abonnement Unibet Coolblue
pi_34183302
Geachte Fokkers.

Still going strong!

De rol van Nancy Talbott is nog steeds niet duidelijk. Waarom houdt zij foto's en video achter? Waarom is zij bang dat deze 'in verkeerde handen' terecht komen? Waarom toont zij haar materiaal wel tijdens lezingen, maar niet aan ons? Kunnen haar foto's misschien een nadere beschouwing niet verdragen? Zag zij echt een lichtkolom met een bewegende spiraal, zag zij dit astraal of droomde ze met open ogen? Waar was Peter van den Broeke op dit moment?

En waarom horen wij toch niets van de familie van den Broeke? Waarom is de site van Robbert weer fluitend op zijn oude standje terecht gekomen? Is de vader van Robbert het brein achter de opkomst van Robbert, en is Robbert een onschuldig slachtoffer? Of weten beide Van den Broekens misschien niet meer de grenslijn tussen leugen en waarheid, tussen juist en onjuist? Wat had het magnesiumpoeder voor Robbert's raam te betekenen?

Is de volgende afbeelding een fractie van de waarheid, of is het allemaal écht zo als het in Peter van den Broekens boek staat?:



Blijf het volgen, want de Fokkers zetten met elkaar een prima gebundeld onderzoek neer waar bijvoorbeeld Skepsis.nl en Randi alleen maar van kunnen dromen.

---

Hier nog wat wetenswaardigheden:

Tekst op de site van Robbert

Grenswetenschap over foto Hugo de Groot en Mudman Robbert

Verslag Laurens Buijs &

Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145

Skepsis.nl Deel 1 over Robbert

Skepsis.nl Deel 2 over Robbert

Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)

Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003

Geluidsopname Omroep Brabant

Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004

Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005

Film 5 - Telegraaf 28 december 2005

Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005

Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005

Film 8 - RTL Boulevard 12 januari 2006

Film 9 - Boemerang (vanaf 04:30) 12 januari 2006

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30
Deel 31

En deze: RTL boulevard spoken foto's
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:54:01 #2
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34183396




[ Bericht 20% gewijzigd door soulsurvivor op 18-01-2006 00:22:00 ]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34183484
quote:
Maar dat motief is er toch niet ,als je niet gelooft dat er geesten bestaan, zoals die non, .....
Nu kan ik met jou niet meer mee hoor ....
Dit gaat toch helemaal niet op voor veel users ?

Ik bijvoorbeeld geloof wel degelijk in geesten.
Voor mijn gevoel is het zelfs een "weten" door de ervaringen die ik heb.

En toch geloof ik niet dat RvdB volledig eerlijk is.
Mijn geloof in geesten maakt toch niet standaard dat ik àlles moet geloven omdat anders mijn geloof in geesten dan niet echt zou zijn ?

Ik geloof ook in blauwe bloemen.
Maar als ik blauwe bloemen op de markt zie en de kleurstof plakt aan mijn handen als ik ze uit de emmer pak.. dan geloof ik toch niet dat déze bloemen ook natuurlijk blauw zijn.
Deze zijn dan nep.
Geverfd.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34183503


[ Bericht 100% gewijzigd door pikki op 17-01-2006 23:56:59 ]
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34183535
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34183569
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef soulsurvivor het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Leuk, de tweede heb ik apart opgevraagd, kun je hem niet even ergens anders uploaden?
pi_34183768
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Mooi. En: is deze echt van kleur?
pi_34183833
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dit gaat toch helemaal niet op voor veel users ?

Ik bijvoorbeeld geloof wel degelijk in geesten.
Voor mijn gevoel is het zelfs een "weten" door de ervaringen die ik heb.

En toch geloof ik niet dat RvdB volledig eerlijk is.
Mijn geloof in geesten maakt toch niet standaard dat ik àlles moet geloven omdat anders mijn geloof in geesten dan niet echt zou zijn ?

