
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 15:21 schreef Opgezwollenlever het volgende:

    [..]

    Ik gun jullie het missen van de play off's ook wel
    Mooizo. Dan zien we die failliete boedel van jullie het jaar erop wel weer verschijnen in de GGD.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zaterdag 8 april 2006 @ 16:27:05 #226
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36768272
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Allemaal nepperds.
    Tja, we zijn natuurlijk niet allemaal zo terror als jou...
    pi_36768517
    Nee inderdaad. Het is "als jij" trouwens....
    pi_36768592
    Een toelichting:
    quote:
    Over als/dan en jij/jou ...

    Zij kent hem beter als jij.
    Zij kent hem beter dan jij.
    Zij kent hen beter als jou.
    Zij kent hem beter dan jou.
    Zij kent hem niet zo goed als jij.
    Zij kent hem niet zo goed als jou.
    Om met als en dan te beginnen: in de laatste twee zinnen hoef ik het niet te proberen met dan in plaats van als. Iedereen die Nederlands als moedertaal heeft voelt aan dat dit een foute zin zou opleveren. We maken dan ook nauwelijks foutjes door dan te gebruiken wanneer er als moet staan. Maar het omgekeerde is een ander verhaal. Dat heeft ermee te maken dat als in de spreektaal min of meer geaccepteerd is als vervanging voor dan, waarschijnlijk omdat het geen misverstand oplevert. In de bovenstaande zinnen bijvoorbeeld, ziet niemand een duidelijk betekenisverschil tussen de eerste en de tweede zin. Desalniettemin zijn er, in ieder geval waar het om de schrijftaal gaat, regeltjes voor:

    zodra er zo staat, gebruik je als (net zo groot als, niet zo groot als, driemaal zo groot als, bijna zo groot als ...),
    bij hetzelfde/dezelfde gebruik je als (dezelfde hoeveelheid als ...),
    bij even gebruik je als (even groot als ...),
    bij de vergrotende trap gebruik je dan (groter dan, beter dan, meer dan ...).
    Dus: van het bovenstaande rijtje zinnen zijn de eerste en de derde fout.

    De rest van de zinnen is niet fout. Je kunt namelijk zowel jij als jou gebruiken, afhankelijk van wat je bedoelt. Heb je het over een subject (onderwerp), dan gebruik je jij, heb je het over een object (in dit geval een lijdend voorwerp) dan gebruik je jou. In zin 2 is jij dus (mede-)subject (zij kent hem en jij kent hem), in zin 4 is jou mede-object (zij kent hem en zij kent jou).

    Dus:

    kijk altijd of je met een persoonlijk voornaamwoord een subject bedoelt of een object .
    Voor de volledigheid hier nog even de vormen voor object en subject. En, opdat je geen jouw gebruikt waar jou moet staan, ook de bezittelijke vormen:

    subject
    object
    bezittelijk

    ik
    mij
    mijn

    jij
    jou
    jouw

    u
    u
    uw

    hij
    hem
    zijn

    zij
    haar
    haar

    het
    het
    zijn

    we
    ons
    ons/onze

    jullie
    jullie
    jullie

    zij
    hun (hen, ze)
    hun


    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_36768813
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 16:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

    [..]

    Mooizo. Dan zien we die failliete boedel van jullie het jaar erop wel weer verschijnen in de GGD.
    Gaan we weer boven jullie eindigen.
    pi_36768842
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 16:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Een toelichting:
    [..]
    Tja je moet wat als je seizoen afgelopen is..
      zaterdag 8 april 2006 @ 16:49:32 #231
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36768874
    Bedankt voor deze taalles. Wat hebben die Bosschenaren het toch goed met mij voor.
    Je zou ze haast een mooi stadion, goede spelers, een goede eindklassering en een goede sfeer toewensen. Bijna he....
    pi_36771131
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 16:47 schreef Opgezwollenlever het volgende:

    [..]

