abonnement Unibet Coolblue
pi_34236047
Iemand hier al ervaring met asp.net van microsoft? Ik ben bezig het te leren en heb een goede 21 dagen cursus. Maar ik zou graag een paar goede sites hebben als naslag van functies en scripts zodat het leerproces voor mij sneller gaat en ik sneller resultaat boek.
Heb wel een aantal sites gevonden, maar die waren meer gericht op het .net platform.

Misschien een idee om hier een centraal asp.net topic van te maken (..als deze er nog niet is, ik kon hem niet vinden)
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_34236556
Wat voor cursus is dat en van wie?
pi_34236793
naslag: www.msdn.com
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
pi_34241353
ASP.NET in 21 dagen is een dikke pil, uitgebracht door SAMS. geschreven door Chris Payne. Ik heb de vertaalde versie zoals de titel van het boek al doet vermoeden.

Ga msdn.com even bekijken..
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:09:42 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_34242179
Sam`s Teach Yourself serie zeker? Werkt wel goed, maar je moet denk ik ook op zoek gaan naar relevante C# materiaal, hier heb ik zelf ook veel profijt van gehad!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 19 januari 2006 @ 15:35:20 #6
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_34243004
Doe het nou alsjeblieft niet en laat het bouwen van websites over aan de proffessionals...
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
pi_34244756
hoezo aan professionals? bang voor concurrentie? ;-)

http://www.w3schools.com/vbscript/vbscript_ref_functions.asp vond deze wel handig
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_34244827
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef giMoz het volgende:
Doe het nou alsjeblieft niet en laat het bouwen van websites over aan de proffessionals...
En die wisten bij geboorte natuurlijk al hoe alles in elkaar zat en hoefde nooit wat te leren.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34245723
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 16:46 schreef HarryP het volgende:
www.gotdotnet.com
En op die site stond de volgende link:
http://msdn.microsoft.com(...)rning_promo/#ASP.NET
dank je wel! zinvolle links!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:33:36 #11
107652 Quincy5
Back to the future
pi_34272317
*meldt

Ik werk ook met C# en asp.net. Ik denk dat voor jouw vraag ook belangrijk is wat voor programmeer ervaring je al hebt. Ik heb bijvoorbeeld eerst C++ geleerd tijdens mijn studie en vandaaruit is het vrij makkelijk om C# te leren.
www.bttf.com
I hate mornings
pi_34274984
ik heb redelijk was php programmeer ervaring. de syntax van vb in asp.net klinkt me wel logisch in de oren.
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:28:18 #13
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_34282521
www.asp.net

en leer programmeren in c# echt kewl
Quickpar fo shizzle
pi_34283243
Ik zou ook voor C# gaan.. Immers ASP en ASP.NET zijn niet te vergelijken (VB en VB.NET).
En C# is toch een beetje waar microsoft naartoe wil.. In de toekomst zullen de voorbeelden en andere code dus hoofdzakelijk C# zijn. Dan is het wel makkelijk als je dat makkelijk kan lezen/aanpassen.
pi_34381597
ik volg het boek en daar wordt er in het begin, tot nu toe vooral ingegaan op vb, maar ik twijfel er niet aan dat C# ook nog uitgebreid aan de orde komt.
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  maandag 23 januari 2006 @ 16:28:14 #16
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_34381678
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:25 schreef markiemark het volgende:
ik volg het boek en daar wordt er in het begin, tot nu toe vooral ingegaan op vb, maar ik twijfel er niet aan dat C# ook nog uitgebreid aan de orde komt.
Dat is wel zo handig Kan je een hybride applicatie maken, dus een desktop app en web-app in 1
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_34381998
@Scorpie: Zou relaxt zijn
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')