Ik geloof ook in blauwe bloemen.
Maar als ik blauwe bloemen op de markt zie en de kleurstof plakt aan mijn handen als ik ze uit de emmer pak.. dan geloof ik toch niet dat déze bloemen ook natuurlijk blauw zijn.
Deze zijn dan nep.
Geverfd.
De oplossing hiervan ligt (wsch ) in het feit dat" iemand "daarvoor nog niet genoeg spirituele kennis heeft, ....
Ik heb hier al geschreven, dat het een puzzle is, en dat je het slechts kunt begrijpen , als je het geheel ziet , daarmee bedoel ik de graancirkelfenomen, de orbs en lichtbollen, de teleportatie, en ook enige achtergronden en kennis van de theosofie .
Als mensen ook die hierboven genoemde dingen niet kunnen verwerken, laat staan geloven, hoe wil /kun je dan aannemen dat zij dat van die nonnenfoto, of van aflezen op het net (genverbrander) kunnen begrijpen .?
Waarom denk je dat hij dat boek geschreven heeft ...?
Er staat zoveel in met zo weinig woorden .....
Missch begrijpen de meesten het nog niet eens.....maar toch doen ze zulke lelijke uitspraken toz van Robbert .....of zijn ze nijdig omdat ze er niet kunnen inkomen dat het aan een ander overkomt en zij er helemaal niets van begrijpen, .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34183910
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef pikki het volgende:

[..]

De oplossing hiervan ligt (wsch ) in het feit dat" iemand "daarvoor nog niet genoeg spirituele kennis heeft, ....
Ik heb hier al geschreven, dat het een puzzle is, en dat je het slechts kunt begrijpen , als je het geheel ziet , daarmee bedoel ik de graancirkelfenomen, de orbs en lichtbollen, de teleportatie, en ook enige achtergrondenen en kennis van de theosofie .
Als mensen ook die hierboven genoemde dingen niet kunnen verwerken, laat staan geloven, hoe wil /kun je dan aannemen dat zij dat van die nonnenfoto, of van aflezen op het net (genverbrander) kunnen begrijpen .?
Waarom denk je dat hij Peter van den Broeke dat boek geschreven heeft ...?
Er staat zoveel zo weinig in met zo weinig woorden .....
Missch begrijpen de meesten het nog niet eens.....maar toch doen ze zulke lelijke gezond kritische uitspraken toz van Robbert .....of zijn ze nijdig terecht verontwaardigd omdat zij er er niet kunnen inkomen dat het aan een ander en zij er helemaalniets van begrijpen, omdat het naar oplichting geurt.....
Ik heb een paar foutjes van je verbeterd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stenny op 18-01-2006 00:14:29 ]
pi_34183920
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef soulsurvivor het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Geniaal ! En wat een gave OP !

Net weer wakker en me door het hele vorige deel heengeworsteld. Naast een aantal interessante chemielessen en goede hypotheses over de lichtbollen, gingen de meeste posts toch weer over oeverloze, zichzelf constant herhalende discussies met Pikki (burp!). Alhoewel ik respect heb voor het analystische geduld van degenen die telkens opnieuw met Pikki de dialoog aangaan, maakt dit het vinden van meer waardevolle posts wel steeds lastiger... Heb zelfs onze moderator nog nooit zo'n hoog postpercentage zien halen, hetgeen toch een zuivere doorbrekening van de formele functiescheiding inhoudt...

Anyway, ik ga eerst maar weer eens ff aan het werk! Welterusten in NL!
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_34184042
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik heb een paar foutjes van je verbeterd.
Sorry, maar dat boek is geschreven in naam van Robbert , en in de ik -modus, wel door de vader , doch dit wil niets zeggen .
Als er voor jou weinig instaat, ok , ....dan zul je het ook niet begrijpen ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34184074
Begint behoorlijk op een internetsoap te lijken.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_34184114
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef pikki het volgende:

[..]

De oplossing hiervan ligt (wsch ) in het feit dat" iemand "daarvoor nog niet genoeg spirituele kennis heeft, ....
Ik heb hier al geschreven, dat het een puzzle is, en dat je het slechts kunt begrijpen , als je het geheel ziet , daarmee bedoel ik de graancirkelfenomen, de orbs en lichtbollen, de teleportatie, en ook enige achtergronden en kennis van de theosofie .
Als mensen ook die hierboven genoemde dingen niet kunnen verwerken, laat staan geloven, hoe wil /kun je dan aannemen dat zij dat van die nonnenfoto, of van aflezen op het net (genverbrander) kunnen begrijpen .?
Waarom denk je dat hij dat boek geschreven heeft ...?
Er staat zoveel in met zo weinig woorden .....
Missch begrijpen de meesten het nog niet eens.....maar toch doen ze zulke lelijke uitspraken toz van Robbert .....of zijn ze nijdig omdat ze er niet kunnen inkomen dat het aan een ander overkomt en zij er helemaal niets van begrijpen, .....
dus.... de omdat ik niet genoeg van bloemen weet denk ik dat de bloemen waar ik blauwe handne van krijg nep blauw ( geverfd) zijn ?

