abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 januari 2006 @ 03:03:12 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33928689
poging 2. aub geen tubgilrs enzo.


Gatverdamme mensen. Nou las ik me toch een ranzig verhaal net. Wat denken jullie nou van dit wijf?
quote:
Ik heb jullie nog niet de blunder van afgelopen weekend verteld. Henry had zaterdag een paar vrienden uitgenodigd. Wezen poolen, waterpijp gerookt, blowtje gerookt, gezellig gekletst. Paar mensen blijven slapen. 's Ochtends (nou ja, inmiddels drie uur 's middags) zaten we met 1 overgebleven vriend van hem film te kijken (The Cube, coole film). Henry zat mij intussen stiekem te vingeren (we lagen nog in bed). Ineens zei hij dat hij iets raars voelde van binnen. Bleek er nog een condoom van de vorige dag in te zitten. Ik heb zonder overdrijven een kwartier volledig dubbel gelegen, tot de tranen over mijn wangen liepen. En die vriend wilde natuurlijk weten wat er was. Dus Henry zegt doodleuk: "Nou, we waren niks kwijt, maar we hebben iets gevonden". Hij had geloof ik niet helemaal door waar het over ging. Ik heb in jaren niet zo gelachen. Of is dit een van die dingen waar je bij had moeten zijn?
De namen zijn wat veranderd voordat iedereen meteen weet wie t is


Wat denk jij van dit verhaal
» Gatverdamme wat ben je dan voor een smerig wijf #$*)@)#*$
» Overkomt de besten!


maak je eigen FOK! poll zelf!


Wat voor een ranzig figuur ben je dan


poging 2. aub geen tubgilrs enzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')