Er staat echter verder niet bij welk middel dit zou moeten zijn. Maar misschien de moeite waard om dus even bij een bouwmarkt na te vragen?quote:Wil je de gipsplaten muur behangen, dan kun je het behang er later niet afstomen. Er is wel een speciaal product op de markt om behang van een gipsplaten muur te verwijderen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef Flash55 het volgende:
hmm das wel een goeien vraag .. niet nat maken iig .. misschien is het beter nieuwe gips platen te kopen ... kost ook niet extreem duur ... maar er zal denk ik wel een goedje zijn denk ik
Daar heb je ook speciale vulpasta voor.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef joshus_cat het volgende:
Domme vraag: waarom wil je dit eigenlijk doen? De reden dat je gipsplaten behangt is dat je die lelijke naden tussen de gipsplaten op die manier netjes kunt wegwerken.
Oeh, ja, speciale vulpasta, dan moet 't wel goedkomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:26 schreef _Denker het volgende:
Daar heb je ook speciale vulpasta voor.
Dan bof je. Kan ik je bellen de volgende keer dat ik iets met gipsplaten moet doen?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:31 schreef HarryP het volgende:
Bij mij zijn de naden heel mooi weggewerkt en ik heb er gewoon witte structuurverf over zitten.
Is dat niet gewone behangafweek?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier vond ik dit:
[..]
Er staat echter verder niet bij welk middel dit zou moeten zijn. Maar misschien de moeite waard om dus even bij een bouwmarkt na te vragen?
Nou dat lijkt me te vochtig.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is dat niet gewone behangafweek?
* Martijn_77 heeft slechte ervaringen met behang verwijderen van gipsplaten![]()
Dan zou ik toch voor de schuurpapier methode gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me te vochtig.
Overigens heb ik nog even verder gegoogled en het enige dat ik tegenkom is dat men afraadt over gipsplaten te behangen omdat je het er niet meer afkrijgt![]()
Dus TS, misschien moet je toch maar over nieuwe gipsplaten gaan denken.
Ik mis nog een paar opties:quote:
Kan je gewoon over behang een stuclaag aanbrengen? Het is rauhfaserbehang op gipsplaat, en gezien de bovenstaande reacties zie ik er zwaar tegen op om het er af te halen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |