quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef Breetai het volgende:[..]
Gewoon uitgaan op je uppie en nuchter blijven. De eersete paar keer zal dat ontiegelijk zuigen maar op den duur beginnen er je toch wel een paar dingen op te vallen. Dat als je een goede uitstraling hebt dat het allemaal al een stuk makkelijker gaat. Dus zorg ervoor dat je er een beetje comfortabel staat. Voor de rest af en toe rustig een rondje lopen en gewoon hoi zeggen. Dan heb je het eerste begin al gemaakt. Vanaf daar kan je dan verder aan gaan kloten.
Om een meid alleen al te begroeten vereist al zo'n verandering in je mentaliteit dat je dan al een aardig stuk op de goede weg zit.
Daarbij, meiden aanspreken klinkt erger dan dat het is. Als je gewoon met hoi begint en je krijgt een leuk antwoord terug, kan je de rest al oppakken. De meeste dames die ik aanspreek komt gewoon toevallig voor, of ik wilde iets weten of ik zag iets interressant aan hun, of we maakten allebei ongeveer hetzelfde mee. Er komen zat mogelijheden voorbij, je moet er alleen voor open staan om ze te herkennen en ze te pakken.
Ten 1e ik ga ALTIJD uit met vrienden...dat vind ik prettiger, zou nooit en te nimmer alleen uitgaan, verschrikkelijk en ziet er ook vooral kans
vriendloos uit. Zal ook beetje stom zijn dat ik dan alleen ga, mijn vrienden met een groepje en ik ze daar in de stad dan tegen kom

. Daarbij vind ik het prettig om vrienden bij me te hebben. Gewoon om gewoon wat tegen aan te lullen als je ff niet danst, het voelt vertrouwder én als vrienden wél meiden aanspreken of een leuk groepje meiden ontmoet je daar dan automatisch ook contact mee hebt

Ten 2e, nuchter uitgaan vind ik niets....ik voel me toch een stuk vrijer/zelfverzekerder en lekker als ik wat alcohol op heb

...
Ten 3e. Ik heb niet
direct moeite om meiden aan te spreken. Maar vaak komt het gewoon kansloos over. Ok, gedag zeggen als je langs een meid loopt is niet erg toch...dat kan ik ook nog wel..maar gaat vooral om de 2e stap...ze zegt 'hoi' en dan, moet je dan stil blijven staan (want je liep langs) en ineens een gesprek met d'r beginnne. Denken de meeste dames ook zoiets van '

' wat moet jij nou weer...

NIet omdat ik lelijk ben ofzo maar gewoon ineens een gesprek uit 't niets.... Dát is mijn probleem denk ik...(ook téveel nadenken) maarja...is moeilijk veranderen