het zijn geen stickers maar het is een folie.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Weet iemand wat voor soort stickers er gebruikt worden om op auto's te plakken. Ik zou graag zelf een mooie vorm willen uitsnijden en deze op ons (zakelijk) busje willen plakken. We hebben het eens bij een bedrijf laten doen en dat kostte ongeveer 450 euro. Nu hebben we nog een busje en willen we kijken of het mogelijk is om zo iets zelf te doen.
Heeft iemand misschien tips, betreffende auto belettering...
Nou het zijn meer een paar vormen, 2 hondenpoten (het is een hondenuitlaatdienst) en daaronder iets van 25 letters.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:49 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
het zijn geen stickers maar het is een folie.
Als je een vb foto hebt kan ik aan mijn vriendin vragen wat het zo mogen kosten.
( vriendin werkt bij een autobeletteraar )
Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:57 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Nou het zijn meer een paar vormen, 2 hondenpoten (het is een hondenuitlaatdienst) en daaronder iets van 25 letters.
Bij het vorige ontwerp zaten de ontwerpkosten er ook bij, misschien dat de prijs daardoor zo hoog lag.
Maar buiten dat, ik zou het toch het liefst zelf doen, ook omdat het me een leuke ervaring lijkt. Misschien kun je het eens vragen aan haar, ik zou het heel graag willen weten...
Toevallig een beletteraar uit zoeterwoude ?quote:
Ik vraag vanavond ff wat ze kan doen voor je......... welke naam is het bedrijf ?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Bij Aplus beletting ja, werkt jou vriendin daar ?uhhh ja
( Vera )
Ik weet het niet zeker van die 450 euro ik dacht zo iets...
Die folie is gewoon onbewerkt "stickermateriaal" dus eigenlijk hetzelfde.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:49 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
het zijn geen stickers maar het is een folie.
Als je een vb foto hebt kan ik aan mijn vriendin vragen wat het zo mogen kosten.
( vriendin werkt bij een autobeletteraar )
Snuf & Snuit hondenuitlaatdienst...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:10 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag vanavond ff wat ze kan doen voor je......... welke naam is het bedrijf ?
belettering kun je laten doen vanaf 125-150 euro... zeker gezien het feit dat het uitsnijden gebeurt met een digitaal snij-apparaat dat veel nauwkeuriger is, kun je het beter laten doen en een ander bedrijf zoeken die het wel voor een fatsoenlijke prijs wil doen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Weet iemand wat voor soort stickers er gebruikt worden om op auto's te plakken. Ik zou graag zelf een mooie vorm willen uitsnijden en deze op ons (zakelijk) busje willen plakken. We hebben het eens bij een bedrijf laten doen en dat kostte ongeveer 450 euro. Nu hebben we nog een busje en willen we kijken of het mogelijk is om zo iets zelf te doen.
Heeft iemand misschien tips, betreffende auto belettering...
mogelijk ja, verstandig nee.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Meester, adviseer mij, is het mogelijk om zelf je auto te beletteren... Al dan niet met voorgesneden stickers...
Zeker als je het nog nooit gedaan hebt is het ten sterkste af te raden. Zoals koffiekoekje eerder beschreef is de juiste manier om het te doen maar iedereen die ik ken die het zelf ging proberen kwam van een koude kermis thuis... allemaal belletjes onder de folie en bij het eerste bezoek aan de wasstraat was de helft weg.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Meester, adviseer mij, is het mogelijk om zelf je auto te beletteren... Al dan niet met voorgesneden stickers...
zolang je de EPS (vector) bestanden van je (hun) logo hebt is het geen probleem. Alleen met foto's of JPG's kom je er niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik heb al contact met iemand wiens vriendin bij het bedrijf werkt waar we het al eens hebben laten doen. Hij kijkt hoeveel het zou kosten om het nog een keer te doen...
Thanxquote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zolang je de EPS (vector) bestanden van je (hun) logo hebt is het geen probleem. Alleen met foto's of JPG's kom je er niet.
Laat maar weten als er een logo omgezet moet worden naar EPS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |