quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef mbn het volgende:[..]
Ik zou als bedrijf ook niet zo snel geneigd zijn een Nederlander in de F1 te steunen na het moddergegooi vorig jaar. Bovendien valt er voor een bedrijf als Randstad weinig te halen bij Red Bull of Midland. Red Bull overschaduwt zelf iedere andere sponsor en Doornbos' maximum daar dit jaar is testrijder. Midland is een achterhoedeteam, waarbij zowel het team als Albers moet oppassen niet definitief met een slecht imago te komen zitten.
Ik zou wel geneigd zijn een Nederlander in de F1 te steunen en wat dat moddergooien betreft,
Albers zou hetzelfde van een niet Nederlander gezegd hebben.
Maar goed, wat maakt het uit. Ik hoop voor Albers dat hij ver komt ondanks dat ik hem geen super talent vind. Hij is ver gekomen met zijn aanpak en dat pleit wel voor hem.
Doornbos ben ik nu niet bepaald gecharmeerd van. Ik vind hem iig zeker minder dan Albers.
En wat die Nederlandse bedrijven, daar moeten we maar van afstappen. Het zijn voor een groot deel een stelletje zielige graaiers waar we als Nederlander totaal niet trots op hoeven te zijn. Randstad is misschien wel (relatief) groot, maar een kwaliteitsmerk, schei toch uit.
En die zijn nu ook nog trots dat ze mogen zeggen dat ze iets aan sponsoring doen bij Williams ondanks dat ze niet op de wagen staan of een technologie partner zijn.
Laat me alstublieft niet lachen. Is dat nu het Nederlandse bedrijfsleven?