abonnement Unibet Coolblue
pi_34103306
Hallo,

Mijn Mazda 323F uit 1991 moet naar de sloop, omdat ik een andere auto heb gekocht, en verkopen geen optie meer is (lekkende radiateur, homokineten en 5 APK punten).
Hij rijd nog wel, en heeft APK tot april.

Dit word m'n eerste auto die naar de sloop gaat, ik heb er dus nog helemaal geen ervaring mee.
Klopt het dat je meestal een klein bedrag krijgt wanneer je de auto rijdend naar de sloop brengt?

Dan weet ik of ik daar om kan vragen

bedankt!
Signature verwijderd door FA
pi_34103400
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef Driverrrr het volgende:
Hallo,

Mijn Mazda 323F uit 1991 moet naar de sloop, omdat ik een andere auto heb gekocht, en verkopen geen optie meer is (lekkende radiateur, homokineten en 5 APK punten).
Hij rijd nog wel, en heeft APK tot april.

Dit word m'n eerste auto die naar de sloop gaat, ik heb er dus nog helemaal geen ervaring mee.
Klopt het dat je meestal een klein bedrag krijgt wanneer je de auto rijdend naar de sloop brengt?

Dan weet ik of ik daar om kan vragen

bedankt!
Tegenwoordig moet je blij zijn als je em gratis mag achterlaten op de sloop Je kunt hem beter inruilen bij een garage voor een andere auto, krijg je er vaak nog wel wat voor
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_34104038
Klopt ja, pas nog een gare auto weggebracht naar de sloop en ik was al blij dat t met gesloten portemonnee kon...
  zondag 15 januari 2006 @ 22:52:09 #4
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_34104091
klop eens bij de lokale brandweer aan. die willen zon ding nog wel eens kopen om te oefenen. Openknippen en dergelijke......melden hem ook voor je af!
Boef!
pi_34105450
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef Driverrrr het volgende:
Hallo,

Mijn Mazda 323F uit 1991 moet naar de sloop, omdat ik een andere auto heb gekocht, en verkopen geen optie meer is (lekkende radiateur, homokineten en 5 APK punten).