abonnement Unibet Coolblue
pi_34204339
quote:
De strip Scribbly speelt zich af in de Inrichting Voor Aparte Gestoorden. Hoofdpersoon Scribbly is een schizofreen mannetje. Andere bewoners in deze inrichting, zoals Quibus (een velletje papier), Doe-ran (een zwevend masker), Zark (een ruimte augurk met een antenne op z'n kop) en draakje (draak met hondentrekjes), belanden samen met Scribbly in de meest absurde avonturen. Dokter Psilo probeert dit stelletje ongeregeld een beetje bijeen te houden, maar laat ze over het algemeen hun gang gaan. Door hun levendige fantasie veranderen de meest dagelijkse bezigheden voor de bewoners dan ook steeds in een nieuw avontuur. Dankzij de toverkrachten van Doe-ran maken zij geregeld uitstapjes naar exotische plekken en af en toe komt Kraz, de broer van Zark, op bezoek om ze vervolgens mee te nemen naar Zortian 2, de thuisplaneet van Zark. Scribbly is cynisch, ironisch en soms zelfs vertederend.

Scribbly verschijnt iedere werkdag in de METRO krant.



Bijna elke dag zit ik weer lachend in de trein 'sochtends met Scribbly Wat een meesterlijke stip! Iemand met me eens?



pi_34204410
Jaaa, gaf is ie he? Ik heb al zn boeken, en zn tekenaar reeds meerdere malen mogen ontmoeten
pi_34204479
Kijken mensen jou ook vaak raar aan als je lacht om de krant?
pi_34204506
Meesterlijk idd! Dat er nog mensen zijn die klágen over Scribbly...
pi_34204576
Leuke strip, alleen sommige dingen (zoals nu met die reclame-plaatjes) zitten er net wat te lang in
pi_34204584
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef Toeps het volgende:
Meesterlijk idd! Dat er nog mensen zijn die klágen over Scribbly...
Ik snap uberhaupt niet dat mensen brieven sturen naar een krant.
pi_34204690
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
Kijken mensen jou ook vaak raar aan als je lacht om de krant?
Geen idee, mensen kijken me altijd wel raar aan
pi_34204706
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Geen idee, mensen kijken me altijd wel raar aan




pi_34204723
Vind het wel irritant dat het laatste vakje zogenaamd reclame is in de Metro... Eerst vond ik hem leuker
pi_34204856
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]




[afbeelding]
pi_34204973
Die gastoptredens waren erg goed gedaan, maar het niveau is over het algemeen wel hoog geweest. Vooral leuk als ze bezig zijn met een running gag over een aantal dagen.

Die brieven over Scribbly zijn sowieso niet serieues te nemen. De brieven in de Metro over het algemeen niet. Je hebt óf brieven die zeiken op iets óf brieven die zeiken op een andere briefschrijver. Meh, tis een gratis krant dus niet zeuren.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_34205036
bielzenblues was veel leuker
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_34205073
Ik ben ook 'n fan, het is dat ik nog net niet naar school ga om dat te lezen, maar elke morgen moet ik wel de Metro gelezen hebben
pi_34205090
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef Pharell het volgende:
bielzenblues was veel leuker
Djeez! Idd! Da's oud! Maar dat was wel leuk idd!
pi_34214248
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben ook 'n fan, het is dat ik nog net niet naar school ga om dat te lezen, maar elke morgen moet ik wel de Metro gelezen hebben
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:18:27 #16
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34214355
Scribbly
Friends don't let friends remain beardless...
pi_34214412
Ik mis Peer ^^,
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:21:05 #18
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34214459
Toen met kerst... ik kwam niet meer bij





Friends don't let friends remain beardless...
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:22:25 #19
135670 Souvlaki
Alles kan stuk...
pi_34214507
Was dat ding niet allergisch voor katten?
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:27:09 #20
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_34214691
Dit zijn echt strips voor zwakzinnigen, dat mensen hier om kunnen lachen, het is elke morgen weer een nieuw laagtepunt als dit gedrocht onder mijn ogen komt. Zelfde geldt trouwens voor Koots in de Spits.

Het niveau is echt zo laag, en de strips zijn té voorspelbaar (een beetje voorspelbaar moet nog kunnen). Nee dit is echt zo'n nietszeggende strip. Maar ja, nou vind ik de Metro en de Spits qua niveau toch al laag, dus wat wil je.
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
pi_34214750
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
Toen met kerst... ik kwam niet meer bij

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die waren geniaal idd
pi_34214757
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef SkaterSam het volgende:
Dit zijn echt strips voor zwakzinnigen, dat mensen hier om kunnen lachen, het is elke morgen weer een nieuw laagtepunt als dit gedrocht onder mijn ogen komt. Zelfde geldt trouwens voor Koots in de Spits.

Het niveau is echt zo laag, en de strips zijn té voorspelbaar (een beetje voorspelbaar moet nog kunnen). Nee dit is echt zo'n nietszeggende strip. Maar ja, nou vind ik de Metro en de Spits qua niveau toch al laag, dus wat wil je.
Schrijf er een brief over.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:29:41 #23
135670 Souvlaki
Alles kan stuk...
pi_34214807
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef SkaterSam het volgende:
Dit zijn echt strips voor zwakzinnigen, dat mensen hier om kunnen lachen, het is elke morgen weer een nieuw laagtepunt als dit gedrocht onder mijn ogen komt. Zelfde geldt trouwens voor Koots in de Spits.

Het niveau is echt zo laag, en de strips zijn té voorspelbaar (een beetje voorspelbaar moet nog kunnen). Nee dit is echt zo'n nietszeggende strip. Maar ja, nou vind ik de Metro en de Spits qua niveau toch al laag, dus wat wil je.
Hey! Hou je mond 'ns!
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:42:27 #24
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34215396
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef SkaterSam het volgende:
Dit zijn echt strips voor zwakzinnigen, dat mensen hier om kunnen lachen, het is elke morgen weer een nieuw laagtepunt als dit gedrocht onder mijn ogen komt. Zelfde geldt trouwens voor Koots in de Spits.

Het niveau is echt zo laag, en de strips zijn té voorspelbaar (een beetje voorspelbaar moet nog kunnen). Nee dit is echt zo'n nietszeggende strip. Maar ja, nou vind ik de Metro en de Spits qua niveau toch al laag, dus wat wil je.
Sorry, ik wist niet dat strips van een hoog niveau moesten zijn
Friends don't let friends remain beardless...
pi_34215772
Ik vind het tijd dat Draakje weer eens langskomt
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')