    Gaan we weer boven jullie eindigen.
    Ambitie hebben ze wel die boeren.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_36775975
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 16:49 schreef TheVotary het volgende:
    Bedankt voor deze taalles. Wat hebben die Bosschenaren het toch goed met mij voor.
    Je zou ze haast een mooi stadion, goede spelers, een goede eindklassering en een goede sfeer toewensen. Bijna he....
    Zelfs dat niet Ze hebben zelfs zoveel supporters dat er vakken 'gedetacheerd' moeten worden
    Bloed, zweet en tranen!
      zondag 9 april 2006 @ 10:39:13 #234
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_36786019
    quote:
    Op zaterdag 8 april 2006 21:02 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:

    [..]

    Zelfs dat niet Ze hebben zelfs zoveel supporters dat er vakken 'gedetacheerd' moeten worden
    Drama daaro
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
    pi_36786344
    Het is maar goed dat het voetbal in Doetinchem dit seizoen altijd sprankelend was.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zondag 9 april 2006 @ 12:12:40 #236
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36788027
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 10:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Het is maar goed dat het voetbal in Doetinchem dit seizoen altijd sprankelend was.
    Boeie,hun halen het wel en wij niet dus moeten sommige mensen hun conclusies trekken
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_36788058
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 12:12 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    Boeie,hun halen het wel en wij niet dus moeten sommige mensen hun conclusies trekken
    De TD.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_36799462
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 12:12 schreef DutchGooner het volgende:

    [..]

    Boeie,hun halen het wel en wij niet dus moeten sommige mensen hun conclusies trekken
      zondag 9 april 2006 @ 18:52:01 #239
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_36799733
    Anyway: als we net zo voetballen in die fookin play-offs dan we in de competitie deden, dan zal het wel weer lekker eerste divisie worden volgend jaar.
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
      zondag 9 april 2006 @ 19:00:28 #240
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36800000
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 18:41 schreef Opgezwollenlever het volgende:

    [..]

    wat?
    NAAR HET ANDERE FORUM!
      zondag 9 april 2006 @ 19:06:26 #241
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36800185
    Daar ben ik ook bang voor. Maar misschien heeft het halen van de play offs een positieve impuls gegeven aan het hele team dat zijn werking zal hebben op het spel. Maar eigenlijk is het wel moeilijk om een voorspelling hier aan vast te knopen.
    pi_36800231
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 18:52 schreef manny het volgende:
    Anyway: als we net zo voetballen in die fookin play-offs dan we in de competitie deden, dan zal het wel weer lekker eerste divisie worden volgend jaar.
    Heb je wat te zoeken in de Eredivisie dan?
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_36806350
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 19:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

    [..]

    Heb je wat te zoeken in de Eredivisie dan?
    Met dit spelersmateriaal niet.
      woensdag 12 april 2006 @ 17:54:56 #244
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36893854
    Of er komen ineens weer een bult successupporters bij volgende week vrijdag. Of de Graafschap heeft kaarten bij de ticketbox weggehaald voor veel vakken (om ze misschien zelf te verkopen aan het stadion ). Kon alleen nog maar terecht in de hoeken en 1 vak op de Groenendaal.
      woensdag 12 april 2006 @ 18:12:54 #245
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36894329
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 17:54 schreef TheVotary het volgende:
    Of er komen ineens weer een bult successupporters bij volgende week vrijdag. Of de Graafschap heeft kaarten bij de ticketbox weggehaald voor veel vakken (om ze misschien zelf te verkopen aan het stadion ). Kon alleen nog maar terecht in de hoeken en 1 vak op de Groenendaal.
    Vreemd...

    Ik wil gewoon de spinnekop op .
      woensdag 12 april 2006 @ 18:34:50 #246
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36894926
    Het hoekvak bij de SK was nog wel beschikbaar, dan kun je dus gewoon staan in 15 of 16. Maar ik denk echt dat dit tijdelijk is. Ik kan eigenlijk niet geloven dat de rest van de kaarten al weg zijn.
      woensdag 12 april 2006 @ 18:42:58 #247
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36895153
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:34 schreef TheVotary het volgende:
    Het hoekvak bij de SK was nog wel beschikbaar, dan kun je dus gewoon staan in 15 of 16. Maar ik denk echt dat dit tijdelijk is. Ik kan eigenlijk niet geloven dat de rest van de kaarten al weg zijn.
    Mja met een groenedaalkaart kun je ookwel op de SK.... .

    Ik kan me niet voorstellen dat er NU al zoveel kaarten verkocht zijn hoor...
    pi_36895504
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:42 schreef Tiemie het volgende:

    [..]

    Mja met een groenedaalkaart kun je ookwel op de SK.... .

    Ik kan me niet voorstellen dat er NU al zoveel kaarten verkocht zijn hoor...
    Nee die gasten bewaren gewoon de rest van de kaarten voor bij het stadion. Irritant is het wel in elk geval.
      woensdag 12 april 2006 @ 21:03:27 #249
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36899900
    Het is toch ook werkelijk waar om je te bescheuren...
    Gestuurd naar de sup.ver. van VVV:
    quote:
    Geachte heer/mevrouw,

    Naar aanleiding van uw voornoemde brief waarin u mij verzoekt meer duidelijkheid te verschaffen over de verplichte buscombi voor de supporters van VVV Venlo voor de voetbalwedstrijd De Graafschap – VVV Venlo welke op vrijdag 21 april 2006 om 20.00 uur gespeeld zal worden, kan ik u informeren over het volgende.

    Zoals reeds telefonisch kenbaar gemaakt aan de heer Van den Muijsenberg, beleidsmedewerker van de SOVS, op 12 april 2006 is door mij besloten om voor voornoemde wedstrijd een verplichte buscombi in te stellen. Ik heb hier toe besloten na het advies van de teamchef van de politie Doetinchem. Hij heeft mij geadviseerd om de wedstrijd aan te merken als een wedstrijd in de B-categorie, een wedstrijd met midden risico, en voor de bezoekende supporters een buscombi verplicht te stellen. Hierbij heeft meegespeeld dat er op vrijdag 10 maart 2006 voorafgaand en tijdens de wedstrijd De Graafschap – Cambuur Leeuwarden er sprake is geweest van (dreigende) confrontaties tussen supportersgroepen in de binnenstad en het winkelgebied van Doetinchem. Door deze gebeurtenissen is er sprake geweest van een aantasting van de openbare orde en veiligheid in dit gebied. Temeer ook omdat de vrijdagavond de koopavond is in Doetinchem. De voornoemde gebeurtenissen hebben het gevoel van veiligheid bij zowel bezoekers, winkeliers als ook bewoners van de binnenstad danig aangetast.

    Daarnaast wordt voornoemde wedstrijd gespeeld in het kader van de playoff wedstrijden. Nog meer dan in het verleden bij nacompetitiewedstrijden het geval is geweest, wordt er veel belang gehecht aan deze wedstrijd. In tegenstelling tot de poulewedstrijden in de nacompetitie, wordt nu gespeeld door middel van het knock-out systeem. Derhalve verwacht ik veel supporters van VVV Venlo die met hun club zullen afreizen naar Doetinchem. Het is niet ondenkbaar dat deze supporters vroegtijdig afreizen naar Doetinchem en zich zullen ophouden in de binnenstad voorafgaand aan de wedstrijd. Om de dreigende aantasting van de openbare orde en veiligheid in de binnenstad te voorkomen, zoals rond de wedstrijd De Graafschap – Cambuur Leeuwarden, stelt de teamchef voor om een verplichte buscombi in te stellen.

    Tevens zal, gelet op het aantal te verwachten bezoekers aan de wedstrijd, het noodzakelijk zijn extra politie in te zetten rond het stadion om zorg te dragen voor een goede scheiding van de supportersgroepen bij het uit- en instappen van de supportersbussen.

    Gelet op vorenstaande heb ik het besluit genomen om de wedstrijd De Graafschap – VVV Venlo aan te merken als B-categorie en een verplichte buscombi in te stellen. Hierover heb ik De Graafschap, als organisator van de wedstrijd, over geïnformeerd.

    Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

    Hoogachtend,
    loco-burgemeester van Doetinchem,

    drs. R.J. de Redelijkheid.
    De wedstrijd tegen Cambuur was ook juist een combi. Ow ow wat heeft dat geweldig gewerkt. Nee, echt petje af voor dit sterke staaltje logica. Het is gewoon grabbelen naar argumenten die er eigenlijk niet zijn. Maarja, het is zo wel lekker makkelijk. En zelf zal hij nooit in zo'n bus hoeven stappen, want ja de mensen van de hoofdtribune mogen altijd zelf vooruit reizen.

    Nou moeten wij daar dus ook zeker heen met de combi...dikke lul. Ga echt niet eerst vanuit Nijmegen naar Doetinchem en dan weer helemaal het hele reisje nog een keer opnieuw. Nou dwing je mensen om plaats te nemen op de tribune van de tegenstander, alsof dat zo lekker werkt.

    [ Bericht 1% gewijzigd door TheVotary op 12-04-2006 21:08:52 ]
      woensdag 12 april 2006 @ 21:22:34 #250
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36900761


    Wat een gelul! De supporters vereniging van de Graafschap wil gewoon dat de return een combi is, omdat ze weten dat het uitvak met dit soort wedstrijden toch wel volzit! (zoals ieder jaar bij nacompetitie.)

    De vriendenkring .
    pi_36906557
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef TheVotary het volgende:
    Het is toch ook werkelijk waar om je te bescheuren...
    Gestuurd naar de sup.ver. van VVV:
    [..]

    De wedstrijd tegen Cambuur was ook juist een combi. Ow ow wat heeft dat geweldig gewerkt. Nee, echt petje af voor dit sterke staaltje logica. Het is gewoon grabbelen naar argumenten die er eigenlijk niet zijn. Maarja, het is zo wel lekker makkelijk. En zelf zal hij nooit in zo'n bus hoeven stappen, want ja de mensen van de hoofdtribune mogen altijd zelf vooruit reizen.

    Nou moeten wij daar dus ook zeker heen met de combi...dikke lul. Ga echt niet eerst vanuit Nijmegen naar Doetinchem en dan weer helemaal het hele reisje nog een keer opnieuw. Nou dwing je mensen om plaats te nemen op de tribune van de tegenstander, alsof dat zo lekker werkt.
    Precies gewoon gelul inderdaad. VVV thuis zaten er ook al een aantal supporters van hen bij ons op de tribune. En nu zal dit weer net zo zijn met die vrije verkoop bij het stadion. Andersom ook dus met een beetje pech...
      woensdag 12 april 2006 @ 23:35:47 #252
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_36906909
    Mij staat iets bij dat aan het begin van het seizoen al is afgesproken,welke wedstrijden het ook mochten worden,dat alle PO wedstrijden buscombi's zouden worden
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_36907726
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
    Mij staat iets bij dat aan het begin van het seizoen al is afgesproken,welke wedstrijden het ook mochten worden,dat alle PO wedstrijden buscombi's zouden worden
    Klantonvriendelijke klootzakken zijn het.
      donderdag 13 april 2006 @ 00:11:38 #254
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_36908061
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
    Mij staat iets bij dat aan het begin van het seizoen al is afgesproken,welke wedstrijden het ook mochten worden,dat alle PO wedstrijden buscombi's zouden worden
    Daar ging ik ook van uit. Echter als je dit zo leest hebben de plaatselijke autoriteiten ook nog wel een vinger in de pap bij de te nemen beslissing hierover.
    pi_36981835
    quote:
    Luuk te Boekhorst wil vooral zichzelf blijven

    Als een komeet gaat de carrière van Luuk te Boekhorst (19). Twee jaar geleden speelde de Ulftenaar nog in de B1 - junioren van SDOUC in zijn woonplaats. Nu is hij de vrijetrappenspecialist bij De Graafschap en maakt hij zich op voor de play - offs tegen VVV Venlo.

    Het kan raar lopen. Niet Viod B1 is meer de tegenstander. Luuk te Boekhorst speelt komende vrijdag op een uitverkochte Vijverberg tegen VVV. Met als inzet promotie naar de eredivisie. „Spelen in De Kuip en in de Arena. Het lijkt me geweldig.“

    Het verhaal van Luuk te Boekhorst leest als een spannend jongensboek. Hij was twaalf jaar oud toen hij als D-pupil van SDOUC door De Graafschap werd uitgenodigd voor enkele proeftrainingen. De verdediger werd afgewezen. Drie jaar later mocht hij weer naar sportpark Zuid in Doetinchem om er mee te trainen. Wederom was het oordeel negatief. „We blijven je volgen, zeiden de mensen bij De Graafschap tegen me. Op dat moment dacht ik niet dat ik nog bij De Graafschap terecht zou komen. Ik zette vanaf dat moment m’n zinnen op het eerste elftal van SDOUC, al bleef ik natuurlijk wel stiekem hopen op een nieuwe kans.“

    Te Boekhorst werd bij SDOUC als een groot talent gezien en maakte in het seizoen 2003/2004 als B-junior vervroegd de overstap naar de A-jeugd van de Ulftse club. Het werd een prachtig seizoen. Hij promoveerde naar de landelijke derde divisie én aan het einde van het seizoen plofte er opnieuw een uitnodiging van De Graafschap op de deurmat. Hij werd door Andries Ulderink, trainer van Jong De Graafschap, geïnviteerd voor enkele proeftrainingen.

    Ulderink zag het wél in Te Boekhorst zitten en zo trok de centrale verdediger met de prachtige traptechniek in juli 2004 voor het eerst het shirt van De Graafschap aan. Hij weet nog wel waar en tegen wie. „Dat was een oefenwedstrijd met Jong De Graafschap in Nijmegen tegen NEC. Ik viel in de tweede helft in.“

    Nuchter als hij is, liet Te Boekhorst zich niet gekmaken in het profmilieu. Hij paste zich ogenschijnlijk moeiteloos aan het hogere niveau aan en speelde vorig seizoen zijn wedstrijden - als eerstejaars A-junior - in het beloftenteam. En op zaterdag speelde hij vaak in de A1 om een steentje bij te dragen aan de promotie naar de eerste divisie.

    Helemaal vanzelf ging het overigens ook niet. „In het begin moest ik aan het grote aantal trainingen wennen. En ik wilde fitter worden, dus ben ik een kilo of zeven afgevallen.“ Geen chips en patat meer, maar groenvoer. Het tekende de ambitie van Te Boekhorst. En dat werd uitbetaald. Dit seizoen begon hij, nog steeds als A-junior, opnieuw in het beloftenteam. De vorige trainer Gert Kruys zag hem niet staan, maar toen die tijdelijk vervangen werd door Andries Ulderink, begon de opmars. De Ulftenaar werd in de thuiswedstrijd tegen Emmen (0-1) door Ulderink voor de leeuwen geworpen en scoorde bijna tijdens zijn debuut.

    Daarna werd het even stil, omdat de nieuwe trainer Jan de Jonge nog geen goed beeld had van de spelers in het beloftenteam. „Maar in januari werd ik gevraagd om elke maandag en dinsdag met het eerste mee te trainen. Ik zou dan niet meer op maandagavond met de beloften spelen, maar zaterdag in de A-junioren.“ Op winderige bijvelden kwam Te Boekhorst echter nooit in actie. Het ging begin van dit jaar slecht met het eerste elftal na nederlagen tegen Eindhoven en Excelsior. En greep De Jonge in. Op een koude vrijdagavond in februari debuteerde Te Boekhorst in het basiselftal van De Graafschap. In Velsen-Zuid tegen Stormvogels/Telstar. „Echt zenuwachtig ben ik vooraf niet geweest. Ik was er wel mee bezig natuurlijk, maar heb er niet van wakker gelegen.“

    Daarna volgde een prachtige serie, want de Achterhoeker heeft nog geen wedstrijd verloren vanaf het moment dat hij een basisplaats heeft. „Zes wedstrijden hebben we vanaf dat moment gewonnen en vier gelijkgespeeld“, somt hij op. Om er haastig aan toe te voegen: „Maar we doen het met z’n allen hoor.“
    Te Boekhorst is snel gewend geraakt aan het profvoetbal. „In het begin keek ik er erg tegenop, maar je merkt snel dat je dat ook niet te veel moet doen. Natuurlijk heb ik wel respect voor iedereen. En ik ben blij dat ik goed opgevangen ben door mijn medespelers. De oudere jongens, zoals Reinier Robbemond en Joost Volmer, praten veel met me en geven goede tips. En de trainer is duidelijk en geeft me ook vertrouwen. Vanaf het eerste moment mag ik veel spelhervattingen nemen.“

    Corners en vrije trappen van de zijkanten, hij neemt ze allemaal. Alleen uit een directe vrije trap - zijn handelsmerk bij Jong De Graafschap - heeft Te Boekhorst nog niet gescoord. „Jhonnie van Beukering en ik moeten uitmaken wie ze neemt. Helaas krijgen we nauwelijks vrije trappen op gevaarlijke plekken.“

    Veranderd is hij niet. „Waarom? Ik kom nog elke week bij SDOUC om naar het eerste elftal en de A-jeugd te kijken. Daar spelen m’n vrienden. Ik merk wel dat mensen vaker naar me toekomen nu om een praatje te maken. Dat is leuk, maar ik blijf mezelf. Een grote auto? Nee, die hoef ik niet. Ik ben tevreden met m’n Citroën C1. En ik blijf ook gewoon naar school gaan. Je kunt ook zo maar ernstig geblesseerd raken en dan is alles ineens anders.“
    Op verzoek van Tiemie
    pi_36982097
    Te Boekhorst is ook echt een aanwinst dit seizoen
    Bloed, zweet en tranen!
      zaterdag 15 april 2006 @ 18:12:10 #257
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_36985727
    Boike wordt de held van de nacompetitie .
    pi_36986260
    Neej man:P
    Beukie Word et
      donderdag 20 april 2006 @ 17:54:39 #259
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_37134052
    Waarom is de Koel bij de ticketbox een hele andere Koel als dat die in de werkelijkheid is...echt alle vakken zijn anders. Ik weet dat ze aan het verbouwen zijn geweest, maar zo drastisch daar geloof ik niks van. Op internet staat het wel goed..
      donderdag 20 april 2006 @ 18:18:06 #260
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_37134670
    gvd, moet morgen tot 22.00 uur werken. Dus ik mis de wedstrijd. .
      donderdag 20 april 2006 @ 18:24:09 #261
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_37136085
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 17:54 schreef TheVotary het volgende:
    Waarom is de Koel bij de ticketbox een hele andere Koel als dat die in de werkelijkheid is...echt alle vakken zijn anders. Ik weet dat ze aan het verbouwen zijn geweest, maar zo drastisch daar geloof ik niks van. Op internet staat het wel goed..
    Ik vraag het even in het VVV topic
      donderdag 20 april 2006 @ 19:14:07 #263
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_37136167
    Kaartjes voor vrijdag binnen. Hopelijk wordt het ouderwets gezellig.
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
      donderdag 20 april 2006 @ 19:16:53 #264
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_37136245
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 18:24 schreef TheVotary het volgende:
    Dat zijn geen leuke dingen.
    Nee idd, hoorde 't een uur nadat ik kaartjes had gehaald. .
      donderdag 20 april 2006 @ 19:22:34 #265
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_37136419
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 19:11 schreef Opgezwollenlever het volgende:

    [..]

    Ik vraag het even in het VVV topic
    Is dat er dan
    pi_37136435
    Grafschaap.
    The gum you like, is coming back in style.
      donderdag 20 april 2006 @ 19:24:47 #267
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
      zaterdag 22 april 2006 @ 22:00:59 #268
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_37196820
    Gisteren toch maar weer eens geweest. Slechte pot. Maar VVV is ook zeer matig, dus we hebben nog een kansje. Zat 15 meter van Geertje Wilders op de tribune.

    Tjo
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
    pi_37197094
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 22:00 schreef manny het volgende:
    Gisteren toch maar weer eens geweest. Slechte pot. Maar VVV is ook zeer matig, dus we hebben nog een kansje. Zat 15 meter van Geertje Wilders op de tribune.

    Tjo
    Beveiligers naast je en achter je?
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
    pi_37244547
    Vanavond met de bus naar Venlo, wat een weinig schrikbarend aantal supporters gaan er mee zeg, 4 bussen
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_37244835
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 14:35 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
    Vanavond met de bus naar Venlo, wat een weinig schrikbarend aantal supporters gaan er mee zeg, 4 bussen
    Er zullen ook nog wel een leuk aantal supporters op eigen vervoer gaan.
    pi_37245224
    50 ofzo, vergeleken met zwolle is dit gewoon weer een bekend graafschap drama...
    Bloed, zweet en tranen!
    pi_37245856
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 14:58 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
    50 ofzo, vergeleken met zwolle is dit gewoon weer een bekend graafschap drama...
    Ik kan je niet geheel ongelijk geven.
      maandag 24 april 2006 @ 15:36:22 #274
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_37246429
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 14:35 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
    Vanavond met de bus naar Venlo, wat een weinig schrikbarend aantal supporters gaan er mee zeg, 4 bussen
    Moeten ze er maar niet zo'n kutcombi van maken. Ga zelf in ieder geval zostraks wel naar Venlo kijken of ik nog een kaartje kan bemachtigen.
    pi_37246663
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 15:36 schreef TheVotary het volgende:

    [..]

