abonnement Unibet Coolblue
pi_34094084
Geachte Fokkers.

Deel 28, en nog steeds zijn we niet uitgepraat. Is het misschien zoals Agnosticus schrijft en zitten wij zelf temidden van een grote Truth obsessie die veel onverklaarbaarder is dan 'die hele' Robbert van den Broeke in "Er is zoveel meer?" :

quote:
Ik verontschuldig me bij voorbaat voor deze post. Hij is te lang en nogal persoonlijk, maar na rijp beraad heb ik het toch aangedurfd om hem te plaatsen...

Ieder mens ergert zich wel eens. Vaak over kleine, individuele dingetjes. Soms wordt er echter een archetype in ons collectieve onderbewuste onplezierig gekieteld en dan ergert opeens half Nederland zich aan hetzelfde. Een collectieve ergernis die vaak echter heel eenvoudig weggenomen kan worden, maar om de één of andere reden dit gebeurt dan niet…

Voorbeeldje? Ok. Komt ie.

We hebben ons collectief behoorlijk geërgerd aan de verkeerde wissel van Arjen Robben door Dick Advocaat. Iedereen zag het, behalve Dickie. In plaats van gewoon te zeggen: “oeps dat was een domme wissel zeg. Ik zal het echt nooit meer doen!”, ging hij in de verdediging waardoor alles twee keer zo erg werd. Hij snapte gewoon werkelijk niet waarom iedereen toch zo’n hekel aan hem had. De pers "demoniseerde" hem, maar gelukkig had hij ook maar liefst drie hele positieve e-mails ontvangen!

Nog een voorbeeldje? Ok, laatste dan.

Zit ik onlangs naar Idols te kijken (ik zapte er per ongeluk langs!!! ). Wordt deze keer gepresenteerd door ene Chantal Janszen en Martijn Krabbé!. Chantal Janszen kan niet presenteren en iedereen ziet/weet dat… …behalve natuurlijk Chantal zelf. Geeft niets. Nobody is perfect. Maar geef het gewoon eens toe. Nee hoor. Citaat uit de kranten van Chantal n.a.v. de kritiek: “hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind” en “ze leggen de lat bij Idols ook wel enorm hoog”. Het ligt dus aan iedereen, behalve aan Chantal...

On topic, please! Sorry....

Zo heb ik me dus ook enorm geërgerd aan met name de reacties van Irene Moors in de zaak Robbert (heb eigenlijk veel minder moeite met Robbert zelf). Irene, doe nou eens niet zo boos. Ga eens bij jezelf te rade en kom er dan gewoon eerlijk voor uit dat je er, in tegenstelling tot je KRO collega’s, gewoon ingetuind bent. Levert je slechts een paar dagen de hoon van het volk op en dan is het over. Door zo te reageren maak je het alleen maar erger (lijker)…!

Maar ja. Dat doet Irene dus niet en dat heeft best nare consequenties. Als een mens zich namelijk ergert, dan gaat ie rare dingen doen. Hij gaat bijvoorbeeld over drempels heen waar hij normaal niet overheen zou gaan en besluit dan om voor het eerst in zijn leven eens zijn mening te gaan posten op een FOK-forum… Dit is dus niet slim, want wat is er intussen gebeurd?

De hele dag worden je gedachten teruggezogen naar het forum. Elke vrije minuut kijk je snel of er nog nieuws is. Je kunt de drang niet weerstaan. Het is sterker dan jezelf. Je geeft telkens opnieuw toe. Kortom: je bent verslaafd.

Je vindt jezelf constant speurend op Internet naar enge plaatjes van modderfiguren . Het gaat zelfs zover dat je via Babelfish het woord “mud men” terugvertaald hebt naar het Koreaans en het resultaat vervolgens weer op Google Image search hebt ingevoerd… Can you go lower than this? Yes you can! Je googled ook eens op “mud mask”, worstelt jezelf door een eindeloze reeks huidproducten en beleeft ‘s nacht astraal erotische avonturen met vrouwen met van die maskers op... … Still lower? Ja hoor! Je leest dat ene Isabeau op dit forum komt “modderen” en hebt pas na 10 minuten door dat er “modereren” staat…

Normaal gezellig winkelen was er vandaag ook al niet meer bij. Bij elke (reis)boekenwinkel ruk je alle epistels over Indonesië of Papoea Nieuw Guinea uit de kast en gaat op zoek naar afbeeldingen van modderfiguren. Je vindt niks en schaft uit teleurstelling, a raison van Euro 17,50, uiteindelijk dan maar het boek van Robbert aan in de hoop daarin meer clues te vinden. Bij de kassa zeg je dat het een kadotje is en vraagt of het ingepakt kan worden...


