pi_34446664
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

als je alleen in je kamertje blijft zitten, komen ze ook niet aan je deur kloppen...
Wie weet versier je de jehova wel aan de deur
Weekdeals (728x90)
pi_34447211
Vraagt zich af hoe dit is afgelopen:

Leuke meid komt logeren

?
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:38:32 #128
22944 Breetai
....Relax....
pi_34453113
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:16 schreef LeenBekkema het volgende:

[..]

Kan je dat verder uitleggen? Lijkt me juist dat breezers het wel gemakkelijker maken voor teruggetrokken mensen omdat ze gemakkelijk te versieren zijn door jongens. Hoezo maken ze het dan moeilijker voor teruggetrokken mensen?
Omdat die teruggetrokken jongen eerst moet leren initatief te nemen en zo'n breezah af te voeren naar huis toe. Dat vereist nogal wat doorzettingsvermogen en wilskracht. Verder staat het ongeveer aan het andere eind van z'n belevingswereld.
.
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:39:26 #129
22944 Breetai
....Relax....
pi_34453142
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:31 schreef Lady-MOH het volgende:
Vriend of vriendin krijgen kom vanzelf. Als je haastig gaat zoeken na juiste vriendin/vrind vind je juist niets
Een grote en diverse kennissenkring wil heel goed helpen. Op vakantie gaan voor 2 weken deed ook wonderen.
.
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:03:53 #130
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_34453955
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:46 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja maar wat is hier in de norm? Moet je voor je 16e ontmaagd zijn? Natuurlijk is het niet gewoon om als je in de 20 bent nog maagd te zijn, maar zoals je in dit topic ziet (en de vele vele reeksen hiervoor, bijv. oude maagden) komt het best vaak voor. En dan zijn er nog personen die ook nog maagd zijn en het er niet zo open en bloot over hebben.

Maar ik heb wel het idee (en daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat het tegenwoordig al vreemd is als je voor je 20e geen seks hebt gehad. En dan zeg ik het nog netjes, want er zijn best jongens en meiden die op erg jonge leeftijd al ontmaagd zijn.
Democratis is ook gebasserd op 'meeste stemmen gelden'.
Je wijkt af van de norm als 9 van d 10 het wel heeft of doet en jij als enkeling tussen tientallen weer niet.
Dan sta je stil of ga je 'tegen de stroming in', wat je nooit red. (zen-filososfie)
Democratie is gebasseerd op de meerderheid tevreden proberen te houden. ofzo.
Normale gemiddelde mensen met een normaal geniddeld IQ heben ook een normaal
gezond gevoelsleven. En aangezien mensen socializing-dieren zijn en je dus als mens
alles van je omgeving aantrekt, je dus ook opmerkt als er een enkeling iets anders doet dan de rest.
En dat staat raar.

(ik ben raar, of eigenlijk ontspoord, trashed, verpest, geschopt, achtergelaten, en nu niet gewilt op
de grote markt)
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:11:00 #131
37225 BAC
Lekker hoor..........
pi_34454178
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:02 schreef Meteora het volgende:

[..]

..................Toch maar gaan zoeken naar een hobby waarin ik meiden kan tegenkomen ..............
Breien
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:39:37 #132
22944 Breetai
....Relax....
pi_34455084
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Democratis is ook gebasserd op 'meeste stemmen gelden'.
Je wijkt af van de norm als 9 van d 10 het wel heeft of doet en jij als enkeling tussen tientallen weer niet.

Dan sta je stil of ga je 'tegen de stroming in', wat je nooit red. (zen-filososfie)
Het lijkt me niet verstandig om tegen de strom in te gaan. Je kan wel op de juiste punten met de stroom meegaan en voor de rest je eigen ding doen. Dat houd wel in dat je sterk moet staan en je eigen persoonlijkheid ontwikkeld. Als je dan ook tussen 'gewone' mensen goed kan bewegen, heb je veel meer vrijheid dan iemand die altijd bij z'n eigen groep blijft.

Als je nog een aanvulling op je zen filosofie wilt. Lees Miyamoto Musashi's 'A book of 5 rings/ Go rin no sho' maar eens. In plaats van een kudde dier kan je ook zelf bepalen wat je wilt. Het zal wel een hoop oefening en werk kosten. Dat kost nou eenmaal alles wat je veel waard is.
quote:
Democratie is gebasseerd op de meerderheid tevreden proberen te houden. ofzo.
Normale gemiddelde mensen met een normaal geniddeld IQ heben ook een normaal
gezond gevoelsleven. En aangezien mensen socializing-dieren zijn en je dus als mens
alles van je omgeving aantrekt, je dus ook opmerkt als er een enkeling iets anders doet dan de rest.
En dat staat raar.
De meeste mensen zijn socializing dieren en kunnen dat ook goed. Vraag ze eens iets anders heel goed te leren wat veel toewijding kiest en dat gaat ze een stuk minder goed af.
quote:
(ik ben raar, of eigenlijk ontspoord, trashed, verpest, geschopt, achtergelaten, en nu niet gewilt op
de grote markt)
Zorg dat je aantrekkelijk wordop de markt en dat hoeft niet perse over uiterlijk te gaan. Dit zal ook niet zomaar gaan. Je ziet tenminste dat je buiten de boot valt en je kiest er zelf voor of je evt alsnog mee wilt doen.
.
pi_34455426
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:39 schreef Breetai het volgende:

[..]

Zorg dat je aantrekkelijk wordop de markt en dat hoeft niet perse over uiterlijk te gaan. Dit zal ook niet zomaar gaan. Je ziet tenminste dat je buiten de boot valt en je kiest er zelf voor of je evt alsnog mee wilt doen.
Het is alleen zo makkelijk gezegt dat het niet om je uitelijk gaat. Eerste indruk gaat altijd via je uitelijk en dan is het best wel jammer als dat niet bij je mee zit. Zelf ben ik dun (in de volksmond: mager) en daar is bar weinig aan te doen. Ik eet genoeg, leef redelijk gezond, maar ik kom niks aan ik blijf op het zelfde gewicht. Ze denken al meteen dat je ziek bent of weet ik veel wat anders hebt en daar baal ik van.
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:08:40 #134
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_34455952
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:50 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Het is alleen zo makkelijk gezegt dat het niet om je uitelijk gaat. Eerste indruk gaat altijd via je uitelijk en dan is het best wel jammer als dat niet bij je mee zit. Zelf ben ik dun (in de volksmond: mager) en daar is bar weinig aan te doen. Ik eet genoeg, leef redelijk gezond, maar ik kom niks aan ik blijf op het zelfde gewicht. Ze denken al meteen dat je ziek bent of weet ik veel wat anders hebt en daar baal ik van.
Ik voel met je mee, ben ook dun en de interesse bij vrouwen keldert dan al snel is mijn ervaring. Mijn huidige vriendin had ook graag dat ik wat aankwam, maar gelukkig vindt ze het niet erg als dat niet zou lukken.
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:15:50 #135
22944 Breetai
....Relax....
pi_34456210
Ik ben 1.92 lang en weeg 70 kg. Alsof ik een geweldig postur heb. Ik kan als het moet wel met dames slap ouwehoeren en krijg voldoende indicaties dat het wel goed gaat komen.

Doen jullie nog een beetje heftige sporten waar er nog een beetje aan je persoonlijkheid en conditie word gewerkt?
.
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:18:18 #136
22944 Breetai
....Relax....
pi_34456314
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:50 schreef Pakspul het volgende:

[..]

De eerste indruk krijgen ze van hun interpretatie van hoe ze jouw tegenkomen. Uiterlijk hoort daar bij en speelt daar een ondergeschikte rol bij. Afgezien van je uiterlijk heb je jouw kleding en mentaliteit wel in orde?
.
pi_34456327
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:08 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Mijn huidige vriendin had ook graag dat ik wat aankwam
Had haar meteen het huis uitgetrapt
En dan er nog achterna geschreeuwd: 'eerst denken dan doen kut'
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Breetai het volgende:
Ik ben 1.92 lang en weeg 70 kg. Alsof ik een geweldig postur heb. Ik kan als het moet wel met dames slap ouwehoeren en krijg voldoende indicaties dat het wel goed gaat komen.

Doen jullie nog een beetje heftige sporten waar er nog een beetje aan je persoonlijkheid en conditie word gewerkt?
Zelf ben ik 1.84cm en 56kg. Heftige sporten en reuma gaan niet echt samen. Ik zwem wel voor mezelf elke week een keer. Ga meestal voor 2 kilometer zwemmen en dan heb ik het ook wel weer gehad.
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:18 schreef Breetai het volgende:

[..]

De eerste indruk krijgen ze van hun interpretatie van hoe ze jouw tegenkomen. Uiterlijk hoort daar bij en speelt daar een ondergeschikte rol bij. Afgezien van je uiterlijk heb je jouw kleding en mentaliteit wel in orde?
Kleding is gewoon casual niks speciaals. Ga wel een beetje voor baggy kleren om nog een beetje me lichaam te verstoppen zeg maar.
pi_34456433
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:15 schreef Breetai het volgende:

ik ben 1.97 ofzo en weeg 82...opzich wel goede verhouding maar ben dus ook erg lang..miss is dat ook van de vele redenen waarom meiden ietsjes minder snel op je afgaan...
Haleloeja
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:31:27 #139
22944 Breetai
....Relax....
pi_34456810
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:18 schreef Pakspul het volgende:

Zelf ben ik 1.84cm en 56kg. Heftige sporten en reuma gaan niet echt samen. Ik zwem wel voor mezelf elke week een keer. Ga meestal voor 2 kilometer zwemmen en dan heb ik het ook wel weer gehad.
Oke, die reuma maakt het natuurlijk niet makkelijker. Die 2 km zwemmen en evt. nog een wat fietsen zou het toch wel moeten doen.
quote:
Kleding is gewoon casual niks speciaals. Ga wel een beetje voor baggy kleren om nog een beetje me lichaam te verstoppen zeg maar.
Je vind die baggy kleding ook passen bij je eigen beeld en dat doe je niet alleen om het verhullen. Anders blijf je jezelf verhullen. Past die kleding ook in de plekken waar je uit gaat en bij de dames die je leuk vind?
Anders toch je eigen stijl uitvinden en doen wat je wilt.
.
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:33:48 #140
22944 Breetai
....Relax....
pi_34456913
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef Gelderland het volgende:
ik ben 1.97 ofzo en weeg 82...opzich wel goede verhouding maar ben dus ook erg lang..miss is dat ook van de vele redenen waarom meiden ietsjes minder snel op je afgaan...
Spreek dan zelf meiden aan. Over het algemeen kan je lang wachten totdat ze op jou afkomen. De laatste die dat deed had nog een taxi rit van Venlo naar Eindhoven nodig. Op zich wel grappig maar het schiet niet op als je zelf niks onderneemt.
.
pi_34457015
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef Breetai het volgende:

[..]

Oke, die reuma maakt het natuurlijk niet makkelijker. Die 2 km zwemmen en evt. nog een wat fietsen zou het toch wel moeten doen.
Straks als het weer wat warmer is ga ik gewoon weer op de fiets naar school elke dag 45 minuten fietsen. Conditie heb ik voor de rest geen klachten over. En voor lichaamsbouw gebruik ik zwemmen niet. Alleen om me conditie op peil te houden.
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:31 schreef Breetai het volgende:
[..]

Je vind die baggy kleding ook passen bij je eigen beeld en dat doe je niet alleen om het verhullen. Anders blijf je jezelf verhullen. Past die kleding ook in de plekken waar je uit gaat en bij de dames die je leuk vind?
Anders toch je eigen stijl uitvinden en doen wat je wilt.
Mijn style is: Mijn kleren... ben ik niet

Ik draag was ik mooi vind ik ga mezelf niet naar een "beeld" kleden. Daar heb ik zelf de grootste hekel aan
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:50:42 #142
22944 Breetai
....Relax....
pi_34457477
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:36 schreef Pakspul het volgende:

Ik draag was ik mooi vind ik ga mezelf niet naar een "beeld" kleden. Daar heb ik zelf de grootste hekel aan
Je moet dragen war je jezelf comfortabel in voelt en ook nog een beetje in de locale setting past. En dan maakt het nog niet veel uit.
.
pi_34457505
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:33 schreef Breetai het volgende:

[..]

Spreek dan zelf meiden aan. Over het algemeen kan je lang wachten totdat ze op jou afkomen. De laatste die dat deed had nog een taxi rit van Venlo naar Eindhoven nodig. Op zich wel grappig maar het schiet niet op als je zelf niks onderneemt.
daar zit wat in ja...maargoed daar draait het allemaal om hé....de vraag is HOE....voor meerder hier (waaronder ik) is dat moeilijk....
Haleloeja
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:03:37 #144
22944 Breetai
....Relax....
pi_34457940
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Gelderland het volgende:

[..]

daar zit wat in ja...maargoed daar draait het allemaal om hé....de vraag is HOE....voor meerder hier (waaronder ik) is dat moeilijk....
Gewoon uitgaan op je uppie en nuchter blijven. De eersete paar keer zal dat ontiegelijk zuigen maar op den duur beginnen er je toch wel een paar dingen op te vallen. Dat als je een goede uitstraling hebt dat het allemaal al een stuk makkelijker gaat. Dus zorg ervoor dat je er een beetje comfortabel staat. Voor de rest af en toe rustig een rondje lopen en gewoon hoi zeggen. Dan heb je het eerste begin al gemaakt. Vanaf daar kan je dan verder aan gaan kloten.

Om een meid alleen al te begroeten vereist al zo'n verandering in je mentaliteit dat je dan al een aardig stuk op de goede weg zit.

Daarbij, meiden aanspreken klinkt erger dan dat het is. Als je gewoon met hoi begint en je krijgt een leuk antwoord terug, kan je de rest al oppakken. De meeste dames die ik aanspreek komt gewoon toevallig voor, of ik wilde iets weten of ik zag iets interressant aan hun, of we maakten allebei ongeveer hetzelfde mee. Er komen zat mogelijheden voorbij, je moet er alleen voor open staan om ze te herkennen en ze te pakken.
.
pi_34458809
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef Breetai het volgende:

[..]

Gewoon uitgaan op je uppie en nuchter blijven. De eersete paar keer zal dat ontiegelijk zuigen maar op den duur beginnen er je toch wel een paar dingen op te vallen. Dat als je een goede uitstraling hebt dat het allemaal al een stuk makkelijker gaat. Dus zorg ervoor dat je er een beetje comfortabel staat. Voor de rest af en toe rustig een rondje lopen en gewoon hoi zeggen. Dan heb je het eerste begin al gemaakt. Vanaf daar kan je dan verder aan gaan kloten.

Om een meid alleen al te begroeten vereist al zo'n verandering in je mentaliteit dat je dan al een aardig stuk op de goede weg zit.

Daarbij, meiden aanspreken klinkt erger dan dat het is. Als je gewoon met hoi begint en je krijgt een leuk antwoord terug, kan je de rest al oppakken. De meeste dames die ik aanspreek komt gewoon toevallig voor, of ik wilde iets weten of ik zag iets interressant aan hun, of we maakten allebei ongeveer hetzelfde mee. Er komen zat mogelijheden voorbij, je moet er alleen voor open staan om ze te herkennen en ze te pakken.
Ten 1e ik ga ALTIJD uit met vrienden...dat vind ik prettiger, zou nooit en te nimmer alleen uitgaan, verschrikkelijk en ziet er ook vooral kansvriendloos uit. Zal ook beetje stom zijn dat ik dan alleen ga, mijn vrienden met een groepje en ik ze daar in de stad dan tegen kom . Daarbij vind ik het prettig om vrienden bij me te hebben. Gewoon om gewoon wat tegen aan te lullen als je ff niet danst, het voelt vertrouwder én als vrienden wél meiden aanspreken of een leuk groepje meiden ontmoet je daar dan automatisch ook contact mee hebt

Ten 2e, nuchter uitgaan vind ik niets....ik voel me toch een stuk vrijer/zelfverzekerder en lekker als ik wat alcohol op heb ...

Ten 3e. Ik heb niet direct moeite om meiden aan te spreken. Maar vaak komt het gewoon kansloos over. Ok, gedag zeggen als je langs een meid loopt is niet erg toch...dat kan ik ook nog wel..maar gaat vooral om de 2e stap...ze zegt 'hoi' en dan, moet je dan stil blijven staan (want je liep langs) en ineens een gesprek met d'r beginnne. Denken de meeste dames ook zoiets van ' ' wat moet jij nou weer... NIet omdat ik lelijk ben ofzo maar gewoon ineens een gesprek uit 't niets.... Dát is mijn probleem denk ik...(ook téveel nadenken) maarja...is moeilijk veranderen
Haleloeja
pi_34459086
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef Breetai het volgende:

[..]

Jezelf over die drempel heen schoppen is volgens mij nog het moeilijkste. Ik heb het zelf nog niet voor elkaar gekregen. Wel een keer met een meid gedanst maarja. Ofdat nou vergelijkbaar is.
Of tegen een vriendin van een vriend beginnen te praten? dat is wel een stuk makkelijker denk ik.

Kom ik aangelopen met men 1.73 m en 60 kg Gewicht val nog mee bij mij maar dat ik redelijk klein ben wil ook niet altijd een voordeel zijn. Meeste vrouwen willen toch een man die groter is dan zij zelf dusja.
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:35:17 #147
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_34459129
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:18 schreef Pakspul het volgende:
Had haar meteen het huis uitgetrapt
Och, ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat dat niet gaat lukken, dat aankomen. Ze zal me niet forceren om meer te gaan eten, je moet toch iemand accepteren zoals hij is.
quote:
Zelf ben ik 1.84cm en 56kg.
Dat is bijna 8 kg lichter dan mij en ik ben maar 1 cm langer.
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:35:56 #148
22944 Breetai
....Relax....
pi_34459155
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:51 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Het staat er allemaal maar niemand wil er ooit de moeite voor doen om het door te nemen want zo cheesy willen ze niet doen om een meid te versieren.

voor de zoveelste keer dan maar.
http://www.bristollair.com/methods/gunwitch/gunwitchmethodpart1/
en
http://www.xs4all.nl/~breetai/my_guide_2_being_you.txt
(bij gebrek aan originele referentie)
en de rest staat op het forum van:
http://www.fastseduction.com

maar zolang je niet gelooft en beleefd dat het goed gaat komen, heb je nog een grooot probleem.
.
pi_34459270
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:35 schreef Breetai het volgende:
voor de zoveelste keer dan maar.
http://www.bristollair.com/methods/gunwitch/gunwitchmethodpart1/
pfff, Engels...dan vind ik het idd al minder om te lezen omdat ik het niet goed begrijp En nee, ben geen dombo maar heb nou eenmaal geen talenknobbel helaas dus..
Haleloeja
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:39:14 #150
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34459299
voor de mensen die niet durven ...

tussen aangeschoten en dronken zit een gebied dat je ontzettend veel lef hebt, zeker overkomt maar toch niet dronken overkomt.
dan kun je ook makkelijk contact leggen, alleen moet je wel goede controle over je drankgebruik hebben anders wordt het een fiasco
De wereld is op hol geslagen
Weekdeals (728x90)
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')