    Moeten ze er maar niet zo'n kutcombi van maken. Ga zelf in ieder geval zostraks wel naar Venlo kijken of ik nog een kaartje kan bemachtigen.
    Die bus vertrekt ook om 17:15 uur las ik net, als je werkt dan is dat dus al niet te doen.
    pi_37248156
    Succes vanavond , hoop dat jullie winnen mogen we weer gezellig naar de vijverberg
    Tilburg Boven Alles
    pi_37248263
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 16:32 schreef TilburgCasual het volgende:
    Succes vanavond , hoop dat jullie winnen mogen we weer gezellig naar de vijverberg
    Prima.
      maandag 24 april 2006 @ 16:39:07 #278
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_37248369
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 16:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:

    [..]

    Prima.
    Ga eens aan het werk man... Zal vanavond wel even naar de camera zwaaien.
      maandag 24 april 2006 @ 20:20:38 #279
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_37255462
    VVV - De Graafschap 0-2 na 15 minuten
    kloep kloep
      maandag 24 april 2006 @ 20:24:56 #280
    21578 Elvislives
    Fietstas, Pumista
    pi_37255647
    gaat lekker daar!
    No chingues con mi barrio!
    Vamos el TRI!
    pi_37255729
    Netjes hoor
    pi_37256000
    Netjes G-team, nu die Tilburgers nog pakken a.u.b.
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      maandag 24 april 2006 @ 20:52:45 #283
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_37256912
    Tja maar Willem II in de 1e divisie... kan ik me nog niet iets bij voorstellen..
    kloep kloep
      maandag 24 april 2006 @ 21:13:08 #284
    105018 Borizzz
    Thich Nhat Hanh
    pi_37257815
    En ... 0-3 Graafschap
    kloep kloep
    pi_37260520
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef Borizzz het volgende:
    En ... 0-3 Graafschap
    en 2-4. Net zo mooi, nog minimaal twee leuke wedstrijden te gaan dit seizoen!
      maandag 24 april 2006 @ 22:38:52 #286
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_37262050
    Pak aan die Tilburgers.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      maandag 24 april 2006 @ 22:51:41 #287
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_37262734
    Lekker naar Tilburg, biertjes drinken in Bolle.
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
    pi_37263460
    En VVV kan het weer niet in de nacompetitie, wordt een soort Emmen. Superboeren gefeliciteerd, knap gedaan!
    That's all folks!
      maandag 24 april 2006 @ 23:35:50 #289
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_37264707
    Boike

    Ik gun 't hem echt
    pi_37265787
    Proficiat , knap dat jullie met 2-4 hebben gewonnen bij het altijd lastige VVV.
    5 mei WII- Graafschap
    8 mei Graafschap - WII ?????
    Tilburg Boven Alles
    pi_37265846
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 00:02 schreef TilburgCasual het volgende:
    Proficiat , knap dat jullie met 2-4 hebben gewonnen bij het altijd lastige VVV.
    5 mei WII- Graafschap
    8 mei Graafschap - WII ?????
    Volgens SBS6 is het eerst Graafschap v Willem II.
    pi_37267256
    Ondanks onze 180 supporters zat de stemming er goed in Nadeel was geen bier, slechte omroeper maar het meest idote was dat ze microfoons bij het VVV vak hadden staan dat zodra VVV een liedje begon te zingen (wat ze niet veel deden uiteraard ) het versterkt door het stadion werd weergegeven Ongelofelijk zeg, ik zou meteen een andere club zoeken met zo'n debiele k*tstreek Hoezo sfeerloos?
    Bloed, zweet en tranen!
      dinsdag 25 april 2006 @ 02:13:08 #293
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_37268459
    Ik ben in mijn eentje richting Venlo gegaan - aangezien Opgezwollenlever te lang door moest werken - in de hoop een kaartje te kunnen scoren. Achteraf gezien was dit vrij makkelijk. De zogenaamde ID kaart verplichting was er gewoonweg niet. Het was nog wel even zoeken naar de juiste ingang voor mijn vak (VN1). Best wel een apart stadion de Koel. Best hoge tribunes, maar dit komt voornamelijk door de brede ruimtes ertussenin. Ook hier kon gewoon een biertje op de tribune gedronken worden (waarom kan dat niet bij ons?!).

    Na de 3-0 sloeg even de vlam(metje) in de pan en besloot de lokale reljeugd van de sfeertribune een semi-stormloop uit te oefenen op het uitvak. Schijnbaar was de stand en het geprovoceer uit het uitvak toch even net iets te veel. Het stelde achteraf niet zo veel voor. Je staat alleen wel even raar te kijken als er ineens achter je rug een boel gasten staan die schijnbaar even willen knuffelen met Graafschap-supporters.

    Bij de 3-2 werd het toch nog wel even retespannend en ik zag dan ook een 3e beslissende wedstrijd in het zicht komen, of erger.......
    Maar dan Luuk! De held.
    2-4 Yes!

    Op de terugweg was diezelfde lokale rel-jeugd trouwens weer op zoek naar Graafschap supporters. Ze hadden zich nu verzameld bij een snackbar, waar ze willekeurig voorbijgangers aanspraken (en waarschijnlijk vroegen waar ze van waren). Behoorlijk kansloos aangezien de mensen die ik heb gezien die ze aanspraken volgens mij ook nog eigen supporters waren en hooguit 16 jaar. Maarja, de frustratie zal wel hoog gezeten hebben. Daarnaast moet je mensen die gewoon voor het voetbal komen met rust laten. Groepen die eventueel wat willen laten echt wel van zich horen.

    Was zeker wel een mooi sfeertje in het uitvak van waar ik het kon zien. Haidihaido deed het erg goed daar. En dat gezang over de boxen was echt L-A-C-H-W-E-K-K-E-N-D. Ik zat de eerste keer echt verbaasd om me heen te kijken waar dat nou vandaan kwam. Soms had ik ook meer het idee dat het een bandje was dan een microfoon ergens, maar daar weet ik het fijne ook niet van.
    pi_37269947
    Stond afgelopen vrijdag, met nog 3 Telstar-supporters, op de Spinnekop naast het uitvak. Maar toen vond ik die gasten van VVV ook erg lachwekkend. Stelletje pep gebruikende pubers!

    Succes in de volgende ronde
    volgende wedstrijden:
      dinsdag 25 april 2006 @ 15:02:34 #295
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_37280435
    De uitwedstrijd is verschoven naar 9 mei i.v.m. een live uitzending hiervan bij SBS 6.
    pi_37280619
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef TheVotary het volgende:
    De uitwedstrijd is verschoven naar 9 mei i.v.m. een live uitzending hiervan bij SBS 6.
    Aha, waar heb je dit gevonden? Verder maakt het me weinig uit, het is hooguit handig voor als we het stadion niet inkomen

    Edit: Ik zie het al.

    [ Bericht 4% gewijzigd door Opgezwollenlever op 25-04-2006 23:05:47 ]
      donderdag 4 mei 2006 @ 09:44:08 #297
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_37536056
    Nog 1 dag en dan kan het spektakel weer losbarsten. De Tilbo's vrezen ons werkvoetbal, wij vrezen dat hun toch nog een stukje te ver zijn voor ons. Dit kan een interessante pot worden.
      donderdag 4 mei 2006 @ 09:48:51 #298
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_37536169
    Ik vrees de eredivisie...
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      donderdag 4 mei 2006 @ 10:02:44 #299
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_37536490
    quote:
    Op donderdag 4 mei 2006 09:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Ik vrees de eredivisie...
    Als ik op het juiste moment op stop druk, dan lijken wij op elkaar.
      donderdag 4 mei 2006 @ 10:06:37 #300
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_37536589
    Ja, nog bedankt he?
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_37555362
    Nog 1 nachtje slapen en dan gaat het dak eraf
    Bloed, zweet en tranen!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')