Ik zal het de marktverkoper vertellen...
"meneer... uw bloemen zijn niet geverfd"
Ow.. heeft u ze zelf geverfd ?
"nou, dat denkt u maar.... en dat komt omdat u niet genoeg van bloemen weet"
de mensen die denken dat uw bloemen geverfd zijn (omdat ze er blauwe handen van krijgen), zijn gewoon jalours omdat ze niet goed opgelet hebben bij biologie !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34184126
zoiets ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34184204
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

Geniaal ! En wat een gave OP !

Net weer wakker en me door het hele vorige deel heengeworsteld. Naast een aantal interessante chemielessen en goede hypotheses over de lichtbollen, gingen de meeste posts toch weer over oeverloze, zichzelf constant herhalende discussies met Pikki (burp!). Alhoewel ik respect heb voor het analystische geduld van degenen die telkens opnieuw met Pikki de dialoog aangaan, maakt dit het vinden van meer waardevolle posts wel steeds lastiger... Heb zelfs onze moderator nog nooit zo'n hoog postpercentage zien halen, hetgeen toch een zuivere doorbrekening van de formele functiescheiding inhoudt...

Anyway, ik ga eerst maar weer eens ff aan het werk! Welterusten in NL!

nou ik post wel vaker hoor.
Alleen had ik na de eerste paar delen RvdB andere zaken die mijn aandacht vroegen en heb ik voornamelijk bijgelezen ipv gepost. Daarnaast had ik er op een gegeven moment wel even genoeg van
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:15:04 #16
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34184252
Hier vond ik nog een krantenartikel van nancy en van den Broeke

gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34184292
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef pikki het volgende:

[..]

Sorry, maar dat boek is geschreven in naam van Robbert , en in de ik -modus, wel door de vader , doch dit wil niets zeggen .
Als er voor jou weinig instaat, ok , ....dan zul je het ook niet begrijpen ...
Natuurlijk, dat is de logische verklaring, als ik iets kritisch vind van het boek, heb ik het natuurlijk niet begrepen.
pi_34184308
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef soulsurvivor het volgende:
Hier vond ik nog een krantenartikel van nancy en van den Broeke

[afbeelding]
Onderdrukt hard lachen


....

....

Moeilijk soms
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:17:19 #19
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34184339
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef Stenny het volgende:

[..]

Leuk, de tweede heb ik apart opgevraagd, kun je hem niet even ergens anders uploaden?
??? hoe bedoel je, en waarom ergens anders uploaden?
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34184400
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

??? hoe bedoel je, en waarom ergens anders uploaden?
Het tweede plaatje doet het de helft van de tijd niet, hij zegt dan 'no hotlink on forums'.
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:19:27 #21
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_34184425
Het lijkt me mogelijk dat het uiteindelijk meer de kant op zal gaan van een soort religieuze beweging met Robbert als spirituele meester. Dat lijkt me een rol die hij de in toekomst wel zou kunnen spelen. Hoewel Robbert nu landelijk bekend staat als een bedrieger, zijn er ook mensen die achter hem blijven staan. Die kunnen in de toekomst beter georganiseerd worden. De trucjes van Robbert waren misschien maar een voorspel van de grote waarheden die hij de mensheid nog zal verkondigen. Robbert is weliswaar voor velen door de mand gevallen als kijkcijferkanon van Irene Moors, maar hij kan nog best een soort goeroe worden met een veel grotere missie. Het zou mij niet verbazen als Pikki hem al zo ziet.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_34184432
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef soulsurvivor het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34184466
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

[afbeelding]
Misschien moet jij ook maar een cursus Engels gaan volgen. Het is namelijks: folks, en niet Fooks. Of dan tenminste: Foks (als verwijzing naar Fok).
pi_34184521
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:20 schreef Stenny het volgende:

[..]

Misschien moet jij ook maar een cursus Engels gaan volgen. Het is namelijks: folks, en niet Fooks. Of dan tenminste: Foks (als verwijzing naar Fok).
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-31,GGLG:nl&q=hi+fooks
ik google jij ook?
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  woensdag 18 januari 2006 @ 00:22:29 #25
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34184532
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:18 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het tweede plaatje doet het de helft van de tijd niet, hij zegt dan 'no hotlink on forums'.
done
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')