abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 januari 2006 @ 10:30:24 #301
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34336679
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef HearIt het volgende:
Haha @ niburu quote.

Ik heb dit topic een aantal weken niet kunnen volgen wegens gebrek aan een internetverbinding maar het niveau is langzaamaan wel ver te zoeken. Waar zijn de believers momenteel? Totaal niet om mensen aan te willen vallen; maar ik vraag me wel af of er mensen zijn die zich onderhand lichtelijk belazerd voelen. Is dit een reden om uberhaupt kritischer met zaken als deze om te gaan of zien jullie het echt als losstaand issue? - puur uit interesse.

Nou, die niburu mensjes lezen dus ook selectief... "waar zijn de believers"??
Wat is dit toch voor vreemde houding die je steeds vaker tegen komt. "you're with me or against me"??

Ìk geloof nog steeds dat Robbert wel degelijk gevoelig is en heel wat meer ziet/weet dan de gemiddelde mens.
Er zijn alleen zaken waar ik vanaf het begin al mijn twijvels over had. Zelfs vóórdat men bovenop hem sprong.

En als dat dan ook nog eens "bewijsbaar" is/lijkt, dan is het toch te zot voor woorden als je dan je ongeloof t.o.v. bepaalde zaken niet zou mogen uiten ??

Heeft niets met het geloof in Robbert in zijn totaliteit te maken bij mij, en als ik goed heb gelezen is dat bij een grotere groep users het geval.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')