Je verwaarloost je werk en je naasten begrijpen je niet meer… Langzaam aan vervreem je van het normale leven en vind je enkel nog steun in een virtuele wereld waarin surrealistische namen regeren als: Genverbrander, Nokwanda, Tulio, Stenny, Halfgedraaide, Prst, Marietje_34, Peekaboo, MichelAngelo en vele anderen. Je mist zelfs de ondoorgrondelijke posts van ene Pikki als hij/zij er eventjes niet is…

I WANT TO GET OUT OF HERE ! PLEASE, IRENE & ROBBERT, RELEASE ME FROM THIS FORUM!

Hè, dat was ff lekker zeg. Kan het iedereen aanraden; dit lucht echt enorm op! Voel me een stuk beter opeens. Oprecht dank voor het lezen van deze lange, “reiner therapeutische” post…...ik wou oprecht dat het bovenstaande slechts fictie was...
Hier nog wat wetenswaardigheden:

Tekst op de site van Robbert

Grenswetenschap over foto Hugo de Groot en Mudman Robbert

Verslag Laurens Buijs &

Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145

Skepsis.nl Deel 1 over Robbert

Skepsis.nl Deel 2 over Robbert

Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)

Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003

Geluidsopname Omroep Brabant

Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004

Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005

Film 5 - Telegraaf 28 december 2005

Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005

Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005

Film 8 - RTL Boulevard 12 januari 2006

Film 9 - Boemerang (vanaf 04:30) 12 januari 2006

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27

En deze: RTL boulevard spoken foto's

[ Bericht 0% gewijzigd door Stenny op 15-01-2006 23:31:23 ]
pi_34094193


Agnosticus is wel de nieuwe held van dit topic.
pi_34094235
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:19 schreef Genverbrander het volgende:


Agnosticus is wel de nieuwe held van dit topic.
Jullie zaten me wel op te jagen zeg, het nieuwe plaatje in een kwartier of zo.
pi_34094365
hahahaha meesterlijk plaatje, had m nog niet gezien!
pi_34094431
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:22 schreef Genverbrander het volgende:
hahahaha meesterlijk plaatje, had m nog niet gezien!
Hij sluit ook aan bij het verhaal van Agnosticus.
pi_34094453
Leuke OP! Stenny!!!

Jammer dat de plaatjes in de laatste link ( RTL boulevard spoken foto's ) niet meer werken!
pi_34094482
Ja en ook jammer dat het plaatje in jouw avatar niet meer werkt, visvogel!
pi_34094655
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:25 schreef Genverbrander het volgende:
Ja en ook jammer dat het plaatje in jouw avatar niet meer werkt, visvogel!
Doet het prima anders hoor
pi_34094830
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:29 schreef visvogel het volgende:

[..]

Doet het prima anders hoor
hahaha idd, ik zal me wel vergist hebben.
pi_34095925
Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef Genverbrander het volgende:
quote:
Eens in de zoveel tijd wordt er hier gepost dat we obsessief bezig zijn, maar dat is echt veel te zwaar gesproken hoor. Het is gewoon een vermakelijk en interessant verhaal om te volgen, het is nou niet zo dat ik er ook 's nachts over droom ofzo.
Stenny schreef om 18.42:
quote:
Ik wel, ik droomde vannacht dat er voor Venz Hagelslag een liedje was gemaakt en daarin werd gezongen over de Genverbrander.

Nokwanda schreef om 18.43:
quote:
ik wel afgelopen nacht. En nog in mijn droom dacht ik: okay..... ietsje teveel gefokt dus.
Ha ha Nokwanda, je schreef dit één minuut na mij, beide wel gedroomd dus in verband met Robbert van den Broeke. In de droom hoorde ik dat grappige reclame liedje met die zin over de Genverbrander en toen vond ik het zo leuk dat ik het in de droom meteen op internet ging nazoeken.

Hoe internet minded?
  zondag 15 januari 2006 @ 20:07:38 #11
137525 pikki
pok! pok !
pi_34096301
Vannacht droomde ik van zwoele rode lippen die mij kusten, .........en dacht aan Sten's avatar ........en plots hoorde ik sissend geluid ....... en deed mijn ogen open en ooooh ....wat zag ik in de nevelen gehuld ......:ongeveer dit:

When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34096324
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:57 schreef Stenny het volgende:
Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef Genverbrander het volgende:
[..]

Stenny schreef om 18.42:
[..]


Nokwanda schreef om 18.43:
[..]

Ha ha Nokwanda, je schreef dit één minuut na mij, beide wel gedroomd dus in verband met Robbert van den Broeke. In de droom hoorde ik dat grappige reclame liedje met die zin over de Genverbrander en toen vond ik het zo leuk dat ik het in de droom meteen op internet ging nazoeken.

Hoe internet minded?
Toen ik het schreef had ik jouw post niet eens gezien. Het reactievenster staat hier nog al es even open.

Maar we zijn vanacht iig niet samen naar Hawaii geweest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34096377
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef pikki het volgende:
Vannacht droomde ik van zwoele rode lippen die mij kusten, .........en dacht aan Sten's avatar ........en plots hoorde ik sissend geluid ....... en deed mijn ogen open en ooooh ....wat zag ik in de nevelen gehuld ......:ongeveer dit:

[afbeelding]
Wat wil dat zeggen? Je droomt van Stenny maar slaapt eigenlijk met een spook?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34096386
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar we zijn vanacht iig niet samen naar Hawaii geweest
Weet je het zeker, Nok?
pi_34096464
In het vorige topic vroeg Liefsten hoe ik wist dat de stagaire ontslagen was...

Antwoord: omdat dat in het boek van Robbert staat. Ook in een tv-programma werd dat gezegd door, als ik me niet vergis, vader Peter. Maar het ontslag was later dan de gebeurtenissen dus ik zie verder geen direct verband. Robbert wel, maar gaat daar in het boek niet op in.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_34096572
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:11 schreef seriewoordenaar het volgende:
In het vorige topic vroeg Liefsten hoe ik wist dat de stagaire ontslagen was...

Antwoord: omdat dat in het boek van Robbert staat. Ook in een tv-programma werd dat gezegd door, als ik me niet vergis, vader Peter. Maar het ontslag was later dan de gebeurtenissen dus ik zie verder geen direct verband. Robbert wel, maar gaat daar in het boek niet op in.
Ow ja... en toen werd d4e mogelijkheid dat jij zelf de dame was geopperd maar ik dacht dat je een vent was (nou ja.... het een sluit het ander niet uit, natuurlijk )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34096810
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:09 schreef Stenny het volgende:

[..]

Weet je het zeker, Nok?
Ja.... ik heb de halve nacht zitten posten op fok. Had geen tijd voor die reis en de Hula.
Some other day girl.
Dan kunnen we daar een beetje...

en een beetje....

en misschien ook.....
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34096877
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja.... ik heb de halve nacht zitten posten op fok. Had geen tijd voor die reis en de Hula.
Some other day girl.
Dan kunnen we daar een beetje... [afbeelding]

en een beetje.... [afbeelding]
Lijkt me een strak plan! Kunnen we ook nog nabomen over Robbert en de rest van de Fokkers hier.

[ Bericht 7% gewijzigd door Stenny op 15-01-2006 20:35:28 ]
pi_34097540
hoi,, ik zag bij het stenny topic dat in boomerang iets werd verteld over robbert van den broeke?? nu stond er kijk op www.uitzendinggemist.nl maar ik kan het niet vinden...
WIe helpt me een handje
liefs mij
pi_34098891
He Stenny, je hebt mijn OP van deel 26 niet overgenomen, daar had ik de filmpjes al bijgezet.
pi_34099383
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:57 schreef Genverbrander het volgende:
He Stenny, je hebt mijn OP van deel 26 niet overgenomen, daar had ik de filmpjes al bijgezet.
Er was toch één nieuw filmpje? want volgens mij staat het Robbert van den Broeke- Boemerang stukje niet op de Boemerang site? Filmpje 8 is de nieuwe Boulevard uitzending, wat is de aanvulling?
  zondag 15 januari 2006 @ 21:07:18 #22
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_34099397
zou robbert via google ook wel is op Fok terecht komen ik hoop het niet voor ze ego.
of erger mischien haalt die wel inspiratie uit die fotos van stenny
pi_34099469
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:07 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
zou robbert via google ook wel is op Fok terecht komen ik hoop het niet voor ze ego.
of erger mischien haalt die wel inspiratie uit die fotos van stenny
Nou moet je niet met modder gaan gooien he!?
pi_34099849
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ow ja... en toen werd d4e mogelijkheid dat jij zelf de dame was geopperd maar ik dacht dat je een vent was (nou ja.... het een sluit het ander niet uit, natuurlijk )
Whehehe, ik laat nochtans mijn baard groeien om dat zoveel mogelijk te verbergen.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_34099958


Hierboven Jelle Klaasen en Robbert van den Broeke.

Jelle Klaasen is wereldkapioen geworden vandaag.
De overeenkomst tussen beide is:

Ze komen beide uit Brabant
Ze zijn allebei beroemd, de ene met darten de andere als medium

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')