abonnement Unibet Coolblue
pi_36450498
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:08 schreef Dizzee het volgende:

[..]

dankje.

volgende week is Barcalona - Real Madrid. de week dat ik er ben spelen ze tegen Espanyol. Staan vrij laag op de ranglijst dus hoop dat het met de prijs wel zal meevallen.
http://www.barcelona-football-tickets.com/match/235

deze site had je ongetwijfeld al gezien even zo uit mijn hoofd deed mijn kaartje voor barca-juve op die site 80 euro...(bij de vvv 30 dus) kan je je vast een beetje voorbereiden en weet je zeker dat je ff langs de vvv moet

Overigens rijden de metro's savonds langer door als er wedstrijden zijn en kan je lekker met de metro terug naar je hotel/appartement
suck my asshole taco bender
pi_36544523
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:31 schreef Remco_h het volgende:

[..]

http://www.barcelona-football-tickets.com/match/235

deze site had je ongetwijfeld al gezien even zo uit mijn hoofd deed mijn kaartje voor barca-juve op die site 80 euro...(bij de vvv 30 dus) kan je je vast een beetje voorbereiden en weet je zeker dat je ff langs de vvv moet

Overigens rijden de metro's savonds langer door als er wedstrijden zijn en kan je lekker met de metro terug naar je hotel/appartement
niet specifiek die site, maar wel een aantal nederlandse sites. vind de prijzen via die site wel aardig hoog. hopelijk gaat er bij de vvv wat af

ik heb overigens een auto ter beschikking. is de stad goed te doen met de auto?
pi_36555712
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:44 schreef Syrena het volgende:


Oh dat doorgeven deden we ook met dat T10 ticket. Onder de ogen van het spoorwegpersoneel, en die zeiden er niks van iig. In de metro zelf heb ik nooit een controle gezien, alleen zag ik op de laatste dag (laatste rit) ineens een bord met: Reizen zonder geldig ticket 40 euro boete (en roken 30,05 euro boete )
Die boetes staan altijd op het scherm in de nieuwere metrostellen. Ik heb ook een 3dagen ticket genomen, en ben in de metro nooit gecontroleerd terwijl ik er toch veel gebruik van gemaakt heb. Verder staan ze wel 60% van de keren bij de poortjes, om te kijken of je er overheen springt ofzo.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_36689637
Super stad!! ga er deze zomer denk ik ook weer heen..
Alleen niet voor te shoppen want dat is 3x niks daar...
Heerlijk lekker op het strand liggen.. lekker door de steegjes banjeren en heerlijk lunchen/dineren oftewe... Heerlijk relaxen!!!
pi_36705609
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:38 schreef Lassekjus het volgende:

Alleen niet voor te shoppen want dat is 3x niks daar...
... pardon? ...
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_36767501
Net terug van 5 dagen Barcelona. Die 5 dagen waren veel te kort. Ik kan je Poble Espanyol aanraden, verder de bekende bezienswaardighedenzoals de Sagrada Familia, Parc Guell en de fontijnen van Montjuic.
We zijn de eerste 2 dagen door Barcelona gereden met zo'n Bus Turistic. Je rijdt dan langs alle bezienswaardigheden en daar kun je op of instappen. Daarnaast hebben we een kaart gekocht waarmee we 5 dagen onbeperkt gebruik konden maken van de metro. Op de Ramblas kan je goed vertoeven, je vindt er veel terasjes en eettentjes. Kortom errug leuk. Alvast veel plezier!!!
pi_36903317
Ik heb ook net bedacht om eind mei / begin juni even naar Barcelona te gaan Ik heb er al een keer of 6 een dagtripje naartoe gemaakt vanuit andere Spaanse steden, maar wil er nu weleens een hele week naartoe.
Het goedkoopste vliegticket (met de gunstigste tijden) heb ik volgens mij al gevonden bij Vueling:
heen: di 30 mei 15.10 uur vertrek vanuit AMS ¤ 10 (¤ 47,90 incl.)
terug: di 06 jun 18.30 uur vertrek vanuit BCN ¤ 55 (¤ 69,51 incl.)
Maar ik kan op flexibele data vliegen, zolang het maar tussen 25/05 (vroegst mogelijke heenreis datum) en 10/06 (uiterste terugreis datum) valt, dus als iemand nog een goedkopere vlucht weet, hoor ik het graag!

Ik ben ook aan het zoeken naar een goedkoop hotel/pension in het centrum, van rond de ¤ 50 per nacht (voor 2 personen). Volgens mij moet dit met een beetje speurwerk wel lukken, maar wat tips zouden handig zijn

amokaapjeeh O+
pi_36903921
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef Coconut het volgende:
Ik heb ook net bedacht om eind mei / begin juni even naar Barcelona te gaan Ik heb er al een keer of 6 een dagtripje naartoe gemaakt vanuit andere Spaanse steden, maar wil er nu weleens een hele week naartoe.
Het goedkoopste vliegticket (met de gunstigste tijden) heb ik volgens mij al gevonden bij Vueling:
heen: di 30 mei 15.10 uur vertrek vanuit AMS ¤ 10 (¤ 47,90 incl.)
terug: di 06 jun 18.30 uur vertrek vanuit BCN ¤ 55 (¤ 69,51 incl.)
Maar ik kan op flexibele data vliegen, zolang het maar tussen 25/05 (vroegst mogelijke heenreis datum) en 10/06 (uiterste terugreis datum) valt, dus als iemand nog een goedkopere vlucht weet, hoor ik het graag!
De vlucht naar Barcelona kan nog iets goedkoper met ryanair.com vanaf Eindhoven naar Girona, maar dat ligt er dan maar net aan waarvandaan in Nedelrand je moet komen en of de vluchttijden je uitkomen.
quote:
Ik ben ook aan het zoeken naar een goedkoop hotel/pension in het centrum, van rond de ¤ 50 per nacht (voor 2 personen). Volgens mij moet dit met een beetje speurwerk wel lukken, maar wat tips zouden handig zijn
Ik denk dat je het best kan zoeken op www.hostelz.com naar een tweepersoonskamer in een hostel / budget hotel. Anders even zoeken op www.expedia.nl of www.nl.lastminute.com

Veel plezier !
  woensdag 12 april 2006 @ 23:06:18 #184
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36905865
quote:
Op woensdag 12 april 2006 22:07 schreef Coconut het volgende:
Ik heb ook net bedacht om eind mei / begin juni even naar Barcelona te gaan Ik heb er al een keer of 6 een dagtripje naartoe gemaakt vanuit andere Spaanse steden, maar wil er nu weleens een hele week naartoe.
Het goedkoopste vliegticket (met de gunstigste tijden) heb ik volgens mij al gevonden bij Vueling:
heen: di 30 mei 15.10 uur vertrek vanuit AMS ¤ 10 (¤ 47,90 incl.)
terug: di 06 jun 18.30 uur vertrek vanuit BCN ¤ 55 (¤ 69,51 incl.)
Maar ik kan op flexibele data vliegen, zolang het maar tussen 25/05 (vroegst mogelijke heenreis datum) en 10/06 (uiterste terugreis datum) valt, dus als iemand nog een goedkopere vlucht weet, hoor ik het graag!

Ik ben ook aan het zoeken naar een goedkoop hotel/pension in het centrum, van rond de ¤ 50 per nacht (voor 2 personen). Volgens mij moet dit met een beetje speurwerk wel lukken, maar wat tips zouden handig zijn

Die prijzen van Vueling zijn al niet hoog! Dat is voor die tijd eigenlijk best nog wel voordelig!
Ryanair vanaf Eindhoven kan inderdaad wel voordeliger zijn, maar dan zit je in Girona, wat ook nog weer een eindje van het centrum van Barcelona zit.
pi_36952454
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:06 schreef Douwe het volgende:
Die prijzen van Vueling zijn al niet hoog! Dat is voor die tijd eigenlijk best nog wel voordelig!
Ryanair vanaf Eindhoven kan inderdaad wel voordeliger zijn, maar dan zit je in Girona, wat ook nog weer een eindje van het centrum van Barcelona zit.
Eindhoven - Girona is voor mij inderdaad niet handig en de prijs van Vueling viel mij ook reuze mee, dus gisteravond maar meteen geboekt

Wat betreft een hotel boeken we waarschijnlijk Hostal Rembrandt of Hostal Paris op www.barcelona30.com. Echt veel soeps zal het wel niet zijn, maar we hoeven er toch alleen maar te slapen en ze zitten wel op een toplocatie (aan de Ramblas) en zijn niet duur.
amokaapjeeh O+
pi_36953264
het is compleet gekkenhuis in Barca, 9 op de 10 mensen op straat zijn zakkenrollers waarvan 3 je ook nog eens dood vermoorden...

oftewel: als je een beetje oplet (wat je ook overal in NL moet doen) is er niets aan de hand
Dick Schaffa
pi_36954125
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:13 schreef Dick-Schaffa het volgende:
het is compleet gekkenhuis in Barca, 9 op de 10 mensen op straat zijn zakkenrollers waarvan 3 je ook nog eens dood vermoorden...

oftewel: als je een beetje oplet (wat je ook overal in NL moet doen) is er niets aan de hand
Gewoon goed op je spullen letten en je normaal gedragen, dan valt het allemaal best mee.
amokaapjeeh O+
pi_37068366
Ik ga over 2 weken naar Barcelona. Weet iemand of de trainingen van de FC vrij toegankelijk zijn?
pi_37121719
ik ga van 30 april tot 6 mei naar barcelona.
iemand nog tips voor een leuk iets wat er te doen is.
het is de 9e keer dat ik ga in 4 jaar dus alle bezienswaardigheden heb ik al gezien.
leuk evenement of feest of super mooie expositie.
say it ill go!

love barcelona
he buur!
pi_37127639
haha tiez, wie weet kom ik je wel tegen
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:39:24 #191
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_37151916
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:13 schreef anoukforza het volgende:
Ik ga over 2 weken naar Barcelona. Weet iemand of de trainingen van de FC vrij toegankelijk zijn?
Toen wij d'r waren was het besloten, is niet elke keer het geval.....dus hopen......
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:58:46 #192
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_37271370
Barcelona is een prachtige stad, het wordt alleen de hoogste tijd dat de hoge heren van de stad daar eens wat aan de toenemende brutale professionele criminaliteit gaat doen.
Let vooral op de nieuwe manier van werken, in groepsverband, waarbij een vloeistof over uw kleding wordt gegooid en kijk dan vooral uit voor de overdreven behulpzame omstander. (verhaal twee keer gehoord in 2 weken tijd). Tevens is het in-de-tas-graaien-van-een-toerist aan de orde van de dag.

In elke grote stad trekt criminaliteit aan, maar Barcelona staat toch wel binnen Europa in de hoogste regionen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_37271987
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:58 schreef Bayswater het volgende:
Barcelona is een prachtige stad, het wordt alleen de hoogste tijd dat de hoge heren van de stad daar eens wat aan de toenemende brutale professionele criminaliteit gaat doen.
Let vooral op de nieuwe manier van werken, in groepsverband, waarbij een vloeistof over uw kleding wordt gegooid en kijk dan vooral uit voor de overdreven behulpzame omstander. (verhaal twee keer gehoord in 2 weken tijd). Tevens is het in-de-tas-graaien-van-een-toerist aan de orde van de dag.

In elke grote stad trekt criminaliteit aan, maar Barcelona staat toch wel binnen Europa in de hoogste regionen.
Helaas zijn zelfs de beste maatregelen niet bestand tegen het kortzichtige, domme, opzichtige en overdreven gedrag van de doorsnee Nederlandse toerist.
Grote rugtas, bergschoenen, zelf gesmeerde sandwiches in een beslagen plastic zakje, anwb-zonnebril en een camera om de nek.
Dan vraag je er gewoon om beroofd te worden.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_37272276
ik heb er twee weken rond gelopen, gewoon portomonnee in de kontzak nergens last van gehad..
je moet gewoon de beruchte dingen uit de weg gaan, zoals t balletje balletje, ook niet kijken..
in de metro gewoon lekker tegen een deur aanstaan, op straat geen geld tellen enzo die doe je hier ook niet, waarom daar dan wel...

de eerste paar dagen lette ik erg op op zakkenrollers enzo, maar dat werd met de dag minder, als ik in amsterdam rondloop let ik er meer op als dat ik in barcelona deed...

heb in die twee weken maar 1 geval meegemaaktd van diefstal van eigendom, was bij de subway ( ), vrouw had haar tas onder haar stoel gezet en iemand haalde haar portomonnee eruit...

en nee, ik heb niet 2 weken binnen gezeten
suck my asshole taco bender
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:51:34 #195
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_37272879
Kwetsbare groepen worden eropuitgezocht, de oudere toerist en de dames. Verhaal komt trouwens van een nederlandse die al jaren in de buurt van Barcelona woonachtig is en waarschuwt dat het steeds professioneler wordt aangepakt.

Ikzelf heb ook altijd mijn portemonnee in mijn kontzak en nooit ergens last van gehad btw. Maar val dan ook niet in de doelgroep.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_37276902
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:51 schreef Bayswater het volgende:
Kwetsbare groepen worden eropuitgezocht
das overal zo.... als jij iemand zou willen beroven pak je ook iemand die er zwakker uit ziet als jij zelf, mocht t tot een knokpartijtje komen....

ergo...

voordat je naar barcelona gaat, 1 jaar anabolen gebruiken en 7 dagen id week naar de sportschool
suck my asshole taco bender
pi_37527775
Bedankt voor alle leuke en handige tips!

Samen met 2 vriendinnen wil ik begin juni naar Barcelona voor een bezoek van 3 dagen.
Nu had ik van een andere vriendin gehoord (zij is er vorig jaar juni geweest) dat Boleropark een aanrader was qua overnachting (5 Euro pppn!!), ff op www.boleropark.com gekeken en idd, je betaalt +- 12 euro pppn (zij zei ook dat de prijzen wat gestegen waren tov vorig jaar). Maaaaaar.. dit Bolerapark bevindt zich in Lloret de Mar en dat is dus NIET de bedoeling.
Heeft er iemand weleens van het Boleropark in Barcelona gehoord? Zoja.. heb je er misschien wat meer info over?
Alvast bedankt!
pi_37536990
Transavia heeft AMS-BCN en BCN-AMS nu trouwens in de supersale voor ¤19,99 enkele reis (excl.)
amokaapjeeh O+
pi_37583919
Mijn vriendin en ik gaan in de zomer 8 dagen naar Calella op 50km afstand van Barcelona. We kunnen er dus makkelijk een keer heen gaan, heeft iemand hier nog tips over dingen die je daar gewoon gezien moet hebben?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_37584963
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:30 schreef Remco_h het volgende:
zoals t balletje balletje, ook niet kijken..
Misschien een hele domme vraag hoor, maar wat is dat?

Mijn lief en ik gaan volgende week zaterdag een weekje naar Barcelona
Ik ben er al eens geweest, hij